valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:27


jokerface írta: Ezt a dolgot Ed China sem egyedül szokta véghez vinni
Biztos sok a levegö a rendszerbe. Jól ki kellene pumpálni.


OK OK haverom holnap az lesz az első szerinted azt már mindegy melyik keréknél kezdem vagy jobb hátsó,bal hátsó jobb elsö bal elsö????

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:22


Ezt a dolgot Ed China sem egyedül szokta véghez vinni
Biztos sok a levegö a rendszerbe. Jól ki kellene pumpálni.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:04


Segítségeteket szeretném kérni ma cseréltem fékbetétet(Textar)
Ezzel együtt Fékolajat(Textar)na most lecseréltem a fékolajat összerakom hú milyen fasza lesz és jár a motor nyomoma pedált szépen fokozatosan megy befelé ??????? LEVEGŐS szerintetek vagy nagyobb a baj????

Na most olvasom én kurvára nem igy csináltam én barom!!Jobb elsövel kezdtem aztán jobb hátsó aztán bal elsö aztán a bal hátsó!
Mekkora a probléma amit csináltam???

Orvoslás??


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. augusztus 01. szerda, 21:22

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:01


kempelen írta:
kisg325 írta: Sziasztok!

Nekem is ATE van mindenből,bár még csak 7000km van bennük,de egyelőre semmi rendellenességet nem érzek. Hozzáteszem a jobb első tárcsám /PowerDisc/ kapott egy radiális ütést is és azt is kibírta!

Különben véletlen nem ATE a BMW-nek a fék beszállítója? Valamelyik gyári alkatrészen láttam az ATE logót.


Féknyereg és a dsc tömb ate, de a tárcsa és a betét nem feltétlenül.



A másik asszem a Textar és Jurid ???!!!???

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 17:53


kisg325 írta: Sziasztok!

Nekem is ATE van mindenből,bár még csak 7000km van bennük,de egyelőre semmi rendellenességet nem érzek. Hozzáteszem a jobb első tárcsám /PowerDisc/ kapott egy radiális ütést is és azt is kibírta!

Különben véletlen nem ATE a BMW-nek a fék beszállítója? Valamelyik gyári alkatrészen láttam az ATE logót.


Féknyereg és a dsc tömb ate, de a tárcsa és a betét nem feltétlenül.



kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 17:48


Sziasztok!

Nekem is ATE van mindenből,bár még csak 7000km van bennük,de egyelőre semmi rendellenességet nem érzek. Hozzáteszem a jobb első tárcsám /PowerDisc/ kapott egy radiális ütést is és azt is kibírta!

Különben véletlen nem ATE a BMW-nek a fék beszállítója? Valamelyik gyári alkatrészen láttam az ATE logót.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 16:36


Attilától vettem még az e46-ba komplett Ate menüt.
100%-ig elégedettség. Egy rossz szavam nem lehet.


Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 16:05


Nekem is ATE powerdiscem van mint Yellow-nak, Ate betéttel, tökéletes, van benne
már úgy 10 ezer km. Nem csikorog, nem nyekereg, végzi a dolgát.
Annyi hogy én Dot 5-ös olajat használok.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 10:30


Ki használja az MAttila féle lyuggatott tárcsát?
Én eddig arról csak jót hallottam és még az ára is kedvező.

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 10:24


Nem tudja valaki Hantosék a Nagytétényin milyen beszállítókkal dolgoznak fékek terén? Melyik márkát preferálják vagy használják? Tárcsa, betét, etc...

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 09:32


Gyári féktárcsában nem létezik lyuggatott? Mert akkor ezek szerint az összes ilyen hamar csereérett lesz...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 06:55


valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Gildan, Brembo, Ferodo, Textar, TRW, Valeo, EBC, Bosch én semmiképpen nem vennék ATEt


én meg ezek közül nem tennék fel. a brembo is csak a magasabb árkategóriás fékeik jók. az EBC alapból nem olcsó. a valeo meg ugyanaz mint lehet bármelyik, mert egy másik gyártó során csinálják, csak valeo-s dobozolás lesz.


Igazad van Yelloowwww Meister de az ate is ugyanugy vetemedik,annyi pénzért meg ammenyiért vetted az ate Powerdiscet már ebct veszel legalább is asszem 90 a szett betéttel gondolok én greenstuffra!De lehet megpróbálok egy puhább betétet egy jobb tárcsával mondjuk mittom én pfffff.
Mi a jó egyeltalán????
Amugy nem sikerült ma Mikivel talizni majd csütörtökön,és egy érdekesség megcsináltuk a led indexet és sok mindenkinek aki ilyet akar 2OHM elenállás ra van szükség és FASZA

IGEN A VALEO NEM FASZA


én 58-ért vettem a két első powerdisc-et és a sima ate tárcsákat hátra +betétek, és fékolaj. ettől jobban nem kaphattam volna...



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 00:36


harmas írta:
BarG írta:
Coyote írta: Röviden leírnám a tapasztalatom az ATE féktárcsákról, pár ezer km után:

1. kurvajól fog, ha odalépek neki, meg merem kockáztatni, hogy jobb, mint a gyári volt. Szórja is a fékport rendesen.
2. enyhén, de érezhetően hullámosak a tárcsák, amit főleg autópályás lassításoknál, a fékezés kezdetekor rezgéssel jelez a fékpedál. A rezgés (hullámosság) mértékét jelenleg valahova a "gariban cseréltetem" és a "másnak nem ajánlom" kategóriák közé sorolnám, azaz elfogadom így, de dicsérni nem fogom egy percig sem.

Az is lehet, hogy a vágott felület miatt érzem az enyhe rezgést, de rohadjon meg, ha ennyi pénzért enyhén ráz. Ne rázzon.




Ne haragudj, de néhányan már leírtuk, hogy szinte mindegy milyen nem gyári tárcsát választasz, az hamar rázni fog. És lám, igazunk lett.

Bár találhatna már valaki nem gyáriban elfogadható minőségű tárcsát, mert zavaró, hogy ennyire kötve legyünk.


Én az előző 320d-be Jurid tárcsákat tettem (ha jól emlékszem 17E/db), nem rázott, de ezt szerintem a jelenlegi tulaj is megerősítheti.
Az aktuális gépsárkányba nem gyári beszállító, vagy gyári minőségűt, hanem A GYÁRIT tettem bele 20E/db áron. Ez sem ráz. Viszont fékez






Használattól függően fog a rázás hamarabb jelentkezni. Nem azonnal, miután felszerelteti az ember. Hallottam már olyat, hogy elég volt egy nagyobb sebességről való húzósabb fékezés, és a nem gyári tárcsa azonnal hullámos lett, párezer km-es korában. Másoknál úgy jelentkezett a probléma, hogy az elvárt futásteljesítmény rövidült le a hamarabb bekövetkező rázás miatt. Nálam is így jelentkezett, amikor egyszer elcsábultam és Zimmermann tárcsákat vettem. Fogott az rendesen, de amíg a gyári tárcsa kb 70e-ig volt jó, addig a Z csak 30e-ig. A gyári tárcsából már ledaráltam 3 készletet és mindig hozták a 70e-es szintet, elég egyenletesnek látom a minőségét, meg a saját használatom is elég állandó. Mindezt első tárcsákra tartom érvényesnek, hátul szinte nincs is terhelés, oda bármi jó lehet. (Lemfördert vettem 240e! után, 11e-ért)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. július 31. kedd, 20:37


BarG írta:
Coyote írta: Röviden leírnám a tapasztalatom az ATE féktárcsákról, pár ezer km után:

1. kurvajól fog, ha odalépek neki, meg merem kockáztatni, hogy jobb, mint a gyári volt. Szórja is a fékport rendesen.
2. enyhén, de érezhetően hullámosak a tárcsák, amit főleg autópályás lassításoknál, a fékezés kezdetekor rezgéssel jelez a fékpedál. A rezgés (hullámosság) mértékét jelenleg valahova a "gariban cseréltetem" és a "másnak nem ajánlom" kategóriák közé sorolnám, azaz elfogadom így, de dicsérni nem fogom egy percig sem.

Az is lehet, hogy a vágott felület miatt érzem az enyhe rezgést, de rohadjon meg, ha ennyi pénzért enyhén ráz. Ne rázzon.




Ne haragudj, de néhányan már leírtuk, hogy szinte mindegy milyen nem gyári tárcsát választasz, az hamar rázni fog. És lám, igazunk lett.

Bár találhatna már valaki nem gyáriban elfogadható minőségű tárcsát, mert zavaró, hogy ennyire kötve legyünk.


Én az előző 320d-be Jurid tárcsákat tettem (ha jól emlékszem 17E/db), nem rázott, de ezt szerintem a jelenlegi tulaj is megerősítheti.
Az aktuális gépsárkányba nem gyári beszállító, vagy gyári minőségűt, hanem A GYÁRIT tettem bele 20E/db áron. Ez sem ráz. Viszont fékez






valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 31. kedd, 19:47


Amúgy lehet meg kéne próbálni a Textart!
HI pont ma vettem betétet Textart a tárcsám nemtom milyen gözöm sincs de veteemedett mert remeg.