Elküldve: 2010. október 03. vasárnap, 18:17
helló!
ugyanez volt a gondom, javaslatom hogy ne vásároljatok előre semmit (kartergázszűrőt, alapjárati motort, stb.)
szépen ki kell bontani a pollenszűrőt, és alatta van egy cső ami összeköti a kg-szűrőt a hengerfejfedéllel. ez nálam olyan állapotban volt, hogy 3 szakadás volt rajta, ezek közül egy a bandázson belül (össze van gumizva egy hűtővíz csővel) szóval észre sem veszitek ha pont ott van kiszakadva. érdemes lehúzni mindkét végét és belefújni.
valószínűnek tartom hogy amilyen minőségű volt a gumicső előbb-utóbb ez mindenkinél elő fog jönni, minél több fals levegőt kap, annál jobban ejti a ford.számot alapjáraton.
csak ki kell cserélni és láss csodát hibátlan a kocsi.
mondanom sem kell, hogy a központizár sufnizásom után ide se vettem új bmw-s csövet 10e-ért(látva az eredeti minőségét) hanem egy vastagabb falú hűtővízcsövet szabtam a helyére.
hogy meddig bírja a gázt arról majd beszámolok, de szerintem nem lehet rosszabb a réginél...
ja bocsi a tünetek:
motorhiba lámpa, prüfung kraftstoff versorgnungsystem
néha egyenetlen alapjárat, fulladásközeli állapotok
kicsit nagyobb fogyasztás
a szívócső hossz állító pillangószelepszerű akármi bezörög
vákum nekem nem volt, nem is lehetett, mert fent ugyebár nyitott volt a gumicső
Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2010. október 05. kedd, 12:57