« előző123következő »
pityek1
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz pityek1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2018. június 03. vasárnap, 18:39


YELLOW írta:
pityek1 írta:
YELLOW írta:
pityek1 írta: Sziasztok! Lenne gy E61 touring autom aminek a bal hatso kereke jobban dol kifele mint a jobb hatso. Lenne valakinek valami tippje mint nezzek meg? Elore is koszonom a segitseget


vidd el futóműveshez, nézzen rá az értékekre, lehet elég egy állítás. rosszabb esetben szilent, csapágy, akármi lehet.


Nagyon szepen koszonom. Elvileg allithato ennekl a tipusnak a hatso futomuve?


nem elvileg, hanem gyakorlatilag is, mint minden autónak, bizonyos határok között.
ha nagyon durva az eltérés a két oldal között szemre is, akkor ott valami megadta magát szerintem.
ehhez tényleg szakember kell, kár is találgatni, mert előbb át kell vizsgálni, majd mérni, és attól függően javítani, vagy beállítani.


Ok. Koszonom a valaszod holnap viszem futomu szervizbe.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. június 03. vasárnap, 16:03


pityek1 írta:
YELLOW írta:
pityek1 írta: Sziasztok! Lenne gy E61 touring autom aminek a bal hatso kereke jobban dol kifele mint a jobb hatso. Lenne valakinek valami tippje mint nezzek meg? Elore is koszonom a segitseget


vidd el futóműveshez, nézzen rá az értékekre, lehet elég egy állítás. rosszabb esetben szilent, csapágy, akármi lehet.


Nagyon szepen koszonom. Elvileg allithato ennekl a tipusnak a hatso futomuve?


nem elvileg, hanem gyakorlatilag is, mint minden autónak, bizonyos határok között.
ha nagyon durva az eltérés a két oldal között szemre is, akkor ott valami megadta magát szerintem.
ehhez tényleg szakember kell, kár is találgatni, mert előbb át kell vizsgálni, majd mérni, és attól függően javítani, vagy beállítani.

pityek1
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz pityek1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2018. június 03. vasárnap, 15:16


YELLOW írta:
pityek1 írta: Sziasztok! Lenne gy E61 touring autom aminek a bal hatso kereke jobban dol kifele mint a jobb hatso. Lenne valakinek valami tippje mint nezzek meg? Elore is koszonom a segitseget


vidd el futóműveshez, nézzen rá az értékekre, lehet elég egy állítás. rosszabb esetben szilent, csapágy, akármi lehet.


Nagyon szepen koszonom. Elvileg allithato ennekl a tipusnak a hatso futomuve?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. június 03. vasárnap, 13:23


pityek1 írta: Sziasztok! Lenne gy E61 touring autom aminek a bal hatso kereke jobban dol kifele mint a jobb hatso. Lenne valakinek valami tippje mint nezzek meg? Elore is koszonom a segitseget


vidd el futóműveshez, nézzen rá az értékekre, lehet elég egy állítás. rosszabb esetben szilent, csapágy, akármi lehet.

pityek1
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz pityek1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2018. június 03. vasárnap, 12:05


Sziasztok! Lenne gy E61 touring autom aminek a bal hatso kereke jobban dol kifele mint a jobb hatso. Lenne valakinek valami tippje mint nezzek meg? Elore is koszonom a segitseget

státusz trafordo27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. április 20. csütörtök, 15:33


Lajcsi írta: Urak látom régen járt itt valaki....csak egy kérdés.Minden e61 hátul csak légrugós verzióban létezik?Köszi,ha valaki erre jár és válaszol.


Szia!

Igen, mind légrugós és sajnos elég borsosak árban a rugók és a kompresszor ha elromlik.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Lajcsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. április 19. szerda, 20:45


Urak látom régen járt itt valaki....csak egy kérdés.Minden e61 hátul csak légrugós verzióban létezik?Köszi,ha valaki erre jár és válaszol.


demy
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2002

státusz demy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2016. április 06. szerda, 22:41


lantika írta:
demy írta: Sziasztok!

Szerintetek az mennyire normális hogy kb 1-2 nap állás után az autó hátulja "leereszt"?
Nem ül le teljesen, de azért látszik hogy lejjebb ült. A kompresszor hangja szép egészséges, csendes, sofőr ajtó nyitás után kb 15 másodperc és fel is pumpálja az autót.
Mi lehet a hiba?
Az alany egy 2002 525i (Touring)

Köszi!


Colostokkal merd meg a kerekjärati iv magassägät,hogy biztos lehess a leeresztesben. Szerintem ha leereszt akkor a rugo szelepe engedi a levegöt,vagy ahol kapja a levegöt.


Rendben, holnap megnézem.
Ha az lenne a hiba amit írtál, mennyire macera javítani?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 06. szerda, 22:41

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 06. szerda, 22:27


demy írta: Sziasztok!

Szerintetek az mennyire normális hogy kb 1-2 nap állás után az autó hátulja "leereszt"?
Nem ül le teljesen, de azért látszik hogy lejjebb ült. A kompresszor hangja szép egészséges, csendes, sofőr ajtó nyitás után kb 15 másodperc és fel is pumpálja az autót.
Mi lehet a hiba?
Az alany egy 2002 525i (Touring)

Köszi!


Colostokkal merd meg a kerekjärati iv magassägät,hogy biztos lehess a leeresztesben. Szerintem ha leereszt akkor a rugo szelepe engedi a levegöt,vagy ahol kapja a levegöt.

demy
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2002

státusz demy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2016. április 06. szerda, 22:11


Sziasztok!

Szerintetek az mennyire normális hogy kb 1-2 nap állás után az autó hátulja "leereszt"?
Nem ül le teljesen, de azért látszik hogy lejjebb ült. A kompresszor hangja szép egészséges, csendes, sofőr ajtó nyitás után kb 15 másodperc és fel is pumpálja az autót.
Mi lehet a hiba?
Az alany egy 2002 525i (Touring)

Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 22:43


hasonlít....

E39 TOURING LÉGRUGÓ KOMPRESSZOR

40E

NAGYKÁLLÓ
POSTA VAN
20 4752578



autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 14:04


YELLOW írta: nem kell pánikolni.
előbb valóban meg kell nézni a csavarokat.
aztán vedd le a szűrőjét, nézzétek, meg, úgy könnyebben megy-e, gyorsabban fúj-e. ha igen, márpedig tutti, mivel ha a szűrő eldugul, akkor kevesebbet szív. lehet van valahol lefújó szelepe is, oda is szoktak szűrőt (inkább hangtompítot) rakni. szóval ha jobba nyom, és csendesebb, akkor mielőtt az új szűrőt feltennétek, a csőbe, vagy ahova csatlakozik, 1-2 csepp műszerolajat, vagy valami WD-40-hez hasonló kenő anyagot befújni. olyan kell, ami a gumi dolgokat tömítés stb nem bántja. aztán mehet rá az új szűrő. ez elég kenés lesz neki.


Ha meg van repedezve a szívó oldali slag és amúgy is szétszedhető (és összerakható ) a kompresszor, akkor valószínűleg szétkapjuk, megpucolni. Ha nem repedt a slag, akkor csak cseppentünk bele valamit. Ha viszont erősen kopott a karmantyú, kell keresnem bele valami csere darabot. Lehet, hogy valamelyik teherautó fék-főmunkahengerének karmantyúja jó lesz bele.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:46


Stubiflex írta:
anubisz írta:
Stubiflex írta:
anubisz írta: Lehet csak le van lazulva valamék csavar, működni működik nem? azt mondja csak zörög.


Szerintem is is. Meg is van kopva belül, mert tovább tart mar neki, amíg felpumpálja és meg is lehet lazulva a felfüggesztése, mert Istentelenül kopog, főleg leállásnál.


Szétszedni biztos szét lehet mert itt van nagyítható kép, és oldható csavarok vannak mindenül.
http://www.airsuspensionparts....e-e61.html


Rákeresek az orosz oldalakon a javítókészletre. A fotón karmantyú volt. ( oroszul MANDZSETA).

Ha megtalálom, belinkelem ide.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 22. szombat, 14:04

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:35


nem kell pánikolni.
előbb valóban meg kell nézni a csavarokat.
aztán vedd le a szűrőjét, nézzétek, meg, úgy könnyebben megy-e, gyorsabban fúj-e. ha igen, márpedig tutti, mivel ha a szűrő eldugul, akkor kevesebbet szív. lehet van valahol lefújó szelepe is, oda is szoktak szűrőt (inkább hangtompítot) rakni. szóval ha jobba nyom, és csendesebb, akkor mielőtt az új szűrőt feltennétek, a csőbe, vagy ahova csatlakozik, 1-2 csepp műszerolajat, vagy valami WD-40-hez hasonló kenő anyagot befújni. olyan kell, ami a gumi dolgokat tömítés stb nem bántja. aztán mehet rá az új szűrő. ez elég kenés lesz neki.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz Stubiflex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. december 22. szombat, 13:35


anubisz írta:
Stubiflex írta:
anubisz írta: Lehet csak le van lazulva valamék csavar, működni működik nem? azt mondja csak zörög.


Szerintem is is. Meg is van kopva belül, mert tovább tart mar neki, amíg felpumpálja és meg is lehet lazulva a felfüggesztése, mert Istentelenül kopog, főleg leállásnál.


Szétszedni biztos szét lehet mert itt van nagyítható kép, és oldható csavarok vannak mindenül.
http://www.airsuspensionparts....e-e61.html


Rákeresek az orosz oldalakon a javítókészletre. A fotón karmantyú volt. ( oroszul MANDZSETA).

Ha megtalálom, belinkelem ide.

« előző123következő »