bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 20:32


Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 20:17


bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. november 03. vasárnap, 20:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 20:16


Pocses írta:
compact írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Üdv!

A rossz alkatrészt nem illik vissza adni csak akkor ha az ügyfél azt külön kéri!
Illeszteni kell és próba út sem árt a helyes működés ellenőrzése miatt, ez a te esetedben 150km volt, gondolom sok idejük volt vagy a te autóddal intézték a napi teendőket próbaút címen.
Problémáznod felesleges, mert sajnos semmit nem érsz el vele, ha a hibatünetek megszűntek amiért elvitted az autót akkor örülj neki, ha az általad leírtak zavarnak akkor legközelebb ne oda vidd az autót!




Ezt nem osztom. Jobb helyeken ki van készítve a cserélt helyett a régi alkatrész. Barátom hibáján kívül hibás lett a verda, az autómentő költségét és az alkatrész + javítást is a szerelőnk állta!


nah de ez is olyan, hogy egy laikusnak kitehetnek akármilyen alkatrészt, más autóból is, oszt aszondják ez lett kicserélve. sajnos nem teheti meg mindenki, hogy az autó mellett álljon, vagy eleve meg sem engedik.
ez olyan, hogy apámnak azt írta a gép, hogy lambda szonda hiba, szegénykeverék vagy mi. egy szervízben (hivatalos) lazán kicseréltették volna a szondát (idézőjelben csere), oszt amúgy csak a csatit kellett átmozgatni.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 20:15


Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 20:09


compact írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Üdv!

A rossz alkatrészt nem illik vissza adni csak akkor ha az ügyfél azt külön kéri!
Illeszteni kell és próba út sem árt a helyes működés ellenőrzése miatt, ez a te esetedben 150km volt, gondolom sok idejük volt vagy a te autóddal intézték a napi teendőket próbaút címen.
Problémáznod felesleges, mert sajnos semmit nem érsz el vele, ha a hibatünetek megszűntek amiért elvitted az autót akkor örülj neki, ha az általad leírtak zavarnak akkor legközelebb ne oda vidd az autót!




Ezt nem osztom. Jobb helyeken ki van készítve a cserélt helyett a régi alkatrész. Barátom hibáján kívül hibás lett a verda, az autómentő költségét és az alkatrész + javítást is a szerelőnk állta!

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 20:03


Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Üdv!

A rossz alkatrészt nem illik vissza adni csak akkor ha az ügyfél azt külön kéri!
Illeszteni kell és próba út sem árt a helyes működés ellenőrzése miatt, ez a te esetedben 150km volt, gondolom sok idejük volt vagy a te autóddal intézték a napi teendőket próbaút címen.
Problémáznod felesleges, mert sajnos semmit nem érsz el vele, ha a hibatünetek megszűntek amiért elvitted az autót akkor örülj neki, ha az általad leírtak zavarnak akkor legközelebb ne oda vidd az autót!




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 19:40


BarG írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
jlaci74 írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Nekem bűzlik a story.
Én biztosan utána néznék a részleteknek...



Pedig a NoX szenzort tényleg be kell tanítani, ha a 150km nem is indokolt, de 100 biztosan.

Megjegyezném, hogy a tulajdonos bámennyire ügyes, NEM tudja betanítani, tehát indolt volt a próbaút.


Érik az autóvétel. Csak az a gondom, hogy minden új dízel gépben benne van most már nem csak a dpf, de a NOx katalizátor is. Árgus szemekkel figyelem a fórumot, de Grifi kollega az első, aki ilyen hibával idejött. Ezt értelmezhetem úgy, hogy nincs baj ezekkel az új fejlesztésekkel, vagy egyszerűen mindenki leszurkolja azt a néhányszázezres környezetvédelmi adót, anélkül, hogy jómagyar módra kerülőutat keresne? Még néhány év kell, amíg a sufniipar kidolgozza a megoldást az edc17 ellen, de addig mit lehet várni?


Grifinek benzinese van és szenzorhibája volt, ami a dieselben nincs, úgyhogy ne aggódj.


Azt láttam,hogy neki benzinese van, de az új dízelekben már van NOx SCR. Annak a működését nem monitorozzák? Iszonyú mennyiségű szondát láttam az új F32 420d dpf-e körül.


Nincs velük gond.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 19:31


bmw320d4 írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
jlaci74 írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Nekem bűzlik a story.
Én biztosan utána néznék a részleteknek...



Pedig a NoX szenzort tényleg be kell tanítani, ha a 150km nem is indokolt, de 100 biztosan.

Megjegyezném, hogy a tulajdonos bámennyire ügyes, NEM tudja betanítani, tehát indolt volt a próbaút.


Érik az autóvétel. Csak az a gondom, hogy minden új dízel gépben benne van most már nem csak a dpf, de a NOx katalizátor is. Árgus szemekkel figyelem a fórumot, de Grifi kollega az első, aki ilyen hibával idejött. Ezt értelmezhetem úgy, hogy nincs baj ezekkel az új fejlesztésekkel, vagy egyszerűen mindenki leszurkolja azt a néhányszázezres környezetvédelmi adót, anélkül, hogy jómagyar módra kerülőutat keresne? Még néhány év kell, amíg a sufniipar kidolgozza a megoldást az edc17 ellen, de addig mit lehet várni?


Grifinek benzinese van és szenzorhibája volt, ami a dieselben nincs, úgyhogy ne aggódj.


Azt láttam,hogy neki benzinese van, de az új dízelekben már van NOx SCR. Annak a működését nem monitorozzák? Iszonyú mennyiségű szondát láttam az új F32 420d dpf-e körül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 19:09


Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 18:58


BarG írta:
bmw320d4 írta:
jlaci74 írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Nekem bűzlik a story.
Én biztosan utána néznék a részleteknek...



Pedig a NoX szenzort tényleg be kell tanítani, ha a 150km nem is indokolt, de 100 biztosan.

Megjegyezném, hogy a tulajdonos bámennyire ügyes, NEM tudja betanítani, tehát indolt volt a próbaút.


Érik az autóvétel. Csak az a gondom, hogy minden új dízel gépben benne van most már nem csak a dpf, de a NOx katalizátor is. Árgus szemekkel figyelem a fórumot, de Grifi kollega az első, aki ilyen hibával idejött. Ezt értelmezhetem úgy, hogy nincs baj ezekkel az új fejlesztésekkel, vagy egyszerűen mindenki leszurkolja azt a néhányszázezres környezetvédelmi adót, anélkül, hogy jómagyar módra kerülőutat keresne? Még néhány év kell, amíg a sufniipar kidolgozza a megoldást az edc17 ellen, de addig mit lehet várni?


Grifinek benzinese van és szenzorhibája volt, ami a dieselben nincs, úgyhogy ne aggódj.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 18:53


bmw320d4 írta:
jlaci74 írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Nekem bűzlik a story.
Én biztosan utána néznék a részleteknek...



Pedig a NoX szenzort tényleg be kell tanítani, ha a 150km nem is indokolt, de 100 biztosan.

Megjegyezném, hogy a tulajdonos bámennyire ügyes, NEM tudja betanítani, tehát indolt volt a próbaút.


Érik az autóvétel. Csak az a gondom, hogy minden új dízel gépben benne van most már nem csak a dpf, de a NOx katalizátor is. Árgus szemekkel figyelem a fórumot, de Grifi kollega az első, aki ilyen hibával idejött. Ezt értelmezhetem úgy, hogy nincs baj ezekkel az új fejlesztésekkel, vagy egyszerűen mindenki leszurkolja azt a néhányszázezres környezetvédelmi adót, anélkül, hogy jómagyar módra kerülőutat keresne? Még néhány év kell, amíg a sufniipar kidolgozza a megoldást az edc17 ellen, de addig mit lehet várni?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 18:12


jlaci74 írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Nekem bűzlik a story.
Én biztosan utána néznék a részleteknek...



Pedig a NoX szenzort tényleg be kell tanítani, ha a 150km nem is indokolt, de 100 biztosan.

Megjegyezném, hogy a tulajdonos bámennyire ügyes, NEM tudja betanítani, tehát indolt volt a próbaút.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 18:08


Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Nekem bűzlik a story.
Én biztosan utána néznék a részleteknek...



matug
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz matug

Újonc

Elismertség: 11% (2 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 17:59


Mindenhol szóltak volna, mert megszűnt július 1-el a piros környezetvédelmi matrica!

Robin68 írta:
hil írta: Műszaki vizsga előtt álltam és a kéziféket akartam beállítatni padon a vizsgára, azért volt az NT látogatásom, meg ABS jeladó csere miatt. Takarítás után magam állítottam be a kéziféket mérőórás nyomaték kulccsal és teljesen jó is volt, egyformán fogott mindkettő. A vizsga is megtörtént, az emissziós értékek szerint a legjobb kategóriába kéne kerülnie az autómnak, dehát nem kaphat csak kék matricát, mert ugye ez magyarország. Ebből kifolyólag, új forgalmiért mehetek az okmány irodába, mert tisztelt hatóság elírta a forgalmiban a környezetvédelmi kategória besorolást. Vajon más vizsgahelyen is szóltak volna ezért, vagy feltették volna a pirosat, aztán vigye a paraszt. Az NT Autó a mai látogatásom alkalmával nálam csillagos 5-re vizsgázott, pedig még csak kétszer voltam náluk.


Én tegnap voltam érdeklődni vizsga ügyben ott ahol vizsgázni szokott és nekem is azt mondták, hogy ha kérem akkor át minősítik majd amikor vizsgázik, vagy lesz piros matricám. Igaz, hogy okmányirodás macera de ezt is megkérdeztem..... a hátsó rendszámtábla kell hozzá, 580 Forintocska és át írják a forgalmiban. Ennyi az össz költség. Szerintem ennyit megér.... (nekem mindenképp )





autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2009

státusz Grifi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 17:30


Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.