autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Lizardman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. október 22. csütörtök, 17:07


Sziasztok!

Köszönöm szépen a válaszokat, nagyon sokat segítettetek.

Még egy utolsó olyan kérdésem lenne (az elhangzottak alapján), hogy tudnátok ajánlani egy Budapesti (BMW) szervizt, amelyik tényleg becsületesen végzi a munkáját és nincsenek elszállva a munkadíj árak? Mivel vidéki vagyok, ezért nem ismerek pesten semmi megbízható helyet egyelőre. De a javaslatokat ezzel kapcsolatban is szívesen veszem.

Köszi előre is!

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2015. október 21. szerda, 13:19


Lizardman írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem és javaslatot is szeretnék kérni egy BMW E91 (320D Touring) típusú autóval kapcsolatban.

Amit tudni kell az autóról (a könnyebb válaszadás érdekében):
- 2006-os évjáratú
- 165.000km van benne
- Szervizkönyv sajnos nincs, viszont nagyon patent a gép, és szépen is megy (húz rendesen, szépen vált az automata, stb...).


Kérdések:
- Néha amikor balra tekerem a kormányt (csak balra tekerésnél!), halk ciripelést hallok (ehhez tudnám a legjobban hasonlítani), ez mitől lehet?
- A kocsiban egy szivargyújtó vég, viszont 3db szivargyújtó bemenet van, viszont egyik sem működik. Vagyis működik, de nem tudja még járó motornál sem felhevíteni a szivargyújtó végét több perc után sem. Lehet kéne vennem új végeket?


A tanács, amit pedig kérni szeretnék az az, hogy így, ennyi km után, 0 szerviz előélet tudatában mi az, amit MINDENKÉPP érdemes lenne lecserélni/megnézni a kocsiban? Minden érdekel, amitől növelhető az élete a kicsikének.

Köszönöm előre is!


Alvazszam alapjan kerdezd le valamelyik BMW-nel, vagy vidd be allapotfelmeresre es minden kiderul.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. október 20. kedd, 19:21


Lizardman írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem és javaslatot is szeretnék kérni egy BMW E91 (320D Touring) típusú autóval kapcsolatban.

Amit tudni kell az autóról (a könnyebb válaszadás érdekében):
- 2006-os évjáratú
- 165.000km van benne
- Szervizkönyv sajnos nincs, viszont nagyon patent a gép, és szépen is megy (húz rendesen, szépen vált az automata, stb...).


Kérdések:
- Néha amikor balra tekerem a kormányt (csak balra tekerésnél!), halk ciripelést hallok (ehhez tudnám a legjobban hasonlítani), ez mitől lehet?
- A kocsiban egy szivargyújtó vég, viszont 3db szivargyújtó bemenet van, viszont egyik sem működik. Vagyis működik, de nem tudja még járó motornál sem felhevíteni a szivargyújtó végét több perc után sem. Lehet kéne vennem új végeket?


A tanács, amit pedig kérni szeretnék az az, hogy így, ennyi km után, 0 szerviz előélet tudatában mi az, amit MINDENKÉPP érdemes lenne lecserélni/megnézni a kocsiban? Minden érdekel, amitől növelhető az élete a kicsikének.

Köszönöm előre is!


egy patika, jól karban tartó autó esetén hova a jó istenbe tűnik el a szervízkönyv??? ezt mondja már meg valaki? számomra ez ellenkezőjét jelzi, hanyag tulajt, vagy lehet a kereskedés adja el a szervízkönyvet nem tudom. de én lehet nem vennék így autót. lehet amihez van, ahhoz is úgy vették valahonnan, de van. azért ez nem egy olyan dolog, hogy 8dikban kidobálja a gyerek az 5dikes füzeteket. (teszem azt hozzá, nekem az összes meg van suliból is )

a ciripelés a kormányszervő lesz. meg kell nézni a folyadékot a tarályában. szerintem alacsony lesz a szint. vagy már haldoklik a szervo. ciripelés lehet az is, hogy átenged és azt hallani mondjuk.

többit meg megírták.

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. október 20. kedd, 16:48


jokerface írta: Helo.
Amire figyelj még mindenképp,az a motorolaj,motor szívósor,hütörendszer,féktárcsák-fékbetétek,automata váltó olaj állapot. A szívósort 150eKM-nél javasolt cserélni. Mivel 165e van a kocsiban,nem látom valószínüségét,hogy az elözö tulaj cserélte. Kb.400-500€ a csere munkával. Ha a fékrendszer is ramaty állopotban van,csere javasolt. Esetleg esztergáltatni,de az már nem olyan. Ha origi cuccban gondolkodsz,az is 800€ körül van. Az automata váltót mindenképp nézesd meg és jó lenne azt is tudni,mikor volt utoljára olaj cserélve benne. Legjobb,ha minden 60-80e KM után cserélve van benne. Ha a hütöfolyadék nem látványosan,de észrevehetöén mindig kevesebb,akkor a vízpumpát is érdemes megnézetni. Ott is el szokott mennei a tömítés.
Ami hirtelen eszembe jutott.



Kiegészíteném még gyújtógyertya, fékfolyadék, szervóolaj, szűrők (gázolaj, lég és pollen) és minden szíj cseréjével.
Jártam úgy hogy egy szíj annak ellenére, hogy előző héten vizsgáltam át én + 1 szerelő, elszakadt. Függetlenül attól, hogy láncos a vezérlése a kocsinak, nagy károkat tud tenni a motortérben egy elszabadultan pörgő szíj.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2015. október 20. kedd, 15:47


Helo.
Amire figyelj még mindenképp,az a motorolaj,motor szívósor,hütörendszer,féktárcsák-fékbetétek,automata váltó olaj állapot. A szívósort 150eKM-nél javasolt cserélni. Mivel 165e van a kocsiban,nem látom valószínüségét,hogy az elözö tulaj cserélte. Kb.400-500€ a csere munkával. Ha a fékrendszer is ramaty állopotban van,csere javasolt. Esetleg esztergáltatni,de az már nem olyan. Ha origi cuccban gondolkodsz,az is 800€ körül van. Az automata váltót mindenképp nézesd meg és jó lenne azt is tudni,mikor volt utoljára olaj cserélve benne. Legjobb,ha minden 60-80e KM után cserélve van benne. Ha a hütöfolyadék nem látványosan,de észrevehetöén mindig kevesebb,akkor a vízpumpát is érdemes megnézetni. Ott is el szokott mennei a tömítés.
Ami hirtelen eszembe jutott.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Lizardman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. október 20. kedd, 15:21


Sziasztok!

Lenne pár kérdésem és javaslatot is szeretnék kérni egy BMW E91 (320D Touring) típusú autóval kapcsolatban.

Amit tudni kell az autóról (a könnyebb válaszadás érdekében):
- 2006-os évjáratú
- 165.000km van benne
- Szervizkönyv sajnos nincs, viszont nagyon patent a gép, és szépen is megy (húz rendesen, szépen vált az automata, stb...).


Kérdések:
- Néha amikor balra tekerem a kormányt (csak balra tekerésnél!), halk ciripelést hallok (ehhez tudnám a legjobban hasonlítani), ez mitől lehet?
- A kocsiban egy szivargyújtó vég, viszont 3db szivargyújtó bemenet van, viszont egyik sem működik. Vagyis működik, de nem tudja még járó motornál sem felhevíteni a szivargyújtó végét több perc után sem. Lehet kéne vennem új végeket?


A tanács, amit pedig kérni szeretnék az az, hogy így, ennyi km után, 0 szerviz előélet tudatában mi az, amit MINDENKÉPP érdemes lenne lecserélni/megnézni a kocsiban? Minden érdekel, amitől növelhető az élete a kicsikének.

Köszönöm előre is!

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. augusztus 11. kedd, 20:30


germina írta:
jrtom írta:
Jim86 írta: Üdv leendő e90 tulajok és tulajdonosok!
Január 8,án vettem meg a 2. BMW-et ami ezúttal egy e90 325d 2007-es évjáratú fekete gyönyörűség. Na de nem is ez a lényeg nektek, hanem az eddigi ráfordított összeg.
Lássuk: A listát folyamatosan frissíteni fogom.
185200km 2015.február 4
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-9.820 ft (Üzemanyagszűrő)
-2.700 ft (Fékolaj)
-5.670 ft (Hajtóműolaj) 2l

Egyéb költségek igazából csak a személyes ízlésemnek és igényeimnek kielégítése miatt lett ráfordítva: -140.000ft (Teljes polír, apróbb karcolások javítása, első hátsó lökhárító újra fújása, Autóüveg fólia)


Én lassan tervbe vennék a helyedben egy vezérműlánc cserét!!!

Hajtóműolajat nem kell cserélni, élettartamra feltöltve.


Akkor te ne cseréld



germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2015. augusztus 10. hétfő, 19:09


jrtom írta:
Jim86 írta: Üdv leendő e90 tulajok és tulajdonosok!
Január 8,án vettem meg a 2. BMW-et ami ezúttal egy e90 325d 2007-es évjáratú fekete gyönyörűség. Na de nem is ez a lényeg nektek, hanem az eddigi ráfordított összeg.
Lássuk: A listát folyamatosan frissíteni fogom.
185200km 2015.február 4
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-9.820 ft (Üzemanyagszűrő)
-2.700 ft (Fékolaj)
-5.670 ft (Hajtóműolaj) 2l

Egyéb költségek igazából csak a személyes ízlésemnek és igényeimnek kielégítése miatt lett ráfordítva: -140.000ft (Teljes polír, apróbb karcolások javítása, első hátsó lökhárító újra fújása, Autóüveg fólia)


Én lassan tervbe vennék a helyedben egy vezérműlánc cserét!!!

Hajtóműolajat nem kell cserélni, élettartamra feltöltve.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. augusztus 09. vasárnap, 21:23


Jim86 írta: Üdv leendő e90 tulajok és tulajdonosok!
Január 8,án vettem meg a 2. BMW-et ami ezúttal egy e90 325d 2007-es évjáratú fekete gyönyörűség. Na de nem is ez a lényeg nektek, hanem az eddigi ráfordított összeg.
Lássuk: A listát folyamatosan frissíteni fogom.
185200km 2015.február 4
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-9.820 ft (Üzemanyagszűrő)
-2.700 ft (Fékolaj)
-5.670 ft (Hajtóműolaj) 2l

Egyéb költségek igazából csak a személyes ízlésemnek és igényeimnek kielégítése miatt lett ráfordítva: -140.000ft (Teljes polír, apróbb karcolások javítása, első hátsó lökhárító újra fújása, Autóüveg fólia)


Én lassan tervbe vennék a helyedben egy vezérműlánc cserét!!!

Jim86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325d
Évjárat: 2007

státusz Jim86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2015. augusztus 09. vasárnap, 20:09


Üdv leendő e90 tulajok és tulajdonosok!
Január 8,án vettem meg a 2. BMW-et ami ezúttal egy e90 325d 2007-es évjáratú fekete gyönyörűség. Na de nem is ez a lényeg nektek, hanem az eddigi ráfordított összeg.
Lássuk: A listát folyamatosan frissíteni fogom.
185200km 2015.február 4
-21.840 ft (Motorolaj Castrol Edge 5W-40) 8l
-5.230 ft (Olajszűrő)
-8.750 ft (levegőszűrő)
-6.840 ft (Pollenszűrő)
-9.820 ft (Üzemanyagszűrő)
-2.700 ft (Fékolaj)
-5.670 ft (Hajtóműolaj) 2l

Egyéb költségek igazából csak a személyes ízlésemnek és igényeimnek kielégítése miatt lett ráfordítva: -140.000ft (Teljes polír, apróbb karcolások javítása, első hátsó lökhárító újra fújása, Autóüveg fólia)

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. augusztus 23. szombat, 22:39


jlaci74 írta:
kopasz írta: Köszi mindenkinek az infókat! Én is hasonlókat tudtam meg,mint amiket írtatok.A lényeg, hogy 163hp elvileg jobb lehet(persze ki kell fogni,ahogy mondtátok), manuális váltóval, de annál is meg kell nézni,hogy 1-esből nem-e dobálja ki.
Viszont az E60/61 is képbe jött.2007-es 30d-s motor 235le-vel.Erről valki?!
Köszönöm!


Én azt javaslom, hogy ne a tipushibákat keresd mert az minden modellnél van , hanem az állapotra és a szervizmúltra figyelj. A gondos tulaj és az igazolt, ellenőrizhető szervizmúlt a fontos...


Igen!Köszönöm! Minden tanács jól jön!


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. augusztus 16. szombat, 10:37


kopasz írta: Köszi mindenkinek az infókat! Én is hasonlókat tudtam meg,mint amiket írtatok.A lényeg, hogy 163hp elvileg jobb lehet(persze ki kell fogni,ahogy mondtátok), manuális váltóval, de annál is meg kell nézni,hogy 1-esből nem-e dobálja ki.
Viszont az E60/61 is képbe jött.2007-es 30d-s motor 235le-vel.Erről valki?!
Köszönöm!


Én azt javaslom, hogy ne a tipushibákat keresd mert az minden modellnél van , hanem az állapotra és a szervizmúltra figyelj. A gondos tulaj és az igazolt, ellenőrizhető szervizmúlt a fontos...

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 23:02


Köszi mindenkinek az infókat! Én is hasonlókat tudtam meg,mint amiket írtatok.A lényeg, hogy 163hp elvileg jobb lehet(persze ki kell fogni,ahogy mondtátok), manuális váltóval, de annál is meg kell nézni,hogy 1-esből nem-e dobálja ki.
Viszont az E60/61 is képbe jött.2007-es 30d-s motor 235le-vel.Erről valki?!
Köszönöm!

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 10:22


jlaci74 írta:
m87z írta:
kopasz írta:
Prof írta:
kopasz írta: Köszi! Úgy néz ki, hogy E91 lesz.Közben sikerült több "szak"emberrel is beszélnem és többen ajánlják ezt,mint az E60/61-et.


Csak ne a lista aljáról szemezgess.





Mármint hogy érted?!Hogy ne a legolcsóbbat? Amúgy próbálok mindent figyelembe venni,főleg a megtett km-t.Még azt nem tudom,hogy jó-e az automata váltó vagy a manuális jobb lehet? És még azt ajánlották, hogy a 163 lóerősnek jobb a motorja,mint a 177-nek... ??? DE még a héten akarok beszélni egy szakival, aki elvileg vágja a témát.



Nekem a 177 lóerős van és meg vagyok vele elégedve 1 év alatt 50ezret raktam bele úgy hogy 10-12 ezrenként olajcsere, hosszbordás ékszíj és egy két apróság volt rajt cserélve, plussz új defekttűrő gumikat kapott, annyi előnye van még ennek a motornak hogy nincs a szívócsonkba pillangószelep és nincs kartergáz szűrője se.


... és annyi a hátránya ,hogy vezérmüláncot kell cserélni , ...esetenként a főtengellyel együtt...

/ egyébként van benne katergáz lecsapató, egybe van építve a szelepfedéllel /



a motort is ki kell venni hozzá de akárhányszor olvastam erről a problémáról mindegyik autó futásteljesítménye 100ezer km alatt volt és akkor jött elő a gond, de ugye nem csak az e91nél van hanem az összes 2007-2009 között ezzel a motorral szerelt 5ös és 1es Bmw-nél is, az enyémbe már 210ezer km van és sok kis nyom utal rá hogy volt kiszedve a motorja, mielőtt megvettem volna ezt az autót akkor nagyon sokat olvastam a típus után milyen hibák lehetnek de semmi komolyat nem találtam róla csak most hogy már megvan, szóval lehet mégiscsak egy 163 lóerős érné meg kevesebb kockázattal...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 22:54


m87z írta:
kopasz írta:
Prof írta:
kopasz írta: Köszi! Úgy néz ki, hogy E91 lesz.Közben sikerült több "szak"emberrel is beszélnem és többen ajánlják ezt,mint az E60/61-et.


Csak ne a lista aljáról szemezgess.





Mármint hogy érted?!Hogy ne a legolcsóbbat? Amúgy próbálok mindent figyelembe venni,főleg a megtett km-t.Még azt nem tudom,hogy jó-e az automata váltó vagy a manuális jobb lehet? És még azt ajánlották, hogy a 163 lóerősnek jobb a motorja,mint a 177-nek... ??? DE még a héten akarok beszélni egy szakival, aki elvileg vágja a témát.



Nekem a 177 lóerős van és meg vagyok vele elégedve 1 év alatt 50ezret raktam bele úgy hogy 10-12 ezrenként olajcsere, hosszbordás ékszíj és egy két apróság volt rajt cserélve, plussz új defekttűrő gumikat kapott, annyi előnye van még ennek a motornak hogy nincs a szívócsonkba pillangószelep és nincs kartergáz szűrője se.


... és annyi a hátránya ,hogy vezérmüláncot kell cserélni , ...esetenként a főtengellyel együtt...

/ egyébként van benne katergáz lecsapató, egybe van építve a szelepfedéllel /