calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2010. július 06. kedd, 17:14


Eapa írta:
calibra írta:
hil írta:
martin írta:

ha a biztosítékot jó akkor nézesd meg az ajtó nyitó motorokat vagy az összes nem nyílik mert nekem volt egy hasonló gondom cska nekem akkor 1 ajtóm nem nyitott a központi de mint végül kiderül az ajtóban az elektronika adta megmagát azóta teljesen jól működik minden rendben van vele. Szerintem először elenőrizd a biztiket aztán ha az nem használt akkor meg irány a szervíz. Szerintem nem érdemes házilag nekiállni barkácsolni.




Mééééééér? Nekem sikerült és olcsóbb volt mint ha szervízben csináltattam volna, bár nem vagyok fillérb.....szó


Tuti h a relé lesz a ludas(biztit már megnéztem), mert az összes ajtó egyszerre nyílik vagy nem.És kiszállni is csak úgy tudok belőle(ha már bezártam),hogy lehúzom az ablakot és bedugom az ajtóba a kulcsot, de csak azt tudom így vele kinyitni...szóval nem zárprobléma.Szakszervízbe meg nem viszem, ott csak lehúzzák az embert, csak legvégső esetben...hát igen addig is árnyékos helyen kell parkolni
Valaki nem tudja hol lehet bmw-hez speciális kulcsokat venni.Az első féktárcsát/fékbetétet simán kicseréltem, de a hátsóval lesz majd gond.

Ja másik gond amit el is felejtettem: a riasztót nem tudom életre kelteni, itt is mind a 2 biztit megnéztem.Ha megbillegtetem a kocsit annak már működnie kéne...elvileg


Amennyiben nincs kikapcsolva a riasztó akkor lezárás előtt nyisd ki a jobb oldali ajtót.
Szereld ki a ground modult, fújd be kontakt spray-el és még az ajtó csatlakozóit is húzd szét és spay. Nekem 98-as az autóm, ugyanezt eljátszotta, a leírtakat megcsináltam és azóta nincs vele gond.


A biztisor felett mondod?(a kesztyűtartónál)

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. július 06. kedd, 13:57


calibra írta:
hil írta:
martin írta:

ha a biztosítékot jó akkor nézesd meg az ajtó nyitó motorokat vagy az összes nem nyílik mert nekem volt egy hasonló gondom cska nekem akkor 1 ajtóm nem nyitott a központi de mint végül kiderül az ajtóban az elektronika adta megmagát azóta teljesen jól működik minden rendben van vele. Szerintem először elenőrizd a biztiket aztán ha az nem használt akkor meg irány a szervíz. Szerintem nem érdemes házilag nekiállni barkácsolni.




Mééééééér? Nekem sikerült és olcsóbb volt mint ha szervízben csináltattam volna, bár nem vagyok fillérb.....szó


Tuti h a relé lesz a ludas(biztit már megnéztem), mert az összes ajtó egyszerre nyílik vagy nem.És kiszállni is csak úgy tudok belőle(ha már bezártam),hogy lehúzom az ablakot és bedugom az ajtóba a kulcsot, de csak azt tudom így vele kinyitni...szóval nem zárprobléma.Szakszervízbe meg nem viszem, ott csak lehúzzák az embert, csak legvégső esetben...hát igen addig is árnyékos helyen kell parkolni
Valaki nem tudja hol lehet bmw-hez speciális kulcsokat venni.Az első féktárcsát/fékbetétet simán kicseréltem, de a hátsóval lesz majd gond.

Ja másik gond amit el is felejtettem: a riasztót nem tudom életre kelteni, itt is mind a 2 biztit megnéztem.Ha megbillegtetem a kocsit annak már működnie kéne...elvileg


Amennyiben nincs kikapcsolva a riasztó akkor lezárás előtt nyisd ki a jobb oldali ajtót.
Szereld ki a ground modult, fújd be kontakt spray-el és még az ajtó csatlakozóit is húzd szét és spay. Nekem 98-as az autóm, ugyanezt eljátszotta, a leírtakat megcsináltam és azóta nincs vele gond.

calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2010. július 06. kedd, 13:41


hil írta:
martin írta:

ha a biztosítékot jó akkor nézesd meg az ajtó nyitó motorokat vagy az összes nem nyílik mert nekem volt egy hasonló gondom cska nekem akkor 1 ajtóm nem nyitott a központi de mint végül kiderül az ajtóban az elektronika adta megmagát azóta teljesen jól működik minden rendben van vele. Szerintem először elenőrizd a biztiket aztán ha az nem használt akkor meg irány a szervíz. Szerintem nem érdemes házilag nekiállni barkácsolni.




Mééééééér? Nekem sikerült és olcsóbb volt mint ha szervízben csináltattam volna, bár nem vagyok fillérb.....szó


Tuti h a relé lesz a ludas(biztit már megnéztem), mert az összes ajtó egyszerre nyílik vagy nem.És kiszállni is csak úgy tudok belőle(ha már bezártam),hogy lehúzom az ablakot és bedugom az ajtóba a kulcsot, de csak azt tudom így vele kinyitni...szóval nem zárprobléma.Szakszervízbe meg nem viszem, ott csak lehúzzák az embert, csak legvégső esetben...hát igen addig is árnyékos helyen kell parkolni
Valaki nem tudja hol lehet bmw-hez speciális kulcsokat venni.Az első féktárcsát/fékbetétet simán kicseréltem, de a hátsóval lesz majd gond.

Ja másik gond amit el is felejtettem: a riasztót nem tudom életre kelteni, itt is mind a 2 biztit megnéztem.Ha megbillegtetem a kocsit annak már működnie kéne...elvileg

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 21:44


hil írta:
martin írta:

ha a biztosítékot jó akkor nézesd meg az ajtó nyitó motorokat vagy az összes nem nyílik mert nekem volt egy hasonló gondom cska nekem akkor 1 ajtóm nem nyitott a központi de mint végül kiderül az ajtóban az elektronika adta megmagát azóta teljesen jól működik minden rendben van vele. Szerintem először elenőrizd a biztiket aztán ha az nem használt akkor meg irány a szervíz. Szerintem nem érdemes házilag nekiállni barkácsolni.




Mééééééér? Nekem sikerült és olcsóbb volt mint ha szervízben csináltattam volna, bár nem vagyok fillérb.....szó


még a végén jó lesz néhány ezer forintból kinek éri ez meg?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 21:42


martin írta:

ha a biztosítékot jó akkor nézesd meg az ajtó nyitó motorokat vagy az összes nem nyílik mert nekem volt egy hasonló gondom cska nekem akkor 1 ajtóm nem nyitott a központi de mint végül kiderül az ajtóban az elektronika adta megmagát azóta teljesen jól működik minden rendben van vele. Szerintem először elenőrizd a biztiket aztán ha az nem használt akkor meg irány a szervíz. Szerintem nem érdemes házilag nekiállni barkácsolni.




Mééééééér? Nekem sikerült és olcsóbb volt mint ha szervízben csináltattam volna, bár nem vagyok fillérb.....szó


martin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz martin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 21:20


calibra írta: Sziasztok!Nemrég vettem egy 320i-t, és egy hónap után nálam is ajtónyitási gondok léptek föl.Biztos a melegtől van mert fél napra kint hagytam a kocsit a garázs előtt. Beszéltetek itt relé problémáról, lehet az a baj, csak nem tudom hol van "elrejtve" az autóban.Szóval kivenném megtakarítani, vagy lecserélném.
A másik kérdésem kicsit OFF lesz, mert nem ebbe a topic-ba tartozik:
A 2000 előtt gyártott 3-as sorozatnak hibás-e a hátsó futóműve?(rögzítési pontok kiszakadnak a padlólemezből)Csak szóbeszéd lehet, vagy valós probléma?
Amúgy 1999/12-es évjárat, lehet mákom van?


hello az ajtó nyitási problémához szólnék hozzá

ha a biztosítékot jó akkor nézesd meg az ajtó nyitó motorokat vagy az összes nem nyílik mert nekem volt egy hasonló gondom cska nekem akkor 1 ajtóm nem nyitott a központi de mint végül kiderül az ajtóban az elektronika adta megmagát azóta teljesen jól működik minden rendben van vele. Szerintem először elenőrizd a biztiket aztán ha az nem használt akkor meg irány a szervíz. Szerintem nem érdemes házilag nekiállni barkácsolni.







calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2010. július 04. vasárnap, 22:45


bmw320d4 írta:
calibra írta:
A másik kérdésem kicsit OFF lesz, mert nem ebbe a topic-ba tartozik:
A 2000 előtt gyártott 3-as sorozatnak hibás-e a hátsó futóműve?(rögzítési pontok kiszakadnak a padlólemezből)Csak szóbeszéd lehet, vagy valós probléma?
Amúgy 1999/12-es évjárat, lehet mákom van?





Valós a probléma, olyannyira, hogy az enyém is kiszakadt, pedig 136 lovas kályha.


És mit csináltál vele?Mennyi volt a javítás(stb)?
Egyelőre nem érzem, h imbolyogna az úton, jónak tűnik a futómű.De lehet gyorsan meg is nézetem egy autószerelő kollégával.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. július 04. vasárnap, 21:08


calibra írta:
A másik kérdésem kicsit OFF lesz, mert nem ebbe a topic-ba tartozik:
A 2000 előtt gyártott 3-as sorozatnak hibás-e a hátsó futóműve?(rögzítési pontok kiszakadnak a padlólemezből)Csak szóbeszéd lehet, vagy valós probléma?
Amúgy 1999/12-es évjárat, lehet mákom van?





Valós a probléma, olyannyira, hogy az enyém is kiszakadt, pedig 136 lovas kályha.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. július 04. vasárnap, 20:00


calibra írta: Sziasztok!Nemrég vettem egy 320i-t, és egy hónap után nálam is ajtónyitási gondok léptek föl.Biztos a melegtől van mert fél napra kint hagytam a kocsit a garázs előtt. Beszéltetek itt relé problémáról, lehet az a baj, csak nem tudom hol van "elrejtve" az autóban.Szóval kivenném megtakarítani, vagy lecserélném.
A másik kérdésem kicsit OFF lesz, mert nem ebbe a topic-ba tartozik:
A 2000 előtt gyártott 3-as sorozatnak hibás-e a hátsó futóműve?(rögzítési pontok kiszakadnak a padlólemezből)Csak szóbeszéd lehet, vagy valós probléma?
Amúgy 1999/12-es évjárat, lehet mákom van?





1. a kesztyűtartó mögött van, ha visszaolvasgatsz lesznek hasznos linkek a kiszerelésről is.

2. én úgy tudom valós, de inkább az erősebb motorosaknál 2.3 és afelett. de lehet ezt 99-re javították.




calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2010. július 04. vasárnap, 19:46


Sziasztok!Nemrég vettem egy 320i-t, és egy hónap után nálam is ajtónyitási gondok léptek föl.Biztos a melegtől van mert fél napra kint hagytam a kocsit a garázs előtt. Beszéltetek itt relé problémáról, lehet az a baj, csak nem tudom hol van "elrejtve" az autóban.Szóval kivenném megtakarítani, vagy lecserélném.
A másik kérdésem kicsit OFF lesz, mert nem ebbe a topic-ba tartozik:
A 2000 előtt gyártott 3-as sorozatnak hibás-e a hátsó futóműve?(rögzítési pontok kiszakadnak a padlólemezből)Csak szóbeszéd lehet, vagy valós probléma?
Amúgy 1999/12-es évjárat, lehet mákom van?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 04. vasárnap, 19:49

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz johnnybravo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2010. július 02. péntek, 23:09


YELLOW írta:

akkor már NEC EP2F-B3G1S: 667Ft/db mindenképp vezetékelni kell, és kapható ez is itthon



na, pár hete azt se tudtam lesz-e még jó ajtózáram, mostmeg már lehet válogatni a relék közt

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. július 02. péntek, 22:47


johnnybravo írta: ha valakit esetleg érdekel: http://www.soselectronic.hu/?s...tnum=79920
de nem garantálom hogy műxik vele.

ja, hazudtam, nem itthon gyártják


akkor már NEC EP2F-B3G1S: 667Ft/db mindenképp vezetékelni kell, és kapható ez is itthon



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz johnnybravo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2010. július 02. péntek, 22:35


ha valakit esetleg érdekel: http://www.soselectronic.hu/?s...tnum=79920
de nem garantálom hogy műxik vele.

ja, hazudtam, nem itthon gyártják

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 02. péntek, 22:36

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz johnnybravo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2010. július 02. péntek, 22:33


[/quote]

A régi reléket tetted vissza?

[/quote]

aha, egész finom cs.papírral felcsiszoltam az érintkezőket. az volt a baja, mert az egyiken nagyon be volt égve, valószínűleg a vezetőé.

gyári relét sehol nem kapni, bár azt igérte a tyco hungária hogy majd visszahív ha szerzett. azóta is hív.
illetve találtam még egy (asszem) fujitsu tipusút, amit meg itthon gyártanak, hasonló paraméterekkel, meg terhelhetőséggel, de az meg nagyker, és kiskeren keresztül kellett volna rendelni, aminek az szokott a vége lenni, hogy közelse azt kapom amit kértem. és akkor már nagyon benne voltam a forrasztásban.
de valószínűleg ha megint elromlik akkor beszerzem azt...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. július 02. péntek, 22:13


ute107 írta:
johnnybravo írta: sziasztok!

2. probléma: a lakk miatt agyon kellett melegíteni a nyákot, ezért másodszorra már nem tudtam normálisan visszaforrasztani a reléket, sajnos a nyáknak már mindkét oldalán kellett forrasztanom, mert kitéptem a kis átvezetőket.
Tehát szépen vágtam huszonvalahány darab 5 centis drótdarabot, ráforrasztottam a nyákra, és arra tettem a reléket.
Szerencsére csak két ablakemelőm van, ezért szépen elfértek fektetve is az ajtózár relék.
Azóta hibátlan. Elsőre "kicsit" sufnituningnak tűnhet.


A régi reléket tetted vissza?



szerintem jah.


szokták mondani a cél szentesíti az eszközt. csak nehogy elektronyos tüzed legyen belőle... reméljük nem hajszálvékony drótot használtál.
ezek szerint csak kétoldalas a nyák, ha több lett volna, akkor a galvanizált furatot, csak jól befolyatott forraszanyagagl oldhattad volna meg, és még akkor sem biztos, hogy a közbenső réteghez konnektált volna. az ilyenekkel vigyázni kell, bár ritka ez a több oldalas lyukgalvanizált megoldás, inkább a rétegek között oldják meg az átvezetést.
de működik ez a lényeg!