Robin68 írta:
jencispy írta:
Ma megnéztük és megvan a hiba:
Első lengőkar hátsó szilent (Febi) 3000km után kidurrant a jobb oldali.
Pedig annyiszor le lett írva, hogy LEMFÖRDER....
Most van az az eset amikor az olcsó a drága. És ha ez az oldal elszállt akkor a másik meddig bírja még. Igaz, hogy a FEBI fele annyiba kerül mint a LEMFÖRDER, de ez is egy megerősítés, hogy nem érdemes kísérletezni.
ebben most az az érdekes, hogy anno mikor megvettem a gépet a jobbos ki volt szakadva. én
Febi-t rakattam bele. ez 2007 tavasza, még szinte nem sok mindent láttam a BMW kesze-kusza bugyraiban. 150km (százötven) múlva mentem műszakira.
azt mondta a szaki műszakin, hogy a jobbos lóg. mondom most lett bele rakva 150km-t mentem vele. a másik ki volt szakadva. én akkor nem hittem el ezt. aztán jött a fék upgrade. egy darabig semmi nem volt. elkezdett rázni. biztos hullámosodik az ATE, hiába figyeltem rá. még 3 műszakin voltam így vele, a következő 10ezer km-el később volt, ugyanannál, aki azt mondta lóg a szilent. érdekes nem lógott, vagyis nem mondta, hogy rossz. a következő 2 helyen sem. azt tudni kell nálam a műszaki, kb 10ezer km-ente van
a harmadik műszakinál már mondtam (vagyis nálam már a negyedik), hogy lehet a szilent nem elsz jó, de cserélve lesz, csak éppen gyártás alatt volt a poliuretán. de nem mondta, hogy rossz volna, de a fékem az rázott. (azért nem izéltem a fék miatt, mert felemelve az autót nem szorult sehol, alig ért a tárcsába, a gyári fékkel jobban bele ért). aztán műszaki után 1 héttel, már ki is volt cserélve poliuretánra. fékrázás megszűnt.
a Febi-t eléggé kalapálni kellett, hogy lejöjjön, nem volt eldurranva. azóta sem értem, rögtön miért látták rossznak, aztán másik 3 alkalommal meg nem. pedig tényleg nem volt 100%.
én többet nem kockáztatok gumi szilenttel, legalábbis a lengőkar végén nem.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 07. csütörtök, 07:53