hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. április 26. péntek, 21:16


nickname írta:
Nem nagyon hiszem hogy 1 gyári tárcsa 240e km menne el



Szia!
Pedig igen, ha nem fékkel vezetik az autót. Az elsőt most cseréltem 220K-nál, a hátsó még marad. És még gyáriak.....
bye:hil



veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2013. április 26. péntek, 20:37


BarG írta:
veszkoo85 írta:
BarG írta: Tavaly, nagyjából januárban cseréltem hátsó féktárcsákat és fékbetéteket. Mivel a gyári elment nagyjából 240e km-t, ezért nem ragaszkodtam a gyárihoz, mert úgy véltem, hogy olyan kicsi terhelést kap, amit kibír egy gyengébb is. Lemfördert vettem, mert az mégiscsak egy nagy név. Hát, rosszul tettem!!!
Egyrészt gyenge a kidolgozás minősége, mert nem galvánozott, a kopófelületek kivételével rozsdásodnak a nyomorultak, amik rosszul festenek a Styling 119 felnik mögött. Másrészt mindkét tárcsa úgy néz ki, mintha zárványos rozsdafoltok lennének a fékező felületen is, ha esik egy kis eső, durván sokáig ráz az autó fékezéskor! Aztán persze a rozsda lekopik és elmúlik a rázás, dehát könyörgöm, a gyári tárcsával ilyen nem volt! Szinte alig kopott valamit, de megy a kukába.

Szóval LEMFÖRDER FÉKTÁRCSÁKAT NE VEGYEN SENKI!


hát egy első osztályú autóra egy harmad osztályú féket rakni,már ha igaz a profilod


Ez elég gyenge volt barátom, mert a Lemförder az első osztályú futóműalkatrészek forrása csak fékben minősültek 3-ad osztályúnak.

A profilom valódi, sőt azon nagyon kevesek egyike vagyok, akik szalonból újonnan gördítették ki a járművüket. Akkor még elit dolog volt E46 kupéba ülni, ma már zsák bolháért bárki beleülhet egybe. És ezeken az oldalakon a kocsi szervíztörténete is megvan precízen dokumentálva, ha valakit érdekel.



jó mondtad,hogy a lemförder nem a fékben a profi.............



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. április 26. péntek, 20:35


BarG írta:
veszkoo85 írta:
BarG írta: Tavaly, nagyjából januárban cseréltem hátsó féktárcsákat és fékbetéteket. Mivel a gyári elment nagyjából 240e km-t, ezért nem ragaszkodtam a gyárihoz, mert úgy véltem, hogy olyan kicsi terhelést kap, amit kibír egy gyengébb is. Lemfördert vettem, mert az mégiscsak egy nagy név. Hát, rosszul tettem!!!
Egyrészt gyenge a kidolgozás minősége, mert nem galvánozott, a kopófelületek kivételével rozsdásodnak a nyomorultak, amik rosszul festenek a Styling 119 felnik mögött. Másrészt mindkét tárcsa úgy néz ki, mintha zárványos rozsdafoltok lennének a fékező felületen is, ha esik egy kis eső, durván sokáig ráz az autó fékezéskor! Aztán persze a rozsda lekopik és elmúlik a rázás, dehát könyörgöm, a gyári tárcsával ilyen nem volt! Szinte alig kopott valamit, de megy a kukába.

Szóval LEMFÖRDER FÉKTÁRCSÁKAT NE VEGYEN SENKI!


hát egy első osztályú autóra egy harmad osztályú féket rakni,már ha igaz a profilod


Ez elég gyenge volt barátom, mert a Lemförder az első osztályú futóműalkatrészek forrása csak fékben minősültek 3-ad osztályúnak.

A profilom valódi, sőt azon nagyon kevesek egyike vagyok, akik szalonból újonnan gördítették ki a járművüket. Akkor még elit dolog volt E46 kupéba ülni, ma már zsák bolháért bárki beleülhet egybe. És ezeken az oldalakon a kocsi szervíztörténete is megvan precízen dokumentálva, ha valakit érdekel.




Nem nagyon hiszem hogy 1 gyári tárcsa 240e km menne el



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 26. péntek, 20:03


veszkoo85 írta:
BarG írta: Tavaly, nagyjából januárban cseréltem hátsó féktárcsákat és fékbetéteket. Mivel a gyári elment nagyjából 240e km-t, ezért nem ragaszkodtam a gyárihoz, mert úgy véltem, hogy olyan kicsi terhelést kap, amit kibír egy gyengébb is. Lemfördert vettem, mert az mégiscsak egy nagy név. Hát, rosszul tettem!!!
Egyrészt gyenge a kidolgozás minősége, mert nem galvánozott, a kopófelületek kivételével rozsdásodnak a nyomorultak, amik rosszul festenek a Styling 119 felnik mögött. Másrészt mindkét tárcsa úgy néz ki, mintha zárványos rozsdafoltok lennének a fékező felületen is, ha esik egy kis eső, durván sokáig ráz az autó fékezéskor! Aztán persze a rozsda lekopik és elmúlik a rázás, dehát könyörgöm, a gyári tárcsával ilyen nem volt! Szinte alig kopott valamit, de megy a kukába.

Szóval LEMFÖRDER FÉKTÁRCSÁKAT NE VEGYEN SENKI!


hát egy első osztályú autóra egy harmad osztályú féket rakni,már ha igaz a profilod


Ez elég gyenge volt barátom, mert a Lemförder az első osztályú futóműalkatrészek forrása csak fékben minősültek 3-ad osztályúnak.

A profilom valódi, sőt azon nagyon kevesek egyike vagyok, akik szalonból újonnan gördítették ki a járművüket. Akkor még elit dolog volt E46 kupéba ülni, ma már zsák bolháért bárki beleülhet egybe. És ezeken az oldalakon a kocsi szervíztörténete is megvan precízen dokumentálva, ha valakit érdekel.




veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2013. április 26. péntek, 19:35


BarG írta: Tavaly, nagyjából januárban cseréltem hátsó féktárcsákat és fékbetéteket. Mivel a gyári elment nagyjából 240e km-t, ezért nem ragaszkodtam a gyárihoz, mert úgy véltem, hogy olyan kicsi terhelést kap, amit kibír egy gyengébb is. Lemfördert vettem, mert az mégiscsak egy nagy név. Hát, rosszul tettem!!!
Egyrészt gyenge a kidolgozás minősége, mert nem galvánozott, a kopófelületek kivételével rozsdásodnak a nyomorultak, amik rosszul festenek a Styling 119 felnik mögött. Másrészt mindkét tárcsa úgy néz ki, mintha zárványos rozsdafoltok lennének a fékező felületen is, ha esik egy kis eső, durván sokáig ráz az autó fékezéskor! Aztán persze a rozsda lekopik és elmúlik a rázás, dehát könyörgöm, a gyári tárcsával ilyen nem volt! Szinte alig kopott valamit, de megy a kukába.

Szóval LEMFÖRDER FÉKTÁRCSÁKAT NE VEGYEN SENKI!


hát egy első osztályú autóra egy harmad osztályú féket rakni,már ha igaz a profilod

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 26. péntek, 17:42


Tavaly, nagyjából januárban cseréltem hátsó féktárcsákat és fékbetéteket. Mivel a gyári elment nagyjából 240e km-t, ezért nem ragaszkodtam a gyárihoz, mert úgy véltem, hogy olyan kicsi terhelést kap, amit kibír egy gyengébb is. Lemfördert vettem, mert az mégiscsak egy nagy név. Hát, rosszul tettem!!!
Egyrészt gyenge a kidolgozás minősége, mert nem galvánozott, a kopófelületek kivételével rozsdásodnak a nyomorultak, amik rosszul festenek a Styling 119 felnik mögött. Másrészt mindkét tárcsa úgy néz ki, mintha zárványos rozsdafoltok lennének a fékező felületen is, ha esik egy kis eső, durván sokáig ráz az autó fékezéskor! Aztán persze a rozsda lekopik és elmúlik a rázás, dehát könyörgöm, a gyári tárcsával ilyen nem volt! Szinte alig kopott valamit, de megy a kukába.

Szóval LEMFÖRDER FÉKTÁRCSÁKAT NE VEGYEN SENKI!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. április 21. vasárnap, 20:02


mrdani írta: Hali mindenkinek
Újra itt!
Olyan problémába ütköztem hogy hátul a dobfékben a kéziféket visszahúzó rugó nem húz vissza...
Beragad és melegszik, annyira hogy a dobon a festék szinte olvadt le róla.
Azt szeretném kérdezni hogy ilyen rugókat honnan lehet beszerezni, és kicserélhetem e.
Ha a simán a pedált nyomom akkor nem ragad bent a fék, ebből gondolom hogy a rugó a ludas.


Szia
Nem a rugó a rossz. Ha szétszedted, akkor találtál benne egy automata utánállítót. Azt járasd meg (könnyen kell mozognia). Állítsd vissza alapra. A bowdent is állítsd vissza. szereld fel a dobot és addig pumpáld a lábféket, míg a pofák be nem állnak a megfelelő távolságra a dobtól. (ezt az utánállíó elvégzi) Ezután állítsd csak be a bowden feszességét. Ellenkező esetben befoghat a kéziféked. A bowden állításával csak annak nyúlását állítod be, a fékpofák távolságát a dobtól az utánállító végzi. (ha az rendesen működik)


mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. április 21. vasárnap, 19:44


Hali mindenkinek
Újra itt!
Olyan problémába ütköztem hogy hátul a dobfékben a kéziféket visszahúzó rugó nem húz vissza...
Beragad és melegszik, annyira hogy a dobon a festék szinte olvadt le róla.
Azt szeretném kérdezni hogy ilyen rugókat honnan lehet beszerezni, és kicserélhetem e.
Ha a simán a pedált nyomom akkor nem ragad bent a fék, ebből gondolom hogy a rugó a ludas.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 18:36


b_imi írta:
mrdani írta: Heló Mindenkinek!
Fékbetétet szeretnék cserélni ( dobfék ).
Kérdésem az hogy megy ez egyedül is vagy inkább szerelőhöz vigyem el?
Ha egyedül is meg lehet csinálni akkor valami infó hogy mire figyeljek stb...
Szétszedés hamar megvan, csak összerakás nem teljesen tiszta.
Köszönöm a válaszokat!


Először csak az egyik oldalt szedd szét, mert a másik ott lesz, ha kell esetleg a segítség.
Le kell pucolni mindent, és beállítani a bovden feszességét, hogy rendesen felfeküdjenek alul a tuskóra a betétek. Aztán az állítóval be lehet pontosan lőni. A végén ellenőrizd le, hogy ne fogjon kiengedett állapotban. Esetleg egy kis rézpaszta a nyikorgás ellen nem árt.


Köszi a gyors választ!
Tegnap leszedtem aránylag jol le is jött viszont 1-2mm koptak a betétek...
Szóval csak a kéziféket kellett állítanom
Köszönöm még egyszer!

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 11:33


mrdani írta: Heló Mindenkinek!
Fékbetétet szeretnék cserélni ( dobfék ).
Kérdésem az hogy megy ez egyedül is vagy inkább szerelőhöz vigyem el?
Ha egyedül is meg lehet csinálni akkor valami infó hogy mire figyeljek stb...
Szétszedés hamar megvan, csak összerakás nem teljesen tiszta.
Köszönöm a válaszokat!


Először csak az egyik oldalt szedd szét, mert a másik ott lesz, ha kell esetleg a segítség.
Le kell pucolni mindent, és beállítani a bovden feszességét, hogy rendesen felfeküdjenek alul a tuskóra a betétek. Aztán az állítóval be lehet pontosan lőni. A végén ellenőrizd le, hogy ne fogjon kiengedett állapotban. Esetleg egy kis rézpaszta a nyikorgás ellen nem árt.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 09:35


Heló Mindenkinek!
Fékbetétet szeretnék cserélni ( dobfék ).
Kérdésem az hogy megy ez egyedül is vagy inkább szerelőhöz vigyem el?
Ha egyedül is meg lehet csinálni akkor valami infó hogy mire figyeljek stb...
Szétszedés hamar megvan, csak összerakás nem teljesen tiszta.
Köszönöm a válaszokat!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 04. csütörtök, 19:45


kecsurobi írta:
kecsurobi írta: fék munkahenger porvédő gumit lehet külön kapni?

ami a dugagyút védi


UNIX nem kell pánikba esni, készletbe van, de érdemes minden gumi részt akkor már amúgy is cseréni.
Féknyereg javító készletnél keresd a hosszú listába

De itt is találsz

http://www.schmiedmann.hu/3_se...oldal4.htm


vezető hüvelyeket is érdemes cserélni, mert ha szar, nem morog ,úszik a nyereg, hanem letapad.



Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2013. április 04. csütörtök, 19:50

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. április 04. csütörtök, 19:34


kecsurobi írta: fék munkahenger porvédő gumit lehet külön kapni?

ami a dugagyút védi


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. április 04. csütörtök, 19:33


fék munkahenger porvédő gumit lehet külön kapni?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 18:15


anubisz írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta: üdv szorul a jobb első kerék járt már valaki Így?Szedjem le az egéssz féknyerget vagy mi lehet a baja?


Melegszik a felnid??

azt még nem néztem csak amikor felemeltem akkor alig bírtam tekerni.



megnéztem melegszik a felni.



szedd le a nyerget, mert biztos a dugó van megszorulva. Teljes pucolás, és javítókészlet. Ha rozsdás a dugattyú, ki kell cserélni, amíg el nem vetemedik a tárcsád is.


Tomy320ci-nak is ez volt a problémája féknyereg csere megoldotta a problémáját szintén a henger szorult.Én a felújítás helyett vennék egy normális állapotú bontottat.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 02. kedd, 18:38