hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 20:15


BarG írta:

Hűha !!!
Épp most gondolkodtam a teljes hátsó szilentkészlet - 8 db - poliuretánra történő cseréjéről. Mivel a Powerflex is poliuretán, meg a kinézettek is, ezért ezekre is igaz lehet a kenegetési igény? Ahhoz totál szét kéne szedni évente a futóművet, ami szerintem nem vállalható.



Szia! Igen, azokra is. Így már nem is olyan édes az a szőlő. Ezt a zsírozgatást rendre szeretik elhallgatni mindenhol, mivel eléggé macerás a művelet kb évente és nem pörögne a bolt, mert ennek tudatában nem venné senki. Ha meg visszaviszed, hogy tönkrement idő előtt, akkor mondják, hogy erre nem vonatkozik a gari, mivel nem volt zsírozva az általuk ajánlott spec zsírral. Saját véleményem: nem gondolom, hogy a BMW tervezői akkora hülyék lennének, hogy nem jöttek volna rá arra, hogy oda egy akár merev befogás is megtenné (mert a Powerflex már szinte az) és nem kéne szarozni ezekkel a szilentekkel.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 19:44


hil írta:
laleeboy írta: Üdv
Nem pontosan ez az a topic aminekem kell, de jobb híján ide írok.
E36 első stabrúdszilent csere lesz.
Meg is vettem a jó kis Powerflex-et.
Az lenne a kérdésem hogy a Powerflex-es csomagban talált kenőanyagot hol kell használni?
Tegyem a szilent és a stabrúd közé? Vagy a szilenttartó csavaokat kell megkenni vele?

Köszi


Szia! Jó választás volt a Powerflex. És évente újra kell zsírozgatni, amit elfelejtenek közölni a vevővel. Így már kissé macerás.....



Hűha !!!
Épp most gondolkodtam a teljes hátsó szilentkészlet - 8 db - poliuretánra történő cseréjéről. Mivel a Powerflex is poliuretán, meg a kinézettek is, ezért ezekre is igaz lehet a kenegetési igény? Ahhoz totál szét kéne szedni évente a futóművet, ami szerintem nem vállalható.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 17:28


laleeboy írta: Üdv
Nem pontosan ez az a topic aminekem kell, de jobb híján ide írok.
E36 első stabrúdszilent csere lesz.
Meg is vettem a jó kis Powerflex-et.
Az lenne a kérdésem hogy a Powerflex-es csomagban talált kenőanyagot hol kell használni?
Tegyem a szilent és a stabrúd közé? Vagy a szilenttartó csavaokat kell megkenni vele?

Köszi


Szia! Jó választás volt a Powerflex. És évente újra kell zsírozgatni, amit elfelejtenek közölni a vevővel. Így már kissé macerás.....



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 15:11


laleeboy írta: Üdv
Nem pontosan ez az a topic aminekem kell, de jobb híján ide írok.
E36 első stabrúdszilent csere lesz.
Meg is vettem a jó kis Powerflex-et.
Az lenne a kérdésem hogy a Powerflex-es csomagban talált kenőanyagot hol kell használni?
Tegyem a szilent és a stabrúd közé? Vagy a szilenttartó csavaokat kell megkenni vele?

Köszi


A kenőanyagot a mozgó alkatrészek közé kell rakni. Ez esetben a stabilizátor és a szilent közé.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 13:48


Üdv
Nem pontosan ez az a topic aminekem kell, de jobb híján ide írok.
E36 első stabrúdszilent csere lesz.
Meg is vettem a jó kis Powerflex-et.
Az lenne a kérdésem hogy a Powerflex-es csomagban talált kenőanyagot hol kell használni?
Tegyem a szilent és a stabrúd közé? Vagy a szilenttartó csavaokat kell megkenni vele?

Köszi

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 12:34


Csaó. a Meyle hd lengőkarban cserélhető gömbfejek vannak.

restart
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz restart

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 09:27


Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy valaki megpróbálta-e már a gyári lengőkart lemásolni annyi különbséggel, hogy cserélhető legyen a gömbfej?


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 11:31


YELLOW írta:
Zolee írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Kopogás nem szűnt meg, viszont a szilentcsere és a futómű állítás után jobb lett a kocsi egyenes futása (eddig 80-90-nél folyamatosan irányítani kellett) cserébe rosszabbul kanyarodik (majd megszokom)

A többi szilentem mind oks, úgyhogy nem ezek okozzák a koppanást. Nyomozás folyt köv.

ui
viszont találtunk mást amire lehet költeni a jó forintot, szóval húzok át egy vízpumpás vagy hasonló topkiba.


Köszi az infókat! Én még nem léptem az ügyben, ha megtörtént a csere, megírom...


lehet annyira ültetve van a verdátok, hogy már a hangyák kopognak vissza, mert súruljátok a seggüket



Nem az ültetéssel van gond - az sima M-es - a nagyfalu kiváló úthálózatának köszönhető a szilent-lengőkar probléma.

Ha belegondolok, be kellene hajtani rajtuk a költségeink egy részét, fizetjük azt a rengeteg adót, akarom mondani önkéntes hozzájárulást - mert ugye fidesz óta nincsenek adók


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 11:27


YELLOW írta:
Zolee írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Kopogás nem szűnt meg, viszont a szilentcsere és a futómű állítás után jobb lett a kocsi egyenes futása (eddig 80-90-nél folyamatosan irányítani kellett) cserébe rosszabbul kanyarodik (majd megszokom)

A többi szilentem mind oks, úgyhogy nem ezek okozzák a koppanást. Nyomozás folyt köv.

ui
viszont találtunk mást amire lehet költeni a jó forintot, szóval húzok át egy vízpumpás vagy hasonló topkiba.


Köszi az infókat! Én még nem léptem az ügyben, ha megtörtént a csere, megírom...


lehet annyira ültetve van a verdátok, hogy már a hangyák kopognak vissza, mert súruljátok a seggüket




(az enyém széria futóműves)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 11:11


Zolee írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Kopogás nem szűnt meg, viszont a szilentcsere és a futómű állítás után jobb lett a kocsi egyenes futása (eddig 80-90-nél folyamatosan irányítani kellett) cserébe rosszabbul kanyarodik (majd megszokom)

A többi szilentem mind oks, úgyhogy nem ezek okozzák a koppanást. Nyomozás folyt köv.

ui
viszont találtunk mást amire lehet költeni a jó forintot, szóval húzok át egy vízpumpás vagy hasonló topkiba.


Köszi az infókat! Én még nem léptem az ügyben, ha megtörtént a csere, megírom...


lehet annyira ültetve van a verdátok, hogy már a hangyák kopognak vissza, mert súruljátok a seggüket



Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 11:05


SP_323i írta: Sziasztok!

Kopogás nem szűnt meg, viszont a szilentcsere és a futómű állítás után jobb lett a kocsi egyenes futása (eddig 80-90-nél folyamatosan irányítani kellett) cserébe rosszabbul kanyarodik (majd megszokom)

A többi szilentem mind oks, úgyhogy nem ezek okozzák a koppanást. Nyomozás folyt köv.

ui
viszont találtunk mást amire lehet költeni a jó forintot, szóval húzok át egy vízpumpás vagy hasonló topkiba.


Köszi az infókat! Én még nem léptem az ügyben, ha megtörtént a csere, megírom...

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 10:28


Sziasztok!

Kopogás nem szűnt meg, viszont a szilentcsere és a futómű állítás után jobb lett a kocsi egyenes futása (eddig 80-90-nél folyamatosan irányítani kellett) cserébe rosszabbul kanyarodik (majd megszokom)

A többi szilentem mind oks, úgyhogy nem ezek okozzák a koppanást. Nyomozás folyt köv.

ui
viszont találtunk mást amire lehet költeni a jó forintot, szóval húzok át egy vízpumpás vagy hasonló topkiba.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 12:57


Hali!

Ígértem visszajelzést a szilent cseréről. Na ebből még nincs semmi, mivel e hét csüt.-re lett áthelyezve a művelet két csápos emelőhöz ragaszkodó X3-as jóvoltából. Szóval nincs elfelejtve a dolog csak tolódik.

más
Utána néztem a diffi szilent témának. Érdekes lehet. Ha fönt lesz az emelőn a vas, akkor alaposan megnézem. Köszönöm a tippet!!!

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. október 04. kedd, 16:25


m_attila írta: Kopogni ez nem szokott,ahhoz már nagyon gatyának kell lennie.
előre hátra menet közti hang az a diffiszilent lesz

a 4es szilent a hátsó lengőkar szilentje ...ha ez lóg ettől igen instabillá válik az autó


Zolee írta:
SP_323i írta:
m_attila írta: A 4es

üdv



Zolee írta: Cseréltem első lengőkarokat és nagyszilenteket (a jobb oldal nagyon gatya volt, a balra is ráfért a csere), azonban még mindig érzem az autón fékezéskor h kicsit 'úszik' a kasztni. Hátsó szilent okozhat-e ilyet, ill. melyik hátsó szilent szokott először megpusztulni?

Mj: végigolvastam a topikot, a címet leszámítva egy szó sem esik hátsó szilentről





Na ezen átsiklottam. Nekem holnap fogják cserélni a 4es színetet, mert már ki van a bal oldali. Szerintem úszni ettől fékezéskor nem fog a kocsi (nekem legalábbis nem csinál ilyet), viszont érdekes kopogást hallat főleg olyankor amikor irányt váltó (előre - hátra - előre) manővereket csinálok. Majd szerdán beszámolok a fejleményekről ha érdekes a téma.


Nálam nincs kopogás, várom a fejleményeket!




Még1x is thx Attila, akkor tuti a 4-es szilent lesz a tettes.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. október 04. kedd, 15:25


Tudom, de pénteken fönt volt a csáposon a kocsi és átnéztünk - feszegettük az összes szílentet hátul és csak ez az egy van sz@r állapotban. Mondjuk ennek tényleg kilóg a bele. Azt, hogy instabil lenne tőle a kocsi azt nem érzem, pedig szerintem is éreznem kéne.
A lényeg, hogy holnap csere aztán pár nap használat után kiderül, hogy megszűnt e a kopogás, vagy folytatni kell a kutatást a forrása után.

m_attila írta: Kopogni ez nem szokott,ahhoz már nagyon gatyának kell lennie.
előre hátra menet közti hang az a diffiszilent lesz

a 4es szilent a hátsó lengőkar szilentje ...ha ez lóg ettől igen instabillá válik az autó


Zolee írta:
SP_323i írta:
m_attila írta: A 4es

üdv



Zolee írta: Cseréltem első lengőkarokat és nagyszilenteket (a jobb oldal nagyon gatya volt, a balra is ráfért a csere), azonban még mindig érzem az autón fékezéskor h kicsit 'úszik' a kasztni. Hátsó szilent okozhat-e ilyet, ill. melyik hátsó szilent szokott először megpusztulni?

Mj: végigolvastam a topikot, a címet leszámítva egy szó sem esik hátsó szilentről





Na ezen átsiklottam. Nekem holnap fogják cserélni a 4es színetet, mert már ki van a bal oldali. Szerintem úszni ettől fékezéskor nem fog a kocsi (nekem legalábbis nem csinál ilyet), viszont érdekes kopogást hallat főleg olyankor amikor irányt váltó (előre - hátra - előre) manővereket csinálok. Majd szerdán beszámolok a fejleményekről ha érdekes a téma.


Nálam nincs kopogás, várom a fejleményeket!