Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. május 31. péntek, 08:22


kundof1 írta: Sziasztok!
320d motor. Alapjáraton van neki ilyen csattogó hangja...pici gáz és rögtön elhalgat, csak alapjáraton csinálja..
Mitől lehet ez, vagy ezek így járnak? am 150le.



Csak hidegen vagy melegen is?
Hidrotőke szokott hidegen.
De ezt így nehéz megmondani, hallani kellene.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. május 31. péntek, 07:59


kundof1 írta:
kundof1 írta: Sziasztok!
320d motor. Alapjáraton van neki ilyen csattogó hangja...pici gáz és rögtön elhalgat, csak alapjáraton csinálja..
Mitől lehet ez, vagy ezek így járnak? am 150le.


Vki vmi?


A dízel eléggé hangos alapjáraton, kérdés, hogy amit te hallasz az a normálistól eltérő-e vagy az alap és csak neked szokatlan. Akad néhány meghibásodás, ami eltérő zajt okoz alapjáraton, de ezek eléggé jellegzetesek, egyáltalán nem hangzanak természetesnek. (pl. ciripelés, csikorgás) Szrintem első körben hallgass meg egy másik 20d-t, és akkor el tudod dönteni, hogy a tiednek normális-e a hangja.

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2013. május 31. péntek, 00:55


kundof1 írta: Sziasztok!
320d motor. Alapjáraton van neki ilyen csattogó hangja...pici gáz és rögtön elhalgat, csak alapjáraton csinálja..
Mitől lehet ez, vagy ezek így járnak? am 150le.


Vki vmi?

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 23:20


Tano írta:
Padre323i írta: Elfelejtettem leírni:hát persze hogy nem jó.Talán rosszabb mint volt...


Újat raktál bele vagy használtat?


"Bontottat vettem,nagyon remélem hogy jó lesz.Mivel először csináltunk ilyet,igénybe vett 5-6 órát."

Gondoltam hátha.Nem jött be.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 23:03


Padre323i írta: Elfelejtettem leírni:hát persze hogy nem jó.Talán rosszabb mint volt...


Újat raktál bele vagy használtat?

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 22:52


Padre323i írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
A 136 lovas olajszűrőházát hogy kell kijátszani a helyéről?
Köszönöm!


Hátha esetleg valakinek szüksége lesz rá.
Az olajszűrőház cseréjéhez ki kell szedni a pollenszűrőházat,a főfékhengert takaró műanyag elemet,az önindító pozitív kábelét le kell kötni,a nívópálcát a házával együtt ki kell húzni.Ezután sem könnyű,de így már ki lehet forgatni az o.sz. házat,felfelé jön ki.Lefelé sehogy sem,mert a kormányrudazat nem engedi.Kell a házhoz új tömítés és a nívópálcához O gyűrű.
Nem kell levenni a szívósort,nem kell kivenni az önindítót és az o.sz. házról sem kell levenni a hőcserélőt.
Bontottat vettem,nagyon remélem hogy jó lesz.Mivel először csináltunk ilyet,igénybe vett 5-6 órát.

Szerk:mivel a szűrőházba csatlakozik a motortartóbak,először az kell lekötni és meg kell emelni a motort.





Elfelejtettem leírni:hát persze hogy nem jó.Talán rosszabb mint volt...



kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2013. május 29. szerda, 14:38


Sziasztok!
320d motor. Alapjáraton van neki ilyen csattogó hangja...pici gáz és rögtön elhalgat, csak alapjáraton csinálja..
Mitől lehet ez, vagy ezek így járnak? am 150le.


papricso
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz papricso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 21:29


YELLOW írta:
papricso írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, tegnap haza fele kigyulladt az olaj lámpa hogy kevés az olaj, megálltam megnéztem és minimumon volt a szint.
Haza mentem kb max 2kmre voltam. Amikor haza értem akkor láttam hogy rendesen csöpög az olaj a kocsiból, 2perc alatt rendes tócsa lett alatta. Ma alánéztem de az egész alja tiszta olaj és nem láttam semmit hol folyhat. Olajleeresztőt néztem de nem az. Annyit vettem észre hogy valahol a kocsi motortér jobb oldali részén jobban olajos valahol ott folyhat. Jah meg amikor megálltam megnézni a szintet akkor a webasto ami az aksi helyén van a motortérben eléggé meleg volt,le is hoztám a kábeleket róla úgy mentem tovább.Pedi az szerintem nem szokott ilyenkor meleg lenni, annyira nem értek hozzá, csak valami ötlet mit nézzek meg mi lehet vele? Megnézetném szerelővel is csak az 25kmre van tőlem és ha esetleg csak valami cső vagy kisebb baja van amit megtudok csinálni akkor nem kellene vontatni. Egyébként motorikusan ment rendesen nem vettem semmit észre


ottan van a turbo... azon az oldalon, vagy intercooler körül. de az már régen rossz. lehet csak valami tömítésnél ereszt.

Amikor vettem akkor cseréltek rajta turbót, meg az volt a fura hogy nem is ment rosszabbul.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 21:28


papricso írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, tegnap haza fele kigyulladt az olaj lámpa hogy kevés az olaj, megálltam megnéztem és minimumon volt a szint.
Haza mentem kb max 2kmre voltam. Amikor haza értem akkor láttam hogy rendesen csöpög az olaj a kocsiból, 2perc alatt rendes tócsa lett alatta. Ma alánéztem de az egész alja tiszta olaj és nem láttam semmit hol folyhat. Olajleeresztőt néztem de nem az. Annyit vettem észre hogy valahol a kocsi motortér jobb oldali részén jobban olajos valahol ott folyhat. Jah meg amikor megálltam megnézni a szintet akkor a webasto ami az aksi helyén van a motortérben eléggé meleg volt,le is hoztám a kábeleket róla úgy mentem tovább.Pedi az szerintem nem szokott ilyenkor meleg lenni, annyira nem értek hozzá, csak valami ötlet mit nézzek meg mi lehet vele? Megnézetném szerelővel is csak az 25kmre van tőlem és ha esetleg csak valami cső vagy kisebb baja van amit megtudok csinálni akkor nem kellene vontatni. Egyébként motorikusan ment rendesen nem vettem semmit észre


ottan van a turbo... azon az oldalon, vagy intercooler körül. de az már régen rossz. lehet csak valami tömítésnél ereszt.

papricso
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz papricso

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 21:15


Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, tegnap haza fele kigyulladt az olaj lámpa hogy kevés az olaj, megálltam megnéztem és minimumon volt a szint.
Haza mentem kb max 2kmre voltam. Amikor haza értem akkor láttam hogy rendesen csöpög az olaj a kocsiból, 2perc alatt rendes tócsa lett alatta. Ma alánéztem de az egész alja tiszta olaj és nem láttam semmit hol folyhat. Olajleeresztőt néztem de nem az. Annyit vettem észre hogy valahol a kocsi motortér jobb oldali részén jobban olajos valahol ott folyhat. Jah meg amikor megálltam megnézni a szintet akkor a webasto ami az aksi helyén van a motortérben eléggé meleg volt,le is hoztám a kábeleket róla úgy mentem tovább.Pedi az szerintem nem szokott ilyenkor meleg lenni, annyira nem értek hozzá, csak valami ötlet mit nézzek meg mi lehet vele? Megnézetném szerelővel is csak az 25kmre van tőlem és ha esetleg csak valami cső vagy kisebb baja van amit megtudok csinálni akkor nem kellene vontatni. Egyébként motorikusan ment rendesen nem vettem semmit észre

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 11:42


compact írta:
davech írta: Halló!

Filózom már egy ideje rajta, de most aktuális lett a dolog. Voltam nemrég szoftverfrissítésen fogyasztás, gyorsabb váltás miatt (mivel automataváltos). Változást nem tapasztaltam fogyasztásban se erőben sem.
Szóval a lényeg,: elég rendesen kormol a kocsi, természetesen hibakódolvasásnál minden rendben. Valaki azt mondja hogy ez a típus szeret kormolni.... Hol kezdjek neki a kutatásnak? Nem szeretnék egy vagon pénzt kidobni az ablakon, ezért írok ide, hátha valakinek van ötlete. kösz


Üdv!

Ha sokat használod városban és még a befecskendező értékek is jók, akkor szokj hozzá a jelenséghez ha nem akarsz százezreket rákölteni úgy, hogy még változás sem lesz.
Nekem is fennál ez a dolog, hogy egy hét városozás után adok két kövér gázt és elég keményen kormol, de a 3. nál már szinte semmi.
Én is érdeklődtem több helyen és megnyugtattak, hogy ez ilyen.

Ha egy hétig csak hosszútávozok akkor egyáltalán nem csinálja.
A városban alacsony fordulaton lerakódik szerintem a korom, utánna meg az első pár letaposáskor kifingja magából.






Igen ez így igaz,ha városban használod akkor nyugodj meg,ez ilyen!!


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. május 17. péntek, 08:52


davech írta: Halló!

Filózom már egy ideje rajta, de most aktuális lett a dolog. Voltam nemrég szoftverfrissítésen fogyasztás, gyorsabb váltás miatt (mivel automataváltos). Változást nem tapasztaltam fogyasztásban se erőben sem.
Szóval a lényeg,: elég rendesen kormol a kocsi, természetesen hibakódolvasásnál minden rendben. Valaki azt mondja hogy ez a típus szeret kormolni.... Hol kezdjek neki a kutatásnak? Nem szeretnék egy vagon pénzt kidobni az ablakon, ezért írok ide, hátha valakinek van ötlete. kösz


Üdv!

Ha sokat használod városban és még a befecskendező értékek is jók, akkor szokj hozzá a jelenséghez ha nem akarsz százezreket rákölteni úgy, hogy még változás sem lesz.
Nekem is fennál ez a dolog, hogy egy hét városozás után adok két kövér gázt és elég keményen kormol, de a 3. nál már szinte semmi.
Én is érdeklődtem több helyen és megnyugtattak, hogy ez ilyen.

Ha egy hétig csak hosszútávozok akkor egyáltalán nem csinálja.
A városban alacsony fordulaton lerakódik szerintem a korom, utánna meg az első pár letaposáskor kifingja magából.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 17. péntek, 08:55

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 22:14


davech írta: Esetleg szívótorok lehet ganés? Létezhet hogy nem kap elég levegőt? 3000rpm környékén kezd erőteljesen füstölni.

YELLOW írta:
davech írta: Halló!

Filózom már egy ideje rajta, de most aktuális lett a dolog. Voltam nemrég szoftverfrissítésen fogyasztás, gyorsabb váltás miatt (mivel automataváltos). Változást nem tapasztaltam fogyasztásban se erőben sem.
Szóval a lényeg,: elég rendesen kormol a kocsi, természetesen hibakódolvasásnál minden rendben. Valaki azt mondja hogy ez a típus szeret kormolni.... Hol kezdjek neki a kutatásnak? Nem szeretnék egy vagon pénzt kidobni az ablakon, ezért írok ide, hátha valakinek van ötlete. kösz


ha sokat rövidtávozol alacsony fordulaton, akkor nagyobb gázfröccsre előfordul az ilyen.




szerintem inkább EGR környéke, vagy kipuff rendszer

de mondom meg kell hajtani egy picit, hagy nyomja ki magából a ganyét... kis német autópálya nem ártana, olyan 180 körüli tempóval... vagy itthon bevállalva

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 16. csütörtök, 22:20

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 22:05


Esetleg szívótorok lehet ganés? Létezhet hogy nem kap elég levegőt? 3000rpm környékén kezd erőteljesen füstölni.

YELLOW írta:
davech írta: Halló!

Filózom már egy ideje rajta, de most aktuális lett a dolog. Voltam nemrég szoftverfrissítésen fogyasztás, gyorsabb váltás miatt (mivel automataváltos). Változást nem tapasztaltam fogyasztásban se erőben sem.
Szóval a lényeg,: elég rendesen kormol a kocsi, természetesen hibakódolvasásnál minden rendben. Valaki azt mondja hogy ez a típus szeret kormolni.... Hol kezdjek neki a kutatásnak? Nem szeretnék egy vagon pénzt kidobni az ablakon, ezért írok ide, hátha valakinek van ötlete. kösz


ha sokat rövidtávozol alacsony fordulaton, akkor nagyobb gázfröccsre előfordul az ilyen.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 21:54


davech írta: Halló!

Filózom már egy ideje rajta, de most aktuális lett a dolog. Voltam nemrég szoftverfrissítésen fogyasztás, gyorsabb váltás miatt (mivel automataváltos). Változást nem tapasztaltam fogyasztásban se erőben sem.
Szóval a lényeg,: elég rendesen kormol a kocsi, természetesen hibakódolvasásnál minden rendben. Valaki azt mondja hogy ez a típus szeret kormolni.... Hol kezdjek neki a kutatásnak? Nem szeretnék egy vagon pénzt kidobni az ablakon, ezért írok ide, hátha valakinek van ötlete. kösz


ha sokat rövidtávozol alacsony fordulaton, akkor nagyobb gázfröccsre előfordul az ilyen.