Pocses írta:
compact írta:
Grifi írta:
Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.
Üdv!
A rossz alkatrészt nem illik vissza adni csak akkor ha az ügyfél azt külön kéri!
Illeszteni kell és próba út sem árt a helyes működés ellenőrzése miatt, ez a te esetedben 150km volt, gondolom sok idejük volt vagy a te autóddal intézték a napi teendőket próbaút címen.
Problémáznod felesleges, mert sajnos semmit nem érsz el vele, ha a hibatünetek megszűntek amiért elvitted az autót akkor örülj neki, ha az általad leírtak zavarnak akkor legközelebb ne oda vidd az autót!
Ezt nem osztom. Jobb helyeken ki van készítve a cserélt helyett a régi alkatrész. Barátom hibáján kívül hibás lett a verda, az autómentő költségét és az alkatrész + javítást is a szerelőnk állta!
nah de ez is olyan, hogy egy laikusnak kitehetnek akármilyen alkatrészt, más autóból is, oszt aszondják ez lett kicserélve. sajnos nem teheti meg mindenki, hogy az autó mellett álljon, vagy eleve meg sem engedik.
ez olyan, hogy apámnak azt írta a gép, hogy lambda szonda hiba, szegénykeverék vagy mi. egy szervízben (hivatalos) lazán kicseréltették volna a szondát (idézőjelben csere), oszt amúgy csak a csatit kellett átmozgatni.