státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 21:04


ember84 írta: Na ilyen autot,es ilyen embertol jo venni!aki nem hazudja oda a 110ezer km-ert,meg nem sajnalja a minosegi alkatreszt,nem Starline-val szervizel.



Köszi!
Tény és való, az ilyen állapotúakat szokták a kereskedésekben 150e. km-rel árulni ...
Persze szerviz és előélet nélkül ...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 19:13


Na ilyen autot,es ilyen embertol jo venni!aki nem hazudja oda a 110ezer km-ert,meg nem sajnalja a minosegi alkatreszt,nem Starline-val szervizel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 15:57


jlaci74 írta:
Pocses írta:
jlaci74 írta: Ha valaki még idén el akarja költeni a pénzét, nálam megteheti :

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7508813

https://lh5.googleusercontent....102915.jpg


Mi lesz a szépség utódja...?


Az aláírásodban ott a válasz ...



Ennyi kérem!
Mikor eladtam az Astrát a vőm majdnem rábeszélt egy dízel FóWágenre...
De hála ... nem hagytam magam!


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 15:26


Pocses írta:
jlaci74 írta: Ha valaki még idén el akarja költeni a pénzét, nálam megteheti :

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7508813

https://lh5.googleusercontent....102915.jpg


Mi lesz a szépség utódja...?


Az aláírásodban ott a válasz ...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 13:52


jlaci74 írta: Ha valaki még idén el akarja költeni a pénzét, nálam megteheti :

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7508813



Mi lesz a szépség utódja...?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 13:21


Hát tegnap próbát tettem, hogy mi is számít valójában autó eladásnál.
Beszámítás ügyében voltam szalonban.
Főbenjáró bűn a szervízkönyv hiánya meg a gyárinál vastagabb festékréteg. Az, hogy karcok, kőfelverődés miatt volt festve, nem rommátörésből állt fel újra a gép , az nem számít. Bár egy, helyen, ahol a küszöbcserénél vastagon gitteltek, azt nem is nézték. Nem néztek semmi olyasmit, hogy van-e hibakód a vezérlőbem, lóg-e a futóműben valami, etc. Szóval érdekes egy tapasztalás volt. A végén mondtak egy beszámítási árat, nem is túl messzit ahhoz képest, amit képzeltem.
Ugyanazt az új autót konfigurálva az egyik szalonban 400e, a másik szalonban 1,5M árengedményt ígértek elsőre, az azért durva.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 12:37


Elkelt ...
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7508813





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 30. hétfő, 13:56


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 10:31


YELLOW írta:
gzu11 írta:
gzu11 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)


igen és a tiéd is FL előtti. ezt nem tudom, de lehet volt váltás a fényezés tekintetében is. illetve kitudja, mert én nem, hogy Te mivel mérted. nekem sehol máshol nem volt fújva, még B oszlopon is mértem, és ott is 120 felett volt.

szerk.: találtam egy ilyet, ahol átszámolva a BMW 6 milli inch-csel 150 mikronra jön ki, és ugye azért színfüggő is a dolog, mert a festék is pigmentekből áll

German and Japanese cars: 4-5 Mils (1 Mil=1000th of an inch)
With the exception of:
Lexus-White and Tan: 5-7 Mils, Lexus- Black and Silver: 4.5-6 Mils
BMW: Silver: 6-7 Mils
FORD: Approx. 5.5-7 Mils
GM Cars and Trucks: Approx. 4.5-6.0 Mils, Jimmy’s and Blazers: approx 7 Mils
Chrysler: Approx. 5.5-7 Mils (Note Sebring hoods are fibreglass)
Dodge Cars: Similar to Chrysler
Dodge Trucks and newer Ram Pick-ups: Cab approx. Mils and the boxes approx 9 Mils
Jaguar: approx. 6-7.5 Mils (but they tend to vary)
Jeep Grand Cherokee: These read approx. 6-8 Mils, Wranglers: approx. 4.5-5.5 Mils
(Theses vaues are given as guidance only)


Köszönöm mindenkinek a gratulációt!

Aki meg a mért értéken akad fenn, annak csak hozzáteszem, hogy megkértem a kasztnis emberkét, hogy a kocsi mellett szervizelt 2012/10-es évjáratú Z4-est is mérje már le, hogy lássak már egy új autót is, ami még alig volt úton, mivel 5200 km volt benne, és sérülésmentes volt. Értéke 140-160 mikron volt...



Ja, az enyémnek a motorháztetője volt lakkozva, de azt mondta is az eladó még a kapcsolatfelvétel elején (kőfelverődés miatt), ott 238 volt az érték!

A BMW-nél azt mondták 400-ig gyári értéknek tekintik, mivel különböző festékeknek különböző a sűrűsége és a lakkrétege. Én nem értek hozzá, de nem hiszem, hogy a győri BMW márkaszerviz belemenne egy olyan játékba, hogy átb.sza a potenciális ügyfelet, aki egy héten belül elviszi a saját szerelőjéhez, és ha az azt mondja, hogy rommá volt törve, akkor simán perelhetőek lennének...

Ja, azt mondták, hogy a 800-1000 körüli értékek a utalnak súlyos esetekre...

De mindenki azt gondol, amit akar, engem meggyőztek a kocsi állapotáról...
És a három nap alatt beletett 630 km alatt egyenesen beleszerettem.

Most látták először az autót a győri BMW-nél, a kasztnis srác kivételével, de 5-en mondták azt a szervizből, hogy kifogástalan...
Kőfelverődés van rajta (összesen 3 db), de nem új autóért utaztam Győrbe, azt megtehettem volna Debrecenben is, hiszen tegnap volt az M6 GranCoupe tesztnap...



Üdv mindenkinek!

Bocsi, hogy megint előhozakodok a témával, de ezt leírom a kétkedők miatt!

Tehát, az előzmények fentebb olvashatóak!
Tegnap szemlézte az autómat a biztosító szakértője, mert kötöttem rá cascót és szemleköteles volt.
Nem tudom milyen rétegvastagság mérő lehetett a csókánál, de ezt dobta a gépe:
mocitető - 214-268 mikron
kasztni többi része - 100-110 mikron

Ennyit a mérőkről...
Ahogy Yellow kolléga írta, egy komolyabb gép sokkal pontosabb (magasabb értéket mutat), egy olcsóbb meg kevésbé...


én mikor az enyém mértem, úgy kezdtem, hogy mocitető, aztán az oldala (bal), majd a tető. aztán a tetőnél egyszercsak egy 40ikronnal többet mutatott mint a többi helyen. elővettem a kalibráló lapokat és azon sem jót mutatott. tehát menet közben újra kellett kalibrálnom. mikor megtettem máris annyit mért, mint a többi helyen, sőt visszamértem egy korábbi helyen és ugynaazt hozta. tehát a 170ezres műszert is menet közben kalibrálni kellett, igaz én marha sok ponton mérten. szerintem minden mérés, használat előtt kalibrálni kell, vagy legalábbis a kalibráló lapon leellenőrizni.


Némi odafigyeléssel szabad szemmel is meg lehet állapítani egy autóról, hogy volt e már fényezve. Gyári fényezést sehol sem tudnak előállítani, ( porszemek, csiszolásnyomok, ragasztás, ködölés, rászállt festékpor, fényezés vibrálása (!), árnyalat és színkülönbség. Láttam ár olyan fényezést ami vastagságban megegyezett a gyárival, de az előbb említett dolgok közül jó párat produkált. Elég ha egyet észreveszel és már kerül elő a többi hiba. -egyébként ezt az autót a biztosítónál törés mentesnek jegyezték a fényezés vastagsága alapján.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. december 22. vasárnap, 06:44


gzu11 írta:
gzu11 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)


igen és a tiéd is FL előtti. ezt nem tudom, de lehet volt váltás a fényezés tekintetében is. illetve kitudja, mert én nem, hogy Te mivel mérted. nekem sehol máshol nem volt fújva, még B oszlopon is mértem, és ott is 120 felett volt.

szerk.: találtam egy ilyet, ahol átszámolva a BMW 6 milli inch-csel 150 mikronra jön ki, és ugye azért színfüggő is a dolog, mert a festék is pigmentekből áll

German and Japanese cars: 4-5 Mils (1 Mil=1000th of an inch)
With the exception of:
Lexus-White and Tan: 5-7 Mils, Lexus- Black and Silver: 4.5-6 Mils
BMW: Silver: 6-7 Mils
FORD: Approx. 5.5-7 Mils
GM Cars and Trucks: Approx. 4.5-6.0 Mils, Jimmy’s and Blazers: approx 7 Mils
Chrysler: Approx. 5.5-7 Mils (Note Sebring hoods are fibreglass)
Dodge Cars: Similar to Chrysler
Dodge Trucks and newer Ram Pick-ups: Cab approx. Mils and the boxes approx 9 Mils
Jaguar: approx. 6-7.5 Mils (but they tend to vary)
Jeep Grand Cherokee: These read approx. 6-8 Mils, Wranglers: approx. 4.5-5.5 Mils
(Theses vaues are given as guidance only)


Köszönöm mindenkinek a gratulációt!

Aki meg a mért értéken akad fenn, annak csak hozzáteszem, hogy megkértem a kasztnis emberkét, hogy a kocsi mellett szervizelt 2012/10-es évjáratú Z4-est is mérje már le, hogy lássak már egy új autót is, ami még alig volt úton, mivel 5200 km volt benne, és sérülésmentes volt. Értéke 140-160 mikron volt...



Ja, az enyémnek a motorháztetője volt lakkozva, de azt mondta is az eladó még a kapcsolatfelvétel elején (kőfelverődés miatt), ott 238 volt az érték!

A BMW-nél azt mondták 400-ig gyári értéknek tekintik, mivel különböző festékeknek különböző a sűrűsége és a lakkrétege. Én nem értek hozzá, de nem hiszem, hogy a győri BMW márkaszerviz belemenne egy olyan játékba, hogy átb.sza a potenciális ügyfelet, aki egy héten belül elviszi a saját szerelőjéhez, és ha az azt mondja, hogy rommá volt törve, akkor simán perelhetőek lennének...

Ja, azt mondták, hogy a 800-1000 körüli értékek a utalnak súlyos esetekre...

De mindenki azt gondol, amit akar, engem meggyőztek a kocsi állapotáról...
És a három nap alatt beletett 630 km alatt egyenesen beleszerettem.

Most látták először az autót a győri BMW-nél, a kasztnis srác kivételével, de 5-en mondták azt a szervizből, hogy kifogástalan...
Kőfelverődés van rajta (összesen 3 db), de nem új autóért utaztam Győrbe, azt megtehettem volna Debrecenben is, hiszen tegnap volt az M6 GranCoupe tesztnap...



Üdv mindenkinek!

Bocsi, hogy megint előhozakodok a témával, de ezt leírom a kétkedők miatt!

Tehát, az előzmények fentebb olvashatóak!
Tegnap szemlézte az autómat a biztosító szakértője, mert kötöttem rá cascót és szemleköteles volt.
Nem tudom milyen rétegvastagság mérő lehetett a csókánál, de ezt dobta a gépe:
mocitető - 214-268 mikron
kasztni többi része - 100-110 mikron

Ennyit a mérőkről...
Ahogy Yellow kolléga írta, egy komolyabb gép sokkal pontosabb (magasabb értéket mutat), egy olcsóbb meg kevésbé...


én mikor az enyém mértem, úgy kezdtem, hogy mocitető, aztán az oldala (bal), majd a tető. aztán a tetőnél egyszercsak egy 40ikronnal többet mutatott mint a többi helyen. elővettem a kalibráló lapokat és azon sem jót mutatott. tehát menet közben újra kellett kalibrálnom. mikor megtettem máris annyit mért, mint a többi helyen, sőt visszamértem egy korábbi helyen és ugynaazt hozta. tehát a 170ezres műszert is menet közben kalibrálni kellett, igaz én marha sok ponton mérten. szerintem minden mérés, használat előtt kalibrálni kell, vagy legalábbis a kalibráló lapon leellenőrizni.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 23:07


gzu11 írta:
gzu11 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)


igen és a tiéd is FL előtti. ezt nem tudom, de lehet volt váltás a fényezés tekintetében is. illetve kitudja, mert én nem, hogy Te mivel mérted. nekem sehol máshol nem volt fújva, még B oszlopon is mértem, és ott is 120 felett volt.

szerk.: találtam egy ilyet, ahol átszámolva a BMW 6 milli inch-csel 150 mikronra jön ki, és ugye azért színfüggő is a dolog, mert a festék is pigmentekből áll

German and Japanese cars: 4-5 Mils (1 Mil=1000th of an inch)
With the exception of:
Lexus-White and Tan: 5-7 Mils, Lexus- Black and Silver: 4.5-6 Mils
BMW: Silver: 6-7 Mils
FORD: Approx. 5.5-7 Mils
GM Cars and Trucks: Approx. 4.5-6.0 Mils, Jimmy’s and Blazers: approx 7 Mils
Chrysler: Approx. 5.5-7 Mils (Note Sebring hoods are fibreglass)
Dodge Cars: Similar to Chrysler
Dodge Trucks and newer Ram Pick-ups: Cab approx. Mils and the boxes approx 9 Mils
Jaguar: approx. 6-7.5 Mils (but they tend to vary)
Jeep Grand Cherokee: These read approx. 6-8 Mils, Wranglers: approx. 4.5-5.5 Mils
(Theses vaues are given as guidance only)


Köszönöm mindenkinek a gratulációt!

Aki meg a mért értéken akad fenn, annak csak hozzáteszem, hogy megkértem a kasztnis emberkét, hogy a kocsi mellett szervizelt 2012/10-es évjáratú Z4-est is mérje már le, hogy lássak már egy új autót is, ami még alig volt úton, mivel 5200 km volt benne, és sérülésmentes volt. Értéke 140-160 mikron volt...



Ja, az enyémnek a motorháztetője volt lakkozva, de azt mondta is az eladó még a kapcsolatfelvétel elején (kőfelverődés miatt), ott 238 volt az érték!

A BMW-nél azt mondták 400-ig gyári értéknek tekintik, mivel különböző festékeknek különböző a sűrűsége és a lakkrétege. Én nem értek hozzá, de nem hiszem, hogy a győri BMW márkaszerviz belemenne egy olyan játékba, hogy átb.sza a potenciális ügyfelet, aki egy héten belül elviszi a saját szerelőjéhez, és ha az azt mondja, hogy rommá volt törve, akkor simán perelhetőek lennének...

Ja, azt mondták, hogy a 800-1000 körüli értékek a utalnak súlyos esetekre...

De mindenki azt gondol, amit akar, engem meggyőztek a kocsi állapotáról...
És a három nap alatt beletett 630 km alatt egyenesen beleszerettem.

Most látták először az autót a győri BMW-nél, a kasztnis srác kivételével, de 5-en mondták azt a szervizből, hogy kifogástalan...
Kőfelverődés van rajta (összesen 3 db), de nem új autóért utaztam Győrbe, azt megtehettem volna Debrecenben is, hiszen tegnap volt az M6 GranCoupe tesztnap...



Üdv mindenkinek!

Bocsi, hogy megint előhozakodok a témával, de ezt leírom a kétkedők miatt!

Tehát, az előzmények fentebb olvashatóak!
Tegnap szemlézte az autómat a biztosító szakértője, mert kötöttem rá cascót és szemleköteles volt.
Nem tudom milyen rétegvastagság mérő lehetett a csókánál, de ezt dobta a gépe:
mocitető - 214-268 mikron
kasztni többi része - 100-110 mikron

Ennyit a mérőkről...
Ahogy Yellow kolléga írta, egy komolyabb gép sokkal pontosabb (magasabb értéket mutat), egy olcsóbb meg kevésbé...



lehet hogy 110 mikront , mért de egy kár esetén is annyit mérjen, mert ha akkor 180 mikron lesz, akkor pofátlanul avultatni fog, sérülés címszóval.


gzu11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz gzu11

Újonc

Elismertség: 17% (9 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 22:40


gzu11 írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
gzu11 írta:

Akkor kicsit furcsáltam a dolgot, de mikor bementünk és mindent előttem csináltak és az a srác, aki poénkodott még a szalon előtt, végigmérte előttem a kocsit, és azt mondta, hogy itt meg itt van kavicsfelverődés, meg a hátsó lökös elképzelhető, hogy volt fújva, de az egész kasztni 120-180 mikron közötti értéket mutat.
Utána már nem volt kérdésem, mert ha minden gyári érték, akkor nem volt megnyomva/törve sehol, és nekem ez volt a lényeg!


Szia!
Nem a kedvedet szeretném elrontani, de a gyári fényezés vastagsága úgy 50-80 mikron között szokott lenni, én legalábbis így tudom, ezeket az értékeket mértem az autómon és más törésmenetes autókon is.
Lehet, hogy nincs igazam, akkor majd a többiek kijavítanak.
hil



szerintem lehet csak az FL miatt, de én is 120-180 között mértem, ott volt több, ami újra volt fújva, de az látszik. az sem mindegy milyen mérőt használsz, nekem egy volt kereskedő adta ide az övét 150ezer Ft-os, és a kalibráló lapokkal rendszeresen kalibrálni kell. 50-80 mikron a régi japán autóknak volt, a németek régebben is vastagabbak voltak.

Pedig szerintem is 100 alatti a gyári fényezés. (az enyémen is 130 környéki és volt festve)


igen és a tiéd is FL előtti. ezt nem tudom, de lehet volt váltás a fényezés tekintetében is. illetve kitudja, mert én nem, hogy Te mivel mérted. nekem sehol máshol nem volt fújva, még B oszlopon is mértem, és ott is 120 felett volt.

szerk.: találtam egy ilyet, ahol átszámolva a BMW 6 milli inch-csel 150 mikronra jön ki, és ugye azért színfüggő is a dolog, mert a festék is pigmentekből áll

German and Japanese cars: 4-5 Mils (1 Mil=1000th of an inch)
With the exception of:
Lexus-White and Tan: 5-7 Mils, Lexus- Black and Silver: 4.5-6 Mils
BMW: Silver: 6-7 Mils
FORD: Approx. 5.5-7 Mils
GM Cars and Trucks: Approx. 4.5-6.0 Mils, Jimmy’s and Blazers: approx 7 Mils
Chrysler: Approx. 5.5-7 Mils (Note Sebring hoods are fibreglass)
Dodge Cars: Similar to Chrysler
Dodge Trucks and newer Ram Pick-ups: Cab approx. Mils and the boxes approx 9 Mils
Jaguar: approx. 6-7.5 Mils (but they tend to vary)
Jeep Grand Cherokee: These read approx. 6-8 Mils, Wranglers: approx. 4.5-5.5 Mils
(Theses vaues are given as guidance only)


Köszönöm mindenkinek a gratulációt!

Aki meg a mért értéken akad fenn, annak csak hozzáteszem, hogy megkértem a kasztnis emberkét, hogy a kocsi mellett szervizelt 2012/10-es évjáratú Z4-est is mérje már le, hogy lássak már egy új autót is, ami még alig volt úton, mivel 5200 km volt benne, és sérülésmentes volt. Értéke 140-160 mikron volt...



Ja, az enyémnek a motorháztetője volt lakkozva, de azt mondta is az eladó még a kapcsolatfelvétel elején (kőfelverődés miatt), ott 238 volt az érték!

A BMW-nél azt mondták 400-ig gyári értéknek tekintik, mivel különböző festékeknek különböző a sűrűsége és a lakkrétege. Én nem értek hozzá, de nem hiszem, hogy a győri BMW márkaszerviz belemenne egy olyan játékba, hogy átb.sza a potenciális ügyfelet, aki egy héten belül elviszi a saját szerelőjéhez, és ha az azt mondja, hogy rommá volt törve, akkor simán perelhetőek lennének...

Ja, azt mondták, hogy a 800-1000 körüli értékek a utalnak súlyos esetekre...

De mindenki azt gondol, amit akar, engem meggyőztek a kocsi állapotáról...
És a három nap alatt beletett 630 km alatt egyenesen beleszerettem.

Most látták először az autót a győri BMW-nél, a kasztnis srác kivételével, de 5-en mondták azt a szervizből, hogy kifogástalan...
Kőfelverődés van rajta (összesen 3 db), de nem új autóért utaztam Győrbe, azt megtehettem volna Debrecenben is, hiszen tegnap volt az M6 GranCoupe tesztnap...



Üdv mindenkinek!

Bocsi, hogy megint előhozakodok a témával, de ezt leírom a kétkedők miatt!

Tehát, az előzmények fentebb olvashatóak!
Tegnap szemlézte az autómat a biztosító szakértője, mert kötöttem rá cascót és szemleköteles volt.
Nem tudom milyen rétegvastagság mérő lehetett a csókánál, de ezt dobta a gépe:
mocitető - 214-268 mikron
kasztni többi része - 100-110 mikron

Ennyit a mérőkről...
Ahogy Yellow kolléga írta, egy komolyabb gép sokkal pontosabb (magasabb értéket mutat), egy olcsóbb meg kevésbé...

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 22:23


YELLOW írta:
AteszE46 írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Umberto írta: Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A szituáció a következő: adott egy autó, amely Németországból lett behozva, német forgalmival és adásvételivel rendelkezik, ideiglenes rendszáma van. Az lenne a kérdésem, hogy mi jogilag az én biztosítékom arra, hogy az autó nem lopott, vagy nincs (és nem is lesz) gond a papírokkal stb.? Tehát magyarul nem szeretném, hogyha valami gubanc miatt elkoboznák az autót. Mi az ilyen autók forgalomba helyezésének menete? Mik az én lehetőségeim, hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy jogilag, papírilag minden rendben van?


Vizsgáztastasd le, és helyeztesd forgalomba azzal aki behozta........akkor elvileg nem lesz gondod.



az sem megoldás. nem rég volt egy totalcaros cikk egy C300-ról. már vagy 3 éve az országban vpolt az autó, mikor kiderült lopott. pedig eredetvizsgán észre kellett volna venniük, hogy az alvázszám, újraköszörült, neme yg sorban, szabálytalan közökkel volt a számsor. aztán pereskedik már egy éve a tulaj. hidd el akik ilyen autókba utaznak azok elintéznek mindent, hisz nagy a haszon, nem téma, ha 100ezreket dobnak ki, hogy szemet hunyjanak a dolgok felett


Lehet igazad van, de azért ha mindenen átmegy az autó akkor már csak legfeljebb 1% esély van, hogy gáz van



Pár hete vettem az enyémet Ausztriában. Tegnap jött meg a törzskönyv, és az van a hátuljára írva a "Hivatalos feljegyzések" után, hogy eredetiség ellenőrzés hiánya!
Gondolom ezzel levédik magukat, ha gáz van a verdával. Lehet, hogy nem is ellenőrzik? Mozaikba vizsgázott.


igen ezt írják a cikkben is, hogy ha EU-n belülről jön a verda, akkor nem kell. bár ezt marhára nem értem, mikor országon belüli tulajváltásnál mégis kötelező. akkor mi a bré van?



Igen olyankor nincs eredetvizsgálat amikor az autónak megvannak a gyári (certificat) papírjai,máskülönben kell!De ilyenkor is kapsz egy egyedi forgalomba helyezés papírt,amit aláírnak!
A totalcart meg inkább hagyjuk meg a cikkeiket...
Amúgy 100%ban sehogy sem tudsz megbizonyosodni!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 21:09


AteszE46 írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Umberto írta: Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A szituáció a következő: adott egy autó, amely Németországból lett behozva, német forgalmival és adásvételivel rendelkezik, ideiglenes rendszáma van. Az lenne a kérdésem, hogy mi jogilag az én biztosítékom arra, hogy az autó nem lopott, vagy nincs (és nem is lesz) gond a papírokkal stb.? Tehát magyarul nem szeretném, hogyha valami gubanc miatt elkoboznák az autót. Mi az ilyen autók forgalomba helyezésének menete? Mik az én lehetőségeim, hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy jogilag, papírilag minden rendben van?


Vizsgáztastasd le, és helyeztesd forgalomba azzal aki behozta........akkor elvileg nem lesz gondod.



az sem megoldás. nem rég volt egy totalcaros cikk egy C300-ról. már vagy 3 éve az országban vpolt az autó, mikor kiderült lopott. pedig eredetvizsgán észre kellett volna venniük, hogy az alvázszám, újraköszörült, neme yg sorban, szabálytalan közökkel volt a számsor. aztán pereskedik már egy éve a tulaj. hidd el akik ilyen autókba utaznak azok elintéznek mindent, hisz nagy a haszon, nem téma, ha 100ezreket dobnak ki, hogy szemet hunyjanak a dolgok felett


Lehet igazad van, de azért ha mindenen átmegy az autó akkor már csak legfeljebb 1% esély van, hogy gáz van



Pár hete vettem az enyémet Ausztriában. Tegnap jött meg a törzskönyv, és az van a hátuljára írva a "Hivatalos feljegyzések" után, hogy eredetiség ellenőrzés hiánya!
Gondolom ezzel levédik magukat, ha gáz van a verdával. Lehet, hogy nem is ellenőrzik? Mozaikba vizsgázott.


igen ezt írják a cikkben is, hogy ha EU-n belülről jön a verda, akkor nem kell. bár ezt marhára nem értem, mikor országon belüli tulajváltásnál mégis kötelező. akkor mi a bré van?

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 21:08


AteszE46 írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Umberto írta: Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A szituáció a következő: adott egy autó, amely Németországból lett behozva, német forgalmival és adásvételivel rendelkezik, ideiglenes rendszáma van. Az lenne a kérdésem, hogy mi jogilag az én biztosítékom arra, hogy az autó nem lopott, vagy nincs (és nem is lesz) gond a papírokkal stb.? Tehát magyarul nem szeretném, hogyha valami gubanc miatt elkoboznák az autót. Mi az ilyen autók forgalomba helyezésének menete? Mik az én lehetőségeim, hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy jogilag, papírilag minden rendben van?


Vizsgáztastasd le, és helyeztesd forgalomba azzal aki behozta........akkor elvileg nem lesz gondod.



az sem megoldás. nem rég volt egy totalcaros cikk egy C300-ról. már vagy 3 éve az országban vpolt az autó, mikor kiderült lopott. pedig eredetvizsgán észre kellett volna venniük, hogy az alvázszám, újraköszörült, neme yg sorban, szabálytalan közökkel volt a számsor. aztán pereskedik már egy éve a tulaj. hidd el akik ilyen autókba utaznak azok elintéznek mindent, hisz nagy a haszon, nem téma, ha 100ezreket dobnak ki, hogy szemet hunyjanak a dolgok felett


Lehet igazad van, de azért ha mindenen átmegy az autó akkor már csak legfeljebb 1% esély van, hogy gáz van



Pár hete vettem az enyémet Ausztriában. Tegnap jött meg a törzskönyv, és az van a hátuljára írva a "Hivatalos feljegyzések" után, hogy eredetiség ellenőrzés hiánya!
Gondolom ezzel levédik magukat, ha gáz van a verdával. Lehet, hogy nem is ellenőrzik? Mozaikba vizsgázott.


Na ez a nagy állami maffia............akkor mi a jó édes anyjuknak az eredetvizsgálat?????


AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 21:06


feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Umberto írta: Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A szituáció a következő: adott egy autó, amely Németországból lett behozva, német forgalmival és adásvételivel rendelkezik, ideiglenes rendszáma van. Az lenne a kérdésem, hogy mi jogilag az én biztosítékom arra, hogy az autó nem lopott, vagy nincs (és nem is lesz) gond a papírokkal stb.? Tehát magyarul nem szeretném, hogyha valami gubanc miatt elkoboznák az autót. Mi az ilyen autók forgalomba helyezésének menete? Mik az én lehetőségeim, hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy jogilag, papírilag minden rendben van?


Vizsgáztastasd le, és helyeztesd forgalomba azzal aki behozta........akkor elvileg nem lesz gondod.



az sem megoldás. nem rég volt egy totalcaros cikk egy C300-ról. már vagy 3 éve az országban vpolt az autó, mikor kiderült lopott. pedig eredetvizsgán észre kellett volna venniük, hogy az alvázszám, újraköszörült, neme yg sorban, szabálytalan közökkel volt a számsor. aztán pereskedik már egy éve a tulaj. hidd el akik ilyen autókba utaznak azok elintéznek mindent, hisz nagy a haszon, nem téma, ha 100ezreket dobnak ki, hogy szemet hunyjanak a dolgok felett


Lehet igazad van, de azért ha mindenen átmegy az autó akkor már csak legfeljebb 1% esély van, hogy gáz van



Pár hete vettem az enyémet Ausztriában. Tegnap jött meg a törzskönyv, és az van a hátuljára írva a "Hivatalos feljegyzések" után, hogy eredetiség ellenőrzés hiánya!
Gondolom ezzel levédik magukat, ha gáz van a verdával. Lehet, hogy nem is ellenőrzik? Mozaikba vizsgázott.