flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2016. augusztus 25. csütörtök, 14:07


Pitykoo írta:
wiq írta:
Pitykoo írta:
wiq írta:
Pitykoo írta: Na hali!

Sokan küzdenek váltáskor halható dübbenéssel! Köztük sajna én is, de már a múlté hál istennek!
Élőszőr én is kicseréltettem a difi mindhárom szilentjét, aztán a kardámtartót és a hardyt is megnézettem de az még jó...
A hiba továbbra is fennállt! Aztán nemrégiben meguntam és elindult a folyamat!
Szerencsémre sikerült egy segítőkész, rendes márkatársat találnom akinek vannak és szerencsére számomra is voltak alkatrészei és beindult a cserebere.
Mint kiderült a difi kuka a féltengelyek szintén és a kardámon se százas.
Cseréltünk difit meg a féltengelyeket és a hátsó kardámrészt. Most megszűnt minden hang hátulról és a dübbenés is . Boldogságom majdnem határtalan hiszen még nekem előröl jön valami csattogó hang amit még ki kell nyomoznom. Az lehet az első kardámkereszt vagy valami váltó de akár a kettős tömegű is lehet elvileg! Szóval akinek ilyen gondja van nézzen szét ott hátul rendesen! Hátha tudtam segíteni valakinek ez ügyben! Itt van 3-m videó a kiszerelt cuccokról. Hallhatóan gatya...

https://www.youtube.com/watch?v=1bAHakgN8uE

https://www.youtube.com/watch?v=OBGClUH6ZBQ

https://www.youtube.com/watch?v=bXrVte5SGzg




Üdv.

Nekem is dübög sajnos. Mennyibe került ez a móka?


Ez 130000ft ba kerult. Es ugye meg az eleje hatra van.


Egyébként hány km "lehet" a masinában?


Hát kb. szerintem 300-350 re tippelném...
De lehet mégtöbb, vagy tényleg a valós...



Hali!
Nekem olyat csinál mostanában, hogy ha 3., vagy 4. sebességben motorfékkel gurítom az autót, kb. 1500-as fordulatnál elkezd enyhén rángatni, mintha valamelyik kerekem tojás lenne. De gázadáskor, vagy üresben guruláskor semmi. Ez lehet kardán hiba?

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. augusztus 24. szerda, 20:49


wiq írta:
Pitykoo írta:
wiq írta:
Pitykoo írta: Na hali!

Sokan küzdenek váltáskor halható dübbenéssel! Köztük sajna én is, de már a múlté hál istennek!
Élőszőr én is kicseréltettem a difi mindhárom szilentjét, aztán a kardámtartót és a hardyt is megnézettem de az még jó...
A hiba továbbra is fennállt! Aztán nemrégiben meguntam és elindult a folyamat!
Szerencsémre sikerült egy segítőkész, rendes márkatársat találnom akinek vannak és szerencsére számomra is voltak alkatrészei és beindult a cserebere.
Mint kiderült a difi kuka a féltengelyek szintén és a kardámon se százas.
Cseréltünk difit meg a féltengelyeket és a hátsó kardámrészt. Most megszűnt minden hang hátulról és a dübbenés is . Boldogságom majdnem határtalan hiszen még nekem előröl jön valami csattogó hang amit még ki kell nyomoznom. Az lehet az első kardámkereszt vagy valami váltó de akár a kettős tömegű is lehet elvileg! Szóval akinek ilyen gondja van nézzen szét ott hátul rendesen! Hátha tudtam segíteni valakinek ez ügyben! Itt van 3-m videó a kiszerelt cuccokról. Hallhatóan gatya...

https://www.youtube.com/watch?v=1bAHakgN8uE

https://www.youtube.com/watch?v=OBGClUH6ZBQ

https://www.youtube.com/watch?v=bXrVte5SGzg




Üdv.

Nekem is dübög sajnos. Mennyibe került ez a móka?


Ez 130000ft ba kerult. Es ugye meg az eleje hatra van.


Egyébként hány km "lehet" a masinában?


Hát kb. szerintem 300-350 re tippelném...
De lehet mégtöbb, vagy tényleg a valós...



státusz wiq

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. augusztus 24. szerda, 15:28


Pitykoo írta:
wiq írta:
Pitykoo írta: Na hali!

Sokan küzdenek váltáskor halható dübbenéssel! Köztük sajna én is, de már a múlté hál istennek!
Élőszőr én is kicseréltettem a difi mindhárom szilentjét, aztán a kardámtartót és a hardyt is megnézettem de az még jó...
A hiba továbbra is fennállt! Aztán nemrégiben meguntam és elindult a folyamat!
Szerencsémre sikerült egy segítőkész, rendes márkatársat találnom akinek vannak és szerencsére számomra is voltak alkatrészei és beindult a cserebere.
Mint kiderült a difi kuka a féltengelyek szintén és a kardámon se százas.
Cseréltünk difit meg a féltengelyeket és a hátsó kardámrészt. Most megszűnt minden hang hátulról és a dübbenés is . Boldogságom majdnem határtalan hiszen még nekem előröl jön valami csattogó hang amit még ki kell nyomoznom. Az lehet az első kardámkereszt vagy valami váltó de akár a kettős tömegű is lehet elvileg! Szóval akinek ilyen gondja van nézzen szét ott hátul rendesen! Hátha tudtam segíteni valakinek ez ügyben! Itt van 3-m videó a kiszerelt cuccokról. Hallhatóan gatya...

https://www.youtube.com/watch?v=1bAHakgN8uE

https://www.youtube.com/watch?v=OBGClUH6ZBQ

https://www.youtube.com/watch?v=bXrVte5SGzg




Üdv.

Nekem is dübög sajnos. Mennyibe került ez a móka?


Ez 130000ft ba kerult. Es ugye meg az eleje hatra van.


Egyébként hány km "lehet" a masinában?

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. augusztus 24. szerda, 11:19


Tano írta: Nekem sajnos nem dübbenés van terhelésváltáskor, hanem egy fémes hang. Mint kiderült a diffitartó keret bal hátsó rögzítése szakadt ki a karosszériából. Úgy mint itt, csak nem ennyire van kiszakadva:
Videó

Ez is elég gyakori ahogy utánaolvastam. Ha más is ilyet hall, akkor erre gyanakodjon.


Aham....
Akkor igy mar van hol kutakodni legalabb.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. augusztus 24. szerda, 11:18


wiq írta:
Pitykoo írta: Na hali!

Sokan küzdenek váltáskor halható dübbenéssel! Köztük sajna én is, de már a múlté hál istennek!
Élőszőr én is kicseréltettem a difi mindhárom szilentjét, aztán a kardámtartót és a hardyt is megnézettem de az még jó...
A hiba továbbra is fennállt! Aztán nemrégiben meguntam és elindult a folyamat!
Szerencsémre sikerült egy segítőkész, rendes márkatársat találnom akinek vannak és szerencsére számomra is voltak alkatrészei és beindult a cserebere.
Mint kiderült a difi kuka a féltengelyek szintén és a kardámon se százas.
Cseréltünk difit meg a féltengelyeket és a hátsó kardámrészt. Most megszűnt minden hang hátulról és a dübbenés is . Boldogságom majdnem határtalan hiszen még nekem előröl jön valami csattogó hang amit még ki kell nyomoznom. Az lehet az első kardámkereszt vagy valami váltó de akár a kettős tömegű is lehet elvileg! Szóval akinek ilyen gondja van nézzen szét ott hátul rendesen! Hátha tudtam segíteni valakinek ez ügyben! Itt van 3-m videó a kiszerelt cuccokról. Hallhatóan gatya...

https://www.youtube.com/watch?v=1bAHakgN8uE

https://www.youtube.com/watch?v=OBGClUH6ZBQ

https://www.youtube.com/watch?v=bXrVte5SGzg




Üdv.

Nekem is dübög sajnos. Mennyibe került ez a móka?


Ez 130000ft ba kerult. Es ugye meg az eleje hatra van.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. augusztus 24. szerda, 09:01


Nekem sajnos nem dübbenés van terhelésváltáskor, hanem egy fémes hang. Mint kiderült a diffitartó keret bal hátsó rögzítése szakadt ki a karosszériából. Úgy mint itt, csak nem ennyire van kiszakadva:
Videó

Ez is elég gyakori ahogy utánaolvastam. Ha más is ilyet hall, akkor erre gyanakodjon.

státusz wiq

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. augusztus 24. szerda, 08:03


Pitykoo írta: Na hali!

Sokan küzdenek váltáskor halható dübbenéssel! Köztük sajna én is, de már a múlté hál istennek!
Élőszőr én is kicseréltettem a difi mindhárom szilentjét, aztán a kardámtartót és a hardyt is megnézettem de az még jó...
A hiba továbbra is fennállt! Aztán nemrégiben meguntam és elindult a folyamat!
Szerencsémre sikerült egy segítőkész, rendes márkatársat találnom akinek vannak és szerencsére számomra is voltak alkatrészei és beindult a cserebere.
Mint kiderült a difi kuka a féltengelyek szintén és a kardámon se százas.
Cseréltünk difit meg a féltengelyeket és a hátsó kardámrészt. Most megszűnt minden hang hátulról és a dübbenés is . Boldogságom majdnem határtalan hiszen még nekem előröl jön valami csattogó hang amit még ki kell nyomoznom. Az lehet az első kardámkereszt vagy valami váltó de akár a kettős tömegű is lehet elvileg! Szóval akinek ilyen gondja van nézzen szét ott hátul rendesen! Hátha tudtam segíteni valakinek ez ügyben! Itt van 3-m videó a kiszerelt cuccokról. Hallhatóan gatya...

https://www.youtube.com/watch?v=1bAHakgN8uE

https://www.youtube.com/watch?v=OBGClUH6ZBQ

https://www.youtube.com/watch?v=bXrVte5SGzg




Üdv.

Nekem is dübög sajnos. Mennyibe került ez a móka?



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. augusztus 23. kedd, 20:40


Na hali!

Sokan küzdenek váltáskor halható dübbenéssel! Köztük sajna én is, de már a múlté hál istennek!
Élőszőr én is kicseréltettem a difi mindhárom szilentjét, aztán a kardámtartót és a hardyt is megnézettem de az még jó...
A hiba továbbra is fennállt! Aztán nemrégiben meguntam és elindult a folyamat!
Szerencsémre sikerült egy segítőkész, rendes márkatársat találnom akinek vannak és szerencsére számomra is voltak alkatrészei és beindult a cserebere.
Mint kiderült a difi kuka a féltengelyek szintén és a kardámon se százas.
Cseréltünk difit meg a féltengelyeket és a hátsó kardámrészt. Most megszűnt minden hang hátulról és a dübbenés is . Boldogságom majdnem határtalan hiszen még nekem előröl jön valami csattogó hang amit még ki kell nyomoznom. Az lehet az első kardámkereszt vagy valami váltó de akár a kettős tömegű is lehet elvileg! Szóval akinek ilyen gondja van nézzen szét ott hátul rendesen! Hátha tudtam segíteni valakinek ez ügyben! Itt van 3-m videó a kiszerelt cuccokról. Hallhatóan gatya...

https://www.youtube.com/watch?v=1bAHakgN8uE

https://www.youtube.com/watch?v=OBGClUH6ZBQ

https://www.youtube.com/watch?v=bXrVte5SGzg




autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz p2010

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2016. augusztus 17. szerda, 21:10


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Most komolyan egy futómű kiszakadàs ekkora probléma,mikor az itthoni e46-k 50%-a 2-3 darabból van összetákolva.



hát lehet az lenne a legkisebb baja annak az autónak egyébként pont ezt írtam én is.
most van akinek mindegy miben ül... engem tavaly sokkolt egy régi Jetta, az konkrétan keresztbe ment, a hátsó nyomtáv vagy 10cm-rel jobbra állt az elsőhöz képest
azért ilyenkor durva, amikor látod a sok autót, és tudod mit kell figyelni, hogy elég tré a hazai helyzet.


Tudnék mesélni..


Szerencsére én nem vagyok sem autószerelő, sem kereskedő, így csak a sajátom izgat. Az meg javulgat. Végre megkapta az első futómű is, ami már rég járt neki : új szilentek, új lengőkarok ... egy vagyon volt, de szerintem ezt mind tudjátok. YELLOW, végül nem poliuretánt kapott. A szerelő haver még nem dolgozott olyannal, úgyhogy nem variáltam. Remélem jól fog működni.... Most egy ideig pihenek, aztán hátul még kell két új gátló, bár a vizsgasoron így is átment.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 20:01


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Most komolyan egy futómű kiszakadàs ekkora probléma,mikor az itthoni e46-k 50%-a 2-3 darabból van összetákolva.



hát lehet az lenne a legkisebb baja annak az autónak egyébként pont ezt írtam én is.
most van akinek mindegy miben ül... engem tavaly sokkolt egy régi Jetta, az konkrétan keresztbe ment, a hátsó nyomtáv vagy 10cm-rel jobbra állt az elsőhöz képest
azért ilyenkor durva, amikor látod a sok autót, és tudod mit kell figyelni, hogy elég tré a hazai helyzet.


Tudnék mesélni..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 10:59


szotakdavid írta:
Most komolyan egy futómű kiszakadàs ekkora probléma,mikor az itthoni e46-k 50%-a 2-3 darabból van összetákolva.



hát lehet az lenne a legkisebb baja annak az autónak egyébként pont ezt írtam én is.
most van akinek mindegy miben ül... engem tavaly sokkolt egy régi Jetta, az konkrétan keresztbe ment, a hátsó nyomtáv vagy 10cm-rel jobbra állt az elsőhöz képest
azért ilyenkor durva, amikor látod a sok autót, és tudod mit kell figyelni, hogy elég tré a hazai helyzet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 10:51


szotakdavid írta:
csatis1 írta:
hil írta:
YELLOW írta:
rvilike írta:
YELLOW írta:
ha aktuális, megadom az elérhetőségét az illetőnek, addig kár róla beszélni. én egyenlőre őt tudom mondani, akihez oda merném vinni. lehet vannak sokan én nem ismerek mást.


Köszi, de nem nyugtattak meg ezek a válaszok, inkább felejtős ez.


ha látnád, milyen munkákat csinál, sokkal nyugodtabb lennél.
egyébként tudod mennyien járnak kiszakadt futóművel és mit sem tudnak róla? ami persze elég nagy baj...
én sajnálom, hogy senki nem ír, aki már átesett ezen, pedig biztos van. csak ahogy írtam is, lehet el akarja majd adni a gépet, és nem akar bizonyítékot ilyen hibákról. most leírná ide, hogy kiszakadt, hiába jól meg lett csinálva, de ugye értékcsökkentő tényező. ha nem vallja be utólag derül ki, vagy emiatt nem tudja eladni, mert ide leírta...
hidd el nagyon sok ramaty autó van itt a tulaj között, csak írni senki nem mer róla.
legalább privátban leírná akkor valaki.
mondom én E36-ról tudok, amit úgy egy beton panelgarázsban csináltak meg, valami hegesztő gyerekkel. én biztos így nem csináltattam volna meg, az akkori tulajnak jó volt utána. nem nézett ki egyébként rosszul.
viszont akit én írtam, mondom ő konkrétan elemeket is le tud gyártani, tehát nem ganajászik mikor egy autót rak össze, ráadásul a legtöbb külföldre készül nagy pénzekért. de ugye ezek OT-s restaurálások. nyilván egy E46 kiszakadt futóműjavítás semmi nekik.
mondom ha véletlen beleesel ebbe a problémába, jelzel nekem, megadom az elérhetőséget, aztán lebeszélitek.
ha nekem ilyen lenne (sose legyen) biztos érdeklődnék a közelben, ha nem lenne , akkor inkább Pest egy biztos kéz, mint valami kontár a közelben. más egyebet nem tudok mondani.

Sziasztok!
Én az NT Autónál érdeklődtem e felől (bár nem volt kiszakadva az előző autómon, úgy 3 éve. Azt mondták 100k pénz, két nap és gyári technológiával (mert van rá az is) csinálják.
ui: de valaki írta itt a fórumon valamivel később, hogy neki kiszakadt és tán 35-40-ért csinálták meg és jó lett, elégedett volt vele.





vilike!
Keresd meg Boczy-t csomagtér padlólemez erősítés ügyben. Már csinált ilyet és atombiztos lett. Nem a papírvékony ebay-es szettet építi be, hanem normális vastagságú lemezből erősíti meg, hogy tutira a kasztni többi része rohadjon szét előbb.
Recommended!

Most komolyan egy futómű kiszakadàs ekkora probléma,mikor az itthoni e46-k 50%-a 2-3 darabból van összetákolva.



Ebben tök igazad van!!!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 09:10


csatis1 írta:
hil írta:
YELLOW írta:
rvilike írta:
YELLOW írta:
ha aktuális, megadom az elérhetőségét az illetőnek, addig kár róla beszélni. én egyenlőre őt tudom mondani, akihez oda merném vinni. lehet vannak sokan én nem ismerek mást.


Köszi, de nem nyugtattak meg ezek a válaszok, inkább felejtős ez.


ha látnád, milyen munkákat csinál, sokkal nyugodtabb lennél.
egyébként tudod mennyien járnak kiszakadt futóművel és mit sem tudnak róla? ami persze elég nagy baj...
én sajnálom, hogy senki nem ír, aki már átesett ezen, pedig biztos van. csak ahogy írtam is, lehet el akarja majd adni a gépet, és nem akar bizonyítékot ilyen hibákról. most leírná ide, hogy kiszakadt, hiába jól meg lett csinálva, de ugye értékcsökkentő tényező. ha nem vallja be utólag derül ki, vagy emiatt nem tudja eladni, mert ide leírta...
hidd el nagyon sok ramaty autó van itt a tulaj között, csak írni senki nem mer róla.
legalább privátban leírná akkor valaki.
mondom én E36-ról tudok, amit úgy egy beton panelgarázsban csináltak meg, valami hegesztő gyerekkel. én biztos így nem csináltattam volna meg, az akkori tulajnak jó volt utána. nem nézett ki egyébként rosszul.
viszont akit én írtam, mondom ő konkrétan elemeket is le tud gyártani, tehát nem ganajászik mikor egy autót rak össze, ráadásul a legtöbb külföldre készül nagy pénzekért. de ugye ezek OT-s restaurálások. nyilván egy E46 kiszakadt futóműjavítás semmi nekik.
mondom ha véletlen beleesel ebbe a problémába, jelzel nekem, megadom az elérhetőséget, aztán lebeszélitek.
ha nekem ilyen lenne (sose legyen) biztos érdeklődnék a közelben, ha nem lenne , akkor inkább Pest egy biztos kéz, mint valami kontár a közelben. más egyebet nem tudok mondani.

Sziasztok!
Én az NT Autónál érdeklődtem e felől (bár nem volt kiszakadva az előző autómon, úgy 3 éve. Azt mondták 100k pénz, két nap és gyári technológiával (mert van rá az is) csinálják.
ui: de valaki írta itt a fórumon valamivel később, hogy neki kiszakadt és tán 35-40-ért csinálták meg és jó lett, elégedett volt vele.





vilike!
Keresd meg Boczy-t csomagtér padlólemez erősítés ügyben. Már csinált ilyet és atombiztos lett. Nem a papírvékony ebay-es szettet építi be, hanem normális vastagságú lemezből erősíti meg, hogy tutira a kasztni többi része rohadjon szét előbb.
Recommended!

Most komolyan egy futómű kiszakadàs ekkora probléma,mikor az itthoni e46-k 50%-a 2-3 darabból van összetákolva.



csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 13:35


hil írta:
YELLOW írta:
rvilike írta:
YELLOW írta:
ha aktuális, megadom az elérhetőségét az illetőnek, addig kár róla beszélni. én egyenlőre őt tudom mondani, akihez oda merném vinni. lehet vannak sokan én nem ismerek mást.


Köszi, de nem nyugtattak meg ezek a válaszok, inkább felejtős ez.


ha látnád, milyen munkákat csinál, sokkal nyugodtabb lennél.
egyébként tudod mennyien járnak kiszakadt futóművel és mit sem tudnak róla? ami persze elég nagy baj...
én sajnálom, hogy senki nem ír, aki már átesett ezen, pedig biztos van. csak ahogy írtam is, lehet el akarja majd adni a gépet, és nem akar bizonyítékot ilyen hibákról. most leírná ide, hogy kiszakadt, hiába jól meg lett csinálva, de ugye értékcsökkentő tényező. ha nem vallja be utólag derül ki, vagy emiatt nem tudja eladni, mert ide leírta...
hidd el nagyon sok ramaty autó van itt a tulaj között, csak írni senki nem mer róla.
legalább privátban leírná akkor valaki.
mondom én E36-ról tudok, amit úgy egy beton panelgarázsban csináltak meg, valami hegesztő gyerekkel. én biztos így nem csináltattam volna meg, az akkori tulajnak jó volt utána. nem nézett ki egyébként rosszul.
viszont akit én írtam, mondom ő konkrétan elemeket is le tud gyártani, tehát nem ganajászik mikor egy autót rak össze, ráadásul a legtöbb külföldre készül nagy pénzekért. de ugye ezek OT-s restaurálások. nyilván egy E46 kiszakadt futóműjavítás semmi nekik.
mondom ha véletlen beleesel ebbe a problémába, jelzel nekem, megadom az elérhetőséget, aztán lebeszélitek.
ha nekem ilyen lenne (sose legyen) biztos érdeklődnék a közelben, ha nem lenne , akkor inkább Pest egy biztos kéz, mint valami kontár a közelben. más egyebet nem tudok mondani.

Sziasztok!
Én az NT Autónál érdeklődtem e felől (bár nem volt kiszakadva az előző autómon, úgy 3 éve. Azt mondták 100k pénz, két nap és gyári technológiával (mert van rá az is) csinálják.
ui: de valaki írta itt a fórumon valamivel később, hogy neki kiszakadt és tán 35-40-ért csinálták meg és jó lett, elégedett volt vele.





vilike!
Keresd meg Boczy-t csomagtér padlólemez erősítés ügyben. Már csinált ilyet és atombiztos lett. Nem a papírvékony ebay-es szettet építi be, hanem normális vastagságú lemezből erősíti meg, hogy tutira a kasztni többi része rohadjon szét előbb.
Recommended!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. július 14. csütörtök, 17:22


YELLOW írta:
rvilike írta:
YELLOW írta:
ha aktuális, megadom az elérhetőségét az illetőnek, addig kár róla beszélni. én egyenlőre őt tudom mondani, akihez oda merném vinni. lehet vannak sokan én nem ismerek mást.


Köszi, de nem nyugtattak meg ezek a válaszok, inkább felejtős ez.


ha látnád, milyen munkákat csinál, sokkal nyugodtabb lennél.
egyébként tudod mennyien járnak kiszakadt futóművel és mit sem tudnak róla? ami persze elég nagy baj...
én sajnálom, hogy senki nem ír, aki már átesett ezen, pedig biztos van. csak ahogy írtam is, lehet el akarja majd adni a gépet, és nem akar bizonyítékot ilyen hibákról. most leírná ide, hogy kiszakadt, hiába jól meg lett csinálva, de ugye értékcsökkentő tényező. ha nem vallja be utólag derül ki, vagy emiatt nem tudja eladni, mert ide leírta...
hidd el nagyon sok ramaty autó van itt a tulaj között, csak írni senki nem mer róla.
legalább privátban leírná akkor valaki.
mondom én E36-ról tudok, amit úgy egy beton panelgarázsban csináltak meg, valami hegesztő gyerekkel. én biztos így nem csináltattam volna meg, az akkori tulajnak jó volt utána. nem nézett ki egyébként rosszul.
viszont akit én írtam, mondom ő konkrétan elemeket is le tud gyártani, tehát nem ganajászik mikor egy autót rak össze, ráadásul a legtöbb külföldre készül nagy pénzekért. de ugye ezek OT-s restaurálások. nyilván egy E46 kiszakadt futóműjavítás semmi nekik.
mondom ha véletlen beleesel ebbe a problémába, jelzel nekem, megadom az elérhetőséget, aztán lebeszélitek.
ha nekem ilyen lenne (sose legyen) biztos érdeklődnék a közelben, ha nem lenne , akkor inkább Pest egy biztos kéz, mint valami kontár a közelben. más egyebet nem tudok mondani.

Sziasztok!
Én az NT Autónál érdeklődtem e felől (bár nem volt kiszakadva az előző autómon, úgy 3 éve. Azt mondták 100k pénz, két nap és gyári technológiával (mert van rá az is) csinálják.
ui: de valaki írta itt a fórumon valamivel később, hogy neki kiszakadt és tán 35-40-ért csinálták meg és jó lett, elégedett volt vele.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 14. csütörtök, 17:24