lehet savazni, ha van mérõmûszered, egyik kollégám, nagy vegyész, azt mondta, õ izlelésre megmondja nekem hány % (ugye alapból 38% asszem) elmebeteg, de rendes srác...
kb azé volt elég annyi töltés neki, mivel nem volt lemerülve teljesen, másikrészt, a töltõ beállt az 1,5 A-es értékre... az elején is csak 4 A-rral töltötte, aztán onnan ment le, anynira nem volt gatya, sajnos úgy nem akartam tovább töltõn hagyni, hogy nem vagyok otthon, jobb ha felügyelet alatt van, másnap meg kellett az autó, ugye amikor indítóztam össze vissza...
mindenképp veszek akksit nyugi, a válság dolog csak mondás, mindere használom
persze szeretek spórolni, és a legjobb vételt kifogni
hil írta:
YELLOW írta:
szóval jut eszembe...
az akksiban 2-3 cella teteje kilátszott, feltöltöttem deszt vízzel, a savat mellõztem... majd 5 órán keresztül töltöttem 2-3 A-rel, aztán másnap újabb 5 órát 1,5-2 A-rel, és azóta mondhatni "tökéletes"...
biztos megbotránkozik valaki, de válság van
remélem nem kakil be alattam, egy darabig
Ilyen esetben savat nem is szabad beletölteni! Azt csak úgy lehet cserélni, hogy teljesen feltöltöd az akkut , kiöntöd a savat, majd az elõírt töménységût betöltöd. Régen ezzel sokan és sokat játszottak, mára ez már idejétmúlt módszer, erdménye bizonytalan. Régen még át is mosták a cellákat, hogy a lerakódott iszapot kimossák belõle, ami a cellazárlat egyik lehetséges forrása. Az megszakított töltés nem hiszem, hogy jó megoldás volt. Ráadásul a névleges kapacitás max 10%-val illik tölteni. Az alultöltés is káros az akkumukátornak. Te ezzel a módszerrel beletöltöttél kb 25Aó-nyi energiát, ami meg mire elég??? Gazdasági válság ide/oda, a rossz akku bármikor cserbenhagyhat, akár egyik óráról a másikra is, gondolj bele, jön a tél a maga hidegével.
hil