anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 16:08


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta: üdv szorul a jobb első kerék járt már valaki Így?Szedjem le az egéssz féknyerget vagy mi lehet a baja?


Melegszik a felnid??

azt még nem néztem csak amikor felemeltem akkor alig bírtam tekerni.



megnéztem melegszik a felni.



szedd le a nyerget, mert biztos a dugó van megszorulva. Teljes pucolás, és javítókészlet. Ha rozsdás a dugattyú, ki kell cserélni, amíg el nem vetemedik a tárcsád is.

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 16:04


fékdugatyú. én pont így jártam nem régen. 10e körül van a szett /a pár dugattyú.
(korrodált a dugatyú oldalfala és akad a perselyben és nem engedi vissza rendesen)

kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta: üdv szorul a jobb első kerék járt már valaki Így?Szedjem le az egéssz féknyerget vagy mi lehet a baja?


Melegszik a felnid??

azt még nem néztem csak amikor felemeltem akkor alig bírtam tekerni.



megnéztem melegszik a felni.







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 02. kedd, 16:06

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 14:59


kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta: üdv szorul a jobb első kerék járt már valaki Így?Szedjem le az egéssz féknyerget vagy mi lehet a baja?


Melegszik a felnid??

azt még nem néztem csak amikor felemeltem akkor alig bírtam tekerni.



megnéztem melegszik a felni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 21:34


YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
azt szeretném kérdezni , hogy mintha régebben írta volna valaki hogy az új tárcsákat elkülditek valahova és ott valamilyen bevonattal ellátják és tovább tart a tárcsa?! Remélem nem mondok hülyeség Köszi
Dani


neeem.... lefagyasztják űrhőfokra


Akkor tart tovább,ha kevesebbet fékezel,ha elkopik,újat kell venni,nem is kell ilyenen gondolkodni,hogy örök tárcsa,olyan nincs.Ha nem kopna,nem fogna a fék.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 21:03


szotakdavid írta:
kecsurobi írta: üdv szorul a jobb első kerék járt már valaki Így?Szedjem le az egéssz féknyerget vagy mi lehet a baja?


Melegszik a felnid??

azt még nem néztem csak amikor felemeltem akkor alig bírtam tekerni.



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 20:33


kecsurobi írta: üdv szorul a jobb első kerék járt már valaki Így?Szedjem le az egéssz féknyerget vagy mi lehet a baja?


Melegszik a felnid??

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 19:44


Danibattya írta: Sziasztok,
azt szeretném kérdezni , hogy mintha régebben írta volna valaki hogy az új tárcsákat elkülditek valahova és ott valamilyen bevonattal ellátják és tovább tart a tárcsa?! Remélem nem mondok hülyeség Köszi
Dani


neeem.... lefagyasztják űrhőfokra


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 19:18


üdv szorul a jobb első kerék járt már valaki Így?Szedjem le az egéssz féknyerget vagy mi lehet a baja?

Danibattya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Danibattya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. március 30. szombat, 15:07


Sziasztok,
azt szeretném kérdezni , hogy mintha régebben írta volna valaki hogy az új tárcsákat elkülditek valahova és ott valamilyen bevonattal ellátják és tovább tart a tárcsa?! Remélem nem mondok hülyeség Köszi
Dani

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 11:21


Coyote írta:
HGabor írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Én előre szereztem ilyet E36-ba, 25.000 volt betétekkel együtt Asszem ugyan ez a méret, sőt ugyan ez a tárcsa és betét jó E36-ba is, ergo ugyan azt vettük. Tökéletesen meg voltam vele elégedve.

Most a 28-asnál zsebbenyúlósabb lenne a történet a nagyobb fékek miatt.


Késve bár, de hozzászólok!

Yellow javaslatára én is ezt választottam, és bizony jól is néznek ki és jók is - viszont arra számítani kell, hogy elsőre rosszat is ki lehet fogni.

Az enyémek hullámosak lettek, 5 hónap múlva garanciában cserélték. A szervízbevitel miatt némi fejfájást okozott, illetve a Yellow-féle árak is régiek, most egy párat (két első tárcsa + betétek) lehet beszerezni olyan 50-60k körül. Nem olcsóbb, mint a gyári szerintem.

De hozzáteszem, hogy mióta cserélték, nagyon tetszik, jól fog, és határozottan szépen kopik.


nekem is kb 250 km után elkezdett rázni, de ezt írtam. pedig normálisan lett bejáratva. ha megemeltem az autót, annyira sem ért bele, mint a gyárival, ami nem rázott. szóbal nem értem. minden kerékcserénél, vagy amikor meg van emelve az autó az összes kereket átforgatom, a hátsókat ugye diffi miatt nehezebb. sosem éreztem, hogy valahol odaverődne. azóta mentem 25ezret, már most nem érezni, hogy ráz. nem tudom mi lehett, de én a túl olcsó ár miatt nem mertem visszamenni ha nem számolja el, és nem ad kedvezmény, nekem is 100ezer körül lett volna az egész 2008-ban asszem. szóval akkor sem volt olcsóbb.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 11:16


HGabor írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Én előre szereztem ilyet E36-ba, 25.000 volt betétekkel együtt Asszem ugyan ez a méret, sőt ugyan ez a tárcsa és betét jó E36-ba is, ergo ugyan azt vettük. Tökéletesen meg voltam vele elégedve.

Most a 28-asnál zsebbenyúlósabb lenne a történet a nagyobb fékek miatt.


Késve bár, de hozzászólok!

Yellow javaslatára én is ezt választottam, és bizony jól is néznek ki és jók is - viszont arra számítani kell, hogy elsőre rosszat is ki lehet fogni.

Az enyémek hullámosak lettek, 5 hónap múlva garanciában cserélték. A szervízbevitel miatt némi fejfájást okozott, illetve a Yellow-féle árak is régiek, most egy párat (két első tárcsa + betétek) lehet beszerezni olyan 50-60k körül. Nem olcsóbb, mint a gyári szerintem.

De hozzáteszem, hogy mióta cserélték, nagyon tetszik, jól fog, és határozottan szépen kopik.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 11:17

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 10:24


ecr33rb25dett írta:
YELLOW írta: én ha már féket festenék, főleg így, hogy még a régi rajta van és vennék egy nagyobbat, akkor előbb szétszedni, homokszórás, majd szinter. csak szebb volna. sajnos az ecsetes megoldás csúnya közelről. de nem bántásból mondom, szóval kérem senki ne kapja fel a vizet.


Szerintem nem kapja fel senki a vizet... De azért az hozzátartozik, hogy a fék homokszórása meg szinterezése az egy kicsit rizikós (nem megoldhatatlan nyilván). Nem túl szerencsés, ha marad benne valami kosz. Teljesen jó megoldás az ecsetelés. Nagyon sok komoly kifejezetten féknyereg festéket - amit mondjuk Usa-ból hozatsz - ecsetelős megoldással hordanak fel. De továbbra is a legjobb megoldásnak a fényező által autófestékkel lefújást tartom.


Én is úgy csináltam, hogy szétszedtem a nyergeket teljesen, a dugattyú helyét gondosan betömítettem, lehomokszórtam mindenét, aztán vittem a festőhöz. Kicsit savallom, hogy kifizettem a jó sok manit a melóért és most rozsdásodást látok előjönni. Az előző alkalommal viszont nem volt semmi probléma (ugyanaz csinálta), tehát ha szakszerűen festi le egy fényező, akkor az a legjobb.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 22:02


persze egyértelmű a rizikó, értem is az aggodalmat.

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 21:13


YELLOW írta: én ha már féket festenék, főleg így, hogy még a régi rajta van és vennék egy nagyobbat, akkor előbb szétszedni, homokszórás, majd szinter. csak szebb volna. sajnos az ecsetes megoldás csúnya közelről. de nem bántásból mondom, szóval kérem senki ne kapja fel a vizet.


Szerintem nem kapja fel senki a vizet... De azért az hozzátartozik, hogy a fék homokszórása meg szinterezése az egy kicsit rizikós (nem megoldhatatlan nyilván). Nem túl szerencsés, ha marad benne valami kosz. Teljesen jó megoldás az ecsetelés. Nagyon sok komoly kifejezetten féknyereg festéket - amit mondjuk Usa-ból hozatsz - ecsetelős megoldással hordanak fel. De továbbra is a legjobb megoldásnak a fényező által autófestékkel lefújást tartom.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 21:12


jrtom írta:
YELLOW írta: én ha már féket festenék, főleg így, hogy még a régi rajta van és vennék egy nagyobbat, akkor előbb szétszedni, homokszórás, majd szinter. csak szebb volna. sajnos az ecsetes megoldás csúnya közelről. de nem bántásból mondom, szóval kérem senki ne kapja fel a vizet.


Igen az lenne a tuti, csak nagyon macera mert akkor ugyebár szétkéne szedni a nyergeket, ki a munkahengert az meg már hátt...
Meglehet szépen csinálni ecsettel is, úgy is elég rücsis felületről beszélünk.


Pontosan ezért nem szedtem szét,mert ott az a hát..

A rozsdát és a rücsköket szépen leszedi a drótkorong és a csiszoló én is azzal csináltam nem kevés munka volt leszedni a sok rücsit és a rozsdát,de szép lett,szerintem is le lehet festeni ecsettel is szépen.