státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. július 29. vasárnap, 10:57


kisg325 írta: A gyári kulcs már tiszta,de maradjunk a másolásnál.
Azt írjátok,hogy nem "buzerálják" azt EWS-t másolt kulcsnál sem. A youtube-on sok olyan videó van fent,amelynél viszont kiveszik az autóból az EWS-t is és azt is programozzák kulcsmásolás esetén. Akkor hogy is van ez? Megkérdeztem egy kulcsmásolót és 18 papírt mondott nekem úgy,hogy odaviszek egy E46-os kulcsból kiszedett elektronikát,amit valamilyen módon megcsinál nekem,hogy indíthassam vele az én autómat egy utángyártott másolt tollas kulcsba belerakva. Természetesen az autónak is ott kell lennie és mivel letudják tiltani a többi kulcsot,ezért tuti,hogy beletúr az EWS-be is.


""és mivel letudják tiltani a többi kulcsot,ezért tuti,hogy beletúr az EWS-be is.""


Az eszedbe sem jut hogy diagon "túr bele" az EWS-be? De csak találgassatok továbbra is ha nekem nem hisztek. Én feladtam.




kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 22:19


A gyári kulcs már tiszta,de maradjunk a másolásnál.
Azt írjátok,hogy nem "buzerálják" azt EWS-t másolt kulcsnál sem. A youtube-on sok olyan videó van fent,amelynél viszont kiveszik az autóból az EWS-t is és azt is programozzák kulcsmásolás esetén. Akkor hogy is van ez? Megkérdeztem egy kulcsmásolót és 18 papírt mondott nekem úgy,hogy odaviszek egy E46-os kulcsból kiszedett elektronikát,amit valamilyen módon megcsinál nekem,hogy indíthassam vele az én autómat egy utángyártott másolt tollas kulcsba belerakva. Természetesen az autónak is ott kell lennie és mivel letudják tiltani a többi kulcsot,ezért tuti,hogy beletúr az EWS-be is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 21:35


jó lenne már, ha Miki jönne oszt megmondaná a frankót. de biztos nyaralni van...

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 21:25


peu írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: így már kezdem érteni... olyan ez mint a munkahelyi belépő kártyám. ugye megröntgeneztem azt is, az is hasonló. van egy száma. igaz ott a rendszerbe a számhoz rendelik hozzá, hova tudok bemenni, mely kártya olvasók fogadják el. mondjuk itt semmit nem csinálnak a kártyával. tulajdonképen egy RFID-ról van szó. a kérdés még mindig adott, hogy a gép mit csinál??? mivel van benne egy vasmagos tekercs, lehet felmágnesezi a megfelő szintre...


Elmész egy kulcsmásolóhoz (aki ilyennel foglalkozik) és megkérdezed. (én sem tudom, hogy mit csinál a gép) A gép akkora mint a sokat emlegetett nokiás doboz, amin van egy tölcséres lyuk. Oda teszi be a kulcsot.
Amúgy teljesen mindegy, hogy az EWS alapján gyártja le a transpondert, vagy a kulcsban lévő transponder alapján. (a gyár az elöbbit választja, mert így nem kell elküldeni nekik semmit, mivel az összes adat rendelkezésükre áll) Olyan ez mikor a másolós nem a kucs alapján, hanem a zárhoz készít kulcsot. A gyártól rendelt kulcsal csak akkor van baj, ha zárat, vagy EWS-t cseréltél a kocsiban.


""A gép akkora mint a sokat emlegetett nokiás doboz, amin van egy tölcséres lyuk. Oda teszi be a kulcsot.""


A BMW kulcs transpondere nem másolható ilyen géppel.


Pedig másolják. (de lehet csak a kiolvasásnál használta, mikor az enyém készült. Régen volt már)

státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 21:20


hancurozo írta:
YELLOW írta: így már kezdem érteni... olyan ez mint a munkahelyi belépő kártyám. ugye megröntgeneztem azt is, az is hasonló. van egy száma. igaz ott a rendszerbe a számhoz rendelik hozzá, hova tudok bemenni, mely kártya olvasók fogadják el. mondjuk itt semmit nem csinálnak a kártyával. tulajdonképen egy RFID-ról van szó. a kérdés még mindig adott, hogy a gép mit csinál??? mivel van benne egy vasmagos tekercs, lehet felmágnesezi a megfelő szintre...


Elmész egy kulcsmásolóhoz (aki ilyennel foglalkozik) és megkérdezed. (én sem tudom, hogy mit csinál a gép) A gép akkora mint a sokat emlegetett nokiás doboz, amin van egy tölcséres lyuk. Oda teszi be a kulcsot.
Amúgy teljesen mindegy, hogy az EWS alapján gyártja le a transpondert, vagy a kulcsban lévő transponder alapján. (a gyár az elöbbit választja, mert így nem kell elküldeni nekik semmit, mivel az összes adat rendelkezésükre áll) Olyan ez mikor a másolós nem a kucs alapján, hanem a zárhoz készít kulcsot. A gyártól rendelt kulcsal csak akkor van baj, ha zárat, vagy EWS-t cseréltél a kocsiban.


""A gép akkora mint a sokat emlegetett nokiás doboz, amin van egy tölcséres lyuk. Oda teszi be a kulcsot.""


A BMW kulcs transpondere nem másolható ilyen géppel.

státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 13:31


YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.


azé furcsa bammeg, mert nem értem. és te is itt mondod a magadét, de semmi konkrétat ami alapján megérteném. nem akarom magam ismételni. leírtam, hogy mi miatt érthetetlen számomra. vagy az EWS-t programozzák az adott kulcs jeléhez, vagy olyan kulcsot kell legyártani, amit fogad az EWS. és mivel ezekben a retkes kurva kibaszott kulcsokban passzív alkatrészek vannak, amit beazonoisít az EWS így azokat ha elmagyarázod nekem, hogy hogy programozzák, akkor megcsókolom a saját farkam. ezé!


Az EWS-be tárolva van 10 db kulcs. Használod az első 5-öt. Rendelsz pótkulcsot, adják a 6.-at ami következik az EWS-ben tárolt kulcs adatok alapján. Az mindegy hogy a BMW gyár készíti el(az EWS adat alapján) vagy a kulcsmásoló. Annyi a külömbség hogy a gyárban megvan minden autónak az EWS adata a kulcsos meg kiolvassa. Remélem érthető mert feladom isten bizony.


ezzel kellett volna kezdeni, hogy a drága kulcsmásoló úr beletúr az EWS-be és onnan szed ki infókat.
de hogy állítja elő a kulcsot. mert az még mindig adott, hogy a transzponder által adott jel alapján. de azt a transzpondert hogy gyárja le? azt nem tudja programozni...
én inkább úgy gondolom, hogy kapsz egy kulcsot, aminek van egy jele. és nem a kulcsot programozzák, hanem az EWS-t. csak így lehet. másképp nem volna értelme a gyárban tárolt adatoknak....



ezzel kellett volna kezdeni, hogy a drága kulcsmásoló úr beletúr az EWS-be és onnan szed ki infókat. A NAGY LÓFASZT TÚR BELE!!

de hogy állítja elő a kulcsot. mert az még mindig adott, hogy a transzponder által adott jel alapján. de azt a transzpondert hogy gyárja le? azt nem tudja programozni... lHET PROGRAMOZNI, TUDJA SŐT KELL PROGRAMOZNI.

én inkább úgy gondolom, hogy kapsz egy kulcsot, aminek van egy jele. és nem a kulcsot programozzák, hanem az EWS-t. ROSSZUL GONDOLOD AZ EWS-t NEM BÁNTJA!

csak így lehet. másképp nem volna értelme a gyárban tárolt adatoknak....



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 13:18


YELLOW írta: így már kezdem érteni... olyan ez mint a munkahelyi belépő kártyám. ugye megröntgeneztem azt is, az is hasonló. van egy száma. igaz ott a rendszerbe a számhoz rendelik hozzá, hova tudok bemenni, mely kártya olvasók fogadják el. mondjuk itt semmit nem csinálnak a kártyával. tulajdonképen egy RFID-ról van szó. a kérdés még mindig adott, hogy a gép mit csinál??? mivel van benne egy vasmagos tekercs, lehet felmágnesezi a megfelő szintre...


Elmész egy kulcsmásolóhoz (aki ilyennel foglalkozik) és megkérdezed. (én sem tudom, hogy mit csinál a gép) A gép akkora mint a sokat emlegetett nokiás doboz, amin van egy tölcséres lyuk. Oda teszi be a kulcsot.
Amúgy teljesen mindegy, hogy az EWS alapján gyártja le a transpondert, vagy a kulcsban lévő transponder alapján. (a gyár az elöbbit választja, mert így nem kell elküldeni nekik semmit, mivel az összes adat rendelkezésükre áll) Olyan ez mikor a másolós nem a kucs alapján, hanem a zárhoz készít kulcsot. A gyártól rendelt kulcsal csak akkor van baj, ha zárat, vagy EWS-t cseréltél a kocsiban.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 13:01


hancurozo írta:
YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.


azé furcsa bammeg, mert nem értem. és te is itt mondod a magadét, de semmi konkrétat ami alapján megérteném. nem akarom magam ismételni. leírtam, hogy mi miatt érthetetlen számomra. vagy az EWS-t programozzák az adott kulcs jeléhez, vagy olyan kulcsot kell legyártani, amit fogad az EWS. és mivel ezekben a retkes kurva kibaszott kulcsokban passzív alkatrészek vannak, amit beazonoisít az EWS így azokat ha elmagyarázod nekem, hogy hogy programozzák, akkor megcsókolom a saját farkam. ezé!


Az EWS-be tárolva van 10 db kulcs. Használod az első 5-öt. Rendelsz pótkulcsot, adják a 6.-at ami következik az EWS-ben tárolt kulcs adatok alapján. Az mindegy hogy a BMW gyár készíti el(az EWS adat alapján) vagy a kulcsmásoló. Annyi a külömbség hogy a gyárban megvan minden autónak az EWS adata a kulcsos meg kiolvassa. Remélem érthető mert feladom isten bizony.


ezzel kellett volna kezdeni, hogy a drága kulcsmásoló úr beletúr az EWS-be és onnan szed ki infókat.
de hogy állítja elő a kulcsot. mert az még mindig adott, hogy a transzponder által adott jel alapján. de azt a transzpondert hogy gyárja le? azt nem tudja programozni...
én inkább úgy gondolom, hogy kapsz egy kulcsot, aminek van egy jele. és nem a kulcsot programozzák, hanem az EWS-t. csak így lehet. másképp nem volna értelme a gyárban tárolt adatoknak....


Nem fog belenyúlni az ews-be. Beviszed a kulcsod, ő megvágja a nyers kulcsot (amiben benne van a transzponder), belerakja az eredetit egy olvasóba, beolvassa, majd beleteszi az új kulcsot és a gép elintézi, hogy tudd használni. (nekem is így csinálták)


így már kezdem érteni... olyan ez mint a munkahelyi belépő kártyám. ugye megröntgeneztem azt is, az is hasonló. van egy száma. igaz ott a rendszerbe a számhoz rendelik hozzá, hova tudok bemenni, mely kártya olvasók fogadják el. mondjuk itt semmit nem csinálnak a kártyával. tulajdonképen egy RFID-ról van szó. a kérdés még mindig adott, hogy a gép mit csinál??? mivel van benne egy vasmagos tekercs, lehet felmágnesezi a megfelő szintre...

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 12:53


YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.


azé furcsa bammeg, mert nem értem. és te is itt mondod a magadét, de semmi konkrétat ami alapján megérteném. nem akarom magam ismételni. leírtam, hogy mi miatt érthetetlen számomra. vagy az EWS-t programozzák az adott kulcs jeléhez, vagy olyan kulcsot kell legyártani, amit fogad az EWS. és mivel ezekben a retkes kurva kibaszott kulcsokban passzív alkatrészek vannak, amit beazonoisít az EWS így azokat ha elmagyarázod nekem, hogy hogy programozzák, akkor megcsókolom a saját farkam. ezé!


Az EWS-be tárolva van 10 db kulcs. Használod az első 5-öt. Rendelsz pótkulcsot, adják a 6.-at ami következik az EWS-ben tárolt kulcs adatok alapján. Az mindegy hogy a BMW gyár készíti el(az EWS adat alapján) vagy a kulcsmásoló. Annyi a külömbség hogy a gyárban megvan minden autónak az EWS adata a kulcsos meg kiolvassa. Remélem érthető mert feladom isten bizony.


ezzel kellett volna kezdeni, hogy a drága kulcsmásoló úr beletúr az EWS-be és onnan szed ki infókat.
de hogy állítja elő a kulcsot. mert az még mindig adott, hogy a transzponder által adott jel alapján. de azt a transzpondert hogy gyárja le? azt nem tudja programozni...
én inkább úgy gondolom, hogy kapsz egy kulcsot, aminek van egy jele. és nem a kulcsot programozzák, hanem az EWS-t. csak így lehet. másképp nem volna értelme a gyárban tárolt adatoknak....


Nem fog belenyúlni az ews-be. Beviszed a kulcsod, ő megvágja a nyers kulcsot (amiben benne van a transzponder), belerakja az eredetit egy olvasóba, beolvassa, majd beleteszi az új kulcsot és a gép elintézi, hogy tudd használni. (nekem is így csinálták)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 12:26


peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.


azé furcsa bammeg, mert nem értem. és te is itt mondod a magadét, de semmi konkrétat ami alapján megérteném. nem akarom magam ismételni. leírtam, hogy mi miatt érthetetlen számomra. vagy az EWS-t programozzák az adott kulcs jeléhez, vagy olyan kulcsot kell legyártani, amit fogad az EWS. és mivel ezekben a retkes kurva kibaszott kulcsokban passzív alkatrészek vannak, amit beazonoisít az EWS így azokat ha elmagyarázod nekem, hogy hogy programozzák, akkor megcsókolom a saját farkam. ezé!


Az EWS-be tárolva van 10 db kulcs. Használod az első 5-öt. Rendelsz pótkulcsot, adják a 6.-at ami következik az EWS-ben tárolt kulcs adatok alapján. Az mindegy hogy a BMW gyár készíti el(az EWS adat alapján) vagy a kulcsmásoló. Annyi a külömbség hogy a gyárban megvan minden autónak az EWS adata a kulcsos meg kiolvassa. Remélem érthető mert feladom isten bizony.


ezzel kellett volna kezdeni, hogy a drága kulcsmásoló úr beletúr az EWS-be és onnan szed ki infókat.
de hogy állítja elő a kulcsot. mert az még mindig adott, hogy a transzponder által adott jel alapján. de azt a transzpondert hogy gyárja le? azt nem tudja programozni...
én inkább úgy gondolom, hogy kapsz egy kulcsot, aminek van egy jele. és nem a kulcsot programozzák, hanem az EWS-t. csak így lehet. másképp nem volna értelme a gyárban tárolt adatoknak....

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 12:11


kisg325 írta:

Összefoglalva,ha jól értem a dolgot...
Ha a BMW szervizben rendelek kulcsot,akkor olyan kulcsot adnak,amit eleve felismer az EWS és nem kell programozni,ergo az autónak nem is kell jelen lennie?


Pontosan. Mivel csak adatokat tárolnak, ha megrendeled a kulcsot, akkor legyártják, elhozzák, beteszed az autóba és már mehetsz is...
Szóval a lényeg hogy semmit nem kell programozgatni.


.....................

Csak úgy általában (nem kisg325nek címezve):
Nem tudom miért téma ez (bár yellow tudni akarta) de evidens hogy nem tárolnak kulcsokat. Elég csak belegondolni...szépen nézne ki külön egy kulcsraktár milliószámnyi legyártott bmw után, ami akkora lenne mint egy gyárüzem.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 28. szombat, 12:18

státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 12:06


YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.


azé furcsa bammeg, mert nem értem. és te is itt mondod a magadét, de semmi konkrétat ami alapján megérteném. nem akarom magam ismételni. leírtam, hogy mi miatt érthetetlen számomra. vagy az EWS-t programozzák az adott kulcs jeléhez, vagy olyan kulcsot kell legyártani, amit fogad az EWS. és mivel ezekben a retkes kurva kibaszott kulcsokban passzív alkatrészek vannak, amit beazonoisít az EWS így azokat ha elmagyarázod nekem, hogy hogy programozzák, akkor megcsókolom a saját farkam. ezé!


Az EWS-be tárolva van 10 db kulcs. Használod az első 5-öt. Rendelsz pótkulcsot, adják a 6.-at ami következik az EWS-ben tárolt kulcs adatok alapján. Az mindegy hogy a BMW gyár készíti el(az EWS adat alapján) vagy a kulcsmásoló. Annyi a külömbség hogy a gyárban megvan minden autónak az EWS adata a kulcsos meg kiolvassa. Remélem érthető mert feladom isten bizony.

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 12:01


Sziasztok!

Engem is érdekel a téma,ahogy YELLOW is kíváncsi.

Összefoglalva,ha jól értem a dolgot...
Ha a BMW szervizben rendelek kulcsot,akkor olyan kulcsot adnak,amit eleve felismer az EWS és nem kell programozni,ergo az autónak nem is kell jelen lennie? Ha viszont valahol másoltatok egy kulcsot,akkor azt a kulcsot el kell fogadtatni az EWS-sel és itt már EWS programozásról beszélünk,ugye? Vagy az új utángyártott kulccsal is kell variálni valamit?

Felmerült bennem egy kérdés!
Teszem azt egy másik E46-os kulcsát is hozzá lehet programozni az én EWS-emhez úgy,hogy a kulccsal nem csinálnak semmit? /a kulcsszártól most tekintsünk el,hogy nem egyforma/

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 11:36


peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.


azé furcsa bammeg, mert nem értem. és te is itt mondod a magadét, de semmi konkrétat ami alapján megérteném. nem akarom magam ismételni. leírtam, hogy mi miatt érthetetlen számomra. vagy az EWS-t programozzák az adott kulcs jeléhez, vagy olyan kulcsot kell legyártani, amit fogad az EWS. és mivel ezekben a retkes kurva kibaszott kulcsokban passzív alkatrészek vannak, amit beazonoisít az EWS így azokat ha elmagyarázod nekem, hogy hogy programozzák, akkor megcsókolom a saját farkam. ezé!

státusz peu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 11:16


hancurozo írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


YELLOW itt Tatabányán is van kulcsmásoló, és simán csinál/másol kulcsot a kocsihoz amivel el is indul (nincs kikapcsolva az indításgátlóm, mert üres kulcsal viszont nem indul)
Minden transponderes kulcs másolható. (a BMW sem kulcsokat tárol, hanem adatokat amit fel tud rakni a nyers kulcsra)
Az e-bay-en is találsz nyers kulcsot. (programozható a kocsidhoz, de kevés cég képes rá)


Így igaz.