autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 13:11


Inkább törlöm az üzit, mert nehogy valaki megcsinálja.

Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2014. április 21. hétfő, 13:23

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 12:21


Doreen1 írta: Sziasztok!

Új tag vagyok a közösségetekben, és a segítségeteket szeretném kérni.
Nem régen vásároltam életem első BMW-jét, 1 széria, 118D, 2007-es évjáratú autót. Az első kérdésem a riasztóval kapcsolatban lenne. Elvittem egy márkafüggetlen szervízbe, ott megkértem nézzék meg van-e benne egyáltalán riasztó. Nos, közölték hogy nincs, de a helye megvan. Engem zavar, hogy nem villog semmi ha bezártam. Újra és újra meg kell róla bizonyosodnom, hogy tényleg bezártam-e az autót. A kérdés az, mennyire biztos a lopások ellen így az autó? Mármint, ha feltörnék semmi riasztó hang, simán ellopják?! Sajnos ne tudom alapból mennyire védett a BMW rendszere. Ha elhatározom a Szombathelyi márkaszervízbe vinném, tudtok nekem kb. árakat, mennyibe fáj egy riasztó beszerelés? Köszönöm!


szerintem ha olvasgatol ebben a témakörben, akkor rájössz, hogy minden autót el lehet lopni, ha mást nem menet közben leállítanak, és kivernek az autóból. az átlagos rendszereket, amiket kapni, azokra mind fel vannak készülve a komoly tolvajok.
már több olyan dolgot is olvasni, hogy a pajzs technológiás autókat azért nem viszik el, mert le van zsírozva, hogy azokhoz ne nyúljanak. természetesen egy kishal, hozzányúl, de elvinni valszeg nem tudja. végülis ha megnézzük mennyivel többe kerül egy pajzs tech. még akkor is megéri, ha feltételezzük, hogy tényleg ezért nem viszik. legalább békén hagyják.
én azt mondom az egyedi rendszerekben van ráció. nagyon sok lehetőség van egy egyedi rendszerben, leírni is sok volna.
egyébként, amin látszik, hogy riasztó van benne, arra még akár felkészülni is fel tudnak. ha rakatsz is bele, ne legyen kitáblázva szerintem. de itt bejön egy másik rizikó, ha valamit nem tudnak elvinni, akkor kárt tesznek benne.
hogy miylet rakj bele, azt nem tudom a gyárija biztos drága hivatalosan, de én az egyedire esküszöm. amit még tehetsz, hogy lámpafény alá állni, olyan helyre, ahol este is nagyobb a forgalom. bevásárló, és plázák parkolójában, pedig kulccsal zárd inkább az ajtókat, ha lehet. vagy ha lezárod, maradj mellette pár percet, nem nyílik-e vissza.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz Doreen1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 12:05


Sziasztok!

Új tag vagyok a közösségetekben, és a segítségeteket szeretném kérni.
Nem régen vásároltam életem első BMW-jét, 1 széria, 118D, 2007-es évjáratú autót. Az első kérdésem a riasztóval kapcsolatban lenne. Elvittem egy márkafüggetlen szervízbe, ott megkértem nézzék meg van-e benne egyáltalán riasztó. Nos, közölték hogy nincs, de a helye megvan. Engem zavar, hogy nem villog semmi ha bezártam. Újra és újra meg kell róla bizonyosodnom, hogy tényleg bezártam-e az autót. A kérdés az, mennyire biztos a lopások ellen így az autó? Mármint, ha feltörnék semmi riasztó hang, simán ellopják?! Sajnos ne tudom alapból mennyire védett a BMW rendszere. Ha elhatározom a Szombathelyi márkaszervízbe vinném, tudtok nekem kb. árakat, mennyibe fáj egy riasztó beszerelés? Köszönöm!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 07. vasárnap, 00:59


bmw320d4 írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.


Mert nem jó a riasztó hangja, erre odafigyelnének :


YouTube videó



Hát ez király

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. augusztus 06. szombat, 21:37


Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.


Mert nem jó a riasztó hangja, erre odafigyelnének :


YouTube videó



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 22:08


hil írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


Szia!
Nekem előző autómban Magicar riasztó volt, de nem pageres. Valahol az Üllői út végén szerelték be, jól dolgoztak. Tapasztalat: nehezen boldogult a gyári riasztóval (Vectra B2), kissé körülményes volt a gyári és az utólagos riasztó bekapcsolása együtt. A Magicar immója gari előtt megpusztult, még haza tudtam jönni (húsvét hétfő volt) de el kellett vontatni az Opel M3-ba, ahol kikötötték azt. A beszerelő cég vállalta, hogy kicseréli a riasztót, de nem mentem el, jó volt az úgy anélkül is. Egyébként elég komoly riasztónak érzem, de sokat sajnos ezek nem érnek, mint ahogyan azt az előttem szóló is írta. Az autó távindítása man váltóval, már ne haragudj, de nem egy üdvözítő dolog, ne is csodálkozz, ha egy normális beszerelő ezt így ebben a formában nem szereli be.


Hát amit hil ír nagyjából egybe is vág amit leírtam neked privibe.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 21:59


hil írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


Szia!
Nekem előző autómban Magicar riasztó volt, de nem pageres. Valahol az Üllői út végén szerelték be, jól dolgoztak. Tapasztalat: nehezen boldogult a gyári riasztóval (Vectra B2), kissé körülményes volt a gyári és az utólagos riasztó bekapcsolása együtt. A Magicar immója gari előtt megpusztult, még haza tudtam jönni (húsvét hétfő volt) de el kellett vontatni az Opel M3-ba, ahol kikötötték azt. A beszerelő cég vállalta, hogy kicseréli a riasztót, de nem mentem el, jó volt az úgy anélkül is. Egyébként elég komoly riasztónak érzem, de sokat sajnos ezek nem érnek, mint ahogyan azt az előttem szóló is írta. Az autó távindítása man váltóval, már ne haragudj, de nem egy üdvözítő dolog, ne is csodálkozz, ha egy normális beszerelő ezt így ebben a formában nem szereli be.


El küldjem privibe neked is,amit neki írtam,hogy jártam én vele?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 21:48


anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
nickname írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


a pager verzió ugyanúgy szar mint a gps-sms típus árnyékolás esetén soha semmi, értesítést nem küld neked.


Nekem az van.magicar Majd éjjel leírom privibe mi a tapasztalatom vele. Most nincs kedvem egy oldalt gépelni. Nekem már vagy 3 éve az van benne. Van egy pár tapasztalatom vele.



De jó, várom!
Anubisz, nekünk találkozni kell egyszer, mert látom ugyanolyan kacatokat gyűjtesz be, amiket én

Nickname: nem értem, az árnyékolás-problémáról nem hallottam. Vagy arra gondolsz, ha profi tolvajok szándékosan árnyékolják? Arra az esetre nem igazán készülök, profi tolvajok ígyis-úgyis elviszik, akkor is, ha "pajzs technológia" van benne.


Most írom,majd mindjárt elküldöm. gondolom alagút,épület,mélygarázs árnyékolásra gondolt. nem hatásos a lopós árnyékolás ehhez,nekem van barátom akinek van olyan cucca,és kipróbáltuk,a gyárit blokkolta,ezt nem.Hiába nyomkodta a blokkolót a kocsim mellett.

Igen, ilyen van nekem is. Néztem a linket. Elküldtem a privát levelet.



Amúgy van egy ilyen riasztóm dobozba.KOPEL KR 8000 itt az oldal a Manualt letöltheted Magyarul. http://www.autovillcentrum.hu/...iaszto.htm
50,60 között nyomják. 20 ezerért oda adom,ha nem akarsz kidobni sok pénzt.Szerelési útmutató,és haszn,útmutatóm nincs meg. Valahová elszórtam.Nem találom. Manual innen letölthető Magyar nyelven.Beteszem a képalbumomba ott megnézheted,ha érdekel.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 30. szombat, 22:21

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 21:46


Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


Szia!
Nekem előző autómban Magicar riasztó volt, de nem pageres. Valahol az Üllői út végén szerelték be, jól dolgoztak. Tapasztalat: nehezen boldogult a gyári riasztóval (Vectra B2), kissé körülményes volt a gyári és az utólagos riasztó bekapcsolása együtt. A Magicar immója gari előtt megpusztult, még haza tudtam jönni (húsvét hétfő volt) de el kellett vontatni az Opel M3-ba, ahol kikötötték azt. A beszerelő cég vállalta, hogy kicseréli a riasztót, de nem mentem el, jó volt az úgy anélkül is. Egyébként elég komoly riasztónak érzem, de sokat sajnos ezek nem érnek, mint ahogyan azt az előttem szóló is írta. Az autó távindítása man váltóval, már ne haragudj, de nem egy üdvözítő dolog, ne is csodálkozz, ha egy normális beszerelő ezt így ebben a formában nem szereli be.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 20:02


Coyote írta:
anubisz írta:
nickname írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


a pager verzió ugyanúgy szar mint a gps-sms típus árnyékolás esetén soha semmi, értesítést nem küld neked.


Nekem az van.magicar Majd éjjel leírom privibe mi a tapasztalatom vele. Most nincs kedvem egy oldalt gépelni. Nekem már vagy 3 éve az van benne. Van egy pár tapasztalatom vele.



De jó, várom!
Anubisz, nekünk találkozni kell egyszer, mert látom ugyanolyan kacatokat gyűjtesz be, amiket én

Nickname: nem értem, az árnyékolás-problémáról nem hallottam. Vagy arra gondolsz, ha profi tolvajok szándékosan árnyékolják? Arra az esetre nem igazán készülök, profi tolvajok ígyis-úgyis elviszik, akkor is, ha "pajzs technológia" van benne.


Most írom,majd mindjárt elküldöm. gondolom alagút,épület,mélygarázs árnyékolásra gondolt. nem hatásos a lopós árnyékolás ehhez,nekem van barátom akinek van olyan cucca,és kipróbáltuk,a gyárit blokkolta,ezt nem.Hiába nyomkodta a blokkolót a kocsim mellett.

Igen, ilyen van nekem is. Néztem a linket. Elküldtem a privát levelet.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. július 30. szombat, 21:11

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 19:57


anubisz írta:
nickname írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


a pager verzió ugyanúgy szar mint a gps-sms típus árnyékolás esetén soha semmi, értesítést nem küld neked.


Nekem az van.magicar Majd éjjel leírom privibe mi a tapasztalatom vele. Most nincs kedvem egy oldalt gépelni. Nekem már vagy 3 éve az van benne. Van egy pár tapasztalatom vele.



De jó, várom!
Anubisz, nekünk találkozni kell egyszer, mert látom ugyanolyan kacatokat gyűjtesz be, amiket én

Nickname: nem értem, az árnyékolás-problémáról nem hallottam. Vagy arra gondolsz, ha profi tolvajok szándékosan árnyékolják? Arra az esetre nem igazán készülök, profi tolvajok ígyis-úgyis elviszik, akkor is, ha "pajzs technológia" van benne.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 18:56


nickname írta:
Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


a pager verzió ugyanúgy szar mint a gps-sms típus árnyékolás esetén soha semmi, értesítést nem küld neked.


Nekem az van.magicar Majd éjjel leírom privibe mi a tapasztalatom vele. Most nincs kedvem egy oldalt gépelni. Nekem már vagy 3 éve az van benne. Van egy pár tapasztalatom vele.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 30. szombat, 19:02

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 16:55


Coyote írta: Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!


a pager verzió ugyanúgy szar mint a gps-sms típus árnyékolás esetén soha semmi, értesítést nem küld neked.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 16:23


Van esetleg valaki, aki Magicar riasztót használ? Mindenképp olyat szeretnék, ami pageres, azaz 1-2 km távolságig jelzést ad a kulcscsomón lógó egységnek, ha valami történik az autóval. Sokkal hatékonyabbnak tartom, mint a vijjogást, amire már a kutya sem figyel, de mindenki bosszant.

Azt a verziót akartam beépíttetni, amivel be is tudom indítani az autót távolról. Kollégám C5-ösében ilyen van, és nagyon hasznosnak, illetve eszetlenül menő dolognak tartom

Sajnos elkeserítettek a beszerelők, két probléma miatt nem szeretnék beszerelni az autómba, és semmiképp sem ajánlják:
1. manuális váltós - mivel nincs elektronikai kapcsolatban a váltó a komputerrel (kivéve tolatás), csakis házilagos barkácsmegoldással tudnák biztosítani, hogy a riasztó csak behúzott kézifék és üres állás esetén tudjon indítani. Ez nem megbízható módszer. (kollégám C5-öse automata).
2. probléma: BMW. Azt mondják hogy az indítás zálogaként fel kell áldozni az egyik kulcs immobilizerét, amit beépítenek a gyújtáshoz. A BMW belső biztonsági rendszerét nagyon nehéz átverni, és amikor sikerült is nekik, a tulajdonos sokszor fals riasztásokat kapott, megkergült a komputer. Emiatt az indításos modult nem szerelnék be.

Mit szóltok az indítás nélküli verzióhoz? Ha valaki használ ilyet, vagy van jobb ötlete, ajánlata, kérem szóljon!!!

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. augusztus 09. csütörtök, 17:10


Bocsi hogy ide írok de az üzenetekhez nem tudok belépni, szarakodik az oldal. Láttam hogy ZOOLTI kapu projektben töri a fejét és segítenék, ha akarja, ugyanis automatizálással foglalkozom. A három kicsi gomb a bohócorr mellett a kapunyitó lenne? Én most vettem az autót és még ismerkedem. Valaki már próbálta feltanítani? Fixkódosra nem cserélném le a vevõket ugyanis azokat feltörik egy tanulós távirányitóval ami kb 1 perc. Az ugrókódos már más tészta, és ahhoz már több idõ kell. Persze semmi sem lehetetlen.