YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 12:22


toki24 írta: Köszönöm szépen ez megnyugtató hír, mivel jo pár évig szeretném a vasat használni!

Esetleg még valami fortélyok vannaka hibák kiszűrésére?! szombaton megyünk érte,de azért még egyszer átnézzük hátha..

köszönöm

Illetve egy passatal mentünk megnézni, az lehet hogy jobbnak érzem a passatot?! 131 lovas pdtdi. köszönöm.


ha bemelegedett üzemi hőfokra, leállítás után érdemes ráindítani. ha nehezen indul, akkor adagoló lehet gyanús. meg hát marha sok minden van, ha tetszik nagyon érdemes egy szervízbe elvinni.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 12:19


Köszönöm szépen ez megnyugtató hír, mivel jo pár évig szeretném a vasat használni!

Esetleg még valami fortélyok vannaka hibák kiszűrésére?! szombaton megyünk érte,de azért még egyszer átnézzük hátha..

köszönöm

Illetve egy passatal mentünk megnézni, az lehet hogy jobbnak érzem a passatot?! 131 lovas pdtdi. köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 11:25


toki24 írta: Sziasztok!

A héten hozom el a friss bmw-met. 320d Touring. kérdésem az lenne hogy ebbe a 136 lovas változatba megtalálható-e .: ez a pillangószelep?! nemrég volt a totalcaron egy cikk róla hogy vigyázni kell vele.

http://totalcar.hu/tanacsok/ne..._bmw-kkel/

köszönöm előre is a segítőkész válaszokat!





azokban nincs.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. augusztus 22. csütörtök, 11:18


Sziasztok!

A héten hozom el a friss bmw-met. 320d Touring. kérdésem az lenne hogy ebbe a 136 lovas változatba megtalálható-e .: ez a pillangószelep?! nemrég volt a totalcaron egy cikk róla hogy vigyázni kell vele.

http://totalcar.hu/tanacsok/ne..._bmw-kkel/

köszönöm előre is a segítőkész válaszokat!





szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:01


valter320d írta:
Neked szokott olajosodni?


Nem

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 21:00


szotakdavid írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: Sziasztok!
A motorom oldala csupa olaj a turbó felőli nem a turbótol jön,a klímakompresszor környéke és a motor oldala a vizpumpa körül és motor eleja eléggé olajsáros!kartergáz szűrő csere esedékes,szerintetek mitől van?
Elől a görgők is olajosak!


Mosd le aztán meglátod honnan jön.


Ok!


Féktisztítót és Kompresszort neki


Ilyenem van:http://webshop.oktogonkft.hu/l...p-369.html
Kompresszor az meg alap!


http://alkatreszek.hu/termek_o...C+10113075 én ezt szoktam használni nyomás van benne bőven nem úgy mint a prevent és társaiban


Neked szokott olajosodni?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 20:59


valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: Sziasztok!
A motorom oldala csupa olaj a turbó felőli nem a turbótol jön,a klímakompresszor környéke és a motor oldala a vizpumpa körül és motor eleja eléggé olajsáros!kartergáz szűrő csere esedékes,szerintetek mitől van?
Elől a görgők is olajosak!


Mosd le aztán meglátod honnan jön.


Ok!


Féktisztítót és Kompresszort neki


Ilyenem van:http://webshop.oktogonkft.hu/l...p-369.html
Kompresszor az meg alap!


http://alkatreszek.hu/termek_o...C+10113075 én ezt szoktam használni nyomás van benne bőven nem úgy mint a prevent és társaiban


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 20:54


szotakdavid írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: Sziasztok!
A motorom oldala csupa olaj a turbó felőli nem a turbótol jön,a klímakompresszor környéke és a motor oldala a vizpumpa körül és motor eleja eléggé olajsáros!kartergáz szűrő csere esedékes,szerintetek mitől van?
Elől a görgők is olajosak!


Mosd le aztán meglátod honnan jön.


Ok!


Féktisztítót és Kompresszort neki


Ilyenem van:http://webshop.oktogonkft.hu/l...p-369.html
Kompresszor az meg alap!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 20:50


valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: Sziasztok!
A motorom oldala csupa olaj a turbó felőli nem a turbótol jön,a klímakompresszor környéke és a motor oldala a vizpumpa körül és motor eleja eléggé olajsáros!kartergáz szűrő csere esedékes,szerintetek mitől van?
Elől a görgők is olajosak!


Mosd le aztán meglátod honnan jön.


Ok!


Féktisztítót és Kompresszort neki

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 20:44


szotakdavid írta:
valter320d írta: Sziasztok!
A motorom oldala csupa olaj a turbó felőli nem a turbótol jön,a klímakompresszor környéke és a motor oldala a vizpumpa körül és motor eleja eléggé olajsáros!kartergáz szűrő csere esedékes,szerintetek mitől van?
Elől a görgők is olajosak!


Mosd le aztán meglátod honnan jön.


Ok!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 20:41


valter320d írta: Sziasztok!
A motorom oldala csupa olaj a turbó felőli nem a turbótol jön,a klímakompresszor környéke és a motor oldala a vizpumpa körül és motor eleja eléggé olajsáros!kartergáz szűrő csere esedékes,szerintetek mitől van?
Elől a görgők is olajosak!


Mosd le aztán meglátod honnan jön.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. augusztus 21. szerda, 20:38


Sziasztok!
A motorom oldala csupa olaj a turbó felőli nem a turbótol jön,a klímakompresszor környéke és a motor oldala a vizpumpa körül és motor eleja eléggé olajsáros!kartergáz szűrő csere esedékes,szerintetek mitől van?
Elől a görgők is olajosak!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 15:44


csbalu írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Ma ismét furcsát produkált az autóm,320d 136le. Jöttem haza az M7-esen végig tempomattal 120km/h-ra állítva. Az érdi emelkedőnél elkezdett csökkenni a sebességem. Ráléptem a gázra, de semmi. Olyan volt, mind egy szívódízel. Épp hogy felértem a tetejére az emelkedőnek. Az első alkalomnál újra indítottam, és megjavult. Mi lehetett a baj? Geometria leragadt esetleg?


Szia!
Nem BMW-vel (egy pdtdi Galaxyva) hasonló problémák szoktak lenni a családban és a magyarázat az lett rá, hogy nem volt kellő turbónyomás ezért "lekapcsolta" vagy "letiltotta" a turbót a rendszer. Horvát autópályán jelentkezett ez sűrűn, amikor 120as tempóval 6-ban nagyobb emelkedőkön akartunk menni. Ha visszaváltottunk nem kapcsolt le a turbó, ha nagyon alacsony fordulaton nagy terhelést kapott akkor igen.
Én nem gyanakodnék komolyabb hibára. 120-nál nem tudom mennyit pörög a 36lovas 20d, elvileg azért nem kéne.....


Azért nem pörög olyan keveset a 136 lovas diesel 120-nál.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 09:21


AteszE46 írta: Sziasztok!

Ma ismét furcsát produkált az autóm,320d 136le. Jöttem haza az M7-esen végig tempomattal 120km/h-ra állítva. Az érdi emelkedőnél elkezdett csökkenni a sebességem. Ráléptem a gázra, de semmi. Olyan volt, mind egy szívódízel. Épp hogy felértem a tetejére az emelkedőnek. Az első alkalomnál újra indítottam, és megjavult. Mi lehetett a baj? Geometria leragadt esetleg?


Szia!
Nem BMW-vel (egy pdtdi Galaxyva) hasonló problémák szoktak lenni a családban és a magyarázat az lett rá, hogy nem volt kellő turbónyomás ezért "lekapcsolta" vagy "letiltotta" a turbót a rendszer. Horvát autópályán jelentkezett ez sűrűn, amikor 120as tempóval 6-ban nagyobb emelkedőkön akartunk menni. Ha visszaváltottunk nem kapcsolt le a turbó, ha nagyon alacsony fordulaton nagy terhelést kapott akkor igen.
Én nem gyanakodnék komolyabb hibára. 120-nál nem tudom mennyit pörög a 36lovas 20d, elvileg azért nem kéne.....


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 07:30


Sziasztok!
Ez történt:valamikor olajszintet ellenőriztem ha jól emlékszem sötétben,és túlöntöttem a kocsit olajjal.Legalábbis úgy nézett ki mert füstölt az autó,megnéztem az olajszintet,max felett voltkb3 mm-rel.Le lett engedve belőle,most jó a szint,sokkal kevésbé füstöl,de még van valami.Olajszint víztől sztem nem nőhetett,mert a vizem nem fogyott.Ebben az esetben mi a teendő még??Kartergázszűrő csere esetleg?Vagy még mik?Ötletek?Köszi