autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz indianejones

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 20:38


Találtam egy alváz szám dekodert: http://www.bmwarchiv.de/e-code/
Alváz szám utolsó hét jegyét kell megadni és kiadja a
gyártási adatokat meg az eladáskori extrák/beállítások listáját.

Van ilyen online lekérdezhető adatbázis esetleg elektronikusan vezetett szerzvizkönyvekről is?
Azt olvastam ebben a Mazda a világ első, aztán a BMW.

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2015. április 16. csütörtök, 20:39

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. április 15. szerda, 10:44


Rorybreaker írta: Mit kell tennem, hogy töröljék innen az accountomat?
nem találtam erre vonatkozó topicot.

Reklámozzak valami céget???



A tulajok közül nem tud neked valaki segíteni?
Szerintem írj nekik email: http://www.bmwfanatics.hu/impresszum.html

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 15. szerda, 11:32

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2015. április 15. szerda, 10:27


Jelentkezz ki és felejtsd el az oldalt.
Ennyi.

státusz Rorybreaker

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 125

Elküldve: 2015. április 15. szerda, 08:10


Mit kell tennem, hogy töröljék innen az accountomat?
nem találtam erre vonatkozó topicot.

Reklámozzak valami céget???



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz indianejones

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. április 15. szerda, 01:07


[quote="b_imi"][quote="lantika"]
minimal írta:
indianejones írta:
lantika írta:
minimal írta:
indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.



Ha privättol akarsz akkor itt. Egyebkent mindkettö köteles garanciät adni,de a kereskedö megesz,eselytelen vagy vele szemben,ha a garit kell reklamälni. Az ärak azert ugrälnak,mert Bayernland es Baden-Würtenberg olcsobb. Eszakabbra sok a lengyel metögazdasägi idenymunkäs,ezert elviszik az autokat,illetve felnyomjäk azt. En is neztem anno autokat,es Stuttgartban 1500 €-val olcsobb volt mint itt Bremäban. Konkret väsärläsnäl ha kell tudok segiteni.


Lantika: Köszi a tippeket. Ez elég hasznos volt nekem. Minden plusz infonak és
tippnek nagyon örülök. Elég nehéz feladat a best buy megtalálása a céljaimra.
Az már látszik, hogy akad majd jó pár darab 6000-7000 euro ért. A megfelelő
kiválasztása a nehezebb feladat, 160-190e km környékén. Főleg hogy szűkösek
a technikai lehetőségeim.

minimal: Azért kerülöm a dealereket, mert már elég sok ott is a bűvészkedő pár éves multú dealer és egy mukával rendelkező németnek nem éri meg tekergetni egy ilyen kategóriájú autot. Ha nagy és régi leinfoirmálható kereskedő, akinek vissza adták a kocsit, azzal persze nem lenne baj,de nem nagyon van lehetőségem a kereskedők múltját is végigszűrni. A megoldás a "bűvészkdedő" kereskedők kiszűrése lenne, ami elkezdett ott is elharapózni. Szóval egy német állampolgár eleget keres ahoz, hogy 1000 euroért ne akarjon nagyon átvágni az órával és életszerűen cserélje csak a kocsit újabbra/jobbra, ezért szűrök rájuk.





Lantika: - Ha kiviszed a kocsit az országból sem a kereskedő sem a privát nem ad garanciát. Nyugodtan vissza mehetsz reklamálni.

indianejones: - Szerintem rossz oldalról közelíted meg ezt a dolgot és mindig ilyenkor lehet jól befürödni. Ha a büvészkedést akarod elkerülni, akkor felhívod a hírdetőt elkéred a VIN-t majd itthon leinformálod és ha minden stimmel akkor máris elgondolkodhatsz a vásárláson.
Amióta van digitálisszervizkönyv kitudod szűrni a bűvészkedőket... Ami tetszik hívd fel, kérd el az alvázszám utolsó 7 karakterét, informáld le.



Minimal: "...kérd el az alvázszám utolsó 7 karakterét, informáld le."
A magyar BMW márkaszervíz ez alapján kiadja az adatokat a német autóról?
Vagy tudtok esetleg privát üzenetbe súgni, hogy hogyan lehetséges majd ez az ellenőrzés?





b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 23:51


lantika írta:
minimal írta:
indianejones írta:
lantika írta:
minimal írta:
indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.



Ha privättol akarsz akkor itt. Egyebkent mindkettö köteles garanciät adni,de a kereskedö megesz,eselytelen vagy vele szemben,ha a garit kell reklamälni. Az ärak azert ugrälnak,mert Bayernland es Baden-Würtenberg olcsobb. Eszakabbra sok a lengyel metögazdasägi idenymunkäs,ezert elviszik az autokat,illetve felnyomjäk azt. En is neztem anno autokat,es Stuttgartban 1500 €-val olcsobb volt mint itt Bremäban. Konkret väsärläsnäl ha kell tudok segiteni.


Lantika: Köszi a tippeket. Ez elég hasznos volt nekem. Minden plusz infonak és
tippnek nagyon örülök. Elég nehéz feladat a best buy megtalálása a céljaimra.
Az már látszik, hogy akad majd jó pár darab 6000-7000 euro ért. A megfelelő
kiválasztása a nehezebb feladat, 160-190e km környékén. Főleg hogy szűkösek
a technikai lehetőségeim.

minimal: Azért kerülöm a dealereket, mert már elég sok ott is a bűvészkedő pár éves multú dealer és egy mukával rendelkező németnek nem éri meg tekergetni egy ilyen kategóriájú autot. Ha nagy és régi leinfoirmálható kereskedő, akinek vissza adták a kocsit, azzal persze nem lenne baj,de nem nagyon van lehetőségem a kereskedők múltját is végigszűrni. A megoldás a "bűvészkdedő" kereskedők kiszűrése lenne, ami elkezdett ott is elharapózni. Szóval egy német állampolgár eleget keres ahoz, hogy 1000 euroért ne akarjon nagyon átvágni az órával és életszerűen cserélje csak a kocsit újabbra/jobbra, ezért szűrök rájuk.





Lantika: - Ha kiviszed a kocsit az országból sem a kereskedő sem a privát nem ad garanciát. Nyugodtan vissza mehetsz reklamálni.

indianejones: - Szerintem rossz oldalról közelíted meg ezt a dolgot és mindig ilyenkor lehet jól befürödni. Ha a büvészkedést akarod elkerülni, akkor felhívod a hírdetőt elkéred a VIN-t majd itthon leinformálod és ha minden stimmel akkor máris elgondolkodhatsz a vásárláson.
Amióta van digitálisszervizkönyv kitudod szűrni a bűvészkedőket... Ami tetszik hívd fel, kérd el az alvázszám utolsó 7 karakterét, informáld le.

A németeknél ritka már a bűvészkedő... amiről te beszélsz az magyaroszág és ráadásul itt az emberek a saját nevük alatt tekerik az órát mert az sem érdekli őket.

Ha ennyire félsz hogy mit veszel mindenképpen alvázszám alapján kell utána nézned az autók után, és itt most lényegtelen hogy 10 éve árul valaki autót vagy fél éve ha rendeset árul és nem akar becsapni. Ne az érzéseid alapján vásárolj elsősorban.


Hät igen,de en itt elek,szoval nem viszem ki a kocsit az orszägbol.
illetve:
"Az uniós jog értelmében a termékek minőségének és teljesítményének kielégítőnek kell lennie. A kereskedőnek abban az esetben is az adásvételi szerződésben foglaltaknak megfelelően kell leszállítania az árut, ha használt terméket értékesít. A terméknek meg kell felelnie a kereskedő által adott leírásnak, és alkalmasnak kell lennie arra, hogy a vevő arra a célra használja, amelyre megvásárolta. További feltétel, hogy a termék megfeleljen a szerződéskötéskor Ön által elfogadott feltételeknek.



A kereskedő nem felelős azokért a hibákért, melyekről Ön tudott az adásvétel idején, illetve amelyek a természetes elhasználódás következtében lépnek fel.



Ha azonban az autónak komoly műszaki hibája volt a vétel idején, és Önnek erről nem volt tudomása, akkor Ön jogosult arra, hogy jogorvoslatban részesüljön.

Az európai uniós jog értelmében Ön két éven át érvényt szerezhet szavatossági jogának, ha kiderül, hogy a termék hibás vagy nem úgy néz ki, illetve nem úgy működik, ahogy azt megvételre kínálták. A szavatossági idő használt gépjármű esetében egy évre csökkenthető. Erről a vevőt a vásárlás idején tájékoztatni kell.



Ha az autó a használatbavételt követő első hat hónapban hibásodik meg, az uniós szabályok értelmében úgy kell tekinteni, hogy a jármű már átvételkor hibás volt, ám a hiba csak később jelentkezett."


Jó állapotú használt autót bárhol lehet venni, mert nem ország, hanem tulaj függő a dolog. Megtalálni viszont kihívás és szerencse!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 22:55


minimal írta:
indianejones írta:
lantika írta:
minimal írta:
indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.



Ha privättol akarsz akkor itt. Egyebkent mindkettö köteles garanciät adni,de a kereskedö megesz,eselytelen vagy vele szemben,ha a garit kell reklamälni. Az ärak azert ugrälnak,mert Bayernland es Baden-Würtenberg olcsobb. Eszakabbra sok a lengyel metögazdasägi idenymunkäs,ezert elviszik az autokat,illetve felnyomjäk azt. En is neztem anno autokat,es Stuttgartban 1500 €-val olcsobb volt mint itt Bremäban. Konkret väsärläsnäl ha kell tudok segiteni.


Lantika: Köszi a tippeket. Ez elég hasznos volt nekem. Minden plusz infonak és
tippnek nagyon örülök. Elég nehéz feladat a best buy megtalálása a céljaimra.
Az már látszik, hogy akad majd jó pár darab 6000-7000 euro ért. A megfelelő
kiválasztása a nehezebb feladat, 160-190e km környékén. Főleg hogy szűkösek
a technikai lehetőségeim.

minimal: Azért kerülöm a dealereket, mert már elég sok ott is a bűvészkedő pár éves multú dealer és egy mukával rendelkező németnek nem éri meg tekergetni egy ilyen kategóriájú autot. Ha nagy és régi leinfoirmálható kereskedő, akinek vissza adták a kocsit, azzal persze nem lenne baj,de nem nagyon van lehetőségem a kereskedők múltját is végigszűrni. A megoldás a "bűvészkdedő" kereskedők kiszűrése lenne, ami elkezdett ott is elharapózni. Szóval egy német állampolgár eleget keres ahoz, hogy 1000 euroért ne akarjon nagyon átvágni az órával és életszerűen cserélje csak a kocsit újabbra/jobbra, ezért szűrök rájuk.





Lantika: - Ha kiviszed a kocsit az országból sem a kereskedő sem a privát nem ad garanciát. Nyugodtan vissza mehetsz reklamálni.

indianejones: - Szerintem rossz oldalról közelíted meg ezt a dolgot és mindig ilyenkor lehet jól befürödni. Ha a büvészkedést akarod elkerülni, akkor felhívod a hírdetőt elkéred a VIN-t majd itthon leinformálod és ha minden stimmel akkor máris elgondolkodhatsz a vásárláson.
Amióta van digitálisszervizkönyv kitudod szűrni a bűvészkedőket... Ami tetszik hívd fel, kérd el az alvázszám utolsó 7 karakterét, informáld le.

A németeknél ritka már a bűvészkedő... amiről te beszélsz az magyaroszág és ráadásul itt az emberek a saját nevük alatt tekerik az órát mert az sem érdekli őket.

Ha ennyire félsz hogy mit veszel mindenképpen alvázszám alapján kell utána nézned az autók után, és itt most lényegtelen hogy 10 éve árul valaki autót vagy fél éve ha rendeset árul és nem akar becsapni. Ne az érzéseid alapján vásárolj elsősorban.


Hät igen,de en itt elek,szoval nem viszem ki a kocsit az orszägbol.
illetve:
"Az uniós jog értelmében a termékek minőségének és teljesítményének kielégítőnek kell lennie. A kereskedőnek abban az esetben is az adásvételi szerződésben foglaltaknak megfelelően kell leszállítania az árut, ha használt terméket értékesít. A terméknek meg kell felelnie a kereskedő által adott leírásnak, és alkalmasnak kell lennie arra, hogy a vevő arra a célra használja, amelyre megvásárolta. További feltétel, hogy a termék megfeleljen a szerződéskötéskor Ön által elfogadott feltételeknek.



A kereskedő nem felelős azokért a hibákért, melyekről Ön tudott az adásvétel idején, illetve amelyek a természetes elhasználódás következtében lépnek fel.



Ha azonban az autónak komoly műszaki hibája volt a vétel idején, és Önnek erről nem volt tudomása, akkor Ön jogosult arra, hogy jogorvoslatban részesüljön.

Az európai uniós jog értelmében Ön két éven át érvényt szerezhet szavatossági jogának, ha kiderül, hogy a termék hibás vagy nem úgy néz ki, illetve nem úgy működik, ahogy azt megvételre kínálták. A szavatossági idő használt gépjármű esetében egy évre csökkenthető. Erről a vevőt a vásárlás idején tájékoztatni kell.



Ha az autó a használatbavételt követő első hat hónapban hibásodik meg, az uniós szabályok értelmében úgy kell tekinteni, hogy a jármű már átvételkor hibás volt, ám a hiba csak később jelentkezett."


minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 22:07


indianejones írta:
lantika írta:
minimal írta:
indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.



Ha privättol akarsz akkor itt. Egyebkent mindkettö köteles garanciät adni,de a kereskedö megesz,eselytelen vagy vele szemben,ha a garit kell reklamälni. Az ärak azert ugrälnak,mert Bayernland es Baden-Würtenberg olcsobb. Eszakabbra sok a lengyel metögazdasägi idenymunkäs,ezert elviszik az autokat,illetve felnyomjäk azt. En is neztem anno autokat,es Stuttgartban 1500 €-val olcsobb volt mint itt Bremäban. Konkret väsärläsnäl ha kell tudok segiteni.


Lantika: Köszi a tippeket. Ez elég hasznos volt nekem. Minden plusz infonak és
tippnek nagyon örülök. Elég nehéz feladat a best buy megtalálása a céljaimra.
Az már látszik, hogy akad majd jó pár darab 6000-7000 euro ért. A megfelelő
kiválasztása a nehezebb feladat, 160-190e km környékén. Főleg hogy szűkösek
a technikai lehetőségeim.

minimal: Azért kerülöm a dealereket, mert már elég sok ott is a bűvészkedő pár éves multú dealer és egy mukával rendelkező németnek nem éri meg tekergetni egy ilyen kategóriájú autot. Ha nagy és régi leinfoirmálható kereskedő, akinek vissza adták a kocsit, azzal persze nem lenne baj,de nem nagyon van lehetőségem a kereskedők múltját is végigszűrni. A megoldás a "bűvészkdedő" kereskedők kiszűrése lenne, ami elkezdett ott is elharapózni. Szóval egy német állampolgár eleget keres ahoz, hogy 1000 euroért ne akarjon nagyon átvágni az órával és életszerűen cserélje csak a kocsit újabbra/jobbra, ezért szűrök rájuk.





Lantika: - Ha kiviszed a kocsit az országból sem a kereskedő sem a privát nem ad garanciát. Nyugodtan vissza mehetsz reklamálni.

indianejones: - Szerintem rossz oldalról közelíted meg ezt a dolgot és mindig ilyenkor lehet jól befürödni. Ha a büvészkedést akarod elkerülni, akkor felhívod a hírdetőt elkéred a VIN-t majd itthon leinformálod és ha minden stimmel akkor máris elgondolkodhatsz a vásárláson.
Amióta van digitálisszervizkönyv kitudod szűrni a bűvészkedőket... Ami tetszik hívd fel, kérd el az alvázszám utolsó 7 karakterét, informáld le.

A németeknél ritka már a bűvészkedő... amiről te beszélsz az magyaroszág és ráadásul itt az emberek a saját nevük alatt tekerik az órát mert az sem érdekli őket.

Ha ennyire félsz hogy mit veszel mindenképpen alvázszám alapján kell utána nézned az autók után, és itt most lényegtelen hogy 10 éve árul valaki autót vagy fél éve ha rendeset árul és nem akar becsapni. Ne az érzéseid alapján vásárolj elsősorban.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 21:54


lantika írta:
Hektor írta: Nem egyszerű az a vásárlás. Sok-sok hét telt el, nagyon sok autó lett megnézve és gyakran változtak a típussal kapcsolatos elképzelések is. Benzinest akartam, azokat néztem. A motorok változtak majd minden újabb elképzeléssel, hetek teltek el úgy, hogy ismerkedtem a motorokkal, jellemzőivel, hibáival. Most már elmondhatom hogy van egy BMW-m. Persze diesel. Miután múlt hét csütörtökön birtokba vettem, kezdődött az izgulás.. vajon jó lesz ez nekem Talán ép most este végeztem az elsődleges átnézéssel, alapvető dolgok cseréjével. Én már túl vagyok rajta hát neked is sok sikert kívánok !


Szivosor pillango szelepeket ne felejtsd el megnezni,mert ez
lehet a vege....


Köszönöm.. ma túl vagyok azon is Mivel a hétvégére nem jött meg hozzá az általam rendelt cumó, ezért első körben a fékekkel kezdtem. Minden fék ( tárcsa, fékpofa,dugattyúk, porvédők, csövezések ) ellenőrizve. Rögzítőfékek szétszedve kicsi karbantartás, össze, beállítás )Felfüggesztések, rugók, lengéscsillapitók. Ez volt hétfőn. Ma reggelről levegőszűrő, olajszűrő, olaj, kartelgáz szűrő, pillangószelepek, cooler hűtő és csőveinek valamint az egr tisztítása, üzemanyagszűrő, pollenszűrő.
A héten még máguskodok vele egy kicsit, aztán napi használatba veszem.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 21:45


Hektor írta: Nem egyszerű az a vásárlás. Sok-sok hét telt el, nagyon sok autó lett megnézve és gyakran változtak a típussal kapcsolatos elképzelések is. Benzinest akartam, azokat néztem. A motorok változtak majd minden újabb elképzeléssel, hetek teltek el úgy, hogy ismerkedtem a motorokkal, jellemzőivel, hibáival. Most már elmondhatom hogy van egy BMW-m. Persze diesel. Miután múlt hét csütörtökön birtokba vettem, kezdődött az izgulás.. vajon jó lesz ez nekem Talán ép most este végeztem az elsődleges átnézéssel, alapvető dolgok cseréjével. Én már túl vagyok rajta hát neked is sok sikert kívánok !


Szivosor pillango szelepeket ne felejtsd el megnezni,mert ez
lehet a vege....


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 21:22


Nem egyszerű az a vásárlás. Sok-sok hét telt el, nagyon sok autó lett megnézve és gyakran változtak a típussal kapcsolatos elképzelések is. Benzinest akartam, azokat néztem. A motorok változtak majd minden újabb elképzeléssel, hetek teltek el úgy, hogy ismerkedtem a motorokkal, jellemzőivel, hibáival. Most már elmondhatom hogy van egy BMW-m. Persze diesel. Miután múlt hét csütörtökön birtokba vettem, kezdődött az izgulás.. vajon jó lesz ez nekem Talán ép most este végeztem az elsődleges átnézéssel, alapvető dolgok cseréjével. Én már túl vagyok rajta hát neked is sok sikert kívánok !

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz indianejones

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 20:29


lantika írta:
minimal írta:
indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.



Ha privättol akarsz akkor itt. Egyebkent mindkettö köteles garanciät adni,de a kereskedö megesz,eselytelen vagy vele szemben,ha a garit kell reklamälni. Az ärak azert ugrälnak,mert Bayernland es Baden-Würtenberg olcsobb. Eszakabbra sok a lengyel metögazdasägi idenymunkäs,ezert elviszik az autokat,illetve felnyomjäk azt. En is neztem anno autokat,es Stuttgartban 1500 €-val olcsobb volt mint itt Bremäban. Konkret väsärläsnäl ha kell tudok segiteni.


Lantika: Köszi a tippeket. Ez elég hasznos volt nekem. Minden plusz infonak és
tippnek nagyon örülök. Elég nehéz feladat a best buy megtalálása a céljaimra.
Az már látszik, hogy akad majd jó pár darab 6000-7000 euro ért. A megfelelő
kiválasztása a nehezebb feladat, 160-190e km környékén. Főleg hogy szűkösek
a technikai lehetőségeim.

minimal: Azért kerülöm a dealereket, mert már elég sok ott is a bűvészkedő pár éves multú dealer és egy mukával rendelkező németnek nem éri meg tekergetni egy ilyen kategóriájú autot. Ha nagy és régi leinfoirmálható kereskedő, akinek vissza adták a kocsit, azzal persze nem lenne baj,de nem nagyon van lehetőségem a kereskedők múltját is végigszűrni. A megoldás a "bűvészkdedő" kereskedők kiszűrése lenne, ami elkezdett ott is elharapózni. Szóval egy német állampolgár eleget keres ahoz, hogy 1000 euroért ne akarjon nagyon átvágni az órával és életszerűen cserélje csak a kocsit újabbra/jobbra, ezért szűrök rájuk.





lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 19:05


minimal írta:
indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.



Ha privättol akarsz akkor itt. Egyebkent mindkettö köteles garanciät adni,de a kereskedö megesz,eselytelen vagy vele szemben,ha a garit kell reklamälni. Az ärak azert ugrälnak,mert Bayernland es Baden-Würtenberg olcsobb. Eszakabbra sok a lengyel metögazdasägi idenymunkäs,ezert elviszik az autokat,illetve felnyomjäk azt. En is neztem anno autokat,es Stuttgartban 1500 €-val olcsobb volt mint itt Bremäban. Konkret väsärläsnäl ha kell tudok segiteni.


minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 18:46


indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz indianejones

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2015. április 14. kedd, 17:56


elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 14. kedd, 17:56