AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 17:49


Sziasztok!

Ma ismét furcsát produkált az autóm,320d 136le. Jöttem haza az M7-esen végig tempomattal 120km/h-ra állítva. Az érdi emelkedőnél elkezdett csökkenni a sebességem. Ráléptem a gázra, de semmi. Olyan volt, mind egy szívódízel. Épp hogy felértem a tetejére az emelkedőnek. Az első alkalomnál újra indítottam, és megjavult. Mi lehetett a baj? Geometria leragadt esetleg?

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. augusztus 07. szerda, 21:26


leon9 írta: Sziasztok!
elszakadt a vezérműlánc a szeretett autómban, 2007.e91.320d, N47D20A 130kw, még nincs szétszedve, de ha van tanácsotok hogy kihez,felújítás vagy komplett motorcsere(ezt honnan)?megköszönöm! egyébként volt ezekre visszahívás vagy most még lehetne futkározni szavatosság ügyében?
Köszönöm,
leo


Hol laksz?Ezt igen fontos lenne tudni.........Töltsd ki az adatlapod rendesen,mert így senki nem fog rád írni vagy segíteni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz leon9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. augusztus 07. szerda, 14:52


Sziasztok!
elszakadt a vezérműlánc a szeretett autómban, 2007.e91.320d, N47D20A 130kw, még nincs szétszedve, de ha van tanácsotok hogy kihez,felújítás vagy komplett motorcsere(ezt honnan)?megköszönöm! egyébként volt ezekre visszahívás vagy most még lehetne futkározni szavatosság ügyében?
Köszönöm,
leo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Holden

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. augusztus 06. kedd, 06:55


Sziasztok,

kb. 2 hónapja vettem egy 2008-as E90-est. 98.000 km-nél volt az utolsó nagy szervíze a tulaj elmondása szerint ill. erre utaló nyomok is vannak a diagnosztikát kiolvasva.
Most 111.000 km-nél van az autó, szeretném az első "kötelező" szervízt elvégeztetni rajt: olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő (már úton vannak az alkatrészek). Ezeket érdemes 10.000 km-ként cserélni ha jól olvastam. Ezt meg tudjátok erősíteni?
A fékbetéteim szintén kopottak, már a végét járják. Az lesz a következeő. Ezen felül mi az ami időszakos szervízre szorul és cserélnem kell majd a jövőben? Most hogy úgy is viszem szervízbe az olaj + szűrőcserékre mi az amit pluszba átnézessek rajta?

Köszi

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 29. hétfő, 19:31


bmw3 írta:
Tiba írta: A 177le-s motornál mi a helyzet a kartergáz szűrővel? Kell cserélni, vagy tisztítani?


Tiba, tudtommal nem! Nekem ugyan ez a motor van.


Miért is nem kell cserélni???

státusz bmw3

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. július 29. hétfő, 11:51


Tiba írta: A 177le-s motornál mi a helyzet a kartergáz szűrővel? Kell cserélni, vagy tisztítani?


Tiba, tudtommal nem! Nekem ugyan ez a motor van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Tirko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. július 28. vasárnap, 20:35


Sziasztok!

Szert tettem kb 3 hete egy e46 320d-re 2000-es évjárat 136le. Problémám a következő, az autóban turbo lett cserélve amely használt de nagyon jó állapotú. A turbo cserével természetesen a szükséges tömítéseket is cserélték. Na most a turbó csere óta az autó füstöl kormol de csak ha odalépek neki, fekete füst szerencsére nem kék. Valamint a turbó csere óta az alapjárat egy vicc van hogy beáll rendesen van, hogy folyamatosan kimarad egy ütem emiatt az autó semmilyen módon nem gyorsul csak ráz. Kisebb domb is megeröltető neki folyamatosan vissza kell váltogatni. Kezdek aggódni emiatt... Valaki valamilyen tipp? Porlasztó, légtömegmérő? Esetleg korábban hozzápiszkáltak a motorhoz?

Remélem tudtok segíteni?!

Üdv Tirko


nemethgeza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz nemethgeza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. július 28. vasárnap, 20:14


BarG írta:
nemethgeza írta:
wizzaerr írta:
nemethgeza írta: Sziasztok!!
Nemrég vásároltam egy 2004-es 320d e46-ot 6 sebsséges, és szeretném hozzáértők segítségét kérni, mivel van egy olyan problémám, hogy az autó szépen gyorsul és egyszercsak elfogy az erő belőle.. Ha menet közben leállítom és újraindítom az autó megint megy szépen, húz rendesen.. Olvastam hogy esetleg nyomásszabályzó a turbónál, de olvasottak alapján nem lehet mert elektromos turbós.. Tudnátok esetleg valamit hozzászolni vagy akinek volt esetleg hasonló jelensége, annak megköszönném a hozzászólását..
Kipucoltam az EGR-t, a szívósort is, és még a pillangószelepek sincsenek bennt a szívósorban.. kicseréltem az összes vákumcsövet.. Nagyon megköszönném a válaszokat!!!
Üdv.: Géza


Sárga színű motort ábrázoló led világít a műszerfalon? Magyarul beírt valami hibát?

amikor vettem le volt kötve az egr vákumcsöve, akkor viágított, de kipucoltam és leellenőrittem és müködött, tehát viiszakötöttem és kitöröltettem a hibát mivel írta elööte az egr-t.. utánna jó is volt egy darabig a jel sem világít, de egyszer csak elkezdte hogy egyik pillanatról a másikra elment az erő belőle olyankor mint egy szivódízel.. abszolút nem gyorsul csak tartani tudja a sebességet.. esetleg légtömegmérő??



Turbó lesz ott a ludas. Vagy megkormolódott a geo és túltölt, erre vészüzemre kapcsol és visszaveszi az erőt, vagy a turbó geometria mozgató egység krepált be. Szerelő élőadat olvasással menet közben percek alatt diagnosztizálhatja a hibát. Mi meg találgatunk itten bőszen, meg távgyógyítunk. Én speciel telefonon műteni is tudok


háát ezek nem túl biztató szavak.. azért köszönöm a válaszokat, megpróbálok valakit keresni aki érti a dolgát


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. július 28. vasárnap, 19:56


nemethgeza írta:
wizzaerr írta:
nemethgeza írta: Sziasztok!!
Nemrég vásároltam egy 2004-es 320d e46-ot 6 sebsséges, és szeretném hozzáértők segítségét kérni, mivel van egy olyan problémám, hogy az autó szépen gyorsul és egyszercsak elfogy az erő belőle.. Ha menet közben leállítom és újraindítom az autó megint megy szépen, húz rendesen.. Olvastam hogy esetleg nyomásszabályzó a turbónál, de olvasottak alapján nem lehet mert elektromos turbós.. Tudnátok esetleg valamit hozzászolni vagy akinek volt esetleg hasonló jelensége, annak megköszönném a hozzászólását..
Kipucoltam az EGR-t, a szívósort is, és még a pillangószelepek sincsenek bennt a szívósorban.. kicseréltem az összes vákumcsövet.. Nagyon megköszönném a válaszokat!!!
Üdv.: Géza


Sárga színű motort ábrázoló led világít a műszerfalon? Magyarul beírt valami hibát?

amikor vettem le volt kötve az egr vákumcsöve, akkor viágított, de kipucoltam és leellenőrittem és müködött, tehát viiszakötöttem és kitöröltettem a hibát mivel írta elööte az egr-t.. utánna jó is volt egy darabig a jel sem világít, de egyszer csak elkezdte hogy egyik pillanatról a másikra elment az erő belőle olyankor mint egy szivódízel.. abszolút nem gyorsul csak tartani tudja a sebességet.. esetleg légtömegmérő??



Turbó lesz ott a ludas. Vagy megkormolódott a geo és túltölt, erre vészüzemre kapcsol és visszaveszi az erőt, vagy a turbó geometria mozgató egység krepált be. Szerelő élőadat olvasással menet közben percek alatt diagnosztizálhatja a hibát. Mi meg találgatunk itten bőszen, meg távgyógyítunk. Én speciel telefonon műteni is tudok

nemethgeza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz nemethgeza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. július 28. vasárnap, 18:50


wizzaerr írta:
nemethgeza írta: Sziasztok!!
Nemrég vásároltam egy 2004-es 320d e46-ot 6 sebsséges, és szeretném hozzáértők segítségét kérni, mivel van egy olyan problémám, hogy az autó szépen gyorsul és egyszercsak elfogy az erő belőle.. Ha menet közben leállítom és újraindítom az autó megint megy szépen, húz rendesen.. Olvastam hogy esetleg nyomásszabályzó a turbónál, de olvasottak alapján nem lehet mert elektromos turbós.. Tudnátok esetleg valamit hozzászolni vagy akinek volt esetleg hasonló jelensége, annak megköszönném a hozzászólását..
Kipucoltam az EGR-t, a szívósort is, és még a pillangószelepek sincsenek bennt a szívósorban.. kicseréltem az összes vákumcsövet.. Nagyon megköszönném a válaszokat!!!
Üdv.: Géza


Sárga színű motort ábrázoló led világít a műszerfalon? Magyarul beírt valami hibát?

amikor vettem le volt kötve az egr vákumcsöve, akkor viágított, de kipucoltam és leellenőrittem és müködött, tehát viiszakötöttem és kitöröltettem a hibát mivel írta elööte az egr-t.. utánna jó is volt egy darabig a jel sem világít, de egyszer csak elkezdte hogy egyik pillanatról a másikra elment az erő belőle olyankor mint egy szivódízel.. abszolút nem gyorsul csak tartani tudja a sebességet.. esetleg légtömegmérő??



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2013. július 27. szombat, 00:48


nemethgeza írta: Sziasztok!!
Nemrég vásároltam egy 2004-es 320d e46-ot 6 sebsséges, és szeretném hozzáértők segítségét kérni, mivel van egy olyan problémám, hogy az autó szépen gyorsul és egyszercsak elfogy az erő belőle.. Ha menet közben leállítom és újraindítom az autó megint megy szépen, húz rendesen.. Olvastam hogy esetleg nyomásszabályzó a turbónál, de olvasottak alapján nem lehet mert elektromos turbós.. Tudnátok esetleg valamit hozzászolni vagy akinek volt esetleg hasonló jelensége, annak megköszönném a hozzászólását..
Kipucoltam az EGR-t, a szívósort is, és még a pillangószelepek sincsenek bennt a szívósorban.. kicseréltem az összes vákumcsövet.. Nagyon megköszönném a válaszokat!!!
Üdv.: Géza


Sárga színű motort ábrázoló led világít a műszerfalon? Magyarul beírt valami hibát?


nemethgeza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz nemethgeza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. július 25. csütörtök, 22:30


Sziasztok!!
Nemrég vásároltam egy 2004-es 320d e46-ot 6 sebsséges, és szeretném hozzáértők segítségét kérni, mivel van egy olyan problémám, hogy az autó szépen gyorsul és egyszercsak elfogy az erő belőle.. Ha menet közben leállítom és újraindítom az autó megint megy szépen, húz rendesen.. Olvastam hogy esetleg nyomásszabályzó a turbónál, de olvasottak alapján nem lehet mert elektromos turbós.. Tudnátok esetleg valamit hozzászolni vagy akinek volt esetleg hasonló jelensége, annak megköszönném a hozzászólását..
Kipucoltam az EGR-t, a szívósort is, és még a pillangószelepek sincsenek bennt a szívósorban.. kicseréltem az összes vákumcsövet.. Nagyon megköszönném a válaszokat!!!
Üdv.: Géza

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 19:41


szotakdavid írta: Szia Tano!

Hogyha nem jó a szelep a házban,reggel hidegen akkor elvileg az olajszintnek max. felett kell lennie?Mivel visszaengedi és a szűrőházban kb. 0.5 liter van.
Mivel pl. nekem rossz és hidegen max.-on van a szint,akkor hiányzik 0.5 liter nem?



Hi!
Ezen még nem gondolkodtam, mindig az előírás szerint néztem a szintet, nem hasonlítgattam össze hidegen és melegen. De egy próbát biztos megér, csak van valamennyi különbség ilyenkor a két szint között.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 18. csütörtök, 19:42

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 19:28


Padre323i írta:
Tano írta:
szotakdavid írta: Szia Tano!

Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?

Üdv Dávid


Igen, jól mondták, bruttó 73 volt maga a ház, a fehárvári BMW szervízben a Rack-nál csináltattam. A szerelés 32 volt, tehát ha otthon megcsinálod akkor ennyi lejön. Járulékos költség is akad, tömítés, olaj és fagyálló pótlás. Ott ezeket is elég jó áron mérték, de ezt sajnos otthon nem tudtam volna megcsinálni magamban.


Szia Tano!

Hogyha nem jó a szelep a házban,reggel hidegen akkor elvileg az olajszintnek max. felett kell lennie?Mivel visszaengedi és a szűrőházban kb. 0.5 liter van.
Mivel pl. nekem rossz és hidegen max.-on van a szint,akkor hiányzik 0.5 liter nem?



Szia Padre!

Ezen már én is gondolkoztam,de szerintem nem mindent engedheti el.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 09:30


Tano írta:
szotakdavid írta: Szia Tano!

Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?

Üdv Dávid


Igen, jól mondták, bruttó 73 volt maga a ház, a fehárvári BMW szervízben a Rack-nál csináltattam. A szerelés 32 volt, tehát ha otthon megcsinálod akkor ennyi lejön. Járulékos költség is akad, tömítés, olaj és fagyálló pótlás. Ott ezeket is elég jó áron mérték, de ezt sajnos otthon nem tudtam volna megcsinálni magamban.


Szia Tano!

Hogyha nem jó a szelep a házban,reggel hidegen akkor elvileg az olajszintnek max. felett kell lennie?Mivel visszaengedi és a szűrőházban kb. 0.5 liter van.
Mivel pl. nekem rossz és hidegen max.-on van a szint,akkor hiányzik 0.5 liter nem?