Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 18:50


hil írta: Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil


Szia hil!

Ha jol tudom nekem pont olyan motor volt az automban (2002-es E46 318i 143 LE / 200 Nm), mint amilyet Te keresel. Nekem nem volt soha gondom a motorral, nagyon szepen muzsikalt (sokkal szebben, mint a mostani "mechanikus orajel"). Kedvezöen fogyasztott (nalam 7.9 l/100km volt) es nekem eleg is volt a teljesitmenye. Viszont en 49.000 km-rel vettem az autot es kb. 110.000 km-rel adtam el, igy nem tudom mennyire hasznos Neked ez az informacio.

Szemy



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 18:23


hil írta:
Pocses írta:

Darius

Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?

Üdv.: Pocses



Szia!
Mindenki mondja, hogy ez egy nagyon jó motor (M43), agyonüthetetlen. Vezérlés cseréről még senki sem hallott.
hil



Igen hasonlókat olvastam róla én is, a kis LE ellenére a 2500 fordulattól már a max nyomaték rendelkezésre áll, ezért egész csalóka facca kis blokk.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 18:21


Pocses írta:

Darius

Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?

Üdv.: Pocses



Szia!
Mindenki mondja, hogy ez egy nagyon jó motor (M43), agyonüthetetlen. Vezérlés cseréről még senki sem hallott.
hil



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 18:20


Pocses írta:
hil írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Például:
YouTube videó
Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil



Hú ez elég durva.
Anno még az 1.4 Twinport motoros Astrámról olvastam a neten, hogy gyárilag laza lehet a kipu felőli vez.tengyely lefogató csavarjai.
Leszedtük a szelepfedelet a vőmmel, és láss csodát a 20 db csavarból csak kettő volt lehúzva rendesen szívó oldal felőlin. Ha elszabadult volna... ( 44ezer km volt benne )


Azért egy kicsit csalóka a videó. Ha nézitek 4 alkalommal lazul fel a lánc egy körbeforgatás alkalmával. (vezérműtengelyen értve) Nem laza a lánc, csak akkor, amikor a kipufogó szelepek fordítanak a vezérmű tengelyen egy picit. Aki rakott már össze vezérlést (vezérmű tengely rögzítő nélkül) az nagyon jól tudja.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 24. péntek, 18:21

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 18:18


Darius írta:


Kérdezd Yellow-t ő ugyis mindenhez ért,és neki is N kezdetű motorja van (igaz nem N42b20-hanem N42b1 mert ugyanaz a láncszakadós-nyúlós-átugrós kivitel...(nekem volt compactban,és egy rakás szar,rengeteg bajom volt vele).Persze van akinek tökéletes...


Szia!
Na végre egy tapasztalat itt a fórumon erről a motorról. Igen, aki nem, vagy keveset használja, annak nincs baja vele......
6 hengerest meg nem akarnék, így a 320i sem jöhet szóba, nem versenyzés a célom.
hil

ui: várom (végre) a többi tapasztalatot, véleményt is az N42b20-ról. Privátban kérdeztem Mikit is, de még csak válaszra sem méltatott, pedig véleménye bizony meggyőző lenne számomra!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 18:15


Darius írta:
hil írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Például:
YouTube videó
Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil




Kérdezd Yellow-t ő ugyis mindenhez ért,és neki is N kezdetű motorja van (igaz nem N42b20-hanem N42b1 mert ugyanaz a láncszakadós-nyúlós-átugrós kivitel...(nekem volt compactban,és egy rakás szar,rengeteg bajom volt vele).Persze van akinek tökéletes...


Darius

Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?

Üdv.: Pocses



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 24. péntek, 18:16

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 18:12


hil írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Például:
YouTube videó
Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil




Kérdezd Yellow-t ő ugyis mindenhez ért,és neki is N kezdetű motorja van (igaz nem N42b20-hanem N42b1 mert ugyanaz a láncszakadós-nyúlós-átugrós kivitel...(nekem volt compactban,és egy rakás szar,rengeteg bajom volt vele).Persze van akinek tökéletes...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 18:10


hil írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Például:
YouTube videó
Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil



Hú ez elég durva.
Anno még az 1.4 Twinport motoros Astrámról olvastam a neten, hogy gyárilag laza lehet a kipu felőli vez.tengyely lefogató csavarjai.
Leszedtük a szelepfedelet a vőmmel, és láss csodát a 20 db csavarból csak kettő volt lehúzva rendesen szívó oldal felőlin. Ha elszabadult volna... ( 44ezer km volt benne )

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 17:56


duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Például:
YouTube videó
Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil



Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 17:32


duend írta:
Szabi46 írta: Kérdezett angolul egy illető sms-ben, hogy ha én hirdetem akkor válaszoljak neki erre a címre: dan.rowey@live.com

Majd kért egy USD árat, és ez a válasz jött vissza:

"Hi,

Thank you for getting back to me. Can you assure me that it's in good state and that i will not be disappointed with it.I'm ready to pay your asking price and to be honest, i wanted to buy this for my Son, but the issue is i am an oceanographer and i do have a contract to go for which starts tomorrow and am leaving any moment from now.The contract is strictly no call due to the lack of reception on the sea area. But I'm able to access email anytime as we will make use of laptop so my only quickest payment option is PayPal as i can send money via PayPal anytime.Since I'm requesting this transaction to be done via PayPal, i will be responsible for all the paypal charges on this transaction and if you don't have an account with paypal, its pretty easy, safe and secured to open one. Just log on to http://www.paypal.com. I hope we can make the purchase as fast as possible? I have a mover that will come for it once payment clears and they will take care of very necessary paper for me. So i look forward to hear from you soon. will like to see more pics.

I need the address where the agent will meet you and your PayPal Full name and email address so i can send the money now.

Many Thanks"


Szia!
Nehogy válaszolj rá, ez egy tipikus csalásmód! Átutalja neked paypal-on a pénzt, te odaadod az autót valakinek, aztán egy óra múlva visszavonja a pénzt, aztán baszhatod, se kocsid, se pénzed... Hallottam már ilyet, aztán nem tudom mennyi volt igaz belőle, de én nem kockáztatnám meg. Semmilyen adatot ne adj meg magadról, senki sem vesz kocsit így...

Valahogy a rendőrséget kellene értesíteni ilyenkor?!
Bár semmi név cím hasonló csere nem történt, szóval nincs semmi gond, de hallottam, sőt jártam már egyszer hasonló cipőben, ott motort szerettem volna venni, és akkor bukkantunk ilyen hasonló utald és majd küldjük emberre.
Pedig simán belement a drágább vételárba, mint ami a hirdetésben szerepelt




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 24. péntek, 17:41

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 17:29


Szabi46 írta: Kérdezett angolul egy illető sms-ben, hogy ha én hirdetem akkor válaszoljak neki erre a címre: dan.rowey@live.com

Majd kért egy USD árat, és ez a válasz jött vissza:

"Hi,

Thank you for getting back to me. Can you assure me that it's in good state and that i will not be disappointed with it.I'm ready to pay your asking price and to be honest, i wanted to buy this for my Son, but the issue is i am an oceanographer and i do have a contract to go for which starts tomorrow and am leaving any moment from now.The contract is strictly no call due to the lack of reception on the sea area. But I'm able to access email anytime as we will make use of laptop so my only quickest payment option is PayPal as i can send money via PayPal anytime.Since I'm requesting this transaction to be done via PayPal, i will be responsible for all the paypal charges on this transaction and if you don't have an account with paypal, its pretty easy, safe and secured to open one. Just log on to http://www.paypal.com. I hope we can make the purchase as fast as possible? I have a mover that will come for it once payment clears and they will take care of very necessary paper for me. So i look forward to hear from you soon. will like to see more pics.

I need the address where the agent will meet you and your PayPal Full name and email address so i can send the money now.

Many Thanks"


Szia!
Nehogy válaszolj rá, ez egy tipikus csalásmód! Átutalja neked paypal-on a pénzt, te odaadod az autót valakinek, aztán egy óra múlva visszavonja a pénzt, aztán baszhatod, se kocsid, se pénzed... Hallottam már ilyet, aztán nem tudom mennyi volt igaz belőle, de én nem kockáztatnám meg. Semmilyen adatot ne adj meg magadról, senki sem vesz kocsit így...

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 17:20


Kérdezett angolul egy illető sms-ben, hogy ha én hirdetem akkor válaszoljak neki erre a címre: dan.rowey@live.com

Majd kért egy USD árat, és ez a válasz jött vissza:

"Hi,

Thank you for getting back to me. Can you assure me that it's in good state and that i will not be disappointed with it.I'm ready to pay your asking price and to be honest, i wanted to buy this for my Son, but the issue is i am an oceanographer and i do have a contract to go for which starts tomorrow and am leaving any moment from now.The contract is strictly no call due to the lack of reception on the sea area. But I'm able to access email anytime as we will make use of laptop so my only quickest payment option is PayPal as i can send money via PayPal anytime.Since I'm requesting this transaction to be done via PayPal, i will be responsible for all the paypal charges on this transaction and if you don't have an account with paypal, its pretty easy, safe and secured to open one. Just log on to http://www.paypal.com. I hope we can make the purchase as fast as possible? I have a mover that will come for it once payment clears and they will take care of very necessary paper for me. So i look forward to hear from you soon. will like to see more pics.

I need the address where the agent will meet you and your PayPal Full name and email address so i can send the money now.

Many Thanks"

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 16:47


Szemy írta:
csbalu írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!

Jó hogy jöttél!
20d-t vegyél!
azt írod hogy 650 Euro a különbség éves szinten, ez cirka 195.000Ft egy évben
Turbó teljes felújítás magyarországon 2 nap alatt 100.000Ft
Teljesen felújított porlasztók odakint kb 100euro/db (adod a tiéd cserébe) ebből 4 van benne.
Lengőkarokat, féket, egyéb ilyen dolgokat kint minimális pénzért lehethozzá venni, ha megkeresel privátban megadom az elérhetőséget.
250 eurobol felújítod a teljes futóművet első hátsó fékekkel együtt.
Olajat szintén minimál árban kint lehet vásárolni, a hozzá tartozó szűrőkkel.
Ha mondjuk legalább 2 évre tervezed az autót, és mindent meg akarsz rajta csináltatni. Turbó + porlasztók, akkor is olcsóbban jössz ki vele.
Én viszont kizártnak tartom hogy mindent meg kelljen rajta csinálnod.
Ha vásárlásnál jó a lendkerék, akkor az az autópályázással nem fog tönkremenni (nekem picit érződött, azóta mentem 55.000-t napi 70km pálya, most egy ici picit jobban érződik)
Én dieselt vennék.

Vagy LPG-set Egy gázinjektoros rendszer első osztályú! Ne hallgass olyanok tapasztalatára és véleményére akiknek nem volt modern, jól beállított gázrendszerük. És azt se felejtsük el hogy nem a magyarországon beépített rendszerekről beszélünk!

Hajrá!


Szia!

Bizony nagyon jo, hogy megkerdezted.

Elsö körben nagyon fontos azt megemliteni, hogy a dizel autoknak magasabb az adoja es a biztositasi költsegei is altalaban. Kb. 200-220 euroval dragabb a 2 literes dizel eves adoja, valamint a biztositasi dija is olyan 200 euroval volt dragabb (SF1 kategoriaban) annak idejen, amikor nekem is E46-osom volt. Tehat evi 400-420 euroval kapasbol többe kerül a 2 literes dizel, mint a 2 literes benzines.

A meghibasodasi valoszinüsege egyertelmüen nagyobb a dizel motornak, de a benzin motor is el tud romlani. Ezen felül pedig szamos mas alkatresz is tönkre tud menni, ami motorfüggetlen. Hogy a javitas mennyibe kerül, az bizony Töled is függ: eredeti alkatresz/felujitott alkatresz/utangyartott alkatresz es hogy hol javittatod meg, illetve milyen gyorsan van szükseged az autora. Alapvetöen ajanlatos az atlagos karbantartasokat Magyarorszagon elvegeztetni, de ha valami fontos egyseg tönkrement pl. Münchenben, akkor bizony azt ott kell megcsinaltatni. Marpedig ilynekor röpködnek a 100 vagy akar 1000 eurok.

Viszont jo hir, hogy barmilyen autot is veszel, mindig piszok draga lesz a hivatalos javittatasa Nemetorszagban.

Szemy


Kedves Szemy!
Igen, pontosan!!! Ezt a különbséget már belekalkuláltam. Fogyasztásbeli különbség csak 250-300 euró, a többi eltérést az adó és a kötelező viszi el! Tudom, hogy piszok drága, pontosan ezert is az a tervem, hogy amikor márciusban megyek haza, szépen mindent megcsináltatok rajta, ami nagy valószínűséggel el szokott romlani, nekem csak az a fontos, hogy a pályán ne hagyjon ott, mert egy autómentés szerelősdivel együtt minden spórolt pénzem elvinné, ha nemcsak vmi "bizbasz" ment tönkre. Ezért húzok inkább a benzines felé, úgy értesültem tapasztalt kollégáktól, hogy kevésbé elromlós.
Kedves Csbalu!
Igen, látom a számaid, és teljesen igazad van, ha a turbófelújítást megúszom egy 100-asból, a szívósorcserét 120ezer+munkadijjból, máris ottvagyok az egy éves megtakarításnál, és a következő évben is ottvan a 600 euró, ami megmarad. Ahhoz, hogy bemerjem vállalni, nem a 2002-03-as 320d-k (min.230e km-el) között kéne nézelődnöm, hanem a 04-05-ösök közt (100ekm), de a keretem ezt nem engedi meg, az ilyen autók már majdnem kétszer annyiba fájnának, úgyvélem. És tudom, hogy 300-400-at is elmennek, de ha pont alattam esik bele a pillangószelep, akkor az autó teljes árát is rákölthetem mégegyszer szívósor+turbó+motorfelújításra.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 16:21


csbalu írta:
duend írta: Tisztelt BMW-sek!

A tanäcsotokat es a segitsegeteket szeretnem kerni!
BMW väsärläsät tervezem (mily meglepö ugye, ) a tenyälläs a következö: az autot kizärolag autopälyän hasznälnäm, a lakäs es a melohelyem közt 1 db lämpa es vagy 50km van, ami hazautakkal együtt evi 33ezer km-t jelent. Mivel Bajororszägban elek, (tudom, a k. anyämat ) nekem nem kell annyira messze mennem, hogy itt vegyek autot, föleg BWM-t. A nagy dilemmäm az, hogy milyen motoru legyen az E46. Bär sokat pälyäzom 100-110-es tempoval, de a väraltan autojavitäsokat is itt kell elvegeznem, ami itt horror ärakban merhetö. Szämitäsaim szerint a 318i 7 L-es (1,4euro/L) fogyasztäsät összehasonlitva a 318d vagy 320d 5-5.5-esevel szemben (1,3euro/L) közel 1000 euroval kerülne kevesebbe a dieseles eves szinten. A nagy kerdes az, hogy egy szivosor vagy turbo csere häny mäsodperc alatt vinne el ezt az összeget az itteni alkatreszärakkal es az itteni 70 euros nem märkaszervizes oradijjal szemben. De ha ezeket otthon, otthoni ärakkal elöre kicserelnem is, märis elköltöttem majdnem a teljes megsporolt összeget, feltetelezve persze, hogy a benzinesen a vizpumpän kivül nem kell mäs komolyabb dolgot cserelni, es kepes vagyok a plusz penzt ferrerakni!
Ti mit tanäcsolnätok nekem?
Välasztottjaim:
320d
318i
Es egy köztes megoldäs, bär többe kerül, de egy gäzos, amivel közel dieseles ärban tudnek autozni:
318i LPG
mi a velemenyetek a LPG-s BMW-kröl, van effele tapasztalatotok?
A segitsegeteket elöre is köszönöm!



Szia!

Jó hogy jöttél!
20d-t vegyél!
azt írod hogy 650 Euro a különbség éves szinten, ez cirka 195.000Ft egy évben
Turbó teljes felújítás magyarországon 2 nap alatt 100.000Ft
Teljesen felújított porlasztók odakint kb 100euro/db (adod a tiéd cserébe) ebből 4 van benne.
Lengőkarokat, féket, egyéb ilyen dolgokat kint minimális pénzért lehethozzá venni, ha megkeresel privátban megadom az elérhetőséget.
250 eurobol felújítod a teljes futóművet első hátsó fékekkel együtt.
Olajat szintén minimál árban kint lehet vásárolni, a hozzá tartozó szűrőkkel.
Ha mondjuk legalább 2 évre tervezed az autót, és mindent meg akarsz rajta csináltatni. Turbó + porlasztók, akkor is olcsóbban jössz ki vele.
Én viszont kizártnak tartom hogy mindent meg kelljen rajta csinálnod.
Ha vásárlásnál jó a lendkerék, akkor az az autópályázással nem fog tönkremenni (nekem picit érződött, azóta mentem 55.000-t napi 70km pálya, most egy ici picit jobban érződik)
Én dieselt vennék.

Vagy LPG-set Egy gázinjektoros rendszer első osztályú! Ne hallgass olyanok tapasztalatára és véleményére akiknek nem volt modern, jól beállított gázrendszerük. És azt se felejtsük el hogy nem a magyarországon beépített rendszerekről beszélünk!

Hajrá!


Szia!

Bizony nagyon jo, hogy megkerdezted.

Elsö körben nagyon fontos azt megemliteni, hogy a dizel autoknak magasabb az adoja es a biztositasi költsegei is altalaban. Kb. 200-220 euroval dragabb a 2 literes dizel eves adoja, valamint a biztositasi dija is olyan 200 euroval volt dragabb (SF1 kategoriaban) annak idejen, amikor nekem is E46-osom volt. Tehat evi 400-420 euroval kapasbol többe kerül a 2 literes dizel, mint a 2 literes benzines.

A meghibasodasi valoszinüsege egyertelmüen nagyobb a dizel motornak, de a benzin motor is el tud romlani. Ezen felül pedig szamos mas alkatresz is tönkre tud menni, ami motorfüggetlen. Hogy a javitas mennyibe kerül, az bizony Töled is függ: eredeti alkatresz/felujitott alkatresz/utangyartott alkatresz es hogy hol javittatod meg, illetve milyen gyorsan van szükseged az autora. Alapvetöen ajanlatos az atlagos karbantartasokat Magyarorszagon elvegeztetni, de ha valami fontos egyseg tönkrement pl. Münchenben, akkor bizony azt ott kell megcsinaltatni. Marpedig ilynekor röpködnek a 100 vagy akar 1000 eurok.

Viszont jo hir, hogy barmilyen autot is veszel, mindig piszok draga lesz a hivatalos javittatasa Nemetorszagban.

Szemy

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 16:10


Totyasrac írta: Sziasztok!

Pár napja írtam, hogy én is E46-okat nézegetek, automatát, 318i vagy 320i érdekel (a limuzin vagy kombi közül mindegy, kupét annyira nem akarok).

Namost párnál belefutottam abba (mint pl. ennél, meg ennél is), hogy a leírás alapján tempomatos, de a kormányon nem találok gombokat ehhez. Elég sok ilyen van, lehet hogy bizonyos verzióknál máshonnét lehet szabályozni? Ha igen: honnét?

Előre is köszi a válaszokat!



Ezeknél kb 20 ezer forint a tempomat aktiválása "kábelköteg+gombsor+munkadíj"

Minden facelift E46 elektromos gázpedálos ha jól tudom