
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 316i
- Évjárat: 2005
Elküldve: 2016. december 17. szombat, 16:31
papika67 írta:YELLOW írta:Kazmer írta:sutius írta:Kazmer írta:sutius írta:Kazmer írta:YELLOW írta:Kazmer írta: Sziasztok! N42B18-as motorral szerelt E46-os, 2003-as BMW-m van. 1 éve vettem, elvileg 191.000km-el, 4000km után már túl kevés volt benne az olaj. Van valamilyen tippetek, hogy milyen olajat és adalékot érdemes használnom, hogy csökkenjen az olajfogyasztás? Az adalékot illetően két ismerősöm egymástól függtlenül Wynn's-t és Metabeondot ajánlott. Szerintetek ezek segíthetnek az olajfogyasztás csökkentésében?
Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!
olyan nincs, hogy olajfogyasztás csökkentő szer. ha kopott a motor, azon nem nagyon segít semmi, ez lehet gyűrűknél, szelepszár szimmeringnél. vagy a motor több részén is engedheti az olajat. ha valami el van kopva, az nem fogja megjavítani semmi csodaszer. SZERINTEM.
a sűrűbb olaj sem megoldás, és még akár árthat is a motornak.
ki kell deríteni hol enged és meg kell szüntetni azt.
bár az is kérdés milyen olaj lett belerakva, mert ki tudja ilyen silány volt és azért eszi, mert nem bírta a fordulatot pl.
Nem vidítottál fel, de köszi a választHa motorgenerálra van szükség a kopás miatt, az kb. mennyibe kerülhet? Egy 196.000km-t futott motor lehet már kopott? Persze az is lehet, hogy visszatekerték...
hy,
ha mindent fel akarsz ujitani akkor 300-400ezer forintnal kezdodik + munkadij...
ez persze fugg attol is, hogy milyen alkatreszeket teszel bele...
Köszi! Nekem 500-600 ezret mondtak, de mindkettő elég húzós összeg az autó árához képest...
mivel nekem is ugyanaz a motorom van es keresztulmentem ezen, azt tanacsolnam, hogy kezd a kartergazszurovel majd a szelepszar szimeringekkel es csak a legvegen a gyurukkel...
jaaaa es ne engedd. hogy kiszedjek a motort!!!!
Köszi szépen, jó tudni, hogy nem én vagyok az egyetlen ezzel a problémával. Megnyugtattál, hogy nem kell kiszedni a motort...Akkor, ha az új spéci olaj nem oldja meg a problémát végigmegyek ezeken, amiket Yellow és te is írtál. A leengedett olaj bronzos színe aggaszt még egy picit, a szervízben azt mondták, hogy ez nagyon rosszat jelent.
kartergáz szűrővel kezd én is azt mondom. bocsi, hogy elsőnek nem azt írtam.
ezek a spéci olajak meg nem tudni mit csinálnak valóban. (gondolok itt a keskeny olajjáratokra, amiket mondjuk eldugít, mint tömítetlenség megszüntető hatás)
sosem felejtem el (bár a márkát most hirtelen nem tudom), amikor ilyen topshop-os izében homokkal járattak motort, mert az adalékanyag olyan réteget hozott létre. igen, attól, hogy 1 percig járatják úgy a motort egy dolog. de akkoriban az amcsiknak készült, azok meg mindent bevettek, meg igénytelenek, sokat mennek, minél kevesebbet alkartak költeni a gépekre.
egy jó motorolajtól nem kell több egy motornak. (jó olaj jó kenés, szennyező anyagok lebegtetése, nem habzik, ápolja nem csak a fém részeket, hanem szimmeringeket, az üzemanyag, nedvesség nem hat rá negatívan, és lehetne még sorolni)
ami jó motor, (és nem konstrukció hibájából eredendően ereszt) nem fogja enni az olajat, csak nagyon sok km után. valamennyi elmegy úgyis, meg garanciális dolgok miatt kivédik a cégek magukat a varázslatos 1000km/1 liter elfogadott fogyasztással.
http://www.oldieoel.de/info/Wa...-Shop.html http://windigo-oil.com/
Szia!
Nekem N46B18A van,ugyan ilyen problémával, most csináltattam meg 430 lett a vége gyűrűzve lett + szimeringek, összes tömítés, vezérlés, olaj, olajszűrő, komplett.Persze ha már kopott a hengered a gyűrűzés sem segít
