PociPz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz PociPz

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2015. november 08. vasárnap, 13:55


YELLOW írta:
PociPz írta:
Csabi056 írta: Sziasztok,
Szeretnék csinosítani a kocsimon, szédülök a magasban
2004es gyári M-es futóművel szerelt 20D kombim van, ültetőrugót keresek/keresnék.
A kérdés:
-nem jó bele a nem M-es futóművekhez gyártott ültetőrugó? (gondolom, h nem)
-hol találok M-eshez rugót?
-milyen mértékü rugóot kell vennem, ahhoz, hogy elöl 3cm hátul 2cm ert tudjak ültetni a mostani állapothoz képest? Az a baj, hogy nem tudom M-es mennyivel alacsonyabb a gyáritól?
Remélem tudtok segíteni!
Esetleg valakinek van képe?


Szerintem jó bele a sima ültetőrugó, mert a lengéscsillapító ha jól tudom egyforma kialakítású csak az M-esé rövidebb meg keményebb. A rugók szintén. A rugótányérokat kell ellenőrízni. Nekem van kiszerelve M-es gátlóm, ha gondolod megméregetem neked. De majd a jobban hozzáértők pontosítanak.
Ez engem is érdekelne egyébként, jobban mondva, hogy a gyári e46 M-es futóművel hogy mutat egy 18-as vagy 19-es kerék. Van valakinek ilyen? Vagy fotó?


szerintem nem erre célzott. hanem hogy neki van bent gyári M-tech ültetőrugó. lentebb szeretné rakni, de nemt udja gyárilag mennyire ültet és ezek alapján milyen ültetőt vegyen.
a gyári M-tech 15-20mm-t ültet. ilyeneket szoktak mondani.
valószínű árulnak úgy ültetőt, hogy M-tech futóműhöz, feltételezem, hogy az ahhoz képest ültet xy mm-t. viszont biztosra nem venném. így simán adoot motorhoz tartozó ültetőt vennék. tehát ha még 20mm-t szeretnél lentebb, akkor 40mm-es ültetőt vegyél. stb. ha 20mm-est veszel, akkor kb ugyanott leszel, sőt mivel új a rugó talán még magasabb is lesz. legalábbis szoktak panaszkodni, hogy az ültető nem ültet, hanem emel.
viszont egy rövidített gátló szár esetében az gáz lehet ha től kemény a rugó és elnyomja a kasztnit (emel), mert feszülve lesz a gátló, ami nagyon nem jó.


Igen, értem. Minden esetre fura, hogy nincs sehol kerek-perec leírva hogy az M-es mennyivel van lejjebb.
Részemről viszont ha valakinek van fotója gyári M-es futóművel 18 vagy 19-es kerékkel lökje már be. 17-es van most rajta, de tervezem tavasszal a nagyobb cserét, de nem tudom, hogy állna neki, nem e lenne túl magas nekem is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. november 08. vasárnap, 13:39


PociPz írta:
Csabi056 írta: Sziasztok,
Szeretnék csinosítani a kocsimon, szédülök a magasban
2004es gyári M-es futóművel szerelt 20D kombim van, ültetőrugót keresek/keresnék.
A kérdés:
-nem jó bele a nem M-es futóművekhez gyártott ültetőrugó? (gondolom, h nem)
-hol találok M-eshez rugót?
-milyen mértékü rugóot kell vennem, ahhoz, hogy elöl 3cm hátul 2cm ert tudjak ültetni a mostani állapothoz képest? Az a baj, hogy nem tudom M-es mennyivel alacsonyabb a gyáritól?
Remélem tudtok segíteni!
Esetleg valakinek van képe?


Szerintem jó bele a sima ültetőrugó, mert a lengéscsillapító ha jól tudom egyforma kialakítású csak az M-esé rövidebb meg keményebb. A rugók szintén. A rugótányérokat kell ellenőrízni. Nekem van kiszerelve M-es gátlóm, ha gondolod megméregetem neked. De majd a jobban hozzáértők pontosítanak.
Ez engem is érdekelne egyébként, jobban mondva, hogy a gyári e46 M-es futóművel hogy mutat egy 18-as vagy 19-es kerék. Van valakinek ilyen? Vagy fotó?


szerintem nem erre célzott. hanem hogy neki van bent gyári M-tech ültetőrugó. lentebb szeretné rakni, de nemt udja gyárilag mennyire ültet és ezek alapján milyen ültetőt vegyen.
a gyári M-tech 15-20mm-t ültet. ilyeneket szoktak mondani.
valószínű árulnak úgy ültetőt, hogy M-tech futóműhöz, feltételezem, hogy az ahhoz képest ültet xy mm-t. viszont biztosra nem venném. így simán adoot motorhoz tartozó ültetőt vennék. tehát ha még 20mm-t szeretnél lentebb, akkor 40mm-es ültetőt vegyél. stb. ha 20mm-est veszel, akkor kb ugyanott leszel, sőt mivel új a rugó talán még magasabb is lesz. legalábbis szoktak panaszkodni, hogy az ültető nem ültet, hanem emel.
viszont egy rövidített gátló szár esetében az gáz lehet ha től kemény a rugó és elnyomja a kasztnit (emel), mert feszülve lesz a gátló, ami nagyon nem jó.

PociPz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz PociPz

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2015. november 08. vasárnap, 12:27


Csabi056 írta: Sziasztok,
Szeretnék csinosítani a kocsimon, szédülök a magasban
2004es gyári M-es futóművel szerelt 20D kombim van, ültetőrugót keresek/keresnék.
A kérdés:
-nem jó bele a nem M-es futóművekhez gyártott ültetőrugó? (gondolom, h nem)
-hol találok M-eshez rugót?
-milyen mértékü rugóot kell vennem, ahhoz, hogy elöl 3cm hátul 2cm ert tudjak ültetni a mostani állapothoz képest? Az a baj, hogy nem tudom M-es mennyivel alacsonyabb a gyáritól?
Remélem tudtok segíteni!
Esetleg valakinek van képe?


Szerintem jó bele a sima ültetőrugó, mert a lengéscsillapító ha jól tudom egyforma kialakítású csak az M-esé rövidebb meg keményebb. A rugók szintén. A rugótányérokat kell ellenőrízni. Nekem van kiszerelve M-es gátlóm, ha gondolod megméregetem neked. De majd a jobban hozzáértők pontosítanak.
Ez engem is érdekelne egyébként, jobban mondva, hogy a gyári e46 M-es futóművel hogy mutat egy 18-as vagy 19-es kerék. Van valakinek ilyen? Vagy fotó?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Csabi056

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. november 06. péntek, 20:32


Sziasztok,
Szeretnék csinosítani a kocsimon, szédülök a magasban
2004es gyári M-es futóművel szerelt 20D kombim van, ültetőrugót keresek/keresnék.
A kérdés:
-nem jó bele a nem M-es futóművekhez gyártott ültetőrugó? (gondolom, h nem)
-hol találok M-eshez rugót?
-milyen mértékü rugóot kell vennem, ahhoz, hogy elöl 3cm hátul 2cm ert tudjak ültetni a mostani állapothoz képest? Az a baj, hogy nem tudom M-es mennyivel alacsonyabb a gyáritól?
Remélem tudtok segíteni!
Esetleg valakinek van képe?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. október 11. vasárnap, 20:14


Rafchee írta: Nincs valami jól bevált emberetek, aki poliuretán szilenteket gyárt? Ki akarom cserélni őket a lengőkarok végén, régen mikor versenyeztem "zöldszilentet" használtunk, nagyon pontos feszes volt vele a kocsi.



küldök privátot, elérhetőséggel (sajnos már nincs fent az érintett)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rafchee

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. október 11. vasárnap, 18:30


Nincs valami jól bevált emberetek, aki poliuretán szilenteket gyárt? Ki akarom cserélni őket a lengőkarok végén, régen mikor versenyeztem "zöldszilentet" használtunk, nagyon pontos feszes volt vele a kocsi.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 11. vasárnap, 18:32

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. október 06. kedd, 18:34


Rafchee írta: Köszi! Továbbá még annyit kérdeznék, hogy a lengőkarokban jól tudom, hogy ki lehet cserélni magába csak a gömbfejeket? Nem kell komplett lengőkart vennem.


Nem,sajnos nem lehet gyárilag cserélni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rafchee

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. október 06. kedd, 18:01


Köszi! Továbbá még annyit kérdeznék, hogy a lengőkarokban jól tudom, hogy ki lehet cserélni magába csak a gömbfejeket? Nem kell komplett lengőkart vennem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. október 06. kedd, 14:48


Rafchee írta: Helló! Cserére szorulnak az M packettes lengéscsillapítóim (E46). Tudnátok ajánlani valamit, hogy milyet vegyek a helyükre?


Sachs

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rafchee

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. október 06. kedd, 14:42


Helló! Cserére szorulnak az M packettes lengéscsillapítóim (E46). Tudnátok ajánlani valamit, hogy milyet vegyek a helyükre?

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 23. kedd, 19:18


notoriusbg írta:
davech írta: Bekerült tegnap gyári komplett M-Packetes első lengéscsillapítók. Lehet hülyeséget kérdezek, de többi futóműhöz tartozó részek stabrúd, lengőkar stb. azokból van m-packetes kivitel, vagy az egy kutya?

Egyenlőre a hátsó részt nem bántottam, nagyon szépen néz ki, hogy az eleje szintben van a hátsóval. (ez lenne a cél) Jelen állás szerint, nemtudom mennyire ok biztonság szempontjából, hogy az eleje m a hátulja meg sima.



Szia, szerintem pl. lengőkarból tuti van külön M-es futóműhöz való. de talán a többi alkatrészből is, le kell csekkolni, az alkatrészes oldalakon általában külön ki van emelve, hogy sportfutóműhöz vagy simához való.


320d futomü alkatreszek.

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2015. június 23. kedd, 18:43


davech írta: Bekerült tegnap gyári komplett M-Packetes első lengéscsillapítók. Lehet hülyeséget kérdezek, de többi futóműhöz tartozó részek stabrúd, lengőkar stb. azokból van m-packetes kivitel, vagy az egy kutya?

Egyenlőre a hátsó részt nem bántottam, nagyon szépen néz ki, hogy az eleje szintben van a hátsóval. (ez lenne a cél) Jelen állás szerint, nemtudom mennyire ok biztonság szempontjából, hogy az eleje m a hátulja meg sima.



Szia, szerintem pl. lengőkarból tuti van külön M-es futóműhöz való. de talán a többi alkatrészből is, le kell csekkolni, az alkatrészes oldalakon általában külön ki van emelve, hogy sportfutóműhöz vagy simához való.

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2015. június 23. kedd, 15:45


Bekerült tegnap gyári komplett M-Packetes első lengéscsillapítók. Lehet hülyeséget kérdezek, de többi futóműhöz tartozó részek stabrúd, lengőkar stb. azokból van m-packetes kivitel, vagy az egy kutya?

Egyenlőre a hátsó részt nem bántottam, nagyon szépen néz ki, hogy az eleje szintben van a hátsóval. (ez lenne a cél) Jelen állás szerint, nemtudom mennyire ok biztonság szempontjából, hogy az eleje m a hátulja meg sima.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. június 15. hétfő, 10:17


Rafchee írta: Sziasztok. Nem tudjátok véletlenül, hogy az M-packetes lengéscsillapítók 4 és 6 hangereséi kompatibilisek egymással? 4 hengeresbe jó e a 6 hengeres első lengéscsillapítója?



A gátlók egyformák, a rugó más


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Rafchee

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. június 14. vasárnap, 09:54


Sziasztok. Nem tudjátok véletlenül, hogy az M-packetes lengéscsillapítók 4 és 6 hangereséi kompatibilisek egymással? 4 hengeresbe jó e a 6 hengeres első lengéscsillapítója?