autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 06:53


[quote="YELLOW"]
laszlo0918 írta: Sziasztok srácok.A kollégám vett egy 2004-es 320d-t ment neki kb egy hétig utána kigyulladt neki a motor hiba jelző.Kitörölték neki a hibát nem tudja mi volt az másnap vissza dobta megint. használta így még egy napot és este a kocsi megadta magát. Szabálytalanul járt neki a motor és lefulladt.Elvitte szerelőhöz és azóta se tud vele mit kezdeni nem ért hozzá tuti- találgat mindent turbó,porlasztó.Szóval a kocsi beindul dob egy feketét és leáll.Ha valakinek lenne valami ötlete várom.Előre is kösz


üzemanyag nyomást kellene mérni, nekem hirtelen ez ugrott be, mint meghalt AC pumpa.[/quote

Azt mondja kevés üzemanyag van benne.Olvastam hogy akkor már a tank pumpának is kellene mennie lehet az halott.majd meglátjuk azért köszi az infót ha meg tudok valamit mi volt beírom okulás képpen

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 16:47


si3rrabravo írta:
Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Közel 100ezer km-t tettem bele 3 év alatt a 30d-be, ezalatt cseréltem 1x ékszíjtárcsát, 1x felújítattam a turbót és 1x kicseréltem a komplett futóművet, lengőkarok, kormányösszekötők, stabilizátorpálcák, lengéscsillapítók. Kartert 3 körönként cserélek. Lendkerék/kuplung cseréig még nem értem el, de gyanítom hamarosan nálam is megérkezik a probléma Én sima omv dieselt tankolok télen nyáron, eddig nem volt problémám. 10ezrenként olajcsere, télen 5w30, nyáron 5w40. Nem füstöl, nem eszi az olajat. 2 évente cserélem a hűtőfolyadékot. Cseréltem komplett féket, de ez ugye kopó dolog.

A motor még egyszer sem hagyott cserben, fogyasztás nálam így alakult 7,5 ~ 70% rövid városi távok 30% pálya. Pörgős nyomatékos, de lehetne még egy kis kraft benne. Olyan 250le és 500 körüli nyomatékkal jobban kibékülnék!



Kollár Szabolcs 65e Ft-ért megoldja a teljesítménnyel kapcsolatos problémádat!



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 16:46


laszlo0918 írta: Sziasztok srácok.A kollégám vett egy 2004-es 320d-t ment neki kb egy hétig utána kigyulladt neki a motor hiba jelző.Kitörölték neki a hibát nem tudja mi volt az másnap vissza dobta megint. használta így még egy napot és este a kocsi megadta magát. Szabálytalanul járt neki a motor és lefulladt.Elvitte szerelőhöz és azóta se tud vele mit kezdeni nem ért hozzá tuti- találgat mindent turbó,porlasztó.Szóval a kocsi beindul dob egy feketét és leáll.Ha valakinek lenne valami ötlete várom.Előre is kösz


Nem ártana tudni, hogy milyen hibakód van benne!
Keressetek egy normális hozzáértő szerelőt, mert itt a találgatásoknak nem sok értelme lesz, ilyen esetben nem lehet távjavítani!



si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 16:34


Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Közel 100ezer km-t tettem bele 3 év alatt a 30d-be, ezalatt cseréltem 1x ékszíjtárcsát, 1x felújítattam a turbót és 1x kicseréltem a komplett futóművet, lengőkarok, kormányösszekötők, stabilizátorpálcák, lengéscsillapítók. Kartert 3 körönként cserélek. Lendkerék/kuplung cseréig még nem értem el, de gyanítom hamarosan nálam is megérkezik a probléma Én sima omv dieselt tankolok télen nyáron, eddig nem volt problémám. 10ezrenként olajcsere, télen 5w30, nyáron 5w40. Nem füstöl, nem eszi az olajat. 2 évente cserélem a hűtőfolyadékot. Cseréltem komplett féket, de ez ugye kopó dolog.

A motor még egyszer sem hagyott cserben, fogyasztás nálam így alakult 7,5 ~ 70% rövid városi távok 30% pálya. Pörgős nyomatékos, de lehetne még egy kis kraft benne. Olyan 250le és 500 körüli nyomatékkal jobban kibékülnék!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 16:01


laszlo0918 írta: Sziasztok srácok.A kollégám vett egy 2004-es 320d-t ment neki kb egy hétig utána kigyulladt neki a motor hiba jelző.Kitörölték neki a hibát nem tudja mi volt az másnap vissza dobta megint. használta így még egy napot és este a kocsi megadta magát. Szabálytalanul járt neki a motor és lefulladt.Elvitte szerelőhöz és azóta se tud vele mit kezdeni nem ért hozzá tuti- találgat mindent turbó,porlasztó.Szóval a kocsi beindul dob egy feketét és leáll.Ha valakinek lenne valami ötlete várom.Előre is kösz


üzemanyag nyomást kellene mérni, nekem hirtelen ez ugrott be, mint meghalt AC pumpa.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 15:53


Sziasztok srácok.A kollégám vett egy 2004-es 320d-t ment neki kb egy hétig utána kigyulladt neki a motor hiba jelző.Kitörölték neki a hibát nem tudja mi volt az másnap vissza dobta megint. használta így még egy napot és este a kocsi megadta magát. Szabálytalanul járt neki a motor és lefulladt.Elvitte szerelőhöz és azóta se tud vele mit kezdeni nem ért hozzá tuti- találgat mindent turbó,porlasztó.Szóval a kocsi beindul dob egy feketét és leáll.Ha valakinek lenne valami ötlete várom.Előre is kösz

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 22:39


Csabi056 írta:
compact írta:
BarG írta:
ZoleeSRB írta:
Csabi056 írta:
Dog írta:
Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz


Köszönöm a választ!
A baj az, hogy valószínüleg külföldröl hozom majd, így kint nehézkes az átvizsgálás!
Ennek a fogyasztásnak nagyon örülök, ez belefér a tervezettekbe, így nem kell megelégednem a 320d vel,-keveslem a teljesítményét.
Akkor a futómü a legkritikusabb pont, amit nem szeretnék felújítani?? Gondolom nem az olcsó kategóriába tartozik. Bár én jobban félek a turbó cseréjétöl, porlasztóktól és a lendkeréktöl.... Ezek azok amik horror áron mozognak, nem?


Ez hülyeség nincs horror árban,hacsak nem akarsz újat venni belőlük,simán jó a felújított vagy gyári használt!Sőt néha azt nézem,hogy olcsóbb a 330d-hez egy alkatrész mint 320d-hez!Szóval no para!
Itt vagy a http://www.powerfanatics.com be tudsz szerezni mindent!


Hááááát,
Én városban 10-12 litert fogyasztok, országúton 6-7 táján. Pályán inkább 7,5-et írnék, mert úgyse állod meg, hogy ne menj vele, ha meg igen, akkor minek a 3d?
Tök mindegy, hogy mennyit ment eddig az autó, az a lényeg, hogy milyen gazdája volt. Ezt viszont úgyse tudod meg, mert nem látod, hogy hagyan bántak vele. A legjobb, hogy legyen zsé amiből a felmerülő dolgokat megoldod. Véletlenül se menj ilyen idős autóval márkaszervízbe, mert mindent duplán számolnak. Kell keresni egy számodra szimpatikus szerelőt/szerelőgárdát, mert szükséged lesz rá. Ha eddig nem cserélgettek rajta sokmindent, akkor majd Te fogsz. De ha cserélgettek, akkor is. A bmw-k alkatrész igényes gépek, mégha egyesek már a Jupitert is megjárták vele kizárólag a fékbetéteket cserélve. Én 287e km alatt cseréltem már turbót, kéttömegű lendkereket kuplunggal, összes szilentet, első lengőkarokat többször, főtengely ékszíjtárcsát, önindítót újíttattam, összes lengéscsillapítót újíttattam, vízpumpát , interqlert, viszkót cseréltem. Ja és hogy el ne feledkezzek róla, 2 éve újra lett gyűrűzve a motor, összes csapágy, összes tömítés cserével egyetemben. Gyűrű anyaghiba miatt. Szóval tartalékolj. Olyan 3-400e Ft legyen zsebben a felmerülő nagyobb dolgokra.


Gyakorlatilag minden lényegeset leírtál, amit én a kérdezőnek javasolnék, hogy ha már alapból ilyen problémák előtt áll, hogy ne egyen 8-nál többet, ne kelljen költeni rá, hibátlan legyen és még olcsó is akkor neked nem BMW-t kell nézegetni, mert olyat keresel ami csak a mesében létezik! /más márkában sem fogsz ilyet találni/




Félreértesz!
Az, hogy ne egyen sokat relatív, 10L nem szeretnék a 8 az tökéletes! Elsösorban szeretném megtudni, mely jelekre érdemes figyelni, hogy a lehetö legkevesebb szervizköltségem legyen egyböl!
Ez lenne a 6. autóm, mindegyiket szépítgettem, ha valami rossz benne megcsinálom/megcsináltatom. Ha beesik egy hiba hirtelen 100e ft van rá, de 500e hibával nehezen kezdenék valamit...
Beleszerettem a kasztniba, és nem szeretem a gyenge autókat... azért is nézegetem ezt a motrot,tudom, hogy a lovakat etetni kell, és ha rugom neki biztosan megeszi a 15öt!
De munkába pl nem teligázon szoktam közekedni, ezután sem szeretnék. Ezért kérdeztem, hogy mi a reális fogyasztása.


Én úgy látom neked sincs szükséged nagyon a 3d-re pont úgy mint nekem .de h már te is ezt szögezted a fejedbe akkor tényleg legyen mindig tartalékod,pl nekem majdnem egyszerre elhagyta magát a két első lengéscsillapitó és a főtengely ékszíjtárcsa +feszítő,görgők is lettek cserélve és ez igy hitelen 185 be fájt,és ezek még nem a komoly problémák mint amiket az elöttem szólók is irtak!Fogyasztás akkor számítana ha sokat mész egy évben ha nem mész többet 200000 akkor szerintem majdnem mindegy h 8-9 vagy éppen 10,ja és omw csakis a maxmotion szabad/kell(legalábbis én csak ezt)tankolni ami ugye kb 460ft


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Csabi056

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 21:20


compact írta:
BarG írta:
ZoleeSRB írta:
Csabi056 írta:
Dog írta:
Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz


Köszönöm a választ!
A baj az, hogy valószínüleg külföldröl hozom majd, így kint nehézkes az átvizsgálás!
Ennek a fogyasztásnak nagyon örülök, ez belefér a tervezettekbe, így nem kell megelégednem a 320d vel,-keveslem a teljesítményét.
Akkor a futómü a legkritikusabb pont, amit nem szeretnék felújítani?? Gondolom nem az olcsó kategóriába tartozik. Bár én jobban félek a turbó cseréjétöl, porlasztóktól és a lendkeréktöl.... Ezek azok amik horror áron mozognak, nem?


Ez hülyeség nincs horror árban,hacsak nem akarsz újat venni belőlük,simán jó a felújított vagy gyári használt!Sőt néha azt nézem,hogy olcsóbb a 330d-hez egy alkatrész mint 320d-hez!Szóval no para!
Itt vagy a http://www.powerfanatics.com be tudsz szerezni mindent!


Hááááát,
Én városban 10-12 litert fogyasztok, országúton 6-7 táján. Pályán inkább 7,5-et írnék, mert úgyse állod meg, hogy ne menj vele, ha meg igen, akkor minek a 3d?
Tök mindegy, hogy mennyit ment eddig az autó, az a lényeg, hogy milyen gazdája volt. Ezt viszont úgyse tudod meg, mert nem látod, hogy hagyan bántak vele. A legjobb, hogy legyen zsé amiből a felmerülő dolgokat megoldod. Véletlenül se menj ilyen idős autóval márkaszervízbe, mert mindent duplán számolnak. Kell keresni egy számodra szimpatikus szerelőt/szerelőgárdát, mert szükséged lesz rá. Ha eddig nem cserélgettek rajta sokmindent, akkor majd Te fogsz. De ha cserélgettek, akkor is. A bmw-k alkatrész igényes gépek, mégha egyesek már a Jupitert is megjárták vele kizárólag a fékbetéteket cserélve. Én 287e km alatt cseréltem már turbót, kéttömegű lendkereket kuplunggal, összes szilentet, első lengőkarokat többször, főtengely ékszíjtárcsát, önindítót újíttattam, összes lengéscsillapítót újíttattam, vízpumpát , interqlert, viszkót cseréltem. Ja és hogy el ne feledkezzek róla, 2 éve újra lett gyűrűzve a motor, összes csapágy, összes tömítés cserével egyetemben. Gyűrű anyaghiba miatt. Szóval tartalékolj. Olyan 3-400e Ft legyen zsebben a felmerülő nagyobb dolgokra.


Gyakorlatilag minden lényegeset leírtál, amit én a kérdezőnek javasolnék, hogy ha már alapból ilyen problémák előtt áll, hogy ne egyen 8-nál többet, ne kelljen költeni rá, hibátlan legyen és még olcsó is akkor neked nem BMW-t kell nézegetni, mert olyat keresel ami csak a mesében létezik! /más márkában sem fogsz ilyet találni/




Félreértesz!
Az, hogy ne egyen sokat relatív, 10L nem szeretnék a 8 az tökéletes! Elsösorban szeretném megtudni, mely jelekre érdemes figyelni, hogy a lehetö legkevesebb szervizköltségem legyen egyböl!
Ez lenne a 6. autóm, mindegyiket szépítgettem, ha valami rossz benne megcsinálom/megcsináltatom. Ha beesik egy hiba hirtelen 100e ft van rá, de 500e hibával nehezen kezdenék valamit...
Beleszerettem a kasztniba, és nem szeretem a gyenge autókat... azért is nézegetem ezt a motrot,tudom, hogy a lovakat etetni kell, és ha rugom neki biztosan megeszi a 15öt!
De munkába pl nem teligázon szoktam közekedni, ezután sem szeretnék. Ezért kérdeztem, hogy mi a reális fogyasztása.


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 20:30


BarG írta:
ZoleeSRB írta:
Csabi056 írta:
Dog írta:
Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz


Köszönöm a választ!
A baj az, hogy valószínüleg külföldröl hozom majd, így kint nehézkes az átvizsgálás!
Ennek a fogyasztásnak nagyon örülök, ez belefér a tervezettekbe, így nem kell megelégednem a 320d vel,-keveslem a teljesítményét.
Akkor a futómü a legkritikusabb pont, amit nem szeretnék felújítani?? Gondolom nem az olcsó kategóriába tartozik. Bár én jobban félek a turbó cseréjétöl, porlasztóktól és a lendkeréktöl.... Ezek azok amik horror áron mozognak, nem?


Ez hülyeség nincs horror árban,hacsak nem akarsz újat venni belőlük,simán jó a felújított vagy gyári használt!Sőt néha azt nézem,hogy olcsóbb a 330d-hez egy alkatrész mint 320d-hez!Szóval no para!
Itt vagy a http://www.powerfanatics.com be tudsz szerezni mindent!


Hááááát,
Én városban 10-12 litert fogyasztok, országúton 6-7 táján. Pályán inkább 7,5-et írnék, mert úgyse állod meg, hogy ne menj vele, ha meg igen, akkor minek a 3d?
Tök mindegy, hogy mennyit ment eddig az autó, az a lényeg, hogy milyen gazdája volt. Ezt viszont úgyse tudod meg, mert nem látod, hogy hagyan bántak vele. A legjobb, hogy legyen zsé amiből a felmerülő dolgokat megoldod. Véletlenül se menj ilyen idős autóval márkaszervízbe, mert mindent duplán számolnak. Kell keresni egy számodra szimpatikus szerelőt/szerelőgárdát, mert szükséged lesz rá. Ha eddig nem cserélgettek rajta sokmindent, akkor majd Te fogsz. De ha cserélgettek, akkor is. A bmw-k alkatrész igényes gépek, mégha egyesek már a Jupitert is megjárták vele kizárólag a fékbetéteket cserélve. Én 287e km alatt cseréltem már turbót, kéttömegű lendkereket kuplunggal, összes szilentet, első lengőkarokat többször, főtengely ékszíjtárcsát, önindítót újíttattam, összes lengéscsillapítót újíttattam, vízpumpát , interqlert, viszkót cseréltem. Ja és hogy el ne feledkezzek róla, 2 éve újra lett gyűrűzve a motor, összes csapágy, összes tömítés cserével egyetemben. Gyűrű anyaghiba miatt. Szóval tartalékolj. Olyan 3-400e Ft legyen zsebben a felmerülő nagyobb dolgokra.


Gyakorlatilag minden lényegeset leírtál, amit én a kérdezőnek javasolnék, hogy ha már alapból ilyen problémák előtt áll, hogy ne egyen 8-nál többet, ne kelljen költeni rá, hibátlan legyen és még olcsó is akkor neked nem BMW-t kell nézegetni, mert olyat keresel ami csak a mesében létezik! /más márkában sem fogsz ilyet találni/



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 20:19


ZoleeSRB írta:
Csabi056 írta:
Dog írta:
Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz


Köszönöm a választ!
A baj az, hogy valószínüleg külföldröl hozom majd, így kint nehézkes az átvizsgálás!
Ennek a fogyasztásnak nagyon örülök, ez belefér a tervezettekbe, így nem kell megelégednem a 320d vel,-keveslem a teljesítményét.
Akkor a futómü a legkritikusabb pont, amit nem szeretnék felújítani?? Gondolom nem az olcsó kategóriába tartozik. Bár én jobban félek a turbó cseréjétöl, porlasztóktól és a lendkeréktöl.... Ezek azok amik horror áron mozognak, nem?


Ez hülyeség nincs horror árban,hacsak nem akarsz újat venni belőlük,simán jó a felújított vagy gyári használt!Sőt néha azt nézem,hogy olcsóbb a 330d-hez egy alkatrész mint 320d-hez!Szóval no para!
Itt vagy a http://www.powerfanatics.com be tudsz szerezni mindent!


Hááááát,
Én városban 10-12 litert fogyasztok, országúton 6-7 táján. Pályán inkább 7,5-et írnék, mert úgyse állod meg, hogy ne menj vele, ha meg igen, akkor minek a 3d?
Tök mindegy, hogy mennyit ment eddig az autó, az a lényeg, hogy milyen gazdája volt. Ezt viszont úgyse tudod meg, mert nem látod, hogy hagyan bántak vele. A legjobb, hogy legyen zsé amiből a felmerülő dolgokat megoldod. Véletlenül se menj ilyen idős autóval márkaszervízbe, mert mindent duplán számolnak. Kell keresni egy számodra szimpatikus szerelőt/szerelőgárdát, mert szükséged lesz rá. Ha eddig nem cserélgettek rajta sokmindent, akkor majd Te fogsz. De ha cserélgettek, akkor is. A bmw-k alkatrész igényes gépek, mégha egyesek már a Jupitert is megjárták vele kizárólag a fékbetéteket cserélve. Én 287e km alatt cseréltem már turbót, kéttömegű lendkereket kuplunggal, összes szilentet, első lengőkarokat többször, főtengely ékszíjtárcsát, önindítót újíttattam, összes lengéscsillapítót újíttattam, vízpumpát , interqlert, viszkót cseréltem. Ja és hogy el ne feledkezzek róla, 2 éve újra lett gyűrűzve a motor, összes csapágy, összes tömítés cserével egyetemben. Gyűrű anyaghiba miatt. Szóval tartalékolj. Olyan 3-400e Ft legyen zsebben a felmerülő nagyobb dolgokra.

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 19:50


ZoleeSRB írta:
Csabi056 írta:
Dog írta:
Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz


Köszönöm a választ!
A baj az, hogy valószínüleg külföldröl hozom majd, így kint nehézkes az átvizsgálás!
Ennek a fogyasztásnak nagyon örülök, ez belefér a tervezettekbe, így nem kell megelégednem a 320d vel,-keveslem a teljesítményét.
Akkor a futómü a legkritikusabb pont, amit nem szeretnék felújítani?? Gondolom nem az olcsó kategóriába tartozik. Bár én jobban félek a turbó cseréjétöl, porlasztóktól és a lendkeréktöl.... Ezek azok amik horror áron mozognak, nem?


Ez hülyeség nincs horror árban,hacsak nem akarsz újat venni belőlük,simán jó a felújított vagy gyári használt!Sőt néha azt nézem,hogy olcsóbb a 330d-hez egy alkatrész mint 320d-hez!Szóval no para!
Itt vagy a http://www.powerfanatics.com be tudsz szerezni mindent!


Nekem olyan 10 környékén mozog városban télen(nyáron olyan 8-8,5),de azért mert kb 12 km megyek,mire normálisan bemelegszik le is állítom!Autópálya nyáron 5,7 nem sietősen de azért nem is 100al.Másik dolog még a főtengely ékszíjtárcsa ami minden dizel bmw-nél meghal egy idő után,ennek a cseréje olyan 75-85 között mozog ha normálisat veszel belőle!Fútóművet már irták,nekem még a termosztátok hagyták el magukat,mindjettő cseréje olyan 25 körül és gyári cucc!


ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 19:32


Csabi056 írta:
Dog írta:
Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz


Köszönöm a választ!
A baj az, hogy valószínüleg külföldröl hozom majd, így kint nehézkes az átvizsgálás!
Ennek a fogyasztásnak nagyon örülök, ez belefér a tervezettekbe, így nem kell megelégednem a 320d vel,-keveslem a teljesítményét.
Akkor a futómü a legkritikusabb pont, amit nem szeretnék felújítani?? Gondolom nem az olcsó kategóriába tartozik. Bár én jobban félek a turbó cseréjétöl, porlasztóktól és a lendkeréktöl.... Ezek azok amik horror áron mozognak, nem?


Ez hülyeség nincs horror árban,hacsak nem akarsz újat venni belőlük,simán jó a felújított vagy gyári használt!Sőt néha azt nézem,hogy olcsóbb a 330d-hez egy alkatrész mint 320d-hez!Szóval no para!
Itt vagy a http://www.powerfanatics.com be tudsz szerezni mindent!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Csabi056

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 18:26


Dog írta:
Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz


Köszönöm a választ!
A baj az, hogy valószínüleg külföldröl hozom majd, így kint nehézkes az átvizsgálás!
Ennek a fogyasztásnak nagyon örülök, ez belefér a tervezettekbe, így nem kell megelégednem a 320d vel,-keveslem a teljesítményét.
Akkor a futómü a legkritikusabb pont, amit nem szeretnék felújítani?? Gondolom nem az olcsó kategóriába tartozik. Bár én jobban félek a turbó cseréjétöl, porlasztóktól és a lendkeréktöl.... Ezek azok amik horror áron mozognak, nem?

Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 09:30


Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Csabi056

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 21:00


Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!