YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. április 11. vasárnap, 16:53


tiburon26 írta: sziaztok!
problemam hogy nagyobb fekezesnel erös egett szag erzik meg az utasterben is.mi a gond?


ahogy fékezel a kipuff gáz az emgy tovább és beszívja a venzi, majd az kerül az utastérbe, vagy nincs elkopva betét/tárcsa?



tiburon26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz tiburon26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2010. április 11. vasárnap, 11:45


sziaztok!
problemam hogy nagyobb fekezesnel erös egett szag erzik meg az utasterben is.mi a gond?

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. március 18. csütörtök, 16:08


anubisz írta: Sziasztok. Nekem is ez volt a gond, bár most is néha elõfordul. Bár én hajtom is, 160 alatt elvétve megyek pályán, de inkább 200 alulról, felûrõl. 200 nál 4000 ret pörög. Én agresszívan szoktam fékezni,. Utána a hõ terheléstõl szokott kicsit rázni, aztán kicsit lesimul, néha megint rákezd. Én is szenvedtem vele. 80 Eurós féktárcsától ne várj többet. Most le gyilkolom és perforáltat fogok feltenni, ami az M3 -on van. persze annak 200 Euró darabja. Nem véletlen. Könnyebb jobban hûl. Biztos vagyok benne hogy 4,6 dugattyús féknyereggel ilyen gond nem lenne, mert nagyobb felületen fejti ki a nyomást ,ebbe meg szar 1,1 dugattyú,persze hogy deformálódik a féktárcsa a forróság miatt. Hiába minden gyári. Én is csak BMW be szereltetek, és ott rendelek mindent. Na ezek a fékezési tanácsok,aki így fékez járjon Suzukival Szép lenne ha egy M3 asal így lehetne csak fékezni. Ugyan ez a fékrendszere csak nagyobbak a dugattyúk, és Perforált a tárcsa. Múltkor egy 635 -el versenyeztem,( próbálkozni azért lehet )230 nál úgy 2 méter volt köztünk õ befékezett nekem hogy paráztasson,na ott kellett volna az itt leírt fékezési technikát alkalmazni. Valakinek biztos lenne már ingyen veséje,vagy új szíve Én is be állíttattam mindent,kerék összetartás, futómû geometria, újj lengés csillapíttok elõl új tárcsa, új fékpofa, Zsír új kormánymû, torony merevítõ, stabilizátor rúd,százszor, kimérve,megmérve . Mondjam még? pedig nekem 4 kerekes, és elõl is van hajtás . Szerintem ez E46 betegség, alul méretezték a fékrendszert,az alap típusoknál Persze ha kifogsz egy jó tárcsát lehet el múlik,de hiába a gyári tárcsa, úgy is fogja csinálni. Ugyanabból a szar anyagból csinálják. Vetemedik a melegtõl. Gondoltam már veszek rá valami 6 dugattyús rendszert elõre. Bizony minõséget meg kell fizetni sajnos. Le szabályozod, azt újra meg vetemedik és kezdi elõröl. itt a link: http://de.bmwfans.info/parts/c...erforated/ Bocs 150 Euró. Itt meg az M3 fékrendszere : http://de.bmwfans.info/parts/c...ad_sensor/ szar 1 dugattyú ez is. Most ezt persze hogy deformálja a féktárcsát. Inkább lenne 4 vagy 6 kisebb dugattyú, de nagyobb felületen. Sokat nem segíthettem, csak elmondtam az én tapasztalatomat. Hidd el nem vagy egyedül. Ne félj egy Smart -nak nem melegszik a féke,csak fel kel venni reggel a kocsit magadra mint egy Kabátot múltkor láttam egy 130 kilós manust benne, azt hittem a kabátja


Szerintem a BMW fék nincs alulméretezve. E46-nál csak egyszer fordult elõ velem, hogy rázta, amikor az egyik munkahenger megszorult.
Fel kell emelni az elejét és szépen rángatva megnézni hol moccan. Azt, hogy a dugattyú megszorult a kerék pörgetéssel lehet a legegyszerûbben leellenõrizni. Ha nem forog el súrlódó hang nélkül akkor szorul.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. március 18. csütörtök, 15:26


Sziasztok. Nekem is ez volt a gond, bár most is néha elõfordul. Bár én hajtom is, 160 alatt elvétve megyek pályán, de inkább 200 alulról, felûrõl. 200 nál 4000 ret pörög. Én agresszívan szoktam fékezni,. Utána a hõ terheléstõl szokott kicsit rázni, aztán kicsit lesimul, néha megint rákezd. Én is szenvedtem vele. 80 Eurós féktárcsától ne várj többet. Most le gyilkolom és perforáltat fogok feltenni, ami az M3 -on van. persze annak 200 Euró darabja. Nem véletlen. Könnyebb jobban hûl. Biztos vagyok benne hogy 4,6 dugattyús féknyereggel ilyen gond nem lenne, mert nagyobb felületen fejti ki a nyomást ,ebbe meg szar 1,1 dugattyú,persze hogy deformálódik a féktárcsa a forróság miatt. Hiába minden gyári. Én is csak BMW be szereltetek, és ott rendelek mindent. Na ezek a fékezési tanácsok,aki így fékez járjon Suzukival Szép lenne ha egy M3 asal így lehetne csak fékezni. Ugyan ez a fékrendszere csak nagyobbak a dugattyúk, és Perforált a tárcsa. Múltkor egy 635 -el versenyeztem,( próbálkozni azért lehet )230 nál úgy 2 méter volt köztünk õ befékezett nekem hogy paráztasson,na ott kellett volna az itt leírt fékezési technikát alkalmazni. Valakinek biztos lenne már ingyen veséje,vagy új szíve Én is be állíttattam mindent,kerék összetartás, futómû geometria, újj lengés csillapíttok elõl új tárcsa, új fékpofa, Zsír új kormánymû, torony merevítõ, stabilizátor rúd,százszor, kimérve,megmérve . Mondjam még? pedig nekem 4 kerekes, és elõl is van hajtás . Szerintem ez E46 betegség, alul méretezték a fékrendszert,az alap típusoknál Persze ha kifogsz egy jó tárcsát lehet el múlik,de hiába a gyári tárcsa, úgy is fogja csinálni. Ugyanabból a szar anyagból csinálják. Vetemedik a melegtõl. Gondoltam már veszek rá valami 6 dugattyús rendszert elõre. Bizony minõséget meg kell fizetni sajnos. Le szabályozod, azt újra meg vetemedik és kezdi elõröl. itt a link: http://de.bmwfans.info/parts/c...erforated/ Bocs 150 Euró. Itt meg az M3 fékrendszere : http://de.bmwfans.info/parts/c...ad_sensor/ szar 1 dugattyú ez is. Most ezt persze hogy deformálja a féktárcsát. Inkább lenne 4 vagy 6 kisebb dugattyú, de nagyobb felületen. Sokat nem segíthettem, csak elmondtam az én tapasztalatomat. Hidd el nem vagy egyedül. Ne félj egy Smart -nak nem melegszik a féke,csak fel kel venni reggel a kocsit magadra mint egy Kabátot múltkor láttam egy 130 kilós manust benne, azt hittem a kabátja

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. március 18. csütörtök, 08:51


icee írta: Sziasztok,


Teljesen tanacstalan vagyok, kerlek segitsetek ki valamilyen otlettel fekrendszert illetoen.

3 honapon belul ketszer csereltettem elso fektarcsat es egyszer hatsokat. Minden alkalommal a fekbetetek is cserere kerultek.

Elso alkalommal utangyartott fektarcsak kerultek elore es hatra.

A jelenseg a csere elott a "kormanyrazas / utes" volt fekezes kozben (akar kis akar nagyobb sebessegrol fekezve inteziven/lagyan).

A csere utan par napra megszunt de ismet jelentkezett pedig tenyleg ovatosan vezetek, nem emlekszem semmi jelentos veszfekezesre es hidegen is mindig figyelek hogy ne satuzzak).

Miutan ismet jelentkezett a hiba, mostmar gyari elso fektarcsakat es beteteket szereztem be majd autoszerelo tette fel. Gyonyoruen letakaritott mindent mielott feltette meg valami barna szinu sprayvel is befujta amit be kell. A hatsokat ekkor nem csereltettem.

A hiba ismet megszunt, de 1 het utan ujrajelentkezik es tart a mai napig.

1 napja voltam centriroztatni, a kormanyrazas 80-120 kozott megszunt viszont fekezesnel tovabbra is ut.

Valamint ami nagyon erdekesnek talalok, hogy lagyabb fekezesnel -mikor csak eppen rarakod a labad a fekre, pl latod a piros lampat es 200-300meteren akarsz megallni 50-rol), na szoval ekkor mintha "ki-kihagyna" a fek. Tudom bolondsagnak hangzik, de erzesre ilyen. Meg-meg-megugrik a kocsi mintha hol fogna hol nem fogna a fek. Intenzivebb fekezeskor nincs ilyen akkor csak "szimplan" ut....


Tehat ami cserelve, javitva volt:

1x elso fektarcsak + betetek - utangyartott
1x hatso fektarcsak - utangyarott

1x elso fektarcsak + betetek - gyari

1x centrirozas

Palyan es Pesten hasznalom foleg, palyan max 140-150 utazot tempomattal es jocskan eloregondolva fekezes ugyileg.


Nagyon kerlek segitsetek Aki esetleg tudna egy jo, megbizhato es hozzaerto szerelot aki megnezne mi lehet a baj elsokorben azt nagyon megkoszonnem!!


Udv es jo kocsikazast,
icee

szerk: Elfelejtettem, de a 3 honap alatt a ket szett fektarcsakkal ha egyutt utaztam 3000km-t akkor sokat mondok...


1. elsõ lengõkar hátsó szilent
2. kormányösszekötö külsö talpas
3. kormányösszekötõ axiális csukló
4. kerékösszetartás

státusz icee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2010. március 18. csütörtök, 07:02


Sziasztok,


Teljesen tanacstalan vagyok, kerlek segitsetek ki valamilyen otlettel fekrendszert illetoen.

3 honapon belul ketszer csereltettem elso fektarcsat es egyszer hatsokat. Minden alkalommal a fekbetetek is cserere kerultek.

Elso alkalommal utangyartott fektarcsak kerultek elore es hatra.

A jelenseg a csere elott a "kormanyrazas / utes" volt fekezes kozben (akar kis akar nagyobb sebessegrol fekezve inteziven/lagyan).

A csere utan par napra megszunt de ismet jelentkezett pedig tenyleg ovatosan vezetek, nem emlekszem semmi jelentos veszfekezesre es hidegen is mindig figyelek hogy ne satuzzak).

Miutan ismet jelentkezett a hiba, mostmar gyari elso fektarcsakat es beteteket szereztem be majd autoszerelo tette fel. Gyonyoruen letakaritott mindent mielott feltette meg valami barna szinu sprayvel is befujta amit be kell. A hatsokat ekkor nem csereltettem.

A hiba ismet megszunt, de 1 het utan ujrajelentkezik es tart a mai napig.

1 napja voltam centriroztatni, a kormanyrazas 80-120 kozott megszunt viszont fekezesnel tovabbra is ut.

Valamint ami nagyon erdekesnek talalok, hogy lagyabb fekezesnel -mikor csak eppen rarakod a labad a fekre, pl latod a piros lampat es 200-300meteren akarsz megallni 50-rol), na szoval ekkor mintha "ki-kihagyna" a fek. Tudom bolondsagnak hangzik, de erzesre ilyen. Meg-meg-megugrik a kocsi mintha hol fogna hol nem fogna a fek. Intenzivebb fekezeskor nincs ilyen akkor csak "szimplan" ut....


Tehat ami cserelve, javitva volt:

1x elso fektarcsak + betetek - utangyartott
1x hatso fektarcsak - utangyarott

1x elso fektarcsak + betetek - gyari

1x centrirozas

Palyan es Pesten hasznalom foleg, palyan max 140-150 utazot tempomattal es jocskan eloregondolva fekezes ugyileg.


Nagyon kerlek segitsetek Aki esetleg tudna egy jo, megbizhato es hozzaerto szerelot aki megnezne mi lehet a baj elsokorben azt nagyon megkoszonnem!!


Udv es jo kocsikazast,
icee

szerk: Elfelejtettem, de a 3 honap alatt a ket szett fektarcsakkal ha egyutt utaztam 3000km-t akkor sokat mondok...

státusz icee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2010. március 18. csütörtök, 06:52


Macsek írta:
BarG írta:
icee írta:

Elso 200kmen allitolag ovatosabban kell hajtani, ez vajon mit jelent?

udv
icee


Hogy csak feleakkorát szabad fékezni, mint kellene. Aztán, amikor kibányásznak a Kamaz hátuljából, még mindig tökéletes féktárcsák boldog tulaja leszel.


Helló icee!
Menyibe került a gyári fékszett?


Szia!

Elnezest a kesoi valaszert, 50k-ba fajt a ket fektarcsa, betetek es a kopasjelzo.

Udv,
icee


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. február 26. péntek, 06:41


látni láttam már, olyat is akartam rendelni, de mégsincs... szóval van, de mégsincs

SoundkeY írta: ATE powerdiscbe letezik hatso "mart" tarcsa ? csak hogy menjen az elsohoz....


Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2010. február 26. péntek, 00:23


BarG írta:
icee írta:

Elso 200kmen allitolag ovatosabban kell hajtani, ez vajon mit jelent?

udv
icee


Hogy csak feleakkorát szabad fékezni, mint kellene. Aztán, amikor kibányásznak a Kamaz hátuljából, még mindig tökéletes féktárcsák boldog tulaja leszel.


Nem feltétlen így gondolják azért , hanem h lehetõség szerint kerüljük az ilyen helyzeteket és a kemény fékezést. Persze a muszáj nagyúr
Tehát csak annyi h nagyobb féktávokkal közlekedj és érzéssel told ne rúgj bele a pedálba.

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. február 25. csütörtök, 20:37


ATE powerdiscbe letezik hatso "mart" tarcsa ? csak hogy menjen az elsohoz....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. február 20. szombat, 17:38


BarG írta:
icee írta:

Elso 200kmen allitolag ovatosabban kell hajtani, ez vajon mit jelent?

udv
icee


Hogy csak feleakkorát szabad fékezni, mint kellene. Aztán, amikor kibányásznak a Kamaz hátuljából, még mindig tökéletes féktárcsák boldog tulaja leszel.


Helló icee!
Menyibe került a gyári fékszett?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. február 20. szombat, 11:20


icee írta:

Elso 200kmen allitolag ovatosabban kell hajtani, ez vajon mit jelent?

udv
icee


Hogy csak feleakkorát szabad fékezni, mint kellene. Aztán, amikor kibányásznak a Kamaz hátuljából, még mindig tökéletes féktárcsák boldog tulaja leszel.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2010. február 20. szombat, 11:13


icee írta: Koszi mindenkinek a valaszt.

Tegnap lecsereltem gyari fektarcsara, betetre az elso fekeket. Par km mulva kiderul...

Elso 200kmen allitolag ovatosabban kell hajtani, ez vajon mit jelent?

udv
icee


Ez csak annyit jelent, hogy ha nem muszaj, akkor kerüld az eröteljes/veszfekezest az elsö 100-200 km-en.

Szemy

státusz icee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2010. február 20. szombat, 10:28


Koszi mindenkinek a valaszt.

Tegnap lecsereltem gyari fektarcsara, betetre az elso fekeket. Par km mulva kiderul...

Elso 200kmen allitolag ovatosabban kell hajtani, ez vajon mit jelent?

udv
icee

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. február 13. szombat, 08:56


Szemy írta: Nem a vita kedveert, csak mint masik informacio:

"Neue Bremsklötze vorsichtig in 3 Phasen einbremsen. Phase 1: 5 Bremsungen auf leerer Straße aus 50 km/h auf 0 km/h mit kräftiger Abbremsung vornehmen. Phase 2: Bremsen abkühlen lassen. Phase 3: 5 weitere Abbremsungen aus 50 km/h auf 0 km/h."

Forras: Service-Anleitung von BMW Wiemer (51145 Köln, Humboldtstraße 137)


Ha jól értem, akkor ez annyit jelent, hogy:
5 erõsebb fékezés 50-0-ra, aztán hagyni lehûlni, aztán 5 további fékezés 50-0-ra?