SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 14:44


Robin68 írta:
SP_323i írta:
Nekem ott Mayle HD van most már 6. de az is lehet, hogy 7. éve

A poliuretán nem nyekeg/nyikorog? Azt hallottam, hogy kenegetni kell évente egyszer ezeket.


A MEYLE HD meg szinte annyiba kerül már mint a LEMFÖRDER
De a megtett km mérvadóbb mint az idő. Szerintem....
Én most fogom cserélni és kb 110ezer km ment bele.


itt 160ekm a harmada nagyjából nagy papucsokkal 225/40R15 a többi 205/55R16-al
LEMFÖRDER is tömör, mint a Mayle HD?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 14:36


SP_323i írta:
Nekem ott Mayle HD van most már 6. de az is lehet, hogy 7. éve

A poliuretán nem nyekeg/nyikorog? Azt hallottam, hogy kenegetni kell évente egyszer ezeket.


A MEYLE HD meg szinte annyiba kerül már mint a LEMFÖRDER
De a megtett km mérvadóbb mint az idő. Szerintem....
Én most fogom cserélni és kb 110ezer km ment bele.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 10:55


SP_323i írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
jencispy írta:
Ma megnéztük és megvan a hiba:
Első lengőkar hátsó szilent (Febi) 3000km után kidurrant a jobb oldali.


Pedig annyiszor le lett írva, hogy LEMFÖRDER....
Most van az az eset amikor az olcsó a drága. És ha ez az oldal elszállt akkor a másik meddig bírja még. Igaz, hogy a FEBI fele annyiba kerül mint a LEMFÖRDER, de ez is egy megerősítés, hogy nem érdemes kísérletezni.


ebben most az az érdekes, hogy anno mikor megvettem a gépet a jobbos ki volt szakadva. én Febi-t rakattam bele. ez 2007 tavasza, még szinte nem sok mindent láttam a BMW kesze-kusza bugyraiban. 150km (százötven) múlva mentem műszakira.
azt mondta a szaki műszakin, hogy a jobbos lóg. mondom most lett bele rakva 150km-t mentem vele. a másik ki volt szakadva. én akkor nem hittem el ezt. aztán jött a fék upgrade. egy darabig semmi nem volt. elkezdett rázni. biztos hullámosodik az ATE, hiába figyeltem rá. még 3 műszakin voltam így vele, a következő 10ezer km-el később volt, ugyanannál, aki azt mondta lóg a szilent. érdekes nem lógott, vagyis nem mondta, hogy rossz. a következő 2 helyen sem. azt tudni kell nálam a műszaki, kb 10ezer km-ente van a harmadik műszakinál már mondtam (vagyis nálam már a negyedik), hogy lehet a szilent nem elsz jó, de cserélve lesz, csak éppen gyártás alatt volt a poliuretán. de nem mondta, hogy rossz volna, de a fékem az rázott. (azért nem izéltem a fék miatt, mert felemelve az autót nem szorult sehol, alig ért a tárcsába, a gyári fékkel jobban bele ért). aztán műszaki után 1 héttel, már ki is volt cserélve poliuretánra. fékrázás megszűnt.
a Febi-t eléggé kalapálni kellett, hogy lejöjjön, nem volt eldurranva. azóta sem értem, rögtön miért látták rossznak, aztán másik 3 alkalommal meg nem. pedig tényleg nem volt 100%.
én többet nem kockáztatok gumi szilenttel, legalábbis a lengőkar végén nem.



Nekem ott Mayle HD van most már 6. de az is lehet, hogy 7. éve

A poliuretán nem nyekeg/nyikorog? Azt hallottam, hogy kenegetni kell évente egyszer ezeket.


nekem nincs hangja, de hát én keveset megyek, meg esőben sem nagyon.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 10:10


YELLOW írta:
Robin68 írta:
jencispy írta:
Ma megnéztük és megvan a hiba:
Első lengőkar hátsó szilent (Febi) 3000km után kidurrant a jobb oldali.


Pedig annyiszor le lett írva, hogy LEMFÖRDER....
Most van az az eset amikor az olcsó a drága. És ha ez az oldal elszállt akkor a másik meddig bírja még. Igaz, hogy a FEBI fele annyiba kerül mint a LEMFÖRDER, de ez is egy megerősítés, hogy nem érdemes kísérletezni.


ebben most az az érdekes, hogy anno mikor megvettem a gépet a jobbos ki volt szakadva. én Febi-t rakattam bele. ez 2007 tavasza, még szinte nem sok mindent láttam a BMW kesze-kusza bugyraiban. 150km (százötven) múlva mentem műszakira.
azt mondta a szaki műszakin, hogy a jobbos lóg. mondom most lett bele rakva 150km-t mentem vele. a másik ki volt szakadva. én akkor nem hittem el ezt. aztán jött a fék upgrade. egy darabig semmi nem volt. elkezdett rázni. biztos hullámosodik az ATE, hiába figyeltem rá. még 3 műszakin voltam így vele, a következő 10ezer km-el később volt, ugyanannál, aki azt mondta lóg a szilent. érdekes nem lógott, vagyis nem mondta, hogy rossz. a következő 2 helyen sem. azt tudni kell nálam a műszaki, kb 10ezer km-ente van a harmadik műszakinál már mondtam (vagyis nálam már a negyedik), hogy lehet a szilent nem elsz jó, de cserélve lesz, csak éppen gyártás alatt volt a poliuretán. de nem mondta, hogy rossz volna, de a fékem az rázott. (azért nem izéltem a fék miatt, mert felemelve az autót nem szorult sehol, alig ért a tárcsába, a gyári fékkel jobban bele ért). aztán műszaki után 1 héttel, már ki is volt cserélve poliuretánra. fékrázás megszűnt.
a Febi-t eléggé kalapálni kellett, hogy lejöjjön, nem volt eldurranva. azóta sem értem, rögtön miért látták rossznak, aztán másik 3 alkalommal meg nem. pedig tényleg nem volt 100%.
én többet nem kockáztatok gumi szilenttel, legalábbis a lengőkar végén nem.



Nekem ott Mayle HD van most már 6. de az is lehet, hogy 7. éve

A poliuretán nem nyekeg/nyikorog? Azt hallottam, hogy kenegetni kell évente egyszer ezeket.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 07:30


Robin68 írta:
jencispy írta:
Ma megnéztük és megvan a hiba:
Első lengőkar hátsó szilent (Febi) 3000km után kidurrant a jobb oldali.


Pedig annyiszor le lett írva, hogy LEMFÖRDER....
Most van az az eset amikor az olcsó a drága. És ha ez az oldal elszállt akkor a másik meddig bírja még. Igaz, hogy a FEBI fele annyiba kerül mint a LEMFÖRDER, de ez is egy megerősítés, hogy nem érdemes kísérletezni.


ebben most az az érdekes, hogy anno mikor megvettem a gépet a jobbos ki volt szakadva. én Febi-t rakattam bele. ez 2007 tavasza, még szinte nem sok mindent láttam a BMW kesze-kusza bugyraiban. 150km (százötven) múlva mentem műszakira.
azt mondta a szaki műszakin, hogy a jobbos lóg. mondom most lett bele rakva 150km-t mentem vele. a másik ki volt szakadva. én akkor nem hittem el ezt. aztán jött a fék upgrade. egy darabig semmi nem volt. elkezdett rázni. biztos hullámosodik az ATE, hiába figyeltem rá. még 3 műszakin voltam így vele, a következő 10ezer km-el később volt, ugyanannál, aki azt mondta lóg a szilent. érdekes nem lógott, vagyis nem mondta, hogy rossz. a következő 2 helyen sem. azt tudni kell nálam a műszaki, kb 10ezer km-ente van a harmadik műszakinál már mondtam (vagyis nálam már a negyedik), hogy lehet a szilent nem elsz jó, de cserélve lesz, csak éppen gyártás alatt volt a poliuretán. de nem mondta, hogy rossz volna, de a fékem az rázott. (azért nem izéltem a fék miatt, mert felemelve az autót nem szorult sehol, alig ért a tárcsába, a gyári fékkel jobban bele ért). aztán műszaki után 1 héttel, már ki is volt cserélve poliuretánra. fékrázás megszűnt.
a Febi-t eléggé kalapálni kellett, hogy lejöjjön, nem volt eldurranva. azóta sem értem, rögtön miért látták rossznak, aztán másik 3 alkalommal meg nem. pedig tényleg nem volt 100%.
én többet nem kockáztatok gumi szilenttel, legalábbis a lengőkar végén nem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. április 07. csütörtök, 07:53

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. április 07. csütörtök, 00:58


jencispy írta:
Ma megnéztük és megvan a hiba:
Első lengőkar hátsó szilent (Febi) 3000km után kidurrant a jobb oldali.


Pedig annyiszor le lett írva, hogy LEMFÖRDER....
Most van az az eset amikor az olcsó a drága. És ha ez az oldal elszállt akkor a másik meddig bírja még. Igaz, hogy a FEBI fele annyiba kerül mint a LEMFÖRDER, de ez is egy megerősítés, hogy nem érdemes kísérletezni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2016. április 06. szerda, 23:52


Pitykoo írta:
csatis1 írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Segítség kellene, hátha valakivel volt már ilyen:

E46 330ci:
Fékezéskor koppan és ránt egyet a kormányon a futómű.
Nagy sebességről fékezéskor imbolyog a kocsi.
Rossz úton, stb.. nem kopog.
Első lengőkar hátsó szilentek (Febi) és stabpálcák (Meyle HD) lettek előtte cserélve, mert kopogtak kicsit.
Van valami ötletetek mitől lehet?

Köszi

Kormanymu? Gombcsuklok?


Féknyereg nincs fellazulva vagy nem szorul?!


Ma megnéztük és megvan a hiba:
Első lengőkar hátsó szilent (Febi) 3000km után kidurrant a jobb oldali.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. április 06. szerda, 22:05


p2010 írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy e60-ast, és most próbálom rendbehozni, amit rendbe kell hozni. Az első tétel az első szilentek. Azt látom a neten, hogy több cég terméke is elérhető az árkülönbségek pedig elég nagyok.

Kérdés : mi a tapasztalat, melyiket érdemes megvenni?


Lemförder, Meyle termékek. vagy poliuretán egyedileg gyártott.
többi nem igazán tartós, bár itthoni utakon egyik sem... a gumik közül

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz p2010

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2016. április 06. szerda, 21:33


Sziasztok!
Nemrég vettem egy e60-ast, és most próbálom rendbehozni, amit rendbe kell hozni. Az első tétel az első szilentek. Azt látom a neten, hogy több cég terméke is elérhető az árkülönbségek pedig elég nagyok.

Kérdés : mi a tapasztalat, melyiket érdemes megvenni?

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. április 03. vasárnap, 18:34


csatis1 írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Segítség kellene, hátha valakivel volt már ilyen:

E46 330ci:
Fékezéskor koppan és ránt egyet a kormányon a futómű.
Nagy sebességről fékezéskor imbolyog a kocsi.
Rossz úton, stb.. nem kopog.
Első lengőkar hátsó szilentek (Febi) és stabpálcák (Meyle HD) lettek előtte cserélve, mert kopogtak kicsit.
Van valami ötletetek mitől lehet?

Köszi

Kormanymu? Gombcsuklok?


Féknyereg nincs fellazulva vagy nem szorul?!

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2016. április 03. vasárnap, 18:00


jencispy írta: Sziasztok!

Segítség kellene, hátha valakivel volt már ilyen:

E46 330ci:
Fékezéskor koppan és ránt egyet a kormányon a futómű.
Nagy sebességről fékezéskor imbolyog a kocsi.
Rossz úton, stb.. nem kopog.
Első lengőkar hátsó szilentek (Febi) és stabpálcák (Meyle HD) lettek előtte cserélve, mert kopogtak kicsit.
Van valami ötletetek mitől lehet?

Köszi

Kormanymu? Gombcsuklok?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2016. április 03. vasárnap, 17:43


Sziasztok!

Segítség kellene, hátha valakivel volt már ilyen:

E46 330ci:
Fékezéskor koppan és ránt egyet a kormányon a futómű.
Nagy sebességről fékezéskor imbolyog a kocsi.
Rossz úton, stb.. nem kopog.
Első lengőkar hátsó szilentek (Febi) és stabpálcák (Meyle HD) lettek előtte cserélve, mert kopogtak kicsit.
Van valami ötletetek mitől lehet?

Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Mikolics

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. március 25. péntek, 11:15


Pocses írta:
Mikolics írta: Sziasztok ! Lengőkar javítás érdekelne mert kottyan a gömbfej. Szerintetek csak komplett csere a megoldás? Azt az infot kaptam mivel alumínium a lengőkar nem lehet kipréselni a gömbfejeket. Javított már valaki így közületek? Én Győrben vagyok


Szia!

Ha Győrben keresel szerelőt akkor tudok ajánlani. Évek óta nekem is és barátaimnak is Ő javítja és ha kell ez sem jelent neki gondot. Türelem kell hozzá mert rengeteg a munkája viszont cserébe nincs olyan, hogy nem tudja a megoldást. Elviszed hozzá és amikor felhív készen kapod vissza az autód.

Üdv.: Pocses


Köszi még szükség lehet rá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. március 24. csütörtök, 17:11


Mikolics írta: Sziasztok ! Lengőkar javítás érdekelne mert kottyan a gömbfej. Szerintetek csak komplett csere a megoldás? Azt az infot kaptam mivel alumínium a lengőkar nem lehet kipréselni a gömbfejeket. Javított már valaki így közületek? Én Győrben vagyok


Szia!

Ha Győrben keresel szerelőt akkor tudok ajánlani. Évek óta nekem is és barátaimnak is Ő javítja és ha kell ez sem jelent neki gondot. Türelem kell hozzá mert rengeteg a munkája viszont cserébe nincs olyan, hogy nem tudja a megoldást. Elviszed hozzá és amikor felhív készen kapod vissza az autód.

Üdv.: Pocses

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2016. március 23. szerda, 08:39


Mikolics írta:
asbi írta:
Mikolics írta: Sziasztok ! Lengőkar javítás érdekelne mert kottyan a gömbfej. Szerintetek csak komplett csere a megoldás? Azt az infot kaptam mivel alumínium a lengőkar nem lehet kipréselni a gömbfejeket. Javított már valaki így közületek? Én Győrben vagyok


Ismerek olyat, aki foglalkozik ilyennel, de házilag nem fogod tudni megoldani. Ha gondolod PÜ-ben adok nevet, elküldöd a régit, kapsz egy felújítottat.


Köszönöm ha nem gond küldd át a címet beszélek vele


Szia, én javítattam. Nekem Érden csinálták, több mint 2 éve hibátlan. Itt a fórumon jlaci74 fórumtársadat keresd.