
Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 20:36
ervin35 írta: Sziasztok. E90 325d vásárlását tervezem.Kíváncsi lennék a véleményetekre a típussal kapcsolatban.A linkelt autó az első kiszemelt,tud valaki valamit róla?
325d
Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 20:18
Darius írta: Sziasztok!Valaki nem találkozott véletlenül ezzel az a két autóval élőben is? A másodikban gyanúsan alacsony a kilométer.Vélemény a kocsikról?
- http://www.hasznaltauto.hu/aut...ki-7499555
- http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-7426861
Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 20:11
Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 19:24
Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 18:51
Elküldve: 2014. január 25. szombat, 04:07
Elküldve: 2014. január 24. péntek, 22:08
hil írta:
Szia Dávid!
Bocsáss meg, de ezt most nem értem: ezt gúnyosan kijelentetted, vagy állítod talán??? Az enyémnek is van ez a hangja, én is a láncra tippelek, kb négy szakosodott szervízben is megnézettem, de megnyugtattak: nem a lánc, azt nem kell cserélni, de nem vagyok nyugodt. Volt egy hülye, idegesítő hangja korábban 1500-2000 fordulat között, de a DISA szelepet szétbontva esztergáltam a megfelelő helyekre (nagyon pontosan) perselyeket, azután az a hang teljesen elmúlt, de még mindig vélek hallani szerintem lánc hangot. Ezért kérném, fejtsd ki bővebben, mert komolyan érdekel!
hil
Elküldve: 2014. január 24. péntek, 21:59
szotakdavid írta:hil írta:Pocses írta:
Darius
Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?
Üdv.: Pocses
Szia!
Mindenki mondja, hogy ez egy nagyon jó motor (M43), agyonüthetetlen. Vezérlés cseréről még senki sem hallott.
hil
Gázadásra hörgő csörgő hangot se a lánc okozza ügye!?majdnem minden m43 csinálja.
Elküldve: 2014. január 24. péntek, 21:33
hil írta:Pocses írta:
Darius
Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?
Üdv.: Pocses
Szia!
Mindenki mondja, hogy ez egy nagyon jó motor (M43), agyonüthetetlen. Vezérlés cseréről még senki sem hallott.
hil
Elküldve: 2014. január 24. péntek, 21:28
duend írta: Sziasztok!
Még egy dologban kérném a segítségeteket. Tudnátok nekem olyan tippeket, ötleteket írni, amik segíthetnének magában a vásárlásban? (E46 318i) Gondolok itt ilyesmire, hogy pl vhol olvastam, hogy állítólag 4 db kulcs is jár egy bmw-hez, ez tényleg igaz? Vagy hogy mit, hol kell nézni, mire kell ügyelni, vagy akár mitől óvakodjak egy ilyen 10-11 éves autónál?
Bizonyára volt már ilyesmiről szó, de sajnos nem találtam meg.
A segítségeteket előre is köszönöm!
Endre
Elküldve: 2014. január 24. péntek, 21:24
Elküldve: 2014. január 24. péntek, 20:39
hil írta: Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil
Elküldve: 2014. január 24. péntek, 19:13
Elküldve: 2014. január 24. péntek, 18:51
Pocses írta:hil írta:Pocses írta:
Darius
Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?
Üdv.: Pocses
Szia!
Mindenki mondja, hogy ez egy nagyon jó motor (M43), agyonüthetetlen. Vezérlés cseréről még senki sem hallott.
hil
Igen hasonlókat olvastam róla én is, a kis LE ellenére a 2500 fordulattól már a max nyomaték rendelkezésre áll, ezért egész csalóka facca kis blokk.