YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 26. hétfő, 16:55


hol?

Eapa írta:
YELLOW írta: StartR (Starter) akksiról vélemény?

annyit tudok, hogy a honvédségnél megnyert egy tendert, ahol minden más akksi alúl maradt... pl egy 55 Ah-ás akksi indítója 600A, ami nagyon jó és ára 16ezer Ft. (szállítva)

itt egy link:
http://www.akkumulator-gumibol...tor/StartR


Mivel Magyarországon kibaszott nagy a korrupció és tuti nem vennék ilyet.
Ennyi pénzért (meg még 2500 HUF) én 75 Ah-ás Bannert vettem.


státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. október 26. hétfő, 16:52


YELLOW írta: StartR (Starter) akksiról vélemény?

annyit tudok, hogy a honvédségnél megnyert egy tendert, ahol minden más akksi alúl maradt... pl egy 55 Ah-ás akksi indítója 600A, ami nagyon jó és ára 16ezer Ft. (szállítva)

itt egy link:
http://www.akkumulator-gumibol...tor/StartR


Mivel Magyarországon kibaszott nagy a korrupció és tuti nem vennék ilyet.
Ennyi pénzért (meg még 2500 HUF) én 75 Ah-ás Bannert vettem.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. október 26. hétfő, 15:10


YELLOW írta: StartR (Starter) akksiról vélemény?

annyit tudok, hogy a honvédségnél megnyert egy tendert, ahol minden más akksi alúl maradt... pl egy 55 Ah-ás akksi indítója 600A, ami nagyon jó és ára 16ezer Ft. (szállítva)

itt egy link:
http://www.akkumulator-gumibol...tor/StartR


Akkor ez egy tender gyõztes termék Vedd meg.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 26. hétfő, 14:53


StartR (Starter) akksiról vélemény?

annyit tudok, hogy a honvédségnél megnyert egy tendert, ahol minden más akksi alúl maradt... pl egy 55 Ah-ás akksi indítója 600A, ami nagyon jó és ára 16ezer Ft. (szállítva)

itt egy link:
http://www.akkumulator-gumibol...tor/StartR

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. október 19. hétfő, 19:53


Megcsinaltam ma az akkucseret, vegul is 12V 95AH varta blue dynamic lett.....

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. október 16. péntek, 10:10


SoundkeY írta: Akkucserenel jo megoldas ha tolton van kozbe az auto ?


Minek? Teljesen felesleges töltõre rakni közben az autót. Akksicserénél semmi lényeges adat nem veszik el, szóval sztem csak fölösleges szívás ilyennel próbálkozni...

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. október 16. péntek, 08:18


Elojott a tavalyi problemam ( mitol is javult volna... ) , most hogy hidegebb a reggel, villan a muszerfalon mert alacsony az akkuszint......

Adok meg egy eselyt, feltettuk " a csodatoltore" ami szulfatmentesiti hatha.........
http://www.ctek.com/HU/Buy-Cha...er=mxs3600

Egyebkent ki milyen akksit vett mostanaba ?

VARTA blue dynamic 12V 80Ah ( 740A indito ) netto 20470.--ert ezt tud hozni az egyik partnerem......

Akkucserenel jo megoldas ha tolton van kozbe az auto ?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 10. szombat, 20:13


YELLOW írta: lehet savazni, ha van mérõmûszered, egyik kollégám, nagy vegyész, azt mondta, õ izlelésre megmondja nekem hány % (ugye alapból 38% asszem) elmebeteg, de rendes srác...


hil írta:
YELLOW írta: szóval jut eszembe...



Ilyen esetben savat nem is szabad beletölteni! Azt csak úgy lehet cserélni, hogy teljesen feltöltöd az akkut , kiöntöd a savat, majd az elõírt töménységût betöltöd.
hil


Yellow!
Korábban nem is azt írtam, hogy nem lehet savazni! De nem is a mérõmûszertõl lehet azt megtenni, azzal csak a sav töménységét lehet beállítani.
hil

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 10. szombat, 19:52


ha beleolvasol az ajtónyitási gondok topicba, akkor elírtam a tapasztalatom... nekem is valami gríz volt, az ajtóval már idegességemben nem tudtam mit tenni, az autó beindult, próbáltam belsõ nyitó/záróval nyitni, de nem akarta (korábban mûködött járó autónál), sõt valamikor magától egy 5 méter után nyílt, aztán állóhelyben nyomtam neki gázt egy 10 sec-ig, aztán gombnyomásra nyílt rögtön... án leírtam az említett topicba, szerintem van hozzá köze, hiába nem kell hozzá, akkora amper...

Neo78 írta: Yellow, vazze, ma nekem is szarakodott a központi záram. Nem tudtam kinyitni az ajtót, csak kulcssal, viszont bentrõl sem tudtam kinyitni a többi ajtót. Aztán mentem egy pár km-t és újra mûködött minden. Feltöltöttem az aksit, úgy néz ki most jó. Ennek az akkumulátor izének tényleg köze van a centrálhoz, viszont az a fura, hogy a motor attól függetlenül probléma nélkül startol. Fura...


Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2009. október 10. szombat, 19:28


Yellow, vazze, ma nekem is szarakodott a központi záram. Nem tudtam kinyitni az ajtót, csak kulcssal, viszont bentrõl sem tudtam kinyitni a többi ajtót. Aztán mentem egy pár km-t és újra mûködött minden. Feltöltöttem az aksit, úgy néz ki most jó. Ennek az akkumulátor izének tényleg köze van a centrálhoz, viszont az a fura, hogy a motor attól függetlenül probléma nélkül startol. Fura...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 22:13


lehet savazni, ha van mérõmûszered, egyik kollégám, nagy vegyész, azt mondta, õ izlelésre megmondja nekem hány % (ugye alapból 38% asszem) elmebeteg, de rendes srác...
kb azé volt elég annyi töltés neki, mivel nem volt lemerülve teljesen, másikrészt, a töltõ beállt az 1,5 A-es értékre... az elején is csak 4 A-rral töltötte, aztán onnan ment le, anynira nem volt gatya, sajnos úgy nem akartam tovább töltõn hagyni, hogy nem vagyok otthon, jobb ha felügyelet alatt van, másnap meg kellett az autó, ugye amikor indítóztam össze vissza...
mindenképp veszek akksit nyugi, a válság dolog csak mondás, mindere használom persze szeretek spórolni, és a legjobb vételt kifogni

hil írta:
YELLOW írta: szóval jut eszembe...

az akksiban 2-3 cella teteje kilátszott, feltöltöttem deszt vízzel, a savat mellõztem... majd 5 órán keresztül töltöttem 2-3 A-rel, aztán másnap újabb 5 órát 1,5-2 A-rel, és azóta mondhatni "tökéletes"...

biztos megbotránkozik valaki, de válság van
remélem nem kakil be alattam, egy darabig


Ilyen esetben savat nem is szabad beletölteni! Azt csak úgy lehet cserélni, hogy teljesen feltöltöd az akkut , kiöntöd a savat, majd az elõírt töménységût betöltöd. Régen ezzel sokan és sokat játszottak, mára ez már idejétmúlt módszer, erdménye bizonytalan. Régen még át is mosták a cellákat, hogy a lerakódott iszapot kimossák belõle, ami a cellazárlat egyik lehetséges forrása. Az megszakított töltés nem hiszem, hogy jó megoldás volt. Ráadásul a névleges kapacitás max 10%-val illik tölteni. Az alultöltés is káros az akkumukátornak. Te ezzel a módszerrel beletöltöttél kb 25Aó-nyi energiát, ami meg mire elég??? Gazdasági válság ide/oda, a rossz akku bármikor cserbenhagyhat, akár egyik óráról a másikra is, gondolj bele, jön a tél a maga hidegével.
hil


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 21:54


YELLOW írta: szóval jut eszembe...

az akksiban 2-3 cella teteje kilátszott, feltöltöttem deszt vízzel, a savat mellõztem... majd 5 órán keresztül töltöttem 2-3 A-rel, aztán másnap újabb 5 órát 1,5-2 A-rel, és azóta mondhatni "tökéletes"...

biztos megbotránkozik valaki, de válság van
remélem nem kakil be alattam, egy darabig


Ilyen esetben savat nem is szabad beletölteni! Azt csak úgy lehet cserélni, hogy teljesen feltöltöd az akkut , kiöntöd a savat, majd az elõírt töménységût betöltöd. Régen ezzel sokan és sokat játszottak, mára ez már idejétmúlt módszer, erdménye bizonytalan. Régen még át is mosták a cellákat, hogy a lerakódott iszapot kimossák belõle, ami a cellazárlat egyik lehetséges forrása. Az megszakított töltés nem hiszem, hogy jó megoldás volt. Ráadásul a névleges kapacitás max 10%-val illik tölteni. Az alultöltés is káros az akkumukátornak. Te ezzel a módszerrel beletöltöttél kb 25Aó-nyi energiát, ami meg mire elég??? Gazdasági válság ide/oda, a rossz akku bármikor cserbenhagyhat, akár egyik óráról a másikra is, gondolj bele, jön a tél a maga hidegével.
hil

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 21:49


nekem elég volt egyenlõre annyi, hogy 10 indítást kibírt, hogy közbe 5-6száz métereket mentem városban... enynit sosem indítok egyébként, a hideget meg úgy fogom kipróbálni, ha repkednek a mínuszok, akkor kinthagyom az autót, és reggel indítok, ha kibírja, akkor még egy évet kihúz, amúgyis garázsban áll, ahol nincs mínusz, meg hidegben ritkán áll huzamosabb ideig

kempelen írta:
YELLOW írta: szóval jut eszembe...

az akksiban 2-3 cella teteje kilátszott, feltöltöttem deszt vízzel, a savat mellõztem... majd 5 órán keresztül töltöttem 2-3 A-rel, aztán másnap újabb 5 órát 1,5-2 A-rel, és azóta mondhatni "tökéletes"...

biztos megbotránkozik valaki, de válság van
remélem nem kakil be alattam, egy darabig


Nem botránkozunk meg.

Te fog megbotránkozni, mikor egyik pillanatban jó lesz, a másik indításkor pedig már csak katt katt.

Sajnos az akku már csak ilyen és most pont rossz idõk jönnek az akkumulátorokra.....


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 21:30


YELLOW írta: szóval jut eszembe...

az akksiban 2-3 cella teteje kilátszott, feltöltöttem deszt vízzel, a savat mellõztem... majd 5 órán keresztül töltöttem 2-3 A-rel, aztán másnap újabb 5 órát 1,5-2 A-rel, és azóta mondhatni "tökéletes"...

biztos megbotránkozik valaki, de válság van
remélem nem kakil be alattam, egy darabig


Nem botránkozunk meg.

Te fog megbotránkozni, mikor egyik pillanatban jó lesz, a másik indításkor pedig már csak katt katt.

Sajnos az akku már csak ilyen és most pont rossz idõk jönnek az akkumulátorokra.....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. október 09. péntek, 20:40


szóval jut eszembe...

az akksiban 2-3 cella teteje kilátszott, feltöltöttem deszt vízzel, a savat mellõztem... majd 5 órán keresztül töltöttem 2-3 A-rel, aztán másnap újabb 5 órát 1,5-2 A-rel, és azóta mondhatni "tökéletes"...

biztos megbotránkozik valaki, de válság van
remélem nem kakil be alattam, egy darabig