Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2013. szeptember 18. szerda, 12:54


Sziasztok.
Bp.-n keresek valakit akinek van e46-ba első lengéscsillapítója az se baj ha rossz és kölcsön tudná adni.
Az enyém felújításra megy és kb 1-2 hétre kéne pótolni addig.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 19:24


ignasow írta: Üdv! A lengőkarban szeretnék cseréltetni gömbcsuklókat. Tudja valaki hol kaphatok E46 320D-hez? Kipréselhető az egyáltalán?


Alapvetően nem cserélhető csak a komplett lengőkar, de mi már csináljuk az átalakítást/felújítást, ami után már bárki cserélheti magának.





ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 19:21


Üdv! A lengőkarban szeretnék cseréltetni gömbcsuklókat. Tudja valaki hol kaphatok E46 320D-hez? Kipréselhető az egyáltalán?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 17:23


csbalu írta: Srácok, homályosítsatok fel, cserél már valaki lengőkart akna és csápos emelő nélkül? Nagyon ki kéne cserélnem, de az aknát felszabadítani 2 napos meló lenne csáposom meg nincs. Adjatok már ötleteket légyszi, eléggé SOS lenne.


Szia!
Én úgy cseréltem (egyszer és soha többé). Ha nekem sikerült, akkor másnak sem lehet megoldhatatlan a feladat
hil




csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 16:35


Srácok, homályosítsatok fel, cserél már valaki lengőkart akna és csápos emelő nélkül? Nagyon ki kéne cserélnem, de az aknát felszabadítani 2 napos meló lenne csáposom meg nincs. Adjatok már ötleteket légyszi, eléggé SOS lenne.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 11:41


mrdani írta: Helló Mindenkinek!

Minap elvittem a szerelőhöz a gépet mert vizsgája lesz a héten.
Mondott nekem egy olyat hogy talpast kell cserélni bal oldalon.
Ez oké elmentem a boltba kérdeztem mondták hogy belső vagy külső?
A szerelő azt mondta hogy nincs külső belső csak simán mondjam hogy talpas.
Na most tudna nekem valaki belinkelni képet hogy mi ez a talpas? Tényleg van belőle külső meg belső?
előre is köszi a válaszokat.
Dani


itt egy balos lengőkar: igazából a talpas az a jobb oldali (belső), de a külsőt (bal oldalia képen), ami a kerékagyhoz megy, azt is lehet annak mondani. az általános szoci szerelőknek a belső része a talpas. én azt mondom érdemes mindkettőt cserélni, nálad legalább lehet.


szerk.: jajj várjál csak lehet a külső a talpas a szociknál... na már én sem tudom

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 11. szerda, 11:42

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 11:13


Helló Mindenkinek!

Minap elvittem a szerelőhöz a gépet mert vizsgája lesz a héten.
Mondott nekem egy olyat hogy talpast kell cserélni bal oldalon.
Ez oké elmentem a boltba kérdeztem mondták hogy belső vagy külső?
A szerelő azt mondta hogy nincs külső belső csak simán mondjam hogy talpas.
Na most tudna nekem valaki belinkelni képet hogy mi ez a talpas? Tényleg van belőle külső meg belső?
előre is köszi a válaszokat.
Dani


mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 10:32


anubisz írta: Meg lett az oka a hátsó futóművem roppanásának. A stab. rúd szilentek szárazak voltak, és mivel lett rugó, csillapító cserélve, így mivel valamennyire már nem úgy állt a rendszer mint eredetileg, meg volt feszülve. Leoldás, zsírzás, és elhalhatott.
Aki cserél ilyesmit hátul, figyeljen rá, a későbbi szervizlátogatás elkerülése végett.
Mindenképpen oldják le, kis kenés és vissza, hogy ne legyen megszorulva a régi pozícióba.
Felemelve a kocsit, a kereket olajemelővel emelgetve is éktelenül ropogott, csalóka volt mert a difi felől fel a csomagtérbe jött a hang, és mind két kerékre.
Röviden ennyi. Hátha valaki más elkerül egy 2 hetes idegeskedést.

Szia mindig ropogott vagy csak ha lassan ki be álltál valahová szar úton?
Én ezzel szívok már rég óta, rugó csere->stab rud csere->torony szilent csere és még mindíg ropog.... Már ötször voltam szervívben de tök tanácstalanok...
Köszi


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 10:18


316Compact írta: Sziasztok!
Drága 316-osöm futóművét és szervóját újítanám fel! Találtam alkatrészeket jó áron, de sedan-hoz, nekem viszont compact-om van. Az első futómű alkatrészek és a szervószivattyú vajon kompatibilisek? Mindkettő E36os, az enyém '97-es.

Előre is köszi a válaszokat!!!


Szia!

A szivattyú szerintem tuti,a futóműnek meg utána kell ETK-ni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1997

státusz 316Compact

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. szeptember 11. szerda, 10:14


Sziasztok!
Drága 316-osöm futóművét és szervóját újítanám fel! Találtam alkatrészeket jó áron, de sedan-hoz, nekem viszont compact-om van. Az első futómű alkatrészek és a szervószivattyú vajon kompatibilisek? Mindkettő E36os, az enyém '97-es.

Előre is köszi a válaszokat!!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 09. hétfő, 11:22


Meg lett az oka a hátsó futóművem roppanásának. A stab. rúd szilentek szárazak voltak, és mivel lett rugó, csillapító cserélve, így mivel valamennyire már nem úgy állt a rendszer mint eredetileg, meg volt feszülve. Leoldás, zsírzás, és elhalhatott.
Aki cserél ilyesmit hátul, figyeljen rá, a későbbi szervizlátogatás elkerülése végett.
Mindenképpen oldják le, kis kenés és vissza, hogy ne legyen megszorulva a régi pozícióba.
Felemelve a kocsit, a kereket olajemelővel emelgetve is éktelenül ropogott, csalóka volt mert a difi felől fel a csomagtérbe jött a hang, és mind két kerékre.
Röviden ennyi. Hátha valaki más elkerül egy 2 hetes idegeskedést.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 02. hétfő, 09:56


jedematik írta:
Pocses írta:
jedematik írta:
Pocses írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek
Új vagyok a fórumon és a segítségeteket kérném.
Beruháztam egy 316i compact-ba 97-es.Most derült ki amikor nyomvályús úton mentünk ,hogy elhúzza a vályú ide-oda.
Stab.rud? Vagy szilentek?
Segítsetek hol keressem a bibit
kösz és ha rossz helyre írtam ,bocs


Szia!

Mekkora a gumma a vason? Mert minél szélesebb a futófelület és amellett peresebb is, annál jobban megvezeti a nyomvályú. Nekem is valamikor ha elég mély, még a 205/55 is elhúzza kicsit. De ugyanígy az ex ótómnál is ezt csinálta ezzel a mérettel.


helló
205/60/ nekem elég durván mászkál jobbra, balra .Sima úton nem,de vályuson alig lehet vele menni.


Pedig az akkor elég durva ilyen "ballonos" guminál. Vidd el padra rázasd meg az a tuti, felénk 4 papír az ára ismerős szerelőnél dettó mint egy elő műszaki.

Oké megnézetem ,de fura mert most volt az első forgalomba helyezése és ugye kpm vizsgán volt. Úgy rendezték valoszínű nem negyon foglalkoztak vele.


Ez a "borzacskó", hogy az ember másban nem, csak saját magában bízhat. Persze tisztelet a nagyon kevés kivételnek...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1997

státusz jedematik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. szeptember 02. hétfő, 09:54


Pocses írta:
jedematik írta:
Pocses írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek
Új vagyok a fórumon és a segítségeteket kérném.
Beruháztam egy 316i compact-ba 97-es.Most derült ki amikor nyomvályús úton mentünk ,hogy elhúzza a vályú ide-oda.
Stab.rud? Vagy szilentek?
Segítsetek hol keressem a bibit
kösz és ha rossz helyre írtam ,bocs


Szia!

Mekkora a gumma a vason? Mert minél szélesebb a futófelület és amellett peresebb is, annál jobban megvezeti a nyomvályú. Nekem is valamikor ha elég mély, még a 205/55 is elhúzza kicsit. De ugyanígy az ex ótómnál is ezt csinálta ezzel a mérettel.


helló
205/60/ nekem elég durván mászkál jobbra, balra .Sima úton nem,de vályuson alig lehet vele menni.


Pedig az akkor elég durva ilyen "ballonos" guminál. Vidd el padra rázasd meg az a tuti, felénk 4 papír az ára ismerős szerelőnél dettó mint egy elő műszaki.

Oké megnézetem ,de fura mert most volt az első forgalomba helyezése és ugye kpm vizsgán volt. Úgy rendezték valoszínű nem negyon foglalkoztak vele.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 02. hétfő, 09:48


jedematik írta:
Pocses írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek
Új vagyok a fórumon és a segítségeteket kérném.
Beruháztam egy 316i compact-ba 97-es.Most derült ki amikor nyomvályús úton mentünk ,hogy elhúzza a vályú ide-oda.
Stab.rud? Vagy szilentek?
Segítsetek hol keressem a bibit
kösz és ha rossz helyre írtam ,bocs


Szia!

Mekkora a gumma a vason? Mert minél szélesebb a futófelület és amellett peresebb is, annál jobban megvezeti a nyomvályú. Nekem is valamikor ha elég mély, még a 205/55 is elhúzza kicsit. De ugyanígy az ex ótómnál is ezt csinálta ezzel a mérettel.


helló
205/60/ nekem elég durván mászkál jobbra, balra .Sima úton nem,de vályuson alig lehet vele menni.


Pedig az akkor elég durva ilyen "ballonos" guminál. Vidd el padra rázasd meg az a tuti, felénk 4 papír az ára ismerős szerelőnél dettó mint egy elő műszaki.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1997

státusz jedematik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. szeptember 02. hétfő, 09:43


Pocses írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek
Új vagyok a fórumon és a segítségeteket kérném.
Beruháztam egy 316i compact-ba 97-es.Most derült ki amikor nyomvályús úton mentünk ,hogy elhúzza a vályú ide-oda.
Stab.rud? Vagy szilentek?
Segítsetek hol keressem a bibit
kösz és ha rossz helyre írtam ,bocs


Szia!

Mekkora a gumma a vason? Mert minél szélesebb a futófelület és amellett peresebb is, annál jobban megvezeti a nyomvályú. Nekem is valamikor ha elég mély, még a 205/55 is elhúzza kicsit. De ugyanígy az ex ótómnál is ezt csinálta ezzel a mérettel.


helló
205/60/ nekem elég durván mászkál jobbra, balra .Sima úton nem,de vályuson alig lehet vele menni.