b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. május 27. péntek, 11:25


juhaszadika írta:

és csere után, van amit érdemes szem előtt tartani, a későbbi legjobb fékhatás elérése érdekében?



Mire gondolsz? Lehet az első 100m-en vészfékezni kell, tehát ennek a beszerelés pillanatától tökéletesen kell működni.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. május 27. péntek, 09:23


YELLOW írta:
juhaszadika írta:
csanadizoli írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

fékcsere előtt állok, szerelőm a Trw féket ajánlotta. Én az Ate, vagy a Bosch mellett vaciláltam. Szerintetek van gyári minőségű a Trw?
Köszönöm


Hello!
Engem is hasonlo kétségek gyötörtek a multhéten,én az Ate tárcsa és betét mellett döntöttem.
Szerintem nézz szét alaposan,hogy hol veszed,mert nagy az áreltérés.
Én a 4 tárcsát és betéteket a Kovacsautonal vettem 71850éer,ugyanez az Unixnál kb 120ezer lett volna.
üdv


Énis végül az Ate mellett döntöttem.
De még most se értem, hogy lehet hogy ekkora áreltérések vannak?




rosszul csináljátok...
van kis autósbolt, aki a unix-tól rendel, persze ő átlagban 40% kedvezménnyel kapja, mint amit látsz a webáruházban, aztán az adó is lejön neki. sok kisbolt, kisebb haszonnal dolgozik, így simán ad 10-30% kedvezményt a webáruházas árhoz képest. emiatt neki jobban pörög a bolt, és sok kicsi sokra megy.
nekem több ismerős is van, akik nem boltok, csak vannak kedvezményei így velük is lehet egyezkedni.
a KA-nál pedig tudni kell, hogy náluk kicsi a mennyiség. tehát lehet megnézel egy alkatrészt, aztán 1 hát múlva már nincs belőle, és nem is tudják mikor lesz belőle, lehete gy év múlva sem lesz. ebből gondolom, hogy ők is az utolsó darabokat vásárolják fel raktárakból, forgalmazóktól nyomott áron, több országból. ezért tudja olcsón adni.

ezt a szettet akciósan 75e körül lett volna kisboltba, unix-tól rendelve. szerintem a boltos átqurta magát, de rákérdeztem többször is, így 55e-ért vettem meg.



és csere után, van amit érdemes szem előtt tartani, a későbbi legjobb fékhatás elérése érdekében?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 27. péntek, 07:45


juhaszadika írta:
csanadizoli írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

fékcsere előtt állok, szerelőm a Trw féket ajánlotta. Én az Ate, vagy a Bosch mellett vaciláltam. Szerintetek van gyári minőségű a Trw?
Köszönöm


Hello!
Engem is hasonlo kétségek gyötörtek a multhéten,én az Ate tárcsa és betét mellett döntöttem.
Szerintem nézz szét alaposan,hogy hol veszed,mert nagy az áreltérés.
Én a 4 tárcsát és betéteket a Kovacsautonal vettem 71850éer,ugyanez az Unixnál kb 120ezer lett volna.
üdv


Énis végül az Ate mellett döntöttem.
De még most se értem, hogy lehet hogy ekkora áreltérések vannak?




rosszul csináljátok...
van kis autósbolt, aki a unix-tól rendel, persze ő átlagban 40% kedvezménnyel kapja, mint amit látsz a webáruházban, aztán az adó is lejön neki. sok kisbolt, kisebb haszonnal dolgozik, így simán ad 10-30% kedvezményt a webáruházas árhoz képest. emiatt neki jobban pörög a bolt, és sok kicsi sokra megy.
nekem több ismerős is van, akik nem boltok, csak vannak kedvezményei így velük is lehet egyezkedni.
a KA-nál pedig tudni kell, hogy náluk kicsi a mennyiség. tehát lehet megnézel egy alkatrészt, aztán 1 hát múlva már nincs belőle, és nem is tudják mikor lesz belőle, lehete gy év múlva sem lesz. ebből gondolom, hogy ők is az utolsó darabokat vásárolják fel raktárakból, forgalmazóktól nyomott áron, több országból. ezért tudja olcsón adni.

ezt a szettet akciósan 75e körül lett volna kisboltba, unix-tól rendelve. szerintem a boltos átqurta magát, de rákérdeztem többször is, így 55e-ért vettem meg.



juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. május 27. péntek, 07:27


csanadizoli írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

fékcsere előtt állok, szerelőm a Trw féket ajánlotta. Én az Ate, vagy a Bosch mellett vaciláltam. Szerintetek van gyári minőségű a Trw?
Köszönöm


Hello!
Engem is hasonlo kétségek gyötörtek a multhéten,én az Ate tárcsa és betét mellett döntöttem.
Szerintem nézz szét alaposan,hogy hol veszed,mert nagy az áreltérés.
Én a 4 tárcsát és betéteket a Kovacsautonal vettem 71850éer,ugyanez az Unixnál kb 120ezer lett volna.
üdv


Énis végül az Ate mellett döntöttem.
De még most se értem, hogy lehet hogy ekkora áreltérések vannak?




csanadizoli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csanadizoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2016. május 26. csütörtök, 21:51


juhaszadika írta: Sziasztok,

fékcsere előtt állok, szerelőm a Trw féket ajánlotta. Én az Ate, vagy a Bosch mellett vaciláltam. Szerintetek van gyári minőségű a Trw?
Köszönöm


Hello!
Engem is hasonlo kétségek gyötörtek a multhéten,én az Ate tárcsa és betét mellett döntöttem.
Szerintem nézz szét alaposan,hogy hol veszed,mert nagy az áreltérés.
Én a 4 tárcsát és betéteket a Kovacsautonal vettem 71850éer,ugyanez az Unixnál kb 120ezer lett volna.
üdv

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 26. csütörtök, 08:11


korábban említettem a Jurid-ot, mint márkát. az egyémnek gyári tárcsája és betétje volt az.
most havernak OFF autóhoz nézegettük, mert neki sípol a fék. ajánlottam ezt.
viszont a márka elírásnál ugye az van, hogy Jurid (Honeywell) és gyári beszállítója a BMW 5-ösnek és a Suzuki-nak. azt nem tudom ez melyik évjáratra vonatkozik. viszont a Suzuki-k nagy részének sípol a fékje. szinte az összes Stift II-nek hallani, vagy Ignácnak.
és az ára is jóval kevesebb, még az enyémhez is. anno amikor nézegettem, nem volt olcsó, igaz nem is a drága kategória volt. de most eléggé az olcsók táborát erősíti. és ez nekem fura. nyilván több minőség van belőle.

de kérdezném, hogy akinek ajánlottam mostanában, és vásárolt is Jurid terméket, nekik mik a tapasztalataik? mert már kicsit elelntmondásosnak tűnik, így hogy a szufuklit is említik, meg régebben a Honeywell-t nem láttam ott a márka nevénél. így attól tartok lehet nem olyan már, mint régen, talán ezért is lett ólcsóbb alternatíva.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. május 26. csütörtök, 07:51


Sziasztok,

fékcsere előtt állok, szerelőm a Trw féket ajánlotta. Én az Ate, vagy a Bosch mellett vaciláltam. Szerintetek van gyári minőségű a Trw?
Köszönöm


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Joci320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. május 13. péntek, 17:31


Sziasztok!

Szeretnem lecserelni a hatso fektarcsakat, de be van rohadva a feknyereg egyik csavarja. Mar mindent probaltam de nem jon le. Valakinek van valami otlete? Koszike
udv

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. április 06. szerda, 20:21


Üdv!
Úgy néz ki mindkét hátsó féknyergemet ki kell cserélni mert nagyon rozsdás, az egyikben a dugattyút már javítani kellett mert befogott.
Mit ajánlotok?
Ezt megéri megvenni vagy csak a gyári?
Erre az van írva hogy felújított.. Az vajon mit jelent gyári és azt felújították, vagy nem lehet tudni?

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. április 06. szerda, 11:26


Sziasztok!
Tudja vki, hogy az E46 M3 gyári beszállítója melyik cég volt fék tekintetében?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. április 05. kedd, 18:16


YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
Felrakattam a Jurid tárcsákat és pofákat. Szuper fékhatás de tolatáskor, ha egy kicsit határozottabban lépek a fékre, akkor koppan egyet hátul a féknél.
Mi lehet ez?
Köszönöm!


futóművet kellene átnézni... szilenteket. a fékpofa rögzítő rugó jól van betéve? lehet mozog a betét. a féknyereg kellően rögzítve lett?


Szia! Köszönöm a tippet. Utánajárok és megírom, hogy mi volt a probléma.


Sziasztok! A probléma továbbra sem oldódott meg. Teljesen szétszedettem a hátsó fékeket és újra összerak. Természetesen, ha már emelőn volt akkor megnézettem a már említett tippeket, de úgy néz ki, hogy minden OK. A helyzet változatlan.



tudni kellene a futómű menniyre lett alaposan átnézve. hátsó tornycsapágy, diffitartó kengyel felfügegsztése, stb? (pl lehet a diffi tartó szilent a rossz)
még annyi, hogy a tárcsa rögzítő kis csavar is benne van?
bocs de csak találgatni lehet, a szerelőnek kellene tudni, aki látja is a dolgokat és remélhetőleg ért is hozzá.


Féltengely????

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. április 04. hétfő, 18:41


zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
Felrakattam a Jurid tárcsákat és pofákat. Szuper fékhatás de tolatáskor, ha egy kicsit határozottabban lépek a fékre, akkor koppan egyet hátul a féknél.
Mi lehet ez?
Köszönöm!


futóművet kellene átnézni... szilenteket. a fékpofa rögzítő rugó jól van betéve? lehet mozog a betét. a féknyereg kellően rögzítve lett?


Szia! Köszönöm a tippet. Utánajárok és megírom, hogy mi volt a probléma.


Sziasztok! A probléma továbbra sem oldódott meg. Teljesen szétszedettem a hátsó fékeket és újra összerak. Természetesen, ha már emelőn volt akkor megnézettem a már említett tippeket, de úgy néz ki, hogy minden OK. A helyzet változatlan.



tudni kellene a futómű menniyre lett alaposan átnézve. hátsó tornycsapágy, diffitartó kengyel felfügegsztése, stb? (pl lehet a diffi tartó szilent a rossz)
még annyi, hogy a tárcsa rögzítő kis csavar is benne van?
bocs de csak találgatni lehet, a szerelőnek kellene tudni, aki látja is a dolgokat és remélhetőleg ért is hozzá.

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. április 04. hétfő, 16:44


zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
Felrakattam a Jurid tárcsákat és pofákat. Szuper fékhatás de tolatáskor, ha egy kicsit határozottabban lépek a fékre, akkor koppan egyet hátul a féknél.
Mi lehet ez?
Köszönöm!


futóművet kellene átnézni... szilenteket. a fékpofa rögzítő rugó jól van betéve? lehet mozog a betét. a féknyereg kellően rögzítve lett?


Szia! Köszönöm a tippet. Utánajárok és megírom, hogy mi volt a probléma.


Sziasztok! A probléma továbbra sem oldódott meg. Teljesen szétszedettem a hátsó fékeket és újra összerak. Természetesen, ha már emelőn volt akkor megnézettem a már említett tippeket, de úgy néz ki, hogy minden OK. A helyzet változatlan.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 04. hétfő, 16:46

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Nocsi20d

Újonc

Elismertség: 16% (2 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2016. március 07. hétfő, 20:37


sevcsenko írta: Üdv mindenkinek,

Szeretném a tanácsotokat kérni első féktárcsával kapcsolatos problémámat illetően.
A kocsim 130e Km - nél kapott új első féktárcsákat (ATE) és betéteket (ATE) kopásjelzővel együtt, a csere óta 16e km-t tettem meg vele és a napokban észrevettem, hogy 3-4 szabályos matt (fekete) "csík" jelent meg mindkét oldalon a tárcsán ami gondolom a betétek és a tárcsa közötti nem 100 %-os érintkezés miatt van. A "csíkok" ujjbeggyel is kitapinthatóak a tárcsán.
Mi lehet az oka az egyenetlen érintkezésnek? A tárcsa szinte új! Esetleg a betétek gyári hibásak? Mi a megoldás felszabályoztassam a szinte új tárcsákat + fékbetétcsere vagy van más megoldás is?

Előre is köszi a válaszokat
Üdv
Sev

Szia
Jó pár évig fék centrumba dolgoztam szabályoztazsd fel a tárcsát csak mondjad nekik hogy véknyan ha esetleg gyári betétet vetél akkor vegyél egy közép kategóriát igy a betét fog kopni nem a tárcsa ez tapasztalat.


zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. március 05. szombat, 07:56


YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
Felrakattam a Jurid tárcsákat és pofákat. Szuper fékhatás de tolatáskor, ha egy kicsit határozottabban lépek a fékre, akkor koppan egyet hátul a féknél.
Mi lehet ez?
Köszönöm!


futóművet kellene átnézni... szilenteket. a fékpofa rögzítő rugó jól van betéve? lehet mozog a betét. a féknyereg kellően rögzítve lett?


Szia! Köszönöm a tippet. Utánajárok és megírom, hogy mi volt a probléma.