státusz Popi0910

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. augusztus 18. szombat, 08:47


Popi0910 írta:
zoliika írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta: Megegy kerdes! az 535i v8 as vagy sor6? es mlyiket eri meg venni? fogyasztasban kulombseg?
520i es 535i kozott mennyi a kulombseg fogyasztasban?


a 35i V8, de készülj fel, mert ~4000cm3. bár érdekes mert a neten van olyan V8, ami 3.5, de van ami 4.4-esnek írja. én eddig amit 35i-ben láttam, az 4.0 volt.

persze a kérdés attól is függ, hogy E34, E39-ről beszélünk, vagy E60-ról???


Ahogy le is irta, E39-rol beszelunk, az pedig 3500 cm3 V8...

Fogyasztas az leginkabb hengerszam fuggo, a 6 hengeresek kozott nincs szamottevi kulonbseg, legyen az 20i vagy 30i, a V8-at viszont barmilyen meglepo, de itatni kell.

Nezz utana pl. nepiteleten masok mit irnak fogyasztasrol, de en 15l alatt nem szamitanek a helyedben.
Masreszrol azt pletykaljak, hogy ha mar V8, akkor az 540i megbizhatobb konstrukcio.


Csak egy gondolat:kint németben ezek a nagy "dögök" v8-ak mind gázosak........és még a kis pénzű emberek is fent tudják tartani gázos formációban!Valóban az 540i (én is csak hallottam)jobb mint a 35i....


koszi! Hat akkor szerintem maradok 30i-nel!

540i ra is irnak 11l-es fogyasztast meg 528i ra is!!


státusz Popi0910

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. augusztus 18. szombat, 08:15


zoliika írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta: Megegy kerdes! az 535i v8 as vagy sor6? es mlyiket eri meg venni? fogyasztasban kulombseg?
520i es 535i kozott mennyi a kulombseg fogyasztasban?


a 35i V8, de készülj fel, mert ~4000cm3. bár érdekes mert a neten van olyan V8, ami 3.5, de van ami 4.4-esnek írja. én eddig amit 35i-ben láttam, az 4.0 volt.

persze a kérdés attól is függ, hogy E34, E39-ről beszélünk, vagy E60-ról???


Ahogy le is irta, E39-rol beszelunk, az pedig 3500 cm3 V8...

Fogyasztas az leginkabb hengerszam fuggo, a 6 hengeresek kozott nincs szamottevi kulonbseg, legyen az 20i vagy 30i, a V8-at viszont barmilyen meglepo, de itatni kell.

Nezz utana pl. nepiteleten masok mit irnak fogyasztasrol, de en 15l alatt nem szamitanek a helyedben.
Masreszrol azt pletykaljak, hogy ha mar V8, akkor az 540i megbizhatobb konstrukcio.


Csak egy gondolat:kint németben ezek a nagy "dögök" v8-ak mind gázosak........és még a kis pénzű emberek is fent tudják tartani gázos formációban!Valóban az 540i (én is csak hallottam)jobb mint a 35i....


koszi! Hat akkor szerintem maradok 30i-nel!

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. augusztus 17. péntek, 20:42


Alesi írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta: Megegy kerdes! az 535i v8 as vagy sor6? es mlyiket eri meg venni? fogyasztasban kulombseg?
520i es 535i kozott mennyi a kulombseg fogyasztasban?


a 35i V8, de készülj fel, mert ~4000cm3. bár érdekes mert a neten van olyan V8, ami 3.5, de van ami 4.4-esnek írja. én eddig amit 35i-ben láttam, az 4.0 volt.

persze a kérdés attól is függ, hogy E34, E39-ről beszélünk, vagy E60-ról???


Ahogy le is irta, E39-rol beszelunk, az pedig 3500 cm3 V8...

Fogyasztas az leginkabb hengerszam fuggo, a 6 hengeresek kozott nincs szamottevi kulonbseg, legyen az 20i vagy 30i, a V8-at viszont barmilyen meglepo, de itatni kell.

Nezz utana pl. nepiteleten masok mit irnak fogyasztasrol, de en 15l alatt nem szamitanek a helyedben.
Masreszrol azt pletykaljak, hogy ha mar V8, akkor az 540i megbizhatobb konstrukcio.


Csak egy gondolat:kint németben ezek a nagy "dögök" v8-ak mind gázosak........és még a kis pénzű emberek is fent tudják tartani gázos formációban!Valóban az 540i (én is csak hallottam)jobb mint a 35i....

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. augusztus 17. péntek, 20:33


YELLOW írta:
Popi0910 írta: Megegy kerdes! az 535i v8 as vagy sor6? es mlyiket eri meg venni? fogyasztasban kulombseg?
520i es 535i kozott mennyi a kulombseg fogyasztasban?


a 35i V8, de készülj fel, mert ~4000cm3. bár érdekes mert a neten van olyan V8, ami 3.5, de van ami 4.4-esnek írja. én eddig amit 35i-ben láttam, az 4.0 volt.

persze a kérdés attól is függ, hogy E34, E39-ről beszélünk, vagy E60-ról???


Ahogy le is irta, E39-rol beszelunk, az pedig 3500 cm3 V8...

Fogyasztas az leginkabb hengerszam fuggo, a 6 hengeresek kozott nincs szamottevi kulonbseg, legyen az 20i vagy 30i, a V8-at viszont barmilyen meglepo, de itatni kell.

Nezz utana pl. nepiteleten masok mit irnak fogyasztasrol, de en 15l alatt nem szamitanek a helyedben.
Masreszrol azt pletykaljak, hogy ha mar V8, akkor az 540i megbizhatobb konstrukcio.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. augusztus 17. péntek, 19:04


Popi0910 írta: Megegy kerdes! az 535i v8 as vagy sor6? es mlyiket eri meg venni? fogyasztasban kulombseg?
520i es 535i kozott mennyi a kulombseg fogyasztasban?


a 35i V8, de készülj fel, mert ~4000cm3. bár érdekes mert a neten van olyan V8, ami 3.5, de van ami 4.4-esnek írja. én eddig amit 35i-ben láttam, az 4.0 volt.

persze a kérdés attól is függ, hogy E34, E39-ről beszélünk, vagy E60-ról???

státusz Popi0910

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. augusztus 17. péntek, 18:23


Megegy kerdes! az 535i v8 as vagy sor6? es mlyiket eri meg venni? fogyasztasban kulombseg?
520i es 535i kozott mennyi a kulombseg fogyasztasban?

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. augusztus 17. péntek, 18:16


Popi0910 írta: sziasztok irtam mar hogy E39 525-535i-t szeretnek venni! Es az a kerdesem lenne hogy ha barmi olyat talalok ami tetszik meg jo abba biztos hogy faberakas vagy nincs benne navi vagy az ulles nem olyan! Szoval mit lehet benne cserelni?? Ha pl nem tetszik a fa berakas vagy a kormany akkor azt tudom cserelni? Elore is koszi a segitseget! Es ha lehet akkor hol es mennyiert?


Mindent lehet, csak penz kell hozza. Legegyszerubben ugy, hogy bemesz egy bontoba, de akar itt az oldalon, vagy szerte az interneten hirdetnek ilyeneket.


státusz Popi0910

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. augusztus 17. péntek, 18:12


sziasztok irtam mar hogy E39 525-535i-t szeretnek venni! Es az a kerdesem lenne hogy ha barmi olyat talalok ami tetszik meg jo abba biztos hogy faberakas vagy nincs benne navi vagy az ulles nem olyan! Szoval mit lehet benne cserelni?? Ha pl nem tetszik a fa berakas vagy a kormany akkor azt tudom cserelni? Elore is koszi a segitseget! Es ha lehet akkor hol es mennyiert?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 15:44


surae36 írta: Sziasztok!

Autó cserén gondolkozom, e46 vagy e39, ami számításba jöhet. Ezzel kapcsolatban lennének kérdéseim:
- Melyiket éri meg jobban megvenni? Melyik korrodál jobban? Az 5-ös nagyobb, de tizen éves autónál jobban érdekel a korrózió

a korrekt válasz: az öregebbik korrodál jobban, tökmindegy, hogy hármas vagy ötös.

- Milyen motort érdemes választani? Most e36 320i-m van, ez a teljesítmény a hétköznapi közlekedéshez megfelelő.

Ha az a teljesítmény elegendő, akkor E46 318 vagy 320i is elég lesz.

- Nagy bátorság-e a diesel motorral megvenni? Kicsit félek tőlük...

a dízelek általában többet futottak, és ebben a kategóriában valóban kockázatosabbak - de többnyire behozzák a fogyasztással a karbantartás árát. Ha évi 20.000 km-nél kevesebbet mész, akkor vegyél benyásat.

Válaszotokat előre is köszönöm!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 16. csütörtök, 15:45

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz surae36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 15:37


Sziasztok!

Autó cserén gondolkozom, e46 vagy e39, ami számításba jöhet. Ezzel kapcsolatban lennének kérdéseim:
- Melyiket éri meg jobban megvenni? Melyik korrodál jobban? Az 5-ös nagyobb, de tizen éves autónál jobban érdekel a korrózió
- Milyen motort érdemes választani? Most e36 320i-m van, ez a teljesítmény a hétköznapi közlekedéshez megfelelő.
- Nagy bátorság-e a diesel motorral megvenni? Kicsit félek tőlük...

Válaszotokat előre is köszönöm!

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 08:28


kempelen írta:
ateszka86 írta:
jons írta:
ateszka86 írta: Sziasztok!! Múlthéten megvettem az első BMW-m 2001/6 320d e46. most eléggé elkeseredtem.


Szerintem nem kell elkeseredned! Szép a kocsi? Valszínű, mert nem vetted volna meg. Jól megy? Élvezed? Valószínű. Tud más is a hibákról rajtad kívül? Nem? Akkor ne is tudjon. Nem kell az orrára kötni senkinek.

Az hogy törve volt semmit nem von le az élvezeti értékéből, ha jól és szakszerűen csinálták meg. Futóműveshez azért vidd el, lehetőleg egy másikhoz. Ha az elejét gyári méretekre tették vissza, akkor be kell tudni állítani azt a futóművet és balfasz volt aki ijesztgetett. Vagy ha lengőkar görbült, akkor a szerelő majd kicseréli és az után állít futóművet. Mindenre van megoldás nem kell pánikolnod.
Ha kitöltöd a lakhelyed akkor még esetleg javasolni is tudunk szervizt.
Ha a motor nem füstöl nagy baja nem lehet. Olajat eszi vagy nem. Ez is relatív. 1-1,5 liter / 10k km még belefér a tűrésbe.
Az hogy dízelt vettél igen nagy lutri, de ezért az, akinek tökéletes dízele van itt csillió kilometerrel az most meg fog kövezni úgyhogy csak halkan mondtam.

A légkondit én megnézném még egyszer de gyári diaggal... Ha az is azt mondja, hogy rossz, akkor Székesfehérvár, Kasza Imre. Annyi klíma panelje van, hogy csak na. Plug and play 10-15k-nál biztos nem több.

Egyszóval van gondja, mint minden használtautónak, de nem tűnik egyelőre egyik sem kétségbeejtőnek. A használat fogja eldönteni, hogy mit vettél. Szerintem egyelőre semmi okod a kesergésre. Van feladatot meg kell oldani.



köszi szépen!!! érden élek,itt vittem el futóműveshez, és a hátsó részét teljesen betdutak állítani gyári értékre az elsőt nem teljesen, van egy kis utánfutása,elég profi szervíznek és hozzáértőnek tünnek.... a légkondiszerelőnek megtudod adni a számát,hoyg megkérdezzem? hazsnáltat nem akarok venni,mert ki tudja mennyire jó az is....mert amikor garázsból kiállok,akkor működik, de ahogy harminc egynehany fok van,már nem...és ha megveszem a hazsnáltat,nem megy,nincs rá garancia...100ezer körül van az a kezelőpanel azt mondtak...abba van beleépítve a belső hőmérséklet érzékelője. csak az zavar hogy van egy kis utánfutása elől, nem visz férre a szervo miatt,annyit az rásegít,csak a gumin fog majd meglatszani a kerékdőlés miatt


A klíma vezérlő paneljéből biztosan hibátlant kapsz Kasza Imitől, nem fog ezen fukarkodni veled. Ráadásul valóban van benne egy érzékelő ez vagy tönkrement vagy meg kell csak takarítani a redvától, amit ventilátor hordott rá, ami előtte van. De az tuti, hogy egy vezérlőpanelért nem kell szalonba menned. Ha pedig csere nem segít, tényleg nem ott lesz a gond.
Ha nem bízol a futóművesben, akkor próbáld meg egy másik helyen. Miből gondolod, hogy profik? Menő a dumájuk? Egyszer voltam életemben én is olyan helyen még egy agg öreg kadettal (húú de régen volt) ahol nagy táblával hírdettek mindent és nagyon szuper volt a duma amivel meggyőztek, hogy fasza lett a futóművem. Aztán alig tudtam forgatni a kormányt... Elmentem másikhoz és mindent megcsinált szerényen és csendben, pedig egy kadett futómű szekértengely az e46-hoz képest....
De ha mégis jól megcsinálták, akkor adj esélyt arra, hogy tényleg megerősítse egy másik futóműves, hogy nem lehet beállítani. én legalábbis ezt tenném és ha két helyről kapok megerősítést, akkor kezdenék aggódni. De ez az én véleményem persze, nem eröltetem senkire...


Sok futóműves elfelejti leterhelni az autót, pedig ez fontos, csak nekik ez fölösleges rossz. Jó pár kiló nehezéket be kell rakni az utastérbe ahhoz, hogy pontosan be lehessen állítani a futóművet.
Az állító programban szerepel az M, csak ki kell választani, ill. tudni kell, hogy van ilyen is.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 08:27


ateszka86 írta: köszi szépen!!! érden élek,itt vittem el futóműveshez, és a hátsó részét teljesen betdutak állítani gyári értékre az elsőt nem teljesen, van egy kis utánfutása,elég profi szervíznek és hozzáértőnek tünnek.... a légkondiszerelőnek megtudod adni a számát,hoyg megkérdezzem? hazsnáltat nem akarok venni,mert ki tudja mennyire jó az is....mert amikor garázsból kiállok,akkor működik, de ahogy harminc egynehany fok van,már nem...és ha megveszem a hazsnáltat,nem megy,nincs rá garancia...100ezer körül van az a kezelőpanel azt mondtak...abba van beleépítve a belső hőmérséklet érzékelője. csak az zavar hogy van egy kis utánfutása elől, nem visz férre a szervo miatt,annyit az rásegít,csak a gumin fog majd meglatszani a kerékdőlés miatt


Gondolom nem igazán megy a ventillátorod. Ez nem biztos, hogy vezérlő panel hiba. Inkább az előtét ellenállásra gondolnák (süni)
A futómű beállításnál kell bele egy "kevés" súly a kocsiba, hogy rendesen be lehessen állítan (ha csak nem olyan berendezéssel csinálják, ami ezt automatán korrigálja)

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 07:54


ateszka86 írta:
jons írta:
ateszka86 írta: Sziasztok!! Múlthéten megvettem az első BMW-m 2001/6 320d e46. most eléggé elkeseredtem.


Szerintem nem kell elkeseredned! Szép a kocsi? Valszínű, mert nem vetted volna meg. Jól megy? Élvezed? Valószínű. Tud más is a hibákról rajtad kívül? Nem? Akkor ne is tudjon. Nem kell az orrára kötni senkinek.

Az hogy törve volt semmit nem von le az élvezeti értékéből, ha jól és szakszerűen csinálták meg. Futóműveshez azért vidd el, lehetőleg egy másikhoz. Ha az elejét gyári méretekre tették vissza, akkor be kell tudni állítani azt a futóművet és balfasz volt aki ijesztgetett. Vagy ha lengőkar görbült, akkor a szerelő majd kicseréli és az után állít futóművet. Mindenre van megoldás nem kell pánikolnod.
Ha kitöltöd a lakhelyed akkor még esetleg javasolni is tudunk szervizt.
Ha a motor nem füstöl nagy baja nem lehet. Olajat eszi vagy nem. Ez is relatív. 1-1,5 liter / 10k km még belefér a tűrésbe.
Az hogy dízelt vettél igen nagy lutri, de ezért az, akinek tökéletes dízele van itt csillió kilometerrel az most meg fog kövezni úgyhogy csak halkan mondtam.

A légkondit én megnézném még egyszer de gyári diaggal... Ha az is azt mondja, hogy rossz, akkor Székesfehérvár, Kasza Imre. Annyi klíma panelje van, hogy csak na. Plug and play 10-15k-nál biztos nem több.

Egyszóval van gondja, mint minden használtautónak, de nem tűnik egyelőre egyik sem kétségbeejtőnek. A használat fogja eldönteni, hogy mit vettél. Szerintem egyelőre semmi okod a kesergésre. Van feladatot meg kell oldani.



köszi szépen!!! érden élek,itt vittem el futóműveshez, és a hátsó részét teljesen betdutak állítani gyári értékre az elsőt nem teljesen, van egy kis utánfutása,elég profi szervíznek és hozzáértőnek tünnek.... a légkondiszerelőnek megtudod adni a számát,hoyg megkérdezzem? hazsnáltat nem akarok venni,mert ki tudja mennyire jó az is....mert amikor garázsból kiállok,akkor működik, de ahogy harminc egynehany fok van,már nem...és ha megveszem a hazsnáltat,nem megy,nincs rá garancia...100ezer körül van az a kezelőpanel azt mondtak...abba van beleépítve a belső hőmérséklet érzékelője. csak az zavar hogy van egy kis utánfutása elől, nem visz férre a szervo miatt,annyit az rásegít,csak a gumin fog majd meglatszani a kerékdőlés miatt


A klíma vezérlő paneljéből biztosan hibátlant kapsz Kasza Imitől, nem fog ezen fukarkodni veled. Ráadásul valóban van benne egy érzékelő ez vagy tönkrement vagy meg kell csak takarítani a redvától, amit ventilátor hordott rá, ami előtte van. De az tuti, hogy egy vezérlőpanelért nem kell szalonba menned. Ha pedig csere nem segít, tényleg nem ott lesz a gond.
Ha nem bízol a futóművesben, akkor próbáld meg egy másik helyen. Miből gondolod, hogy profik? Menő a dumájuk? Egyszer voltam életemben én is olyan helyen még egy agg öreg kadettal (húú de régen volt) ahol nagy táblával hírdettek mindent és nagyon szuper volt a duma amivel meggyőztek, hogy fasza lett a futóművem. Aztán alig tudtam forgatni a kormányt... Elmentem másikhoz és mindent megcsinált szerényen és csendben, pedig egy kadett futómű szekértengely az e46-hoz képest....
De ha mégis jól megcsinálták, akkor adj esélyt arra, hogy tényleg megerősítse egy másik futóműves, hogy nem lehet beállítani. én legalábbis ezt tenném és ha két helyről kapok megerősítést, akkor kezdenék aggódni. De ez az én véleményem persze, nem eröltetem senkire...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 10. péntek, 07:55

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 06:51


ateszka86 írta: az jutott eszembe, hogy a futóműbeállításnál ugyebár a gyári értékek alapján mér a gép. de ebben a bmw-be nem a gyári futómű van,hanem ki lett cserélve m-tech futóműre. ez nem befolyásolja az értékeket? nem kellett volna figyelembe evgyék?? lehet emiatt nem tudjak normalisan beallitani az elsőt??



Jól gondolkozol. Arra a futóműre kell beállítani ami benne van.
A klíma panelről továbbra sem vagyok meggyőződve, hogy maga a panel a hibás.
Nézd végig a szervizértékeléseket és válassz egy szimpatikusat.
http://www.bmwfanatics.hu/szer...lista.html

És nyugalom!




ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 00:25


az jutott eszembe, hogy a futóműbeállításnál ugyebár a gyári értékek alapján mér a gép. de ebben a bmw-be nem a gyári futómű van,hanem ki lett cserélve m-tech futóműre. ez nem befolyásolja az értékeket? nem kellett volna figyelembe evgyék?? lehet emiatt nem tudjak normalisan beallitani az elsőt??



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 10. péntek, 00:26