fury
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz fury

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2010. október 26. kedd, 13:44


Nekem is van probléma az alapjárattal,600 a fordulat,többet eszik!Ja és ha lehúzom a légtömegmérő stekkert nem változik semmi,ugyanúgy megy és ugyanúgy indul!
Mi lehet a gond? Nincs vákum? Fals levegő?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. október 26. kedd, 13:07


Norbi316 írta: Sziasztok!Sajna nekem is elkezdődött ez az alapjárat probléma!Nekem hidegen és melegen is ingadozik!Tegnap csinálta először,hogy lassítottam egy kereszteződésben és leállt!Eddig is volt olyan,hogy nagyon leesett az alapjárat de utána visszaállt!Nagyon bosszant a dolog!Valakinek van ötelete?


- üzemanyag (tankolj máshol először)
- légtömegmérőt tisztítani
- reméljük még nem a benzinpumpa



Norbi316
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Norbi316

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. október 26. kedd, 10:49


Sziasztok!Sajna nekem is elkezdődött ez az alapjárat probléma!Nekem hidegen és melegen is ingadozik!Tegnap csinálta először,hogy lassítottam egy kereszteződésben és leállt!Eddig is volt olyan,hogy nagyon leesett az alapjárat de utána visszaállt!Nagyon bosszant a dolog!Valakinek van ötelete?


fury
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz fury

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2010. október 10. vasárnap, 20:06


Sziasztok!

És az mi lehet hogy ha leálítom a kocsit kb 5másodperc után egy nagyobb szisszenést hallok a pollenszűrő irányábol! Mint amikor a gumit pumpálom és leveszem a szelepröl a kompresszor tömlőt!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz johnnybravo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 18:17


helló!

ugyanez volt a gondom, javaslatom hogy ne vásároljatok előre semmit (kartergázszűrőt, alapjárati motort, stb.)
szépen ki kell bontani a pollenszűrőt, és alatta van egy cső ami összeköti a kg-szűrőt a hengerfejfedéllel. ez nálam olyan állapotban volt, hogy 3 szakadás volt rajta, ezek közül egy a bandázson belül (össze van gumizva egy hűtővíz csővel) szóval észre sem veszitek ha pont ott van kiszakadva. érdemes lehúzni mindkét végét és belefújni.
valószínűnek tartom hogy amilyen minőségű volt a gumicső előbb-utóbb ez mindenkinél elő fog jönni, minél több fals levegőt kap, annál jobban ejti a ford.számot alapjáraton.
csak ki kell cserélni és láss csodát hibátlan a kocsi.

mondanom sem kell, hogy a központizár sufnizásom után ide se vettem új bmw-s csövet 10e-ért(látva az eredeti minőségét) hanem egy vastagabb falú hűtővízcsövet szabtam a helyére.
hogy meddig bírja a gázt arról majd beszámolok, de szerintem nem lehet rosszabb a réginél...

ja bocsi a tünetek:
motorhiba lámpa, prüfung kraftstoff versorgnungsystem
néha egyenetlen alapjárat, fulladásközeli állapotok
kicsit nagyobb fogyasztás
a szívócső hossz állító pillangószelepszerű akármi bezörög
vákum nekem nem volt, nem is lehetett, mert fent ugyebár nyitott volt a gumicső






Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2010. október 05. kedd, 12:57

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 23:37


fazi79 írta: Sziasztok.
Nekem is ingadozik az alapjárat,2002 316i de csak hideg motornál. Viszont az még idegesítőbb, hogy néha füst van a motortérben,olyan mintha égne az olaj vagy kipufogó gáz szivárogna. Menet közben a ventilátor benyomja az utastérbe a kellemetlen füst szagot de érdekes módon nem mindig. Valakinek valami ötlete,hogy mitől van füst a motortérben? Előre is köszi várom az ötleteket.



Szerintem a szelepfedél tömítésed adta meg magát, az alól folyhat ki az olaj a kipufogó csonkodra. Rendeld meg a tömítést, szelepfedelet le, tömítéscsere, csavarok vissza, de óvatosan meghúzni, mert az áláminuimból könnyen kijön a menet

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 21:36


fazi79 írta: Sziasztok.
Nekem is ingadozik az alapjárat,2002 316i de csak hideg motornál. Viszont az még idegesítőbb, hogy néha füst van a motortérben,olyan mintha égne az olaj vagy kipufogó gáz szivárogna. Menet közben a ventilátor benyomja az utastérbe a kellemetlen füst szagot de érdekes módon nem mindig. Valakinek valami ötlete,hogy mitől van füst a motortérben? Előre is köszi várom az ötleteket.



kipuff leömlőnél tömítés, állítólag szokott átégni, esetleg a lambdaszondák és csatlakozások környékén, vagy kartergáz visszavezetés körében... szerintem

szerk.: jah az egyen alapjárat az több mindtől lehet, szerintem mindenképp gépre kell kötni... de lehet ha csak alapjáraton csinálja, akkor gyújtás (gyertya, trafó), alapjárati motor (főleg ha hidegen) jeladók, szenzorok, sok minden... de a gép közelebb vezethet... bár ha nincs EML ikon jelzés akkor lehet eltárolt hiba sincs... esetleg egy élő adatos kivizsgálásból kiderülhet valami




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 22. vasárnap, 22:19


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz fazi79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 20:34


Sziasztok.
Nekem is ingadozik az alapjárat,2002 316i de csak hideg motornál. Viszont az még idegesítőbb, hogy néha füst van a motortérben,olyan mintha égne az olaj vagy kipufogó gáz szivárogna. Menet közben a ventilátor benyomja az utastérbe a kellemetlen füst szagot de érdekes módon nem mindig. Valakinek valami ötlete,hogy mitől van füst a motortérben? Előre is köszi várom az ötleteket.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 22. vasárnap, 20:36

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2010. július 21. szerda, 12:25


Sziasztok!

Nekem is volt ez a probléma az alapjárat ingadozással. Volt légtömegmérő és üzemanyagszűrő csere de nem volt változás. Végső elkeseredésemben bementem a Wallis-ba, hogy mondjanak valamit. A hiba oka: szívócső hosszváltoztató szelep / verstelleinheit /. Teilenummer: 11611438404. Falsot szívott a hibája miatt a motor. Remélem tudtam segíteni hasonló gondokkal küszködőknek.

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2010. június 05. szombat, 17:14


Tyetyi írta:
dfle írta:

Valakinek még ötlete lenne, hogy mi lehet a gond? Megint világít a lámpám!

Üzemanyag szivattyú? Benzinszűrő volt már cserélve?






Benzinszűrőt cseréltem, az üzemanyag szivattyúnak nincsen hangja, az autó nem szokott megtorpanni, a gép "üzemanyag rendszer hibát" ír ki, de konkrétan nem írja a szivattyút! Sajnos nincsen annyi lóvé, hogy csak úgy cserélgessem az alkatrészeket, hátha az a baj alapon, ezért akarnék biztosra menni!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 05. szombat, 17:15

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2010. június 03. csütörtök, 21:34


dfle írta:

Valakinek még ötlete lenne, hogy mi lehet a gond? Megint világít a lámpám!

Üzemanyag szivattyú? Benzinszűrő volt már cserélve?







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. június 03. csütörtök, 21:36

kjoe971
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz kjoe971

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. június 03. csütörtök, 19:35


cox írta:
YELLOW írta:
Kristen76 írta: Hali

Nem tudom,hogy jó helyre írok-e,de a következő a problémám:

Beindítom az autót, már egyből az alapjáratom 500-900 között ingadozik.
Elindulok, megyek egy pár métert, megállok és leáll a motor.
Ezt addig játsza el amíg nem lesz üzemi hőfokon a víz.
Vagy olyat csinálok, hogy elindulok, majd kilököm üresbe, és amikor leáll utána újra indítom a motort.És ilyenkor még nincs üzemi hőfokon a víz, és utána nem áll le.
De most olyan szokást vet fel a vas, hogy a hűtővíz üzemi hőfok alatt van és hirtelen nyomom neki a gázt akkor megtorpan, szinte majdnem le is fullad.Ja és durrog is!!A víz üzemi hőfokánál nyomom neki hirtelen akkor már nem torpan meg, de nem is az igazi.

Iszonyú büdös ami kijön a kipufogóból, szinte olyan mintha két ütemű lenne a vas.
És a fogyasztás is több.Helyben 10l
országúton 8l


Nos ha esetleg valaki nem érti akkor megnyugtatom, én sem!!

De nagyon szívesen venném ha valaki tudna segíteni.


Már cseréltem:Lambda szondát
termosztátot
kilépő hűtőfolyadék jeladót
gyertyákat
levegőszűrőt

Esetleg még a légtömegmérőre gyanakszom.








a durrogás, meg a büdös elégetlen üzemanyag szag pedig nagyon gyertya gyanús, ha pedig volt gyertya cserélve akkor valamelyik trafó lesz. elvileg a diag kimutatja.

Probald meg a legtomegmerorol lehuzni a csatit,ha az a hibas akkor a dadogas megszunik,a szamitogep beallitja a motort egy bizonyos skalara es utana ki kell torolni a hibakodot.



Nekem ugyan ez a baja a gépemnek.Rátettünk egy komputert.Az azt írta,hogy a katalizátor
utáni lambda szonda rosszul mér.Egészen addíg rossz értéket mutat amíg be nem melegszik a motor.Ez után a a lambda szonda már jól működik.Sajnos úgy tűnik oda veszett a katalizátorom!

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 14:57


dfle írta:
cox írta:
dfle írta:
JanoE46 írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kérlek valaki segítsen! Benzines e46 318-asom van, mióta megvettem néha ingadozik az alapjáratom, főleg amikor fordulok be valahova és ki veszem üresbe. Kb. egy éve kezdett világítani a hibajelző lámpám, de semmi nem változott a menetteljesítményben. Üzemanyagrendszer hibát írt ki a hibaolvasó. Az NTautónál azt mondták, hogy cseréltessem ki a kartergázszűrőt csővel együtt. Pár hete ki is cseréltettem,(a szűrő rossz volt, a cső meg el volt hasadva!) miután még jobban ingadozott az alapjárat! Cseréltettem üzemanyag szűrőt is de nincs változás, a lámpa most nem világít, de minden hibatörlés után 150-200 km megtételét követően kezdett újra világítani, így valószínű, hogy megint fog. Az egyik szerelő megijesztett, hogy lehet a benzinszivattyú rosszalkodik és az bármikor felmondhatja a szolgálatot. A szivattyúnak nincs hangja,a motor nem szokott megtorpanni és két éve ingadozik az alapjárat, szerintem eddig már megadta volna magát ha rossz a szivattyú. Nyáron hosszabb utat szeretnék megtenni, ezért aggódok így elindulni! Valakinek van jó tanácsa????
Köszönöm!


Szia!Légtömegmérőre ránéztek?Alapjárati léptetőmotor?A fogyasztásod is jó?



Fogyasztásom jó! A szerelő kitakarította az alapjárati motort! Légtömegmérőt nem nézték, az melyik és hol van a benzineseknél?
Raktatok teszterre?Lambda szonda is lehet,tudod az felelos a keverek kepzesert.



A lambda szonda jó elvileg, a gép sem dobta ki hibának és a zöldkártyán is jó értékeket mutatott!


Valakinek még ötlete lenne, hogy mi lehet a gond? Megint világít a lámpám!

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2010. május 26. szerda, 10:29


cox írta:
dfle írta:
JanoE46 írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kérlek valaki segítsen! Benzines e46 318-asom van, mióta megvettem néha ingadozik az alapjáratom, főleg amikor fordulok be valahova és ki veszem üresbe. Kb. egy éve kezdett világítani a hibajelző lámpám, de semmi nem változott a menetteljesítményben. Üzemanyagrendszer hibát írt ki a hibaolvasó. Az NTautónál azt mondták, hogy cseréltessem ki a kartergázszűrőt csővel együtt. Pár hete ki is cseréltettem,(a szűrő rossz volt, a cső meg el volt hasadva!) miután még jobban ingadozott az alapjárat! Cseréltettem üzemanyag szűrőt is de nincs változás, a lámpa most nem világít, de minden hibatörlés után 150-200 km megtételét követően kezdett újra világítani, így valószínű, hogy megint fog. Az egyik szerelő megijesztett, hogy lehet a benzinszivattyú rosszalkodik és az bármikor felmondhatja a szolgálatot. A szivattyúnak nincs hangja,a motor nem szokott megtorpanni és két éve ingadozik az alapjárat, szerintem eddig már megadta volna magát ha rossz a szivattyú. Nyáron hosszabb utat szeretnék megtenni, ezért aggódok így elindulni! Valakinek van jó tanácsa????
Köszönöm!


Szia!Légtömegmérőre ránéztek?Alapjárati léptetőmotor?A fogyasztásod is jó?



Fogyasztásom jó! A szerelő kitakarította az alapjárati motort! Légtömegmérőt nem nézték, az melyik és hol van a benzineseknél?
Raktatok teszterre?Lambda szonda is lehet,tudod az felelos a keverek kepzesert.



A lambda szonda jó elvileg, a gép sem dobta ki hibának és a zöldkártyán is jó értékeket mutatott!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz cox

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 12:31


dfle írta:
JanoE46 írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kérlek valaki segítsen! Benzines e46 318-asom van, mióta megvettem néha ingadozik az alapjáratom, főleg amikor fordulok be valahova és ki veszem üresbe. Kb. egy éve kezdett világítani a hibajelző lámpám, de semmi nem változott a menetteljesítményben. Üzemanyagrendszer hibát írt ki a hibaolvasó. Az NTautónál azt mondták, hogy cseréltessem ki a kartergázszűrőt csővel együtt. Pár hete ki is cseréltettem,(a szűrő rossz volt, a cső meg el volt hasadva!) miután még jobban ingadozott az alapjárat! Cseréltettem üzemanyag szűrőt is de nincs változás, a lámpa most nem világít, de minden hibatörlés után 150-200 km megtételét követően kezdett újra világítani, így valószínű, hogy megint fog. Az egyik szerelő megijesztett, hogy lehet a benzinszivattyú rosszalkodik és az bármikor felmondhatja a szolgálatot. A szivattyúnak nincs hangja,a motor nem szokott megtorpanni és két éve ingadozik az alapjárat, szerintem eddig már megadta volna magát ha rossz a szivattyú. Nyáron hosszabb utat szeretnék megtenni, ezért aggódok így elindulni! Valakinek van jó tanácsa????
Köszönöm!


Szia!Légtömegmérőre ránéztek?Alapjárati léptetőmotor?A fogyasztásod is jó?



Fogyasztásom jó! A szerelő kitakarította az alapjárati motort! Légtömegmérőt nem nézték, az melyik és hol van a benzineseknél?
Raktatok teszterre?Lambda szonda is lehet,tudod az felelos a keverek kepzesert.