csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 14:44


YELLOW írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


azért nem egészen. az oké, hogy az első tárcsa jobban kopik, hisz fékezésnél a súlypont előre megy, jobban kell taposni, jobban kopik. az is igaz, hogy mondhatni egy rendszer az eleje, hátulja. de. a BMW-nél ha megnézed a hátsó tárcsák majdnem akkorák mint az elsők (elsőkerekes autónál a hátsók eltörpülnek), igaz kisebb a felőletük amin a betét fog, a betét is kisebb. de mivel hátul hajt, ezért a hajtott kereket is jól kell hogy fékezze. azért a túl gagyi felé nem szabad elmenni. a hátsó tárcsa is fel tud hullámosodni (volt is nem rég egy sztori itt), aztán rázni fogja az autót.
én azt mondom Jurid, vagy ATE natúr tárcsák a hozzájuk való betétekkel.


Találtam jó áron 17.000ft/pár STEINHOF furt tárcsát hátra,erről mi a vélemény? Neten jókat irnak róla!



még nem hazsnáltam, de az ilyen kaliberű furt tárcsáktól mindig a hideg kiráz. a brembo is elvetemedik, meg képes megégni, sípolni, akkor ezek? nem tudom. szerintem felesleges is a furt tárcsa, ebben a kategóriában inkább gyengít a szerkezeten. de szerintem pl sima ATE-t ami semmi extra, már 12 max 14-ért is kapsz. veszel hozzávaló betéteket. tutti nem lesz hangja. ehhez meg kitudja milyen betét a jó. mellesleg tartósságban ezek a tárcsák szerintem gyengék, főleg ha véletlen egy keményebb betétet választasz hozzá.
nem beszéllek le róla, ha neked tetszik vedd meg, aztán idővel kiderül.

szerk.: jah neked már lehet hűtött tárcsa megy hátra is, akkor lehet drágább


Én ugyan a Steinhof márkát nem ismerem, de olyat akartam. Arról lebeszéltek és ajánlottak helyette olasz OpenParts tárcsákat ATE betétekkel. 1 éve vettem a szettet és teljesen meg vagyok elégedve velük. Fog mint az atom és nem nyikorog kicsit se. Nem kiciócó, de az én eddigi tapasztalatom jó. Szerintem nem gyengék 30i/d alá sem. Nem beszélve a 20d-ről. A kérdés az hogy áldozol-e rá pénzt.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 14:42


senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


azért nem egészen. az oké, hogy az első tárcsa jobban kopik, hisz fékezésnél a súlypont előre megy, jobban kell taposni, jobban kopik. az is igaz, hogy mondhatni egy rendszer az eleje, hátulja. de. a BMW-nél ha megnézed a hátsó tárcsák majdnem akkorák mint az elsők (elsőkerekes autónál a hátsók eltörpülnek), igaz kisebb a felőletük amin a betét fog, a betét is kisebb. de mivel hátul hajt, ezért a hajtott kereket is jól kell hogy fékezze. azért a túl gagyi felé nem szabad elmenni. a hátsó tárcsa is fel tud hullámosodni (volt is nem rég egy sztori itt), aztán rázni fogja az autót.
én azt mondom Jurid, vagy ATE natúr tárcsák a hozzájuk való betétekkel.


Találtam jó áron 17.000ft/pár STEINHOF furt tárcsát hátra,erről mi a vélemény? Neten jókat irnak róla!



Mekkora felniket használsz nyáron??



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 13:24


senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


azért nem egészen. az oké, hogy az első tárcsa jobban kopik, hisz fékezésnél a súlypont előre megy, jobban kell taposni, jobban kopik. az is igaz, hogy mondhatni egy rendszer az eleje, hátulja. de. a BMW-nél ha megnézed a hátsó tárcsák majdnem akkorák mint az elsők (elsőkerekes autónál a hátsók eltörpülnek), igaz kisebb a felőletük amin a betét fog, a betét is kisebb. de mivel hátul hajt, ezért a hajtott kereket is jól kell hogy fékezze. azért a túl gagyi felé nem szabad elmenni. a hátsó tárcsa is fel tud hullámosodni (volt is nem rég egy sztori itt), aztán rázni fogja az autót.
én azt mondom Jurid, vagy ATE natúr tárcsák a hozzájuk való betétekkel.


Találtam jó áron 17.000ft/pár STEINHOF furt tárcsát hátra,erről mi a vélemény? Neten jókat irnak róla!



még nem hazsnáltam, de az ilyen kaliberű furt tárcsáktól mindig a hideg kiráz. a brembo is elvetemedik, meg képes megégni, sípolni, akkor ezek? nem tudom. szerintem felesleges is a furt tárcsa, ebben a kategóriában inkább gyengít a szerkezeten. de szerintem pl sima ATE-t ami semmi extra, már 12 max 14-ért is kapsz. veszel hozzávaló betéteket. tutti nem lesz hangja. ehhez meg kitudja milyen betét a jó. mellesleg tartósságban ezek a tárcsák szerintem gyengék, főleg ha véletlen egy keményebb betétet választasz hozzá.
nem beszéllek le róla, ha neked tetszik vedd meg, aztán idővel kiderül.

szerk.: jah neked már lehet hűtött tárcsa megy hátra is, akkor lehet drágább

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 03. vasárnap, 13:32

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz senna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 13:12


YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


azért nem egészen. az oké, hogy az első tárcsa jobban kopik, hisz fékezésnél a súlypont előre megy, jobban kell taposni, jobban kopik. az is igaz, hogy mondhatni egy rendszer az eleje, hátulja. de. a BMW-nél ha megnézed a hátsó tárcsák majdnem akkorák mint az elsők (elsőkerekes autónál a hátsók eltörpülnek), igaz kisebb a felőletük amin a betét fog, a betét is kisebb. de mivel hátul hajt, ezért a hajtott kereket is jól kell hogy fékezze. azért a túl gagyi felé nem szabad elmenni. a hátsó tárcsa is fel tud hullámosodni (volt is nem rég egy sztori itt), aztán rázni fogja az autót.
én azt mondom Jurid, vagy ATE natúr tárcsák a hozzájuk való betétekkel.


Találtam jó áron 17.000ft/pár STEINHOF furt tárcsát hátra,erről mi a vélemény? Neten jókat irnak róla!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 13:09


senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


azért nem egészen. az oké, hogy az első tárcsa jobban kopik, hisz fékezésnél a súlypont előre megy, jobban kell taposni, jobban kopik. az is igaz, hogy mondhatni egy rendszer az eleje, hátulja. de. a BMW-nél ha megnézed a hátsó tárcsák majdnem akkorák mint az elsők (elsőkerekes autónál a hátsók eltörpülnek), igaz kisebb a felőletük amin a betét fog, a betét is kisebb. de mivel hátul hajt, ezért a hajtott kereket is jól kell hogy fékezze. azért a túl gagyi felé nem szabad elmenni. a hátsó tárcsa is fel tud hullámosodni (volt is nem rég egy sztori itt), aztán rázni fogja az autót.
én azt mondom Jurid, vagy ATE natúr tárcsák a hozzájuk való betétekkel.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 13:08


senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


Én e szerint cselekedtem, de mivel csak ~25e km telt el a csere óta, ezért még nem tudok érdemben nyilatkozni.
Elsőféket 70e-ként cseréltem, sokszor, hátsóféket 240e-nél először.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz senna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 12:32


Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 16:41


valter320d írta:
Alesi írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Ezek közül melyiket vegyem meg hátra? Persze számit az olcsoság is....



más lehetőség nincs? a Juratek szerintem a Jurid valami lejányvállalata. mondjuk nem tudjuk milyen autód van, nincs az adatok között. Én Jurid-ot és sima sallang nélküli ATE tárcsát tennék fel.


Az autóm BMW 320D 150LE 2002-es. Jurid szerintem csak Unixban van,ott nincs kedvezményem!(



Nekem a Textar tárcsák egy erősebb fékezés következtében rendesen vetemettek, 80 fölött ráztak mint az állat, elöl-hátul (alig jöttünk rá, hogy mi a baj, mert először csak az elsőt szabályozták fel, a szerelő sem hitte, hogy a hátsók is kaptak...)

Úgyhogy SZVSZ Textar-t ne!


Itt is megoszlanak a vélemények nekem a jurid volt szar lecseréltem textarra és nem remegett utána! Szóval kinek mi


örök kérdés ez is, mint az olaj
a Jurid volt gyári beszállítója, az ATE szintén. már csak emiatt is. Nekem is remegett a PowerDisc, már nem csinálja, idővel ki centíroztam
a brembo-ra is sok a panasz, valakinek az a jó. a többi meg számomra annyira noname, hogy... ugye tulajdonképpen sima vastányérokról beszélünk, jó biztos van benne valami ötvözet. de gondolom gyártáskor nem mindegy honnan jött az az alapanyag. ez minden gyártónál benne van a pakliba. lehet adott darabszámból csak pár lesz olyan, és pont azt fogja ki az ember, pont azt nem tették ki minőségvizsgálatra.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz senna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 16:35


valter320d írta:
Alesi írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Ezek közül melyiket vegyem meg hátra? Persze számit az olcsoság is....



más lehetőség nincs? a Juratek szerintem a Jurid valami lejányvállalata. mondjuk nem tudjuk milyen autód van, nincs az adatok között. Én Jurid-ot és sima sallang nélküli ATE tárcsát tennék fel.


Az autóm BMW 320D 150LE 2002-es. Jurid szerintem csak Unixban van,ott nincs kedvezményem!(



Nekem a Textar tárcsák egy erősebb fékezés következtében rendesen vetemettek, 80 fölött ráztak mint az állat, elöl-hátul (alig jöttünk rá, hogy mi a baj, mert először csak az elsőt szabályozták fel, a szerelő sem hitte, hogy a hátsók is kaptak...)

Úgyhogy SZVSZ Textar-t ne!


Itt is megoszlanak a vélemények nekem a jurid volt szar lecseréltem textarra és nem remegett utána! Szóval kinek mi


Na most legyek okos!!! Fékbetétből melyiket?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 16:33


Alesi írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Ezek közül melyiket vegyem meg hátra? Persze számit az olcsoság is....



más lehetőség nincs? a Juratek szerintem a Jurid valami lejányvállalata. mondjuk nem tudjuk milyen autód van, nincs az adatok között. Én Jurid-ot és sima sallang nélküli ATE tárcsát tennék fel.


Az autóm BMW 320D 150LE 2002-es. Jurid szerintem csak Unixban van,ott nincs kedvezményem!(



Nekem a Textar tárcsák egy erősebb fékezés következtében rendesen vetemettek, 80 fölött ráztak mint az állat, elöl-hátul (alig jöttünk rá, hogy mi a baj, mert először csak az elsőt szabályozták fel, a szerelő sem hitte, hogy a hátsók is kaptak...)

Úgyhogy SZVSZ Textar-t ne!


Itt is megoszlanak a vélemények nekem a jurid volt szar lecseréltem textarra és nem remegett utána! Szóval kinek mi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz senna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 16:16


Alesi írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Ezek közül melyiket vegyem meg hátra? Persze számit az olcsoság is....



más lehetőség nincs? a Juratek szerintem a Jurid valami lejányvállalata. mondjuk nem tudjuk milyen autód van, nincs az adatok között. Én Jurid-ot és sima sallang nélküli ATE tárcsát tennék fel.


Az autóm BMW 320D 150LE 2002-es. Jurid szerintem csak Unixban van,ott nincs kedvezményem!(



Nekem a Textar tárcsák egy erősebb fékezés következtében rendesen vetemettek, 80 fölött ráztak mint az állat, elöl-hátul (alig jöttünk rá, hogy mi a baj, mert először csak az elsőt szabályozták fel, a szerelő sem hitte, hogy a hátsók is kaptak...)

Úgyhogy SZVSZ Textar-t ne!


Akkor melyiket: JURATEK - QH - MINTEX???

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 16:07


senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Ezek közül melyiket vegyem meg hátra? Persze számit az olcsoság is....



más lehetőség nincs? a Juratek szerintem a Jurid valami lejányvállalata. mondjuk nem tudjuk milyen autód van, nincs az adatok között. Én Jurid-ot és sima sallang nélküli ATE tárcsát tennék fel.


Az autóm BMW 320D 150LE 2002-es. Jurid szerintem csak Unixban van,ott nincs kedvezményem!(



Nekem a Textar tárcsák egy erősebb fékezés következtében rendesen vetemettek, 80 fölött ráztak mint az állat, elöl-hátul (alig jöttünk rá, hogy mi a baj, mert először csak az elsőt szabályozták fel, a szerelő sem hitte, hogy a hátsók is kaptak...)

Úgyhogy SZVSZ Textar-t ne!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz senna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 15:32


YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Ezek közül melyiket vegyem meg hátra? Persze számit az olcsoság is....



más lehetőség nincs? a Juratek szerintem a Jurid valami lejányvállalata. mondjuk nem tudjuk milyen autód van, nincs az adatok között. Én Jurid-ot és sima sallang nélküli ATE tárcsát tennék fel.


Az autóm BMW 320D 150LE 2002-es. Jurid szerintem csak Unixban van,ott nincs kedvezményem!(



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 15:30


senna írta: Üdv. Ezek közül melyiket vegyem meg hátra? Persze számit az olcsoság is....



más lehetőség nincs? a Juratek szerintem a Jurid valami lejányvállalata. mondjuk nem tudjuk milyen autód van, nincs az adatok között. Én Jurid-ot és sima sallang nélküli ATE tárcsát tennék fel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz senna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 15:08


Üdv. Ezek közül melyiket vegyem meg hátra? Persze számit az olcsoság is....




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. február 24. vasárnap, 15:10