ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 23:24


YELLOW írta:
ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.


hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 23:07


ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. július 06. szombat, 23:01


Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?





Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. július 04. csütörtök, 16:30


Holden írta: Sziasztok,

Voltam állapotfelmérésem, a hátsó fékeken túl az autónak komolyabb szervízelni valója nincs, viszont a kartergázcső azt mondták el van repedve, ereszt és cserélni kell (azt mondták pár ezres tétel, nem vészes).
Azt viszont elfelejtettem, hogy mutassák meg melyik is az a cső?
Kérdésem, hogy nekem milyen kartergázcső kell az autómba? Melyik az egyáltalán?

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

Nem ezen kép alapján a 7-es?
VIN-em: A346756

Köszi


Igen a 7-es, vagy a 8-as, ha a te autód hideg klimatikus viszonyokra is felkészített verzió. Ezt már vizuálisan lecsekkolhatod.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Holden

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. július 04. csütörtök, 08:41


Sziasztok,

Voltam állapotfelmérésem, a hátsó fékeken túl az autónak komolyabb szervízelni valója nincs, viszont a kartergázcső azt mondták el van repedve, ereszt és cserélni kell (azt mondták pár ezres tétel, nem vészes).
Azt viszont elfelejtettem, hogy mutassák meg melyik is az a cső?
Kérdésem, hogy nekem milyen kartergázcső kell az autómba? Melyik az egyáltalán?

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20

Nem ezen kép alapján a 7-es?
VIN-em: A346756

Köszi

matug
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz matug

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 10:18


Sziasztok!

Elvileg elkészült a kocsim...végre!

Végül nem a turbó volt a rossz, amint írtam is megnézettem nem csak 1 helyen h biztos legyen a dolog és nem is a motorral volt gáz(gyűrűzés).
A kipufogóban volt vmi eltömődve és ez miatt a kartergáz szűrőn kinyomta az olajat!
Gondoltam megosztom veletek, hátha legközelebb vkinek segít a story...

helyesbítve: vszínű gyári hibás volt a kartergázszűrő

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 24. hétfő, 14:04

matug
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz matug

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 10:10


ZoleeSRB írta:
valter320d írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta:
zoliika írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


136LE adagolós, 150LE meg már common rail rendszerű!
150 típushibája a szívócsonkban lévő kis lapátkát szoktak letörni és beleesni a motorba,könnyen orvosolható,ki kell szedni.
Vásárláskor szokásos dolgokat kell nézni,komolyabb típushibájuk nincs,jól eltalált széria!Én is ilyet szeretnék venni (150le).




Első kérdés:van-e létjogosultsága,hogy diesel-t akarsz venni?
Évente mennyi km-t mész,mennél vele?


Köszönöm a gyors válaszokat!

Csak dieselt akarok, mert egyrészt sokat megyek, meg azért is mert szeretem a nyomatékát, és erejüket. Gondolom ezek is jól húzhatóak chip-el?
Goldolkodtam még 330d-ben, de lebeszéltek róla, mert állítólag az macerás széria, és a fogyasztása is sok!?


Nem tudom mennyire volt szakértője a témának aki lebeszélt a 330d-ről,mondjuk én sem vagyok az,de én nem hallottam róluk rosszat.20d motor nagyobb verziója.Fogyasztása is max 1 literrel több (egyhez volt szerencsém 6,6 volt az átlag,persze minden lábfüggő)! A súlyadó kicsit horror rá 60-70ezer évente,mivel 6 henger pár alkatrészből cserénél 2-vel több kell . Na de ha van rá pénzed akkor ....


Szia ne felejtsük említeni a részecskeszűrő projektet,ami a 136 lovasban ugyebár nincs de a 150 be már van! 200000km! ha cserélni kell jól zsebbe kell nyúlni 2-400 k ig!
Járd körbe jól de 136 lovasra szavazok az van nekem is nem bántam meg!De 30d csak akkor veszek és csakis manuálist mikor lesz rá pénzem! 9 liter nem sok egy 1.5 tonnás kocsitól és elég keményen is megy! Reális!Alkatrész horror de nem zörög csörög 12 évesen mint fater 140 lovas 7 éves paszuja! nincs semmi gondom a népautóval de van külömbség anyagfelhasználásban!


Legjobb tudomásom szerint e46-ba 320d 150Le nincs részecskeszűrő, csak a későbbiekben!
Amelyik kipufogója lefelé görbül abba nincs ami egyenes abban van.
Amint látom ezt eggyel lejjebb meg is erősítették...
Szerintem hülyeségeket nem kéne írni az embernek,mert csak félrevezeted...



2004 közepétől volt részecskeszűrős a 150le-s(euro4) előtte euro3



AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. június 17. hétfő, 11:51


Köszönöm mindenkinek!

Úgy döntöttem, hogy 320D 136LE lesz, manuál váltóval,és nem kombi, bár azok extrásabbak.


ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 22:42


valter320d írta: Bocs,azt hittem azokban már van!
Tévedni emberi dolog




valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 22:15


Bocs,azt hittem azokban már van!
Tévedni emberi dolog

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 21:34


valter320d írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta:
zoliika írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


136LE adagolós, 150LE meg már common rail rendszerű!
150 típushibája a szívócsonkban lévő kis lapátkát szoktak letörni és beleesni a motorba,könnyen orvosolható,ki kell szedni.
Vásárláskor szokásos dolgokat kell nézni,komolyabb típushibájuk nincs,jól eltalált széria!Én is ilyet szeretnék venni (150le).




Első kérdés:van-e létjogosultsága,hogy diesel-t akarsz venni?
Évente mennyi km-t mész,mennél vele?


Köszönöm a gyors válaszokat!

Csak dieselt akarok, mert egyrészt sokat megyek, meg azért is mert szeretem a nyomatékát, és erejüket. Gondolom ezek is jól húzhatóak chip-el?
Goldolkodtam még 330d-ben, de lebeszéltek róla, mert állítólag az macerás széria, és a fogyasztása is sok!?


Nem tudom mennyire volt szakértője a témának aki lebeszélt a 330d-ről,mondjuk én sem vagyok az,de én nem hallottam róluk rosszat.20d motor nagyobb verziója.Fogyasztása is max 1 literrel több (egyhez volt szerencsém 6,6 volt az átlag,persze minden lábfüggő)! A súlyadó kicsit horror rá 60-70ezer évente,mivel 6 henger pár alkatrészből cserénél 2-vel több kell . Na de ha van rá pénzed akkor ....


Szia ne felejtsük említeni a részecskeszűrő projektet,ami a 136 lovasban ugyebár nincs de a 150 be már van! 200000km! ha cserélni kell jól zsebbe kell nyúlni 2-400 k ig!
Járd körbe jól de 136 lovasra szavazok az van nekem is nem bántam meg!De 30d csak akkor veszek és csakis manuálist mikor lesz rá pénzem! 9 liter nem sok egy 1.5 tonnás kocsitól és elég keményen is megy! Reális!Alkatrész horror de nem zörög csörög 12 évesen mint fater 140 lovas 7 éves paszuja! nincs semmi gondom a népautóval de van külömbség anyagfelhasználásban!


Legjobb tudomásom szerint e46-ba 320d 150Le nincs részecskeszűrő, csak a későbbiekben!
Amelyik kipufogója lefelé görbül abba nincs ami egyenes abban van.
Amint látom ezt eggyel lejjebb meg is erősítették...
Szerintem hülyeségeket nem kéne írni az embernek,mert csak félrevezeted...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 16. vasárnap, 21:37

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 21:33


valter320d írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta:
zoliika írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


136LE adagolós, 150LE meg már common rail rendszerű!
150 típushibája a szívócsonkban lévő kis lapátkát szoktak letörni és beleesni a motorba,könnyen orvosolható,ki kell szedni.
Vásárláskor szokásos dolgokat kell nézni,komolyabb típushibájuk nincs,jól eltalált széria!Én is ilyet szeretnék venni (150le).




Első kérdés:van-e létjogosultsága,hogy diesel-t akarsz venni?
Évente mennyi km-t mész,mennél vele?


Köszönöm a gyors válaszokat!

Csak dieselt akarok, mert egyrészt sokat megyek, meg azért is mert szeretem a nyomatékát, és erejüket. Gondolom ezek is jól húzhatóak chip-el?
Goldolkodtam még 330d-ben, de lebeszéltek róla, mert állítólag az macerás széria, és a fogyasztása is sok!?


Nem tudom mennyire volt szakértője a témának aki lebeszélt a 330d-ről,mondjuk én sem vagyok az,de én nem hallottam róluk rosszat.20d motor nagyobb verziója.Fogyasztása is max 1 literrel több (egyhez volt szerencsém 6,6 volt az átlag,persze minden lábfüggő)! A súlyadó kicsit horror rá 60-70ezer évente,mivel 6 henger pár alkatrészből cserénél 2-vel több kell . Na de ha van rá pénzed akkor ....


Szia ne felejtsük említeni a részecskeszűrő projektet,ami a 136 lovasban ugyebár nincs de a 150 be már van! 200000km! ha cserélni kell jól zsebbe kell nyúlni 2-400 k ig!
Járd körbe jól de 136 lovasra szavazok az van nekem is nem bántam meg!De 30d csak akkor veszek és csakis manuálist mikor lesz rá pénzem! 9 liter nem sok egy 1.5 tonnás kocsitól és elég keményen is megy! Reális!Alkatrész horror de nem zörög csörög 12 évesen mint fater 140 lovas 7 éves paszuja! nincs semmi gondom a népautóval de van külömbség anyagfelhasználásban!


Részecskeszűrő

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 21:14


ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta:
zoliika írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


136LE adagolós, 150LE meg már common rail rendszerű!
150 típushibája a szívócsonkban lévő kis lapátkát szoktak letörni és beleesni a motorba,könnyen orvosolható,ki kell szedni.
Vásárláskor szokásos dolgokat kell nézni,komolyabb típushibájuk nincs,jól eltalált széria!Én is ilyet szeretnék venni (150le).




Első kérdés:van-e létjogosultsága,hogy diesel-t akarsz venni?
Évente mennyi km-t mész,mennél vele?


Köszönöm a gyors válaszokat!

Csak dieselt akarok, mert egyrészt sokat megyek, meg azért is mert szeretem a nyomatékát, és erejüket. Gondolom ezek is jól húzhatóak chip-el?
Goldolkodtam még 330d-ben, de lebeszéltek róla, mert állítólag az macerás széria, és a fogyasztása is sok!?


Nem tudom mennyire volt szakértője a témának aki lebeszélt a 330d-ről,mondjuk én sem vagyok az,de én nem hallottam róluk rosszat.20d motor nagyobb verziója.Fogyasztása is max 1 literrel több (egyhez volt szerencsém 6,6 volt az átlag,persze minden lábfüggő)! A súlyadó kicsit horror rá 60-70ezer évente,mivel 6 henger pár alkatrészből cserénél 2-vel több kell . Na de ha van rá pénzed akkor ....


Szia ne felejtsük említeni a részecskeszűrő projektet,ami a 136 lovasban ugyebár nincs de a 150 be már van! 200000km! ha cserélni kell jól zsebbe kell nyúlni 2-400 k ig!
Járd körbe jól de 136 lovasra szavazok az van nekem is nem bántam meg!De 30d csak akkor veszek és csakis manuálist mikor lesz rá pénzem! 9 liter nem sok egy 1.5 tonnás kocsitól és elég keményen is megy! Reális!Alkatrész horror de nem zörög csörög 12 évesen mint fater 140 lovas 7 éves paszuja! nincs semmi gondom a népautóval de van külömbség anyagfelhasználásban!

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 09:19


AteszE46 írta:
zoliika írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


136LE adagolós, 150LE meg már common rail rendszerű!
150 típushibája a szívócsonkban lévő kis lapátkát szoktak letörni és beleesni a motorba,könnyen orvosolható,ki kell szedni.
Vásárláskor szokásos dolgokat kell nézni,komolyabb típushibájuk nincs,jól eltalált széria!Én is ilyet szeretnék venni (150le).




Első kérdés:van-e létjogosultsága,hogy diesel-t akarsz venni?
Évente mennyi km-t mész,mennél vele?


Köszönöm a gyors válaszokat!

Csak dieselt akarok, mert egyrészt sokat megyek, meg azért is mert szeretem a nyomatékát, és erejüket. Gondolom ezek is jól húzhatóak chip-el?
Goldolkodtam még 330d-ben, de lebeszéltek róla, mert állítólag az macerás széria, és a fogyasztása is sok!?


Nem tudom mennyire volt szakértője a témának aki lebeszélt a 330d-ről,mondjuk én sem vagyok az,de én nem hallottam róluk rosszat.20d motor nagyobb verziója.Fogyasztása is max 1 literrel több (egyhez volt szerencsém 6,6 volt az átlag,persze minden lábfüggő)! A súlyadó kicsit horror rá 60-70ezer évente,mivel 6 henger pár alkatrészből cserénél 2-vel több kell . Na de ha van rá pénzed akkor ....


AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 06:15


zoliika írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


136LE adagolós, 150LE meg már common rail rendszerű!
150 típushibája a szívócsonkban lévő kis lapátkát szoktak letörni és beleesni a motorba,könnyen orvosolható,ki kell szedni.
Vásárláskor szokásos dolgokat kell nézni,komolyabb típushibájuk nincs,jól eltalált széria!Én is ilyet szeretnék venni (150le).




Első kérdés:van-e létjogosultsága,hogy diesel-t akarsz venni?
Évente mennyi km-t mész,mennél vele?


Köszönöm a gyors válaszokat!

Csak dieselt akarok, mert egyrészt sokat megyek, meg azért is mert szeretem a nyomatékát, és erejüket. Gondolom ezek is jól húzhatóak chip-el?
Goldolkodtam még 330d-ben, de lebeszéltek róla, mert állítólag az macerás széria, és a fogyasztása is sok!?