hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 20:28


YELLOW írta:
csbalu írta:

Pontosan, típusazanos motort bármikor cserélhetsz. Mivel a forgalmiban is már csak egy "rövid" motorkód van ami a motor típusát jellemzi ezért bármikor kicserélheted egy ugyan olyanra, mindenféle adminisztráció nélkül.
Köszörülni már rég nem kell!


hát nekem az egész motorszám benne van a forgalmiban.... ugye 2007 év elején kaptam meg az újat, lehet később már nem írták volna be?


A külföldről behozott autók esetében igaz a "csak motorkóddal forgalomba helyezve".
A fogalombahelyezésnél nem bonthat meg semmit a vizsgáló, és mivel sok motornál bontás nélkül nem oldható meg a motorszám leolvasása, ezért ráírja a lapra, hogy "motorkód megállapítva, motrkóddal forgalomba helyezhető".
(Az utolsó 2 autóm csak motorkódos volt, és ebből 1 saját behozatal.[2002])

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 20:03


csbalu írta:

Pontosan, típusazanos motort bármikor cserélhetsz. Mivel a forgalmiban is már csak egy "rövid" motorkód van ami a motor típusát jellemzi ezért bármikor kicserélheted egy ugyan olyanra, mindenféle adminisztráció nélkül.
Köszörülni már rég nem kell!


hát nekem az egész motorszám benne van a forgalmiban.... ugye 2007 év elején kaptam meg az újat, lehet később már nem írták volna be?

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 14:00


kempelen írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
Melch06 írta: Üdvözlök mindenkit.
képzeljétek sikerült vegyek egy E46 kombit M - pakettest. Alig mentem vele egy hónapot, leszervizeltettem. Utána a szívó torokban letört egy lapát 650.000.- problémám lett belőle.Ennyibe kerülne a teljes motor felújítás,azon gondolkodom, nem kéne egy használt motort vegyek ? Nem tudna valaki egy jó használt motort elfogatható áron ?


650-e
Najó, azért ne hagyd magad átverni amikor 150-200ért komplett motort vehetsz minden sallangjával amikből mellesleg nem is kell minden.
van a powerfanatics-on egy hirdetéses topic ott láttam pár hete e46 motorokat.


650e?? Pár év és a lepusztultabb e46-okat fogják ennyiért adni... Jobban jársz egy motorcserével...

Ha nem vagy a pénztárcád ellensége akkor nem csinálod végig hivatalos procedúrát. Ki kell köszörülni a motorszámot az "új" motorról és kész. Ugyanolyan motort vegyél mint ami jelenleg van benne!
Van egy másik lehetőség is, egy ismerősöm Toyota Yaris-ában pont néhány hete lett olvashatatlan korrodálódás miatt a motorszám... 20 000ft-ért. ( )
Ha hivatalos eljárás egyébként az ilyen esetben, hogy a KPM ad ki egy új AF-es motorszámot az autóra, ami így már hivatalos lesz.

Ha eladásra kerül a sor akkor tudok adni kontakot olyan eredetvizsgáshoz is átrugdossa az autót egy sima kiköszörült motorszámmal is. Természetesen DEÁKigazolvánnyal kell érkezned.
Műszakira szintén. Bár ott esetenként meg sem nézik a motorszámot...
A volt passatomnak elég kalandos a története...

Ne legyünk álszentek... Mindenki ezt csinálja!



Tudomásom szerint motorkód azonos motor gond nélkül cserélhető már jópár éve. A lényeg, a motorkód azonos legyen és mindegy mi van utána.



Pontosan, típusazanos motort bármikor cserélhetsz. Mivel a forgalmiban is már csak egy "rövid" motorkód van ami a motor típusát jellemzi ezért bármikor kicserélheted egy ugyan olyanra, mindenféle adminisztráció nélkül.
Köszörülni már rég nem kell!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 12:36


vivaladiesel írta:
csbalu írta:
Melch06 írta: Üdvözlök mindenkit.
képzeljétek sikerült vegyek egy E46 kombit M - pakettest. Alig mentem vele egy hónapot, leszervizeltettem. Utána a szívó torokban letört egy lapát 650.000.- problémám lett belőle.Ennyibe kerülne a teljes motor felújítás,azon gondolkodom, nem kéne egy használt motort vegyek ? Nem tudna valaki egy jó használt motort elfogatható áron ?


650-e
Najó, azért ne hagyd magad átverni amikor 150-200ért komplett motort vehetsz minden sallangjával amikből mellesleg nem is kell minden.
van a powerfanatics-on egy hirdetéses topic ott láttam pár hete e46 motorokat.


650e?? Pár év és a lepusztultabb e46-okat fogják ennyiért adni... Jobban jársz egy motorcserével...

Ha nem vagy a pénztárcád ellensége akkor nem csinálod végig hivatalos procedúrát. Ki kell köszörülni a motorszámot az "új" motorról és kész. Ugyanolyan motort vegyél mint ami jelenleg van benne!
Van egy másik lehetőség is, egy ismerősöm Toyota Yaris-ában pont néhány hete lett olvashatatlan korrodálódás miatt a motorszám... 20 000ft-ért. ( )
Ha hivatalos eljárás egyébként az ilyen esetben, hogy a KPM ad ki egy új AF-es motorszámot az autóra, ami így már hivatalos lesz.

Ha eladásra kerül a sor akkor tudok adni kontakot olyan eredetvizsgáshoz is átrugdossa az autót egy sima kiköszörült motorszámmal is. Természetesen DEÁKigazolvánnyal kell érkezned.
Műszakira szintén. Bár ott esetenként meg sem nézik a motorszámot...
A volt passatomnak elég kalandos a története...

Ne legyünk álszentek... Mindenki ezt csinálja!



Tudomásom szerint motorkód azonos motor gond nélkül cserélhető már jópár éve. A lényeg, a motorkód azonos legyen és mindegy mi van utána.



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 12:28


csbalu írta:
Melch06 írta: Üdvözlök mindenkit.
képzeljétek sikerült vegyek egy E46 kombit M - pakettest. Alig mentem vele egy hónapot, leszervizeltettem. Utána a szívó torokban letört egy lapát 650.000.- problémám lett belőle.Ennyibe kerülne a teljes motor felújítás,azon gondolkodom, nem kéne egy használt motort vegyek ? Nem tudna valaki egy jó használt motort elfogatható áron ?


650-e
Najó, azért ne hagyd magad átverni amikor 150-200ért komplett motort vehetsz minden sallangjával amikből mellesleg nem is kell minden.
van a powerfanatics-on egy hirdetéses topic ott láttam pár hete e46 motorokat.


650e?? Pár év és a lepusztultabb e46-okat fogják ennyiért adni... Jobban jársz egy motorcserével...

Ha nem vagy a pénztárcád ellensége akkor nem csinálod végig hivatalos procedúrát. Ki kell köszörülni a motorszámot az "új" motorról és kész. Ugyanolyan motort vegyél mint ami jelenleg van benne!
Van egy másik lehetőség is, egy ismerősöm Toyota Yaris-ában pont néhány hete lett olvashatatlan korrodálódás miatt a motorszám... 20 000ft-ért. ( )
Ha hivatalos eljárás egyébként az ilyen esetben, hogy a KPM ad ki egy új AF-es motorszámot az autóra, ami így már hivatalos lesz.

Ha eladásra kerül a sor akkor tudok adni kontakot olyan eredetvizsgáshoz is átrugdossa az autót egy sima kiköszörült motorszámmal is. Természetesen DEÁKigazolvánnyal kell érkezned.
Műszakira szintén. Bár ott esetenként meg sem nézik a motorszámot...
A volt passatomnak elég kalandos a története...

Ne legyünk álszentek... Mindenki ezt csinálja!









csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 12:03


Melch06 írta: Üdvözlök mindenkit.
képzeljétek sikerült vegyek egy E46 kombit M - pakettest. Alig mentem vele egy hónapot, leszervizeltettem. Utána a szívó torokban letört egy lapát 650.000.- problémám lett belőle.Ennyibe kerülne a teljes motor felújítás,azon gondolkodom, nem kéne egy használt motort vegyek ? Nem tudna valaki egy jó használt motort elfogatható áron ?


650-e
Najó, azért ne hagyd magad átverni amikor 150-200ért komplett motort vehetsz minden sallangjával amikből mellesleg nem is kell minden.
van a powerfanatics-on egy hirdetéses topic ott láttam pár hete e46 motorokat.

Melch06
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Melch06

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 11:35


Üdvözlök mindenkit.
képzeljétek sikerült vegyek egy E46 kombit M - pakettest. Alig mentem vele egy hónapot, leszervizeltettem. Utána a szívó torokban letört egy lapát 650.000.- problémám lett belőle.Ennyibe kerülne a teljes motor felújítás,azon gondolkodom, nem kéne egy használt motort vegyek ? Nem tudna valaki egy jó használt motort elfogatható áron ?


tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 21:57


jrtom írta: semennyivel nem másabb mint egy 20d-n.
Aki tudja, hogy hol van és mit keressen az 15 perc alatt lazán kicseréli.

zoliika írta:
BarG írta:
tomy1228 írta:
pneurob írta:
tomy1228 írta: szevasztok!
Érdeklődnék hogy 30d mennyire körülményes kartergázszűrőt cserélni és milyen időközönként kellene cserélni?


A BMW normaideje 2,5 óra, minden harmadik olajcserekor illik cserélni.



Köszönöm,Akkor annyira nem is egyszerű történet!


Némi gyakorlattal 1 óra alatt elvégezhető, de tényleg hülye helyen van és sokat kell bontani. Ha a kérdésed arra irányult, ne állj neki egyedül kitalálni, hogy hogyan is kell csinálni. Bízd szakértőre.


Laikusként nem gondoltam volna,hogy ennyivel másabb kicserélni mint egy 20d-n




Igen arra irányult mert ha csak két csavar ki-be akkor megcsináltam volna de igy biztos ami biztos elviszem a szerelőmhöz!Még egy kérdés mivel lehet még a turbó életét hosszabitani persze itt nem az olajcserére gondolok meg hogy leállitás elött hűteni mindig meg ez a szűröcsere,van még vmi más is amit kötelezően ki kéne cserélni?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 21:37


semennyivel nem másabb mint egy 20d-n.
Aki tudja, hogy hol van és mit keressen az 15 perc alatt lazán kicseréli.

zoliika írta:
BarG írta:
tomy1228 írta:
pneurob írta:
tomy1228 írta: szevasztok!
Érdeklődnék hogy 30d mennyire körülményes kartergázszűrőt cserélni és milyen időközönként kellene cserélni?


A BMW normaideje 2,5 óra, minden harmadik olajcserekor illik cserélni.



Köszönöm,Akkor annyira nem is egyszerű történet!


Némi gyakorlattal 1 óra alatt elvégezhető, de tényleg hülye helyen van és sokat kell bontani. Ha a kérdésed arra irányult, ne állj neki egyedül kitalálni, hogy hogyan is kell csinálni. Bízd szakértőre.


Laikusként nem gondoltam volna,hogy ennyivel másabb kicserélni mint egy 20d-n




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 21:07


BarG írta:
tomy1228 írta:
pneurob írta:
tomy1228 írta: szevasztok!
Érdeklődnék hogy 30d mennyire körülményes kartergázszűrőt cserélni és milyen időközönként kellene cserélni?


A BMW normaideje 2,5 óra, minden harmadik olajcserekor illik cserélni.



Köszönöm,Akkor annyira nem is egyszerű történet!


Némi gyakorlattal 1 óra alatt elvégezhető, de tényleg hülye helyen van és sokat kell bontani. Ha a kérdésed arra irányult, ne állj neki egyedül kitalálni, hogy hogyan is kell csinálni. Bízd szakértőre.


Laikusként nem gondoltam volna,hogy ennyivel másabb kicserélni mint egy 20d-n

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 21:00


tomy1228 írta:
pneurob írta:
tomy1228 írta: szevasztok!
Érdeklődnék hogy 30d mennyire körülményes kartergázszűrőt cserélni és milyen időközönként kellene cserélni?


A BMW normaideje 2,5 óra, minden harmadik olajcserekor illik cserélni.



Köszönöm,Akkor annyira nem is egyszerű történet!


Némi gyakorlattal 1 óra alatt elvégezhető, de tényleg hülye helyen van és sokat kell bontani. Ha a kérdésed arra irányult, ne állj neki egyedül kitalálni, hogy hogyan is kell csinálni. Bízd szakértőre.

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 20:11


pneurob írta:
tomy1228 írta: szevasztok!
Érdeklődnék hogy 30d mennyire körülményes kartergázszűrőt cserélni és milyen időközönként kellene cserélni?


A BMW normaideje 2,5 óra, minden harmadik olajcserekor illik cserélni.



Köszönöm,Akkor annyira nem is egyszerű történet!

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 19:56


tomy1228 írta: szevasztok!
Érdeklődnék hogy 30d mennyire körülményes kartergázszűrőt cserélni és milyen időközönként kellene cserélni?


A BMW normaideje 2,5 óra, minden harmadik olajcserekor illik cserélni.



tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2012. július 02. hétfő, 19:50


szevasztok!
Érdeklődnék hogy 30d mennyire körülményes kartergázszűrőt cserélni és milyen időközönként kellene cserélni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. március 04. szerda, 07:49


ember84 írta: létezik 320d-be automata 6 fokozatú,ha igen,mi a különbség a 6,és az 5 között?


..gyárilag nincs .

petike