- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Cabrio
- Modell: 330Ci
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 16:49
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 16:49
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 13:42
lalada írta:nickname írta: Na ez egy korrekt és reális hirdetés.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-7386402
majd az új tulaja visszatekeri
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 12:05
nickname írta: Na ez egy korrekt és reális hirdetés.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-7386402
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 11:14
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 10:42
gzu11 írta:szajmon írta: Akkor a héten kezdhetem nézni az új/nem megszokott 3-as BMW-ket Szeghalmon?
A héten már nem, mert szabin vagyok és hazajöttem szüleimhez Debrecenbe...
De jövőhéten már igen!!!
Feteke Facelift E46 Coupé
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 08:00
BarG írta:m_attila írta:YELLOW írta:m_attila írta:YELLOW írta:m_attila írta:bmw320d4 írta:Neo954 írta:bmw320d4 írta:YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknakamíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.
Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...
Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo
Értem
És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk
Yellow??
Mire kényesek az új dieselek?
mindenreüzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.
Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?
igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.
És a környezetvédelem nem fontos?
Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett
Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.
A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 07:58
hil írta:BarG írta:
Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.
A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.
A Zöldek álláspontja: minek építenek és üzemeltetnek erőműveket, mikor a konnektorban ott a villany???
Vajon ők otthon hogyan oldják meg?
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 07:57
gzu11 írta:
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 07:40
hil írta:BarG írta:
Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.
A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.
A Zöldek álláspontja: minek építenek és üzemeltetnek erőműveket, mikor a konnektorban ott a villany???
Vajon ők otthon hogyan oldják meg?
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 06:43
BarG írta:
Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.
A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 01:04
m_attila írta:YELLOW írta:m_attila írta:YELLOW írta:m_attila írta:bmw320d4 írta:Neo954 írta:bmw320d4 írta:YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknakamíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.
Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...
Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo
Értem
És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk
Yellow??
Mire kényesek az új dieselek?
mindenreüzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.
Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?
igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.
És a környezetvédelem nem fontos?
Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 00:42
Medvedisznoman írta:gzu11 írta: Hali!
Én pont ebben a cipőben járok, mint Te!
Olyannyira, hogy éppen ma megyek megnézni és reményeim szerint megvenni is a kiszemelt E46 Coupét, csak én 320Cd-t néztem ki.
Én is jó ideje nézegetem a piacot, de az egész a kompromisszumokon múlik...
Vagy rászánsz egy kicsit többet, hogy egy megbízható állapotút vegyél vagy dacolsz a kockázattal, hogy olcsóbbat veszel, amire lehet többet kell költeni...
Persze a drágább vételnél is ki lehet fogni a rosszat, de éppen ezért kell vagy bevizsgáltatni, vagy "szakembert" vinni magaddal.
Bár véleményem szerint egy "szakember" nem állapít meg annyit az autóról a helyszínen ránézésre, mint egy állapotfelmérés bármilyen szervízben...
Éppen ezért, na meg persze azért is, mert a lakóhelyemtől 400km-re van a kiszemelt autó, és a szerelőmet nem tudom magammal vinni, vagy a kocsit a szerelőmnél bevizsgáltatni, döntöttem az állapotfelmérés mellett.
Győrben, a BMW A1-ben fogják bevizsgálni ma az autót. Nem olcsó mulatság, mert 32eFt, de azt mondták kb. 2,5-3 órás lesz, mivel megnézi egy villamosságis, egy fényező illetve egy autószerelő is az autót...
Ilyen tételnél szerintem ne sajnáld a pénzt, mert az autó tényleges állapotáról jobb képet kapsz véleményem szerint, mintha barátod, haverod, BMW speciálistának vallott akármelyik ismerősöd megnézi az autót.
Ezzel nem akarok ledegradálni senkit, de ha közel lenne hozzám az autó, megkérném az eladót, hogy az én szerelőm, a saját műhelyében vizsgálhassa be, és nem elcipelném magammal az embert, hogy ránézésre, mondja meg, hogy jó vagy nem...
Holnap leírom neked részletesen az állapotfelmérés teljes folyamtát, mert ma elég későn fogok hazaérni.
Én, az általad belinkeltek közül az 1. és a 3. versenyzőre nem pazarolnék időt...
A másik kettőt (piros 320Ci és a kék 323Ci), viszont érdemes lenne megnézni!
Viszont nézd meg azt is, hogy mennyi lesz a teljesítmény adó valamint a kötelező rájuk...
Kompromisszumokról lévén szó, nekem korábban ezt ajánlották (olyan ember, aki korábban vett tőle autót), de én Facelift-eset szeretnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...mi-7011957
Állítólag megbízható forrás, gyári M-Packet, kevés, de visszaellenőrízhető km futás, gyönyörű állapot és megbízható eladó!
A típusokat, hibákat nem igazán ismerem ezeknél a motoroknál, azok fejtegetését meghagyom a többieknek...
Sok sikert egyébként a vásárláshoz!
Üdv:
G.
A linkelt autó valóban gyönyörű, de sajnos ez már nem fér bele a büdzsébe.
Megkérdezhetem, hogy az 1.es és 3.as versenyzőt miért zártad ki?
Elküldve: 2013. november 22. péntek, 00:03
szajmon írta: Akkor a héten kezdhetem nézni az új/nem megszokott 3-as BMW-ket Szeghalmon?
Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 22:12
m_attila írta:
És a környezetvédelem nem fontos?
Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett
Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 22:02
YELLOW írta:m_attila írta:YELLOW írta:m_attila írta:bmw320d4 írta:Neo954 írta:bmw320d4 írta:YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknakamíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.
Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...
Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo
Értem
És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk
Yellow??
Mire kényesek az új dieselek?
mindenreüzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.
Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?
igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.