autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 16:49


Sziasztok!

Eladóvá vált az előd:
BMW e46 320d 2004 hirdetés

Üdv

Superpippo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Superpippo

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 13:42


lalada írta:
nickname írta: Na ez egy korrekt és reális hirdetés.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-7386402


majd az új tulaja visszatekeri


Ja tuti vissza fogja tekerni az új tulaj 180-200 ra aztán eladja 600-700 e ft-tal többért...Lesz madár aki megveszi többért visszapörgetve.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 12:05


nickname írta: Na ez egy korrekt és reális hirdetés.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-7386402


majd az új tulaja visszatekeri

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 11:14


Na ez egy korrekt és reális hirdetés.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-7386402

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz szajmon

Újonc

Elismertség: 20% (3 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 10:42


gzu11 írta:
szajmon írta: Akkor a héten kezdhetem nézni az új/nem megszokott 3-as BMW-ket Szeghalmon?


A héten már nem, mert szabin vagyok és hazajöttem szüleimhez Debrecenbe...
De jövőhéten már igen!!!
Feteke Facelift E46 Coupé


OK OK! Majd figyellek!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 08:00


BarG írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.



Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?


igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.


És a környezetvédelem nem fontos?

Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett


Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.

A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.


Attila erről beszélek. erre akartam kilyukadni, azt hittem érthető lesz.

szerk.: amúgy nézd meg tiszaújváros milyen ipari város, itt van szennyezés. pont helyi újságtéma a bűz, amit mindneki tagad zárt hulladékégetőre fogják, pedig kvencs olaj szag, tudom, mert kellett kalibrálni pár műszert amikor ott dolgoztam, jellegzetes szaga van. no meg a koromgyár. új részleg indítás egy napig túlóráztünk a múhelyben beállított műszerekből egy nap alatt vagy 40-et szereltünk fell, másnapra a mandulám bedagadt, hogy nyelni alig tudtam, injekcióztak 2 hétig TP-n voltam, valószínű, valami származék váltott ki reakciót, le is számoltam, mert mondtam többet nem megyek ki oda terepre.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 22. péntek, 08:06

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 07:58


hil írta:
BarG írta:

Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.

A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.


A Zöldek álláspontja: minek építenek és üzemeltetnek erőműveket, mikor a konnektorban ott a villany???
Vajon ők otthon hogyan oldják meg?



az egész olyan, hogy nekik muszáj hadakpozni, felhívni magukra a figyelmet bezsebelni a sok hülyétől a támogatást. nagyon jövedelmező ez. olyan ez mint a vidám vasárnap gyülekezet.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 07:57


gzu11 írta:
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!



az a fránya üldözési mániám.
egy kérdés! az eladónak mondtad korábban, hogy lebveszélted az A1-gyel, hogy viszed állapotfelmérésre?
nyílván igen, mivel veled ment. tehát direkt volt rá szabad ideje. a szöveg amit bent hagytam az idézetből nem véletlen, kb az jön le, elmegyek kajéálni kérdezz nyugodtan, úgyis le van zsírozva a szerelőkkel. (gond akkor lenne, ha előjönne hirtelen valami, vagy elvinnéd debibe egy szervízve és ott más lenne az eredmény )
nem azt mondom, hogy így volt, de inkább vinnék magammal valakit, mint az eladó környezetében lévő szervízbe vigyem el az autót, főleg ha tud róla, hogy oda akarod vinni.
reméljük nem így volt, és sok élvezetet örömöt fog okozni! gratula!

ja igen, én is full M-pack mellett lennék, de amikor én vettem az autót még az első "válság" előtti időszak volt, akkor m-pack-os autók csak 2.2 felett voltak, én max 2.2 akartam volna (bár nem bánom, hogy nem az lett), de azok 1,2-2 millával drágábbak voltak. nekem annyit nem ért akkor. most már szinte mindegy nem látszik meg az árakban a különbség. igen lehet nehezebb eladni, ha csak 1-.2 dolgo van lecserélve M-esre, de pl a gyári kormány meg van légzsákkal, az gyári lökösről van kép, hogy nem azért lett lecserélve, mert törve volt, igaz azt eladtam, egy ismi elcsapott egy vadat, aztán kisegítettem, úgy voltam vele egy gyári lökös hély bontóból amúgy sem drága. minden más amit cseréltem megvan, a gyári fékbetétek, tárcsák, a lámpkat megtartanám, ha cserélném, váltógomb, fékkar, minden megvan, fel van írva mikor mit cseréltem. pl nekem az m-pack hátsó lökös nem jön be. ezé nem is vettem. nekem valahogy így jobban egybe van, majd egyszer megmutatom miért gondolom így, a vonalakkal.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 07:40


hil írta:
BarG írta:

Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.

A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.


A Zöldek álláspontja: minek építenek és üzemeltetnek erőműveket, mikor a konnektorban ott a villany???
Vajon ők otthon hogyan oldják meg?



Ők otthon a sötétben ülnek...


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 06:43


BarG írta:

Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.

A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.


A Zöldek álláspontja: minek építenek és üzemeltetnek erőműveket, mikor a konnektorban ott a villany???
Vajon ők otthon hogyan oldják meg?



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 01:04


m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.



Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?


igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.


És a környezetvédelem nem fontos?

Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett


Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.

A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.

gzu11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz gzu11

Újonc

Elismertség: 17% (9 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 00:42


Medvedisznoman írta:
gzu11 írta: Hali!

Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.

Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...

Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...

Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.

Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...

Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...

Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.

Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...

A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!

Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...

Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957

Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!

A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek...

Sok sikert egyébként a vásárláshoz!

Üdv:
G.


A linkelt autó valóban gyönyörű, de sajnos ez már nem fér bele a büdzsébe.
Megkérdezhetem, hogy az 1.es és 3.as versenyzőt miért zártad ki?



Na, megérkeztem...
Hosszú nap volt (3:30-22:00), de remélem megérte!

Abszolút megértem az álláspontodat, csak gondoltam hátha nem láttad még azt az M-Packet-es 318Ci-t, mert nekem nagyon tetszik, gondolkoztam is rajta, de végül csak a 320Cd győzött...

Na szóval, az 1. versenyző: M-Packet első lökös + M3 küszöb + szimpla E46 Coupé belső...
Lehet csak az én hülyeségem, de én nem vennék olyan autót, ami nem gyári állapotú, az utólagos "M-esítést" én nem díjazom, bár Yellow-nak erről más a véleménye...
Nekem az tetszik, ha vagy gyári M csomagos a gép, vagy gyárilag simpla felszereltségű.

A 3. versenyző meg 2.8 benzin/gáz + automata váltó...
Én a gyári rendszert nem gázosítanám...
Aki kisebb fogyasztást akar, az vegyen 316i/18i-t, vagy dieselt, aki meg 2.8 sor6-ot választ, az legyen tisztában azzal, hogy gyakran fog a kútra járni...

A piros (320Ci) szépnek tűnik, lehet Yellow-nak igaza van az ominózus kékkel (323Ci) kapcsolatban, mert a belső, így gépről nézve (reggel telón neteztem, úton Győr felé) elég csúnyácska, bár Yellow az én autómra is azt mondta, hogy legalább 2X annyi van benne, mint amennyit az óra mutat, természetesen a linkelt hirdetés alapján...

Ma meg a BMW A1-ben azt mondták, hogy 100%-ra nem tudják garantálni, mert a mai technika mindenre képes, de az autó külső-belső állapota alapján a km futás reálisnak mondható és ugye autót nem km-re, hanem állapotra veszünk!

Ja, az állapotfelmérés:
11:20-13:45-ig tartott. Kaptam egy 5 oldalas állapotfelmérő lapot, bent lehettem a műhelyben, végig kérdezhettem, fényképezhettem, azt amit akartam, természetesen használt autóról lévén szó, voltak hibák, DE!
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!
Tehát kaptam egy pár oldalas doksit, az autóról + 4 kritikus BMW-s szakember őszinte véleményét, ami nekem megért 32eFt-ot, mivel ugye a saját szerelőmet nem tudtam 400 km-rel szervizestől elrángatni.
Kinyomtatták alvázszám alapján a felszereltségi listát, minden tökéletesen stimmelt!
A végén pedig megcsinálták az eredetiség vizsgát is, és még a műszakis fószer is azt mondta, hogy szép ez az autó, mennyi? Igen, hát egy jó autónak ennyi az ára...

Igaz nem olcsón, de bízok benne, hogy egy közepes árfekvésű szerviz elvégzése után, lesz egy hosszútávon megbízható és szerethető autóm!
Ja, az autó minden irata, de minden (szervizkönyv is) megvan, még az első tulaj által a vásárláskor kifizetett (2004.), számomra mái napig horribilis számla is...





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. november 22. péntek, 00:47

gzu11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz gzu11

Újonc

Elismertség: 17% (9 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 00:03


szajmon írta: Akkor a héten kezdhetem nézni az új/nem megszokott 3-as BMW-ket Szeghalmon?


A héten már nem, mert szabin vagyok és hazajöttem szüleimhez Debrecenbe...
De jövőhéten már igen!!!
Feteke Facelift E46 Coupé

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 22:12


m_attila írta:
És a környezetvédelem nem fontos?

Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett


de fontos! csak nem ezen múlik. viszont egy autóvásárlónak többlet költséget jelent jócskán. az alkatrész kivételek főleg dízelegre igaz, ugye pillangó szelep, EGR dugózás, stb.
kb olyan ez mint a grínpísz és ami mögötte van.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 22:02


YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.



Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?


igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.


És a környezetvédelem nem fontos?

Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett