hanzi320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hanzi320

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 20:47


nickname írta:
ateszka86 írta:
davech írta: Esetleg nézd meg ezt: retrofitlab.com/bmw-e46-bi-xenon találsz egy videót is.
Egy lámpamosós díszléc, + lámpamodul progizás, és kész. 60-70-ből megvagy.
Senki nem mondja meg hogy nem gyári, ja és csak új dologról (foncsor) beszélünk.

csatis1 írta:
nickname írta:
leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Face liftes E46-ban mennyire mókolás a sima lámpát xenonra cserélni? Mosóval együtt. Simán belehet tenni vagy azért nem egyszerű és inkább tákolás?
Alapból xenonosat szeretnék de most van egy ami tetszik de xenon nélküli


az nem annyiból áll. kell lámpamodul ami xenon-oshoz való, szenzor, a magasságállításhoz, lámpamosó, kódolás. szóval nem annyi az egész, hogy lámpát cserélsz. bár megoldható, de a rendőr nem fogja díjjazni.


Szóval nem ilyen egyszerű. Akkor inkább várok amig lesz egy xenonos.


Nem nagy dolog berakni,csak maceràs egy picit, anyag költség + munkadij 130-160 ezer között mozog reàlisan



Reálisan inkább 180-200 munkadíjjal




Nekem is ilyen retro van...1ora alatt lazán belehet szerelni, a programozás 5ezer. a lámpamosós szett 20ezer lécekkel együtt kompletten, 30 perc a beszerelése, egy relével belehet úgy kötni h csak akkor mossa a lámpát amikor az fel van kapcsolva.... és u.úgy világít mint a gyári xenon, és legalább nem 20ezer egy csere


"relével belehet úgy kötni h csak akkor mossa a lámpát"

Nekem erre gyárilag képes, nem kell kokányolni mindenféle relével :




Csak tudnám miért annyira jó az a xenon semmire nem tartom,csak jó pénzlehúzási lehetőség ha meghibásodik

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 20:38


fadam írta: Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy e46 sedan-on (320i, 325i 2002 körüli) volt gyárilag cápa-antenna?


Nekem van egy cápa "NEM antennám" amikor megvettem rá volt téve, kétoldalú ragasztó hiányzik róla, aki szeretném felragaszthatja

veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 20:36


fadam írta: Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy e46 sedan-on (320i, 325i 2002 körüli) volt gyárilag cápa-antenna?


nem volt...ez a cápa antenna az e60 5-ösökön kezdődött...

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 20:35


fadam írta: Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy e46 sedan-on (320i, 325i 2002 körüli) volt gyárilag cápa-antenna?


elképzelhető, felszereltség függö ha volt bluetooth akkor igen.



státusz fadam

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 20:33


Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy e46 sedan-on (320i, 325i 2002 körüli) volt gyárilag cápa-antenna?

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 17:04


ateszka86 írta:
davech írta: Esetleg nézd meg ezt: retrofitlab.com/bmw-e46-bi-xenon találsz egy videót is.
Egy lámpamosós díszléc, + lámpamodul progizás, és kész. 60-70-ből megvagy.
Senki nem mondja meg hogy nem gyári, ja és csak új dologról (foncsor) beszélünk.

csatis1 írta:
nickname írta:
leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Face liftes E46-ban mennyire mókolás a sima lámpát xenonra cserélni? Mosóval együtt. Simán belehet tenni vagy azért nem egyszerű és inkább tákolás?
Alapból xenonosat szeretnék de most van egy ami tetszik de xenon nélküli


az nem annyiból áll. kell lámpamodul ami xenon-oshoz való, szenzor, a magasságállításhoz, lámpamosó, kódolás. szóval nem annyi az egész, hogy lámpát cserélsz. bár megoldható, de a rendőr nem fogja díjjazni.


Szóval nem ilyen egyszerű. Akkor inkább várok amig lesz egy xenonos.


Nem nagy dolog berakni,csak maceràs egy picit, anyag költség + munkadij 130-160 ezer között mozog reàlisan



Reálisan inkább 180-200 munkadíjjal




Nekem is ilyen retro van...1ora alatt lazán belehet szerelni, a programozás 5ezer. a lámpamosós szett 20ezer lécekkel együtt kompletten, 30 perc a beszerelése, egy relével belehet úgy kötni h csak akkor mossa a lámpát amikor az fel van kapcsolva.... és u.úgy világít mint a gyári xenon, és legalább nem 20ezer egy csere


"relével belehet úgy kötni h csak akkor mossa a lámpát"

Nekem erre gyárilag képes, nem kell kokányolni mindenféle relével :




Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 16:13


ateszka86 írta:
Nekem is ilyen retro van...1ora alatt lazán belehet szerelni, a programozás 5ezer. a lámpamosós szett 20ezer lécekkel együtt kompletten, 30 perc a beszerelése, egy relével belehet úgy kötni h csak akkor mossa a lámpát amikor az fel van kapcsolva.... és u.úgy világít mint a gyári xenon, és legalább nem 20ezer egy csere


A programozásra miért van szükség? Ez nem teljesen világos nekem
Amúgy ettől még sajnos simán büntethetnek érte, én nem merném meglépni.


ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 16:10


davech írta: Esetleg nézd meg ezt: retrofitlab.com/bmw-e46-bi-xenon találsz egy videót is.
Egy lámpamosós díszléc, + lámpamodul progizás, és kész. 60-70-ből megvagy.
Senki nem mondja meg hogy nem gyári, ja és csak új dologról (foncsor) beszélünk.

csatis1 írta:
nickname írta:
leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Face liftes E46-ban mennyire mókolás a sima lámpát xenonra cserélni? Mosóval együtt. Simán belehet tenni vagy azért nem egyszerű és inkább tákolás?
Alapból xenonosat szeretnék de most van egy ami tetszik de xenon nélküli


az nem annyiból áll. kell lámpamodul ami xenon-oshoz való, szenzor, a magasságállításhoz, lámpamosó, kódolás. szóval nem annyi az egész, hogy lámpát cserélsz. bár megoldható, de a rendőr nem fogja díjjazni.


Szóval nem ilyen egyszerű. Akkor inkább várok amig lesz egy xenonos.


Nem nagy dolog berakni,csak maceràs egy picit, anyag költség + munkadij 130-160 ezer között mozog reàlisan



Reálisan inkább 180-200 munkadíjjal




Nekem is ilyen retro van...1ora alatt lazán belehet szerelni, a programozás 5ezer. a lámpamosós szett 20ezer lécekkel együtt kompletten, 30 perc a beszerelése, egy relével belehet úgy kötni h csak akkor mossa a lámpát amikor az fel van kapcsolva.... és u.úgy világít mint a gyári xenon, és legalább nem 20ezer egy csere

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 15:26


Esetleg nézd meg ezt: retrofitlab.com/bmw-e46-bi-xenon találsz egy videót is.
Egy lámpamosós díszléc, + lámpamodul progizás, és kész. 60-70-ből megvagy.
Senki nem mondja meg hogy nem gyári, ja és csak új dologról (foncsor) beszélünk.

csatis1 írta:
nickname írta:
leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Face liftes E46-ban mennyire mókolás a sima lámpát xenonra cserélni? Mosóval együtt. Simán belehet tenni vagy azért nem egyszerű és inkább tákolás?
Alapból xenonosat szeretnék de most van egy ami tetszik de xenon nélküli


az nem annyiból áll. kell lámpamodul ami xenon-oshoz való, szenzor, a magasságállításhoz, lámpamosó, kódolás. szóval nem annyi az egész, hogy lámpát cserélsz. bár megoldható, de a rendőr nem fogja díjjazni.


Szóval nem ilyen egyszerű. Akkor inkább várok amig lesz egy xenonos.


Nem nagy dolog berakni,csak maceràs egy picit, anyag költség + munkadij 130-160 ezer között mozog reàlisan



Reálisan inkább 180-200 munkadíjjal




csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 14:41


nickname írta:
leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Face liftes E46-ban mennyire mókolás a sima lámpát xenonra cserélni? Mosóval együtt. Simán belehet tenni vagy azért nem egyszerű és inkább tákolás?
Alapból xenonosat szeretnék de most van egy ami tetszik de xenon nélküli


az nem annyiból áll. kell lámpamodul ami xenon-oshoz való, szenzor, a magasságállításhoz, lámpamosó, kódolás. szóval nem annyi az egész, hogy lámpát cserélsz. bár megoldható, de a rendőr nem fogja díjjazni.


Szóval nem ilyen egyszerű. Akkor inkább várok amig lesz egy xenonos.


Nem nagy dolog berakni,csak maceràs egy picit, anyag költség + munkadij 130-160 ezer között mozog reàlisan



Reálisan inkább 180-200 munkadíjjal

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 12:47


leroyclub írta:
YELLOW írta:
leroyclub írta: Face liftes E46-ban mennyire mókolás a sima lámpát xenonra cserélni? Mosóval együtt. Simán belehet tenni vagy azért nem egyszerű és inkább tákolás?
Alapból xenonosat szeretnék de most van egy ami tetszik de xenon nélküli


az nem annyiból áll. kell lámpamodul ami xenon-oshoz való, szenzor, a magasságállításhoz, lámpamosó, kódolás. szóval nem annyi az egész, hogy lámpát cserélsz. bár megoldható, de a rendőr nem fogja díjjazni.


Szóval nem ilyen egyszerű. Akkor inkább várok amig lesz egy xenonos.


Nem nagy dolog berakni,csak maceràs egy picit, anyag költség + munkadij 130-160 ezer között mozog reàlisan



leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 12:14


YELLOW írta:
leroyclub írta: Face liftes E46-ban mennyire mókolás a sima lámpát xenonra cserélni? Mosóval együtt. Simán belehet tenni vagy azért nem egyszerű és inkább tákolás?
Alapból xenonosat szeretnék de most van egy ami tetszik de xenon nélküli


az nem annyiból áll. kell lámpamodul ami xenon-oshoz való, szenzor, a magasságállításhoz, lámpamosó, kódolás. szóval nem annyi az egész, hogy lámpát cserélsz. bár megoldható, de a rendőr nem fogja díjjazni.


Szóval nem ilyen egyszerű. Akkor inkább várok amig lesz egy xenonos.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 11:54


leroyclub írta: Face liftes E46-ban mennyire mókolás a sima lámpát xenonra cserélni? Mosóval együtt. Simán belehet tenni vagy azért nem egyszerű és inkább tákolás?
Alapból xenonosat szeretnék de most van egy ami tetszik de xenon nélküli


az nem annyiból áll. kell lámpamodul ami xenon-oshoz való, szenzor, a magasságállításhoz, lámpamosó, kódolás. szóval nem annyi az egész, hogy lámpát cserélsz. bár megoldható, de a rendőr nem fogja díjjazni.

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 11:47


Face liftes E46-ban mennyire mókolás a sima lámpát xenonra cserélni? Mosóval együtt. Simán belehet tenni vagy azért nem egyszerű és inkább tákolás?
Alapból xenonosat szeretnék de most van egy ami tetszik de xenon nélküli

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 18:29


nickname írta:
Pocses írta:
samir860504 írta: Üdv mindenkinek!

BMW vásárlás előtt állok, ezért is ajánlották sokan az oldalt.
Egy 1999. 11. havi kiadású E46 316i-t néztem ki magamnak, Németországból hozták be. Utánajártam egy két oldalon és azt olvastam, hogy az újonnan Németországban forgalomba helyezett 316-osokat 1895 ccm-es motorral szerelték és ez tartósabb, stb...ez valóban így van?.
A véleményeteket szeretném kérni a fenti típusról. Érdemes e megvenni, mire kell jobban odafigyelni, mik lehetnek az esetleges típushibái?

Előre is köszönöm a segítségeteket!


Szia!

Nekem is ez az évjárat van ezzel a motorral szerelve. Én nagyon megvagyok elégedve főleg a nyomatékával, ami már 2500/min fordulatnál a maximum rendelkezésre áll! Kellemes meglepetés a kis 105 lovas motortól. Fogyasztása meg nem több mint egy 1.4 Astrának ugye arról nem is beszélve, több mint kettőszáz kilóval nehezebb is mint az Opel.
Mindenképp hozzáértőt vigyél magaddal ha tudsz olyat aki olvas is a computerében, rozsdásodást az ajtók éleinél keress + a sárvédőknél. Próbakörnél ne sajnáld eltiporni neki de ha van lehetőség emeld is fel nézz alá. Próbálj ki minden elektromos felszereltséget a működésük miatt.

Üdv.: Pocses


Az 1.4 astrárol sok mindent el lehet mondani, de azt hogy jól fogyaszt azt semmi képpel sem. "A legnagyobb balekság volt azzal az erőtlen szar alul méretezett motorral megvenni"



Azért ez így ebben a formában nem volt igaz az 1.4 Twinport motorra.