státusz fadam

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 08:08


Erről az autóról esetleg van infója valakinek?
LINK
Köszi.

bbihari

státusz bbihari

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 20:36


ervin35 írta: Sziasztok. E90 325d vásárlását tervezem.Kíváncsi lennék a véleményetekre a típussal kapcsolatban.A linkelt autó az első kiszemelt,tud valaki valamit róla?

325d


Vettem már tőlük autót, normális srácoknak tűnnek. Ez nem régen van náluk, egyébként én is néztem már így neten keresztül, jó ára van. Meg kell nézni, illetve vidd el egy szervízbe vásárlás előtt.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 20:18


Darius írta: Sziasztok!Valaki nem találkozott véletlenül ezzel az a két autóval élőben is? A másodikban gyanúsan alacsony a kilométer.Vélemény a kocsikról?

- http://www.hasznaltauto.hu/aut...ki-7499555

- http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-7426861


A szürkének eláll a lökös és a fény is másként törik a sárvédőn.

státusz verebke20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 20:11


Sziasztok!!
Jelenleg autóvásárlás elött állok ugy gondolom az igényeimet egy 2002-es 318 D 116 lovas maximálisan kielégiti! Mit kell tudni erről a motorról megbizható e ,vannak e hibái,a motor láncos vagy szijas?? Ha hozzám kerül az autó a kötelezö szürök olaj stb mellett kell e még valamire figyelni . . pl turbotisztitás vagy bármi??

Várom válaszotok!!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...574504---a hirdetés el van irva 320 nak irja de318-as


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 26. vasárnap, 20:21

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 19:24


Sziasztok!Valaki nem találkozott véletlenül ezzel az a két autóval élőben is? A másodikban gyanúsan alacsony a kilométer.Vélemény a kocsikról?

- http://www.hasznaltauto.hu/aut...ki-7499555

- http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-7426861

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 18:51


Sziasztok. E90 325d vásárlását tervezem.Kíváncsi lennék a véleményetekre a típussal kapcsolatban.A linkelt autó az első kiszemelt,tud valaki valamit róla?

325d

státusz stefano_26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. január 25. szombat, 04:07


Üdv srácok!

A közeljövőben beruháznék egy 2006-os, E90-es, m-csomagos 330i-re!
Jólesne néhány jótanács a típussal kapcsolatban. Mire érdemes odafigyelni a vásárlásnál és később, milyen olajat és milyen gyakran, típushibák, ilyesmik.
Illetve tudom hogy vicces a kérdés egy ilyen autónál, de ésszerű körülmények között milyen fogyasztással számoljak? El lehet járkálni vele átlag 10 literrel ha csak néha néha borul el az ember agya?
Válaszaitokat előre is köszönöm!



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 22:08


hil írta:
Szia Dávid!
Bocsáss meg, de ezt most nem értem: ezt gúnyosan kijelentetted, vagy állítod talán??? Az enyémnek is van ez a hangja, én is a láncra tippelek, kb négy szakosodott szervízben is megnézettem, de megnyugtattak: nem a lánc, azt nem kell cserélni, de nem vagyok nyugodt. Volt egy hülye, idegesítő hangja korábban 1500-2000 fordulat között, de a DISA szelepet szétbontva esztergáltam a megfelelő helyekre (nagyon pontosan) perselyeket, azután az a hang teljesen elmúlt, de még mindig vélek hallani szerintem lánc hangot. Ezért kérném, fejtsd ki bővebben, mert komolyan érdekel!
hil



Cseréljetek láncot,és elmúlik.Nem egy drága dolog a szett.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 21:59


szotakdavid írta:
hil írta:
Pocses írta:

Darius

Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?

Üdv.: Pocses



Szia!
Mindenki mondja, hogy ez egy nagyon jó motor (M43), agyonüthetetlen. Vezérlés cseréről még senki sem hallott.
hil



Gázadásra hörgő csörgő hangot se a lánc okozza ügye!?majdnem minden m43 csinálja.


Szia Dávid!
Bocsáss meg, de ezt most nem értem: ezt gúnyosan kijelentetted, vagy állítod talán??? Az enyémnek is van ez a hangja, én is a láncra tippelek, kb négy szakosodott szervízben is megnézettem, de megnyugtattak: nem a lánc, azt nem kell cserélni, de nem vagyok nyugodt. Volt egy hülye, idegesítő hangja korábban 1500-2000 fordulat között, de a DISA szelepet szétbontva esztergáltam a megfelelő helyekre (nagyon pontosan) perselyeket, azután az a hang teljesen elmúlt, de még mindig vélek hallani szerintem lánc hangot. Ezért kérném, fejtsd ki bővebben, mert komolyan érdekel!
hil



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 21:33


hil írta:
Pocses írta:

Darius

Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?

Üdv.: Pocses



Szia!
Mindenki mondja, hogy ez egy nagyon jó motor (M43), agyonüthetetlen. Vezérlés cseréről még senki sem hallott.
hil



Gázadásra hörgő csörgő hangot se a lánc okozza ügye!?majdnem minden m43 csinálja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 21:28


duend írta: Sziasztok!
Még egy dologban kérném a segítségeteket. Tudnátok nekem olyan tippeket, ötleteket írni, amik segíthetnének magában a vásárlásban? (E46 318i) Gondolok itt ilyesmire, hogy pl vhol olvastam, hogy állítólag 4 db kulcs is jár egy bmw-hez, ez tényleg igaz? Vagy hogy mit, hol kell nézni, mire kell ügyelni, vagy akár mitől óvakodjak egy ilyen 10-11 éves autónál?
Bizonyára volt már ilyesmiről szó, de sajnos nem találtam meg.
A segítségeteket előre is köszönöm!
Endre


mindt bármyl autónál, b azokra kell figyelni itt is. hanem nagyon vágod érdemes valami szervízbe vinni.
én úgy tudom, hogy 4 kulcs jár hozzá, két távos, egy szervíz, és egy tárca kulcs. FL előttiekhez állítólag csak 3, mégis láttam olyat amihez négy volt. a gáz, mindegyik nyitja az autót, és indít. tehát aki egyet is magánál tart utána "visszalophatja". nem tudom mennyire jellemző ez még, de régebben nagy divat volt. mondjuk akár el is hagyhatta, bár az sem egy jó pont. szervízben meg tudják mondani, hogy a 4 kulcson felül lett-e rendelve rajtuk keresztül. persze sufniban is másolható, így az már neccesebb.

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 21:24


Sziasztok!
Még egy dologban kérném a segítségeteket. Tudnátok nekem olyan tippeket, ötleteket írni, amik segíthetnének magában a vásárlásban? (E46 318i) Gondolok itt ilyesmire, hogy pl vhol olvastam, hogy állítólag 4 db kulcs is jár egy bmw-hez, ez tényleg igaz? Vagy hogy mit, hol kell nézni, mire kell ügyelni, vagy akár mitől óvakodjak egy ilyen 10-11 éves autónál?
Bizonyára volt már ilyesmiről szó, de sajnos nem találtam meg.
A segítségeteket előre is köszönöm!
Endre


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 20:39


[quote="Szemy"]
hil írta: Szia!
Kb 1 éve akarok autót cserélni. Megrögzött benzines párti vagyok, így az öngyújtós szóba sem jöhet nálam. Már több 318-at megnéztem, majdnem megvettem, de a szerelők (mind BMW, vagy arra szakosodott szerelők voltak)nagyon lebeszélnek az N42 motorról. Én is olvasgattam ezekről nem keveset, a Valvetronik rendszer túlzottan el van bonyolítva, nagyon precízen megmunkált alkatrészekből épül fel, rengeteg a hiba lehetőség és azt mondták, ez a rendszer úgy 130000Km-t bír, után aranyárban csere szükséges. Ennél a motornál szokott a vezérlés átugrani még az utólagosan beépített, gyári átugrás gátló ellenére is. Láttam kiszerelt láncokat (nem keveset), láncvezetőket, hát bizony elég hitvány anyagból vannak. Egy jobb kerékpáron komolyabb láncot lehet látni, valamint nagyon hosszú is az a lánc. YouTubon sok videó található a lánc problémáról. Itt a fórumon is kérdeztem a tapasztalatokról, de senki sem válaszolt, bár nem gondolnám, hogy nincs itt senkinek sem N42b20 motorja. Nem tettem le a cseréről, továbbra is erre az autóra várok, de nem merem rászánni magam a nem kevés negatív tapasztalat miatt.
hil


Heló!
Az enyémben is ez van, túl sok tapasztalatom egyelőre nincs, eddig mindössze kb. 2000km-t tettem bele, viszont az talán segít valamit, hogy most 201000 van az órában.
Néhány kopó alkatrész kicserélése után a motor pompásan muzsikál. Hozzátenném, hogy jó eséllyel gondos gazdája volt már előttem is, csak BMW szervízbe hordta és végig vezette a szervízkönyvet.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 19:13


ha 130ezernél tönkre megy az N42, az nekem újabb 6 év múlva lesz kb, addigra meg mindegy
nekem nincs gondom vele így 97ezernél. kicsit melegen a hangja nem tetszik, d emint láttam az új V10-es motorok hangja is olyan. tud jól fogyasztani és megy is ha kell, amenniyre nekem pont elég. az M43-ról hasonló a véleményem mint a többieknek, de én FL-est akartam, abbam meg olyan már nem volt, csak egy két kósza darabban. egyébként az N42 haggyán, az N46 rosszabb pedig mondhatni ugyanaz a két motor.
az, hogy N42-ről iylen videók vanank az egy dolog, ha bárki rákeres más típusra, ott még többet fog találni.


szerk.: hil, amúgy én anno kérdeztem Mikit, nekem azt mondta nincs ezekkel a motorokkal semmi baj, a hangja is ilyen. vagy engem akart megnyugtatni, vagy nem tudom. de semmivel sem problémásabb, mint bármelyik szerintem. kapja meg időpben az olajcserét, jó olajból, és tuttira legyen kicserélve, figyeljenek a hideg üzemi dolgokra és szerintem akkor nem lesz baj.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 24. péntek, 19:24

Superpippo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Superpippo

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 18:51


Pocses írta:
hil írta:
Pocses írta:

Darius

Az én "matuzsálemi láncosomról" tudsz valami infót esetleg ez ügyben?

Üdv.: Pocses



Szia!
Mindenki mondja, hogy ez egy nagyon jó motor (M43), agyonüthetetlen. Vezérlés cseréről még senki sem hallott.
hil



Igen hasonlókat olvastam róla én is, a kis LE ellenére a 2500 fordulattól már a max nyomaték rendelkezésre áll, ezért egész csalóka facca kis blokk.


Anno én is azért választottam az M43-ast, mert mindenhol azt mondták sokkal megbízhatóbb konstrukció az N42-nél.Az N42-ről mindenki lebeszélt..Nem is csalodtam az M43-ban!