bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 13. szombat, 15:45


MenyusBMW írta: Olyanokat talász ki barátom, hogy a röhögéstõl alig kapok levegõt.

A gyártók ott spórolnak, ahol csak tudnak. A BMW legújabb szokása, hogy fantázianévvel látja el minden kétezres dízelmotorját. 16d-tõl 23d-ig minden motor magja ugyanaz. 316d most 115Le, egy vicc!
Egy 20%-os erõnöveléstõl, amit egy dízelchip ad nem lesz senkinek semmi baja. Ezt a TÉNYEK bizonyítják. Persze lehet, hogy csak elfelejtett csúszni a kuplungom 170ezer km óta.


Én nem találok ki semmit, ezek tények....

Mindent, amit beírtam, megtalálsz a hivatalos BMW oktatási anyagokban, vagy éppen a BMW Magyarország, vagy a BMW AG hivatalos válasza.
Na, te ezekkel vitatkozol, és õket röhögöd pofán, nem engem...
A 16d és 23d motor "magja" ugyanaz, és?

Más a
-lendkerék
-kuplungszerkezet
-kuplungtárcsa
-befecskendezõk
-motorvezérlõ
-turbó (ja, véletlenül kettõt tettek a 23d-be)
-DPF
-töltõlevegõhûtõ
-és még egy halom apróalkatrész, amit ugye chiptuninggal meg lehet oldani...

Annyit chipelsz amennyit akarsz,engem nem zavar....
Azt szeretném, ha mindenki tisztán láthatná a dolgokat, és eszerint döntene.
Írkálhatunk még itt egy évig, akkor sem lesz jobb egy Chiptuning.
Azt meg végképp nem értem, hogy a csudába tudja a "tuner" több 100 autó teljes mûszaki adatait megtanulni, és mindegyikhez "profi" chipet készíteni.

ui.biztos az is véletlen, hogy a 30d-ben 2x olyan vastag a féltengely, mint a 20d-ben...
Vagy az M6 kuplungja is véletlenül ég szarrá, ha beleváltanak a rajtprogramba....

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. március 13. szombat, 16:08

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. március 13. szombat, 15:44


Én amit nem értek, hogy a BMW ilyen pazarló lenne?
minden 2000ccm-es diesel motorjához külön terveztet mindent?
vagy hogyan oldja meg, hogy a 3 teljesítménylépcsõben kapható motorja nem esik szét? /gondolok itt a fõtengelyre stb./

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 13. szombat, 15:36


MenyusBMW írta:
bmw320d4 írta:
hil írta:
Woockie írta:
Zsomby írta: A besz..asztók, meg talán csak irigyek.

Termeszetesen irigy vagyok, nincs 50e HUF-om egy csiptuningra es ezert fikazom.


Meg ostobák is vagyunk, mert nem látjuk be azt az egyszerû tényt, hogy a pl. 130 Le-re méretezett pl kuplung szerkezet vidáman kibír még akár plusz 30-50 Le átvitelét is károsodás nélkül. Tudott dolog, hogy a tervezõk csak ugatják a szakmát és emiatt olyan tartalékkal saccolnak (nem méreteznek), hogy az még.
Bocsánat a szûklátásért!
Ezen az oldalon (chiptuning) olvastam a referenciákban, hogy az 1,6 Ti a tuningolás után olyan erõs lett, hogy "bátran kielõzhet" ezek után, stb. Én úgy gondolom, hogy azt a + 8Le-t észre sem lehet venni.
Olvastam, hogy a motorok úgy vannak tervezve, hogy 2-2,5 szörös telj. növelés is lehetséges. Gondolkozzatok. ez azt jelentené, (a hozzászólás írója szerint, aki ezt még komolyan is gondolja), hogy a 150 Le-s motorból simán ki lehet hozni 300, de akár 380Le-t is mivel így és erre van méretezve. VICC!

De tényleg hagyjuk már ezt a témát......


Aki tanult gépészetet az tudja, hogy egy tengelykapcsolónak 4 feladatot kell ellátnia: Zárás, nyitás, csúsztatás a nagyon kis sebességû haladáshoz, és oldania kell túlterhelés esetén(meg kell hogy csússzon!)


De ez egy elhanyagolható dolog a chipesek szerint, és nem õk, hanem a gyártó mérnökei a tudatlanok.

Lenne pénzem chipre, sõt, fizetnem se kellene érte, de nekem nem kell!!


Ez megint mekkora egy hülyeség!
Nézzél már utána vagy kérdezz meg egy mérnököt, esetleg írjál a BMWnek egy levelet, hogy mekkora túlterhelést KELL kibírnia a motor komponenseinek! Tervezéskor erõsen túlméreteznek mindent még egy suzukiban is.
Olyanokat talász ki barátom, hogy a röhögéstõl alig kapok levegõt.

A gyártók ott spórolnak, ahol csak tudnak. A BMW legújabb szokása, hogy fantázianévvel látja el minden kétezres dízelmotorját. 16d-tõl 23d-ig minden motor magja ugyanaz. 316d most 115Le, egy vicc!
Egy 20%-os erõnöveléstõl, amit egy dízelchip ad nem lesz senkinek semmi baja. Ezt a TÉNYEK bizonyítják. Persze lehet, hogy csak elfelejtett csúszni a kuplungom 170ezer km óta.

Te mondd csak, hány gépalkatrészt méreteztél már életedben? hány technológiai utasítást írtál már le? hány mûszaki dokumentációt?
általános esetben 1,2-max 1,5ös biztonsági tényezõvel méretezünk. nyilván ez változik a gépalkatrész fontossága, ára, biztonsága függvényében. pl ha egy biztonsági alkatrészrõl van szó, akkor azt akár többszörös biztonsági tényezõvel is illik méretezni, a baleset elkerülése miatt.
véletlenül se gondold, hogy feleslegesen tulmeretezett alkatreszek vannak az autokban. minek?
pl van egy csapagy, melyben ebred X newton radialis, Y newton axialis ero ezt a megfelelo biztonsagi tenyezovel meretezik szilardsagilag es varhato elettartamra aztan szevasz. X és Y newton erot Z uzemoraig el tud viselni, EL KELL tudnia viselni, ettol tobbet nem kell. erre van meretezve es pont. es a kutya se foglalkozik azzal, hogy mivan, ha MenyusBMW user ezt nagyobb terhelessel terheli meg... Ja kerem? hat akkor Menyusbmw vagy vesz egy masikat ami adott terhelesre van meretezve vagy MenyusBMW szarul jar, ha esetleg nem birja ki azt a terhelest amit Õ raadott. Senkit nem erdekel, hogy ki hogyan hasznal adott alkatreszt. Van egy adott terheles, amit el kell viselnie, aztan koszonjuk.
mielott felreertened az 1,2 biztonsagi tenyezo nem azt jelenti, hogy akkor peldaul 20%kal nagyobb nyomatekot kepes elviselni. Az alkatrészben ébredõ feszültségre méreteznek. tehat ha pl egy adott alkatresznek el kell viselnie 100Nm nyomatekot, akkor nem a 120Nm igenybevetelre mereteznek, hanem ha 100Nm mellett 150MPa feszultseg ebred, akkor 150*1,2MPa feszultsegre meretezik, utana pedig ellenorzik kifáradásra, élettartamra! es bizony szilardsagilag birja a nagyobb terhelest mondjuk, de az elettartama csokken nyilvanvaloan, hiszen elettartamra tervezik!
arrol nem beszelve, h minden a penz korul forog, kinek kellene egy tobbszorosen tulmeretezett valami tobbszoros aron? minek vegyem meg X-et, ha Y feleannyiba kerul? vagy a masik oldalrol? hogy adjak el valamit ami tobbszorosebe kerul, mint amennyi a masik gyartonal? es ugyanarra valo, csak husszor annyi anyagot raktam bele......
es gondlj bele, ha sokszorosan tul vannak meretezve az alkatreszek, akkor minek van mindenbol kulon sportra kifejlesztett? hiszen akkor birnia kell a gyarinak is.... KOPP
lehet nem volt tul vilagos, de nem is az volt a lenyeg, remelem az uzenet atjott: ne beszelj olyanrol amihez total nem is ertesz.

semmilyen alkatresznek SEMEKKORA TULTERHELEST NEM KELL KIBIRNIA!! van egy max terheles, amire mereteznek, ami normal uzemi korulmenyek kozt fellephet, ettol tobbet nem kell birnia, mert ettol tobb nem tud fellepni.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. március 13. szombat, 15:57

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. március 13. szombat, 12:25


ebben igazad van. a tuning mellett csak az tud beszélni, aki használt már, és nem 1-2 hónapja, hanem esetleg 1-2 vagy több éve...
de azért Miki eléggé benne van a témában, szóval neki is lehet igaza...
ez olyan meddõ téma, mint a benzin vs. dízel, úgyis mindenkinek a sajátja a legjobb...

MenyusBMW írta:
Alapvetõen igazad van, de a feszkót nem én keltem, ha visszaolvasol.
Sajnos vannak akik alapból tuningellenesek és minden valótlan mesét elmondanak annak érdekében, hogy elriasszanak mindenkit a tuningtól.
Akinek van tuningja megírta itt, hogy király dolog. Akinek nincs az meg riogat. Szerintem próbáld ki te is és utána mondjál véleményt.


státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. március 13. szombat, 12:19


csatis1 írta:
MenyusBMW írta:
Ez megint mekkora egy hülyeség!
Nézzél már utána vagy kérdezz meg egy mérnököt, esetleg írjál a BMWnek egy levelet, hogy mekkora túlterhelést KELL kibírnia a motor komponenseinek! Tervezéskor erõsen túlméreteznek mindent még egy suzukiban is.
Olyanokat talász ki barátom, hogy a röhögéstõl alig kapok levegõt.

A gyártók ott spórolnak, ahol csak tudnak. A BMW legújabb szokása, hogy fantázianévvel látja el minden kétezres dízelmotorját. 16d-tõl 23d-ig minden motor magja ugyanaz. 316d most 115Le, egy vicc!
Egy 20%-os erõnöveléstõl, amit egy dízelchip ad nem lesz senkinek semmi baja. Ezt a TÉNYEK bizonyítják. Persze lehet, hogy csak elfelejtett csúszni a kuplungom 170ezer km óta.


Nem értem mire jó ez Menyus! Kelteni a feszkót.
Van akinek kell a chip, van akinek nem. Ez a topic azért van, hogy megosszuk egymással a tapasztalatainkat, véleményt cseréljünk. A legkevésbé kellene egymás torkának ugranunk.
Nekem például kellene, mert elhiszem ugyan a nálam okosabbak tapasztalatait, de azért kipróbálnám. Attól még nem kezdek el hepciáskodni, mert néhányan más véleményen vannak, mint én. Tudod okos enged...
Ezzel ki is szálltam a vitából...


Alapvetõen igazad van, de a feszkót nem én keltem, ha visszaolvasol.
Sajnos vannak akik alapból tuningellenesek és minden valótlan mesét elmondanak annak érdekében, hogy elriasszanak mindenkit a tuningtól.
Akinek van tuningja megírta itt, hogy király dolog. Akinek nincs az meg riogat. Szerintem próbáld ki te is és utána mondjál véleményt.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. március 13. szombat, 10:45


MenyusBMW írta:
Ez megint mekkora egy hülyeség!
Nézzél már utána vagy kérdezz meg egy mérnököt, esetleg írjál a BMWnek egy levelet, hogy mekkora túlterhelést KELL kibírnia a motor komponenseinek! Tervezéskor erõsen túlméreteznek mindent még egy suzukiban is.
Olyanokat talász ki barátom, hogy a röhögéstõl alig kapok levegõt.

A gyártók ott spórolnak, ahol csak tudnak. A BMW legújabb szokása, hogy fantázianévvel látja el minden kétezres dízelmotorját. 16d-tõl 23d-ig minden motor magja ugyanaz. 316d most 115Le, egy vicc!
Egy 20%-os erõnöveléstõl, amit egy dízelchip ad nem lesz senkinek semmi baja. Ezt a TÉNYEK bizonyítják. Persze lehet, hogy csak elfelejtett csúszni a kuplungom 170ezer km óta.


Nem értem mire jó ez Menyus! Kelteni a feszkót.
Van akinek kell a chip, van akinek nem. Ez a topic azért van, hogy megosszuk egymással a tapasztalatainkat, véleményt cseréljünk. A legkevésbé kellene egymás torkának ugranunk.
Nekem például kellene, mert elhiszem ugyan a nálam okosabbak tapasztalatait, de azért kipróbálnám. Attól még nem kezdek el hepciáskodni, mert néhányan más véleményen vannak, mint én. Tudod okos enged...
Ezzel ki is szálltam a vitából...

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. március 13. szombat, 10:19


bmw320d4 írta:
hil írta:
Woockie írta:
Zsomby írta: A besz..asztók, meg talán csak irigyek.

Termeszetesen irigy vagyok, nincs 50e HUF-om egy csiptuningra es ezert fikazom.


Meg ostobák is vagyunk, mert nem látjuk be azt az egyszerû tényt, hogy a pl. 130 Le-re méretezett pl kuplung szerkezet vidáman kibír még akár plusz 30-50 Le átvitelét is károsodás nélkül. Tudott dolog, hogy a tervezõk csak ugatják a szakmát és emiatt olyan tartalékkal saccolnak (nem méreteznek), hogy az még.
Bocsánat a szûklátásért!
Ezen az oldalon (chiptuning) olvastam a referenciákban, hogy az 1,6 Ti a tuningolás után olyan erõs lett, hogy "bátran kielõzhet" ezek után, stb. Én úgy gondolom, hogy azt a + 8Le-t észre sem lehet venni.
Olvastam, hogy a motorok úgy vannak tervezve, hogy 2-2,5 szörös telj. növelés is lehetséges. Gondolkozzatok. ez azt jelentené, (a hozzászólás írója szerint, aki ezt még komolyan is gondolja), hogy a 150 Le-s motorból simán ki lehet hozni 300, de akár 380Le-t is mivel így és erre van méretezve. VICC!

De tényleg hagyjuk már ezt a témát......


Aki tanult gépészetet az tudja, hogy egy tengelykapcsolónak 4 feladatot kell ellátnia: Zárás, nyitás, csúsztatás a nagyon kis sebességû haladáshoz, és oldania kell túlterhelés esetén(meg kell hogy csússzon!)


De ez egy elhanyagolható dolog a chipesek szerint, és nem õk, hanem a gyártó mérnökei a tudatlanok.

Lenne pénzem chipre, sõt, fizetnem se kellene érte, de nekem nem kell!!


Ez megint mekkora egy hülyeség!
Nézzél már utána vagy kérdezz meg egy mérnököt, esetleg írjál a BMWnek egy levelet, hogy mekkora túlterhelést KELL kibírnia a motor komponenseinek! Tervezéskor erõsen túlméreteznek mindent még egy suzukiban is.
Olyanokat talász ki barátom, hogy a röhögéstõl alig kapok levegõt.

A gyártók ott spórolnak, ahol csak tudnak. A BMW legújabb szokása, hogy fantázianévvel látja el minden kétezres dízelmotorját. 16d-tõl 23d-ig minden motor magja ugyanaz. 316d most 115Le, egy vicc!
Egy 20%-os erõnöveléstõl, amit egy dízelchip ad nem lesz senkinek semmi baja. Ezt a TÉNYEK bizonyítják. Persze lehet, hogy csak elfelejtett csúszni a kuplungom 170ezer km óta.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 20:26


hil írta:
Woockie írta:
Zsomby írta: A besz..asztók, meg talán csak irigyek.

Termeszetesen irigy vagyok, nincs 50e HUF-om egy csiptuningra es ezert fikazom.


Meg ostobák is vagyunk, mert nem látjuk be azt az egyszerû tényt, hogy a pl. 130 Le-re méretezett pl kuplung szerkezet vidáman kibír még akár plusz 30-50 Le átvitelét is károsodás nélkül. Tudott dolog, hogy a tervezõk csak ugatják a szakmát és emiatt olyan tartalékkal saccolnak (nem méreteznek), hogy az még.
Bocsánat a szûklátásért!
Ezen az oldalon (chiptuning) olvastam a referenciákban, hogy az 1,6 Ti a tuningolás után olyan erõs lett, hogy "bátran kielõzhet" ezek után, stb. Én úgy gondolom, hogy azt a + 8Le-t észre sem lehet venni.
Olvastam, hogy a motorok úgy vannak tervezve, hogy 2-2,5 szörös telj. növelés is lehetséges. Gondolkozzatok. ez azt jelentené, (a hozzászólás írója szerint, aki ezt még komolyan is gondolja), hogy a 150 Le-s motorból simán ki lehet hozni 300, de akár 380Le-t is mivel így és erre van méretezve. VICC!

De tényleg hagyjuk már ezt a témát......


Aki tanult gépészetet az tudja, hogy egy tengelykapcsolónak 4 feladatot kell ellátnia: Zárás, nyitás, csúsztatás a nagyon kis sebességû haladáshoz, és oldania kell túlterhelés esetén(meg kell hogy csússzon!)


De ez egy elhanyagolható dolog a chipesek szerint, és nem õk, hanem a gyártó mérnökei a tudatlanok.

Lenne pénzem chipre, sõt, fizetnem se kellene érte, de nekem nem kell!!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 19:47


Woockie írta:
Zsomby írta: A besz..asztók, meg talán csak irigyek.

Termeszetesen irigy vagyok, nincs 50e HUF-om egy csiptuningra es ezert fikazom.


Meg ostobák is vagyunk, mert nem látjuk be azt az egyszerû tényt, hogy a pl. 130 Le-re méretezett pl kuplung szerkezet vidáman kibír még akár plusz 30-50 Le átvitelét is károsodás nélkül. Tudott dolog, hogy a tervezõk csak ugatják a szakmát és emiatt olyan tartalékkal saccolnak (nem méreteznek), hogy az még.
Bocsánat a szûklátásért!
Ezen az oldalon (chiptuning) olvastam a referenciákban, hogy az 1,6 Ti a tuningolás után olyan erõs lett, hogy "bátran kielõzhet" ezek után, stb. Én úgy gondolom, hogy azt a + 8Le-t észre sem lehet venni.
Olvastam, hogy a motorok úgy vannak tervezve, hogy 2-2,5 szörös telj. növelés is lehetséges. Gondolkozzatok. ez azt jelentené, (a hozzászólás írója szerint, aki ezt még komolyan is gondolja), hogy a 150 Le-s motorból simán ki lehet hozni 300, de akár 380Le-t is mivel így és erre van méretezve. VICC!

De tényleg hagyjuk már ezt a témát......

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 19:36


Zsomby írta: A besz..asztók, meg talán csak irigyek.

Termeszetesen irigy vagyok, nincs 50e HUF-om egy csiptuningra es ezert fikazom.

státusz Zsomby

Újonc

Elismertség: 15% (2 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 17:56


Tjani írta:
Zsomby írta:
Tjani írta:
Zsomby írta: Nekem az MMCs Minya Mihály írta a chippemet. Hát nagyon jó szakember.

Barmomi jó azóta is az autóm. Úgy húz, hogy csak na és nem is füstöl!
Ha chippeléses kérdésetek van olvassátok el az oldalát vagy hívjátok fel!http://www.autochip.hu/
Minden le van írva amit tudni kell a tuningról!
Istenkirályegy chippelt bömcsike!



Mennyire lett felhúzva a géped :


180 lóerõ és 400 nm. Tied?


Padon mérve 189 Le és 390 Nm , de itt páran az elõzõekben leírtak pár dolgot a káros hatásokból, egy kicsit most be is vagyok sza.....va ezektõl
Mivel elég szavahihetõ emberek írtak véleményeket, egy kicsit most bizonytalan vagyok


Szerintem nincs káros hatása, csak kedvezõ. Jobban megy és kevesebbet fogyaszt. Vagyis ez a személyes tapasztalatom.
A besz..asztók, meg talán csak irigyek.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 17:34


[quote="Hori"]
Tiba írta: Hát errõl a youtubos videóról a véleményem, hogy 35 d dupla turbó+ chip vs m3 turbó nélkül, és azért nem gyalázza meg annyira, ja és a fritõznek mikor van ilyen hangja, mint az m3nak?

És akkor errõl a videóról nem is beszélek...
[url]
YouTube videó


ÁÁÁ Tiba rosszul látod, itt azt kell nézni hogy egy családi limuzin traktormotorral lealázza a legdurvább sport coupet

De sztem ne vedd magadra mert nem egy családfa a 16i meg az M3

a ket motor kozott tizenX ev van.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 17:28


[quote="Tiba"]Hát errõl a youtubos videóról a véleményem, hogy 35 d dupla turbó+ chip vs m3 turbó nélkül, és azért nem gyalázza meg annyira, ja és a fritõznek mikor van ilyen hangja, mint az m3nak?

És akkor errõl a videóról nem is beszélek...
[url]
YouTube videó


ÁÁÁ Tiba rosszul látod, itt azt kell nézni hogy egy családi limuzin traktormotorral lealázza a legdurvább sport coupet

De sztem ne vedd magadra mert nem egy családfa a 16i meg az M3

Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 17:20


Zsomby írta:
Tjani írta:
Zsomby írta: Nekem az MMCs Minya Mihály írta a chippemet. Hát nagyon jó szakember.

Barmomi jó azóta is az autóm. Úgy húz, hogy csak na és nem is füstöl!
Ha chippeléses kérdésetek van olvassátok el az oldalát vagy hívjátok fel!http://www.autochip.hu/
Minden le van írva amit tudni kell a tuningról!
Istenkirályegy chippelt bömcsike!



Mennyire lett felhúzva a géped :


180 lóerõ és 400 nm. Tied?


Padon mérve 189 Le és 390 Nm , de itt páran az elõzõekben leírtak pár dolgot a káros hatásokból, egy kicsit most be is vagyok sza.....va ezektõl
Mivel elég szavahihetõ emberek írtak véleményeket, egy kicsit most bizonytalan vagyok

státusz Zsomby

Újonc

Elismertség: 15% (2 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2010. március 12. péntek, 17:07


Tjani írta:
Zsomby írta: Nekem az MMCs Minya Mihály írta a chippemet. Hát nagyon jó szakember.

Barmomi jó azóta is az autóm. Úgy húz, hogy csak na és nem is füstöl!
Ha chippeléses kérdésetek van olvassátok el az oldalát vagy hívjátok fel!http://www.autochip.hu/
Minden le van írva amit tudni kell a tuningról!
Istenkirályegy chippelt bömcsike!



Mennyire lett felhúzva a géped :


180 lóerõ és 400 nm. Tied?