diego316i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz diego316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. január 28. péntek, 14:39


Mici írta: Az én drága Dögöm átélt már egy s mást, nem keveset futott, volt már cabrio a tűzoltók mentésétől, oldalán ment, stb., aztán hozzám került. A környék összes pénzéhes autószerelőjével összehozott a sors. Sok mindent rendbe tettem rajta, de valami még mindig nem stimmel, nem tudunk rájönni, mi hibádzik.
Légyszi segítsetek!

A következő a problémám:
Ha egyedül, vagy ketten elől, esetleg 4-en ülünk benne, vagy csak vezető ülés+jobb hátsó ülés terhelt, akkor kijön a bal hátsó kerék irányából valami kegyetlen csattogás, én géppisztoly ropogáshoz hasonlítanám. A szerelő szétszedte a hátsó kereket, nem talált semmit. Aztán elvittük egy körre, hogy végre meghallgassa, hátha rájön. Természetesen mikor beült, elkussolt a kocsi...
Én hátul ültem, párom és a szerelő elől. Mikor kitettük a szerelőt, újra kezdte. Arra gyanakszunk, hogy a bal hátsó lengéscsillapító kopott annyira, és amikor kiegyensúlyozódott, hogy elől ketten, én hátul jobb oldalt ültem, elmúlt a zaj.
Egyébként sebességet tekintve 40-70km/h között jön ki legjobban a hang, 100 felett kevesebbet "pattog". Előzésnél megbízható, a teljesítménye egyenletes, de nagyon zavaró. Kerékcsapágyra is tippeltek már.
Mi a véleményetek?

A másik: gyárilag 15" felni való rá, mi már 16"-al vettük, picit nagy rá, de brutál jól néz ki Viszont korántsem olyan dinamikus az autó, mint ahogy az, egy 1.6-os motortól elvárható lenne. A légtömegmérő is gyanús, hogy nem az igazi... elképzelhető, hogy a nagyobb kerék annyira visszafogja?


Nekem is volt hasonló problémám. Kb. 60 és 90 km/h között morgó és csattogó hang jött a futómű felől 100 felett szinte teljesen elhalkult. Kerékcsapágycsere megoldotta a dolgot.

Jah és nekem 15ös felni van rajta és így se mondanám dinamikusak, kevés bele az 1.6os motor


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 20:03


Mici írta: Az én drága Dögöm átélt már egy s mást, nem keveset futott, volt már cabrio a tűzoltók mentésétől, oldalán ment, stb., aztán hozzám került. A környék összes pénzéhes autószerelőjével összehozott a sors. Sok mindent rendbe tettem rajta, de valami még mindig nem stimmel, nem tudunk rájönni, mi hibádzik.
Légyszi segítsetek!

A következő a problémám:
Ha egyedül, vagy ketten elől, esetleg 4-en ülünk benne, vagy csak vezető ülés+jobb hátsó ülés terhelt, akkor kijön a bal hátsó kerék irányából valami kegyetlen csattogás, én géppisztoly ropogáshoz hasonlítanám. A szerelő szétszedte a hátsó kereket, nem talált semmit. Aztán elvittük egy körre, hogy végre meghallgassa, hátha rájön. Természetesen mikor beült, elkussolt a kocsi...
Én hátul ültem, párom és a szerelő elől. Mikor kitettük a szerelőt, újra kezdte. Arra gyanakszunk, hogy a bal hátsó lengéscsillapító kopott annyira, és amikor kiegyensúlyozódott, hogy elől ketten, én hátul jobb oldalt ültem, elmúlt a zaj.
Egyébként sebességet tekintve 40-70km/h között jön ki legjobban a hang, 100 felett kevesebbet "pattog". Előzésnél megbízható, a teljesítménye egyenletes, de nagyon zavaró. Kerékcsapágyra is tippeltek már.
Mi a véleményetek?

A másik: gyárilag 15" felni való rá, mi már 16"-al vettük, picit nagy rá, de brutál jól néz ki Viszont korántsem olyan dinamikus az autó, mint ahogy az, egy 1.6-os motortól elvárható lenne. A légtömegmérő is gyanús, hogy nem az igazi... elképzelhető, hogy a nagyobb kerék annyira visszafogja?


Először is üdv a klubban!
Nem hangzik jól ez a tűzoltós-kabriós történet! Küldök privátban két telefonszámot, akikkel esetleg megnézetheted a futóművedet.
Néhány dologban egy kicsit megmosolyogtató amit írtál. Honnan veszed, hogy gyárilag 15"-os felni való rá?! Az E46-ot bizony árulták gyárilag 16-os, sőt 17-es felnivel is.
Cerencétlen 1,6-os motor meg az alapmotor, a bmw meg vasból van, ezért nehéz, különösebb dinamikát ne várj. Egy vw pólót jól visz egy 1,6-os, de az néhányszáz kilóval könnyebb járgány.


Mici
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Mici

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 14:42


Az én drága Dögöm átélt már egy s mást, nem keveset futott, volt már cabrio a tűzoltók mentésétől, oldalán ment, stb., aztán hozzám került. A környék összes pénzéhes autószerelőjével összehozott a sors. Sok mindent rendbe tettem rajta, de valami még mindig nem stimmel, nem tudunk rájönni, mi hibádzik.
Légyszi segítsetek!

A következő a problémám:
Ha egyedül, vagy ketten elől, esetleg 4-en ülünk benne, vagy csak vezető ülés+jobb hátsó ülés terhelt, akkor kijön a bal hátsó kerék irányából valami kegyetlen csattogás, én géppisztoly ropogáshoz hasonlítanám. A szerelő szétszedte a hátsó kereket, nem talált semmit. Aztán elvittük egy körre, hogy végre meghallgassa, hátha rájön. Természetesen mikor beült, elkussolt a kocsi...
Én hátul ültem, párom és a szerelő elől. Mikor kitettük a szerelőt, újra kezdte. Arra gyanakszunk, hogy a bal hátsó lengéscsillapító kopott annyira, és amikor kiegyensúlyozódott, hogy elől ketten, én hátul jobb oldalt ültem, elmúlt a zaj.
Egyébként sebességet tekintve 40-70km/h között jön ki legjobban a hang, 100 felett kevesebbet "pattog". Előzésnél megbízható, a teljesítménye egyenletes, de nagyon zavaró. Kerékcsapágyra is tippeltek már.
Mi a véleményetek?

A másik: gyárilag 15" felni való rá, mi már 16"-al vettük, picit nagy rá, de brutál jól néz ki Viszont korántsem olyan dinamikus az autó, mint ahogy az, egy 1.6-os motortól elvárható lenne. A légtömegmérő is gyanús, hogy nem az igazi... elképzelhető, hogy a nagyobb kerék annyira visszafogja?

Brad85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Brad85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2010. július 26. hétfő, 23:35


Sziasztok
Automata a kocsim és 1 v 2 váltásakor egy nyekkenést hallok hátulról, de csak akkor, többi sebességnél semmi.
Gumi hanghoz hasonlít, váltóra nem gyanakszok mert ha baj lenne vele más sebességnél is csinálná gondolom, valami ötlet? Tapasztalat?

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. május 23. vasárnap, 23:27


Hogy ne teljen el 2hét baj nélkül...a difim elkezdett "morogni",de csak kb. 15C° külső hőmérséklet alatt csinálja,és 50-60km/h-s sebbességig,gyorsításnál,aztán folyamatosan halkul.Olyan hangja van,mintha villamoson ülnék.Szerintetek megoldja egy olajcsere a dolgot?Vagy netán lehet más is,nem csak a difi?Csak gázadásra csinálja,amint elveszem a gázt,elmúlik a hang.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 09:33


tököm se tudja csak valami olyasmi rémlik, mondtam, hogy nem tudom pontosan, a kocsi alatt elég keveset vagyok

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: néztem azt is kb fél éve... nem tünt rossznak...
a kardánkereszt, az a csapágyas tartó középtájon igaz?


Huhh

Enyhe fogalomzavar, vagy a 316i-nél már "csapágyas kardánkeresztet" építettek középre?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 00:33


YELLOW írta: néztem azt is kb fél éve... nem tünt rossznak...
a kardánkereszt, az a csapágyas tartó középtájon igaz?


Huhh

Enyhe fogalomzavar, vagy a 316i-nél már "csapágyas kardánkeresztet" építettek középre?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. január 18. hétfő, 22:34


valahol már tárgyaltam ezt, úgy rémlik lehet itt volt... két ár van a fejembe, ez a kereszttartó vagy 40ezer vagy 15ezer Ft, ha jól emlékszem... ezt majd amiket itt írtatok, át fogom nézni, hátha kiderül valami... thx a tippeket

ute107 írta: Igen Yellow, az az...
Egy "csavar" fogja össze....ált. kikopik...


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. január 18. hétfő, 22:23


Igen Yellow, az az...
Egy "csavar" fogja össze....ált. kikopik...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. január 18. hétfő, 22:09


néztem azt is kb fél éve... nem tünt rossznak...
a kardánkereszt, az a csapágyas tartó középtájon igaz?

Eapa írta:
YELLOW írta: ezzel nincs úgy csapatva, az elõzõ tulaj sem használta úgy szerintem... amúgy 3 éve hallom mióta nálam van... még nem esett szét, de mondom csak 1-esben csinálja, ott s emindig, talán ha hírtelen ejtem vissza a fordulatot

hancurozo írta: YELLOW a buszban mennyi km volt? ha szoktad forgatni a kerekeket, és felcsapod a tengelykapcsolót, vagy csak sokat futott az autó akkor nem nehéz leharcolni sem a kardánt sem a difit.


Hardy helyett 1. lépésben cseréd ki a sebváltó 2 db szilentjét, ami a végénél van. Most jutott eszembe, hogy e30-nál volt ilyen gondom. Próba, cseresznye!


státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. január 18. hétfő, 21:20


YELLOW írta: ezzel nincs úgy csapatva, az elõzõ tulaj sem használta úgy szerintem... amúgy 3 éve hallom mióta nálam van... még nem esett szét, de mondom csak 1-esben csinálja, ott s emindig, talán ha hírtelen ejtem vissza a fordulatot

hancurozo írta: YELLOW a buszban mennyi km volt? ha szoktad forgatni a kerekeket, és felcsapod a tengelykapcsolót, vagy csak sokat futott az autó akkor nem nehéz leharcolni sem a kardánt sem a difit.


Hardy helyett 1. lépésben cseréd ki a sebváltó 2 db szilentjét, ami a végénél van. Most jutott eszembe, hogy e30-nál volt ilyen gondom. Próba, cseresznye!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. január 18. hétfő, 21:10


kardánkereszt....

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 18. hétfő, 20:15


YELLOW írta: a kipuff szokpott rezonálni, de ha meg van emelve mindig alá megyek és megrázom, de semmi, nem láttam, hogy beleérne valamibe, motortartóbak... hmm... 80ezer km-nél még nem kéne, bár elfáradhat az idõ multával is, de akkor indításnál is hallanám szerintem vagy, üresben hírtelen gázadásra... valami kifejezetten E46 szaki kéne ide, akivel egy héten keresztül kibeszélnénk az egész autót

hancurozo írta:
YELLOW írta: ezzel nincs úgy csapatva, az elõzõ tulaj sem használta úgy szerintem... amúgy 3 éve hallom mióta nálam van... még nem esett szét, de mondom csak 1-esben csinálja, ott s emindig, talán ha hírtelen ejtem vissza a fordulatot

hancurozo írta: YELLOW a buszban mennyi km volt? ha szoktad forgatni a kerekeket, és felcsapod a tengelykapcsolót, vagy csak sokat futott az autó akkor nem nehéz leharcolni sem a kardánt sem a difit.

motor tartó bak? nem ér bele a kipufogód a hõvédõ lemezbe? /feltéve ha úgy van felrakva mint a dieselé/
indításnál remeg /csak picit/ ha sebességben gázt adsz, próbál tekeredni, ha elveszed motorféken ellenkezõ irányba tekeri a motort. mivel azt írtad csak 1 ben csinálja akkor vagy ez a verzió /mivel itt a legnagyobb a motorfék ill. forgatónyomaték/ vagy a váltó, de azt nem hiszem .

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. január 18. hétfő, 20:10


a kipuff szokpott rezonálni, de ha meg van emelve mindig alá megyek és megrázom, de semmi, nem láttam, hogy beleérne valamibe, motortartóbak... hmm... 80ezer km-nél még nem kéne, bár elfáradhat az idõ multával is, de akkor indításnál is hallanám szerintem vagy, üresben hírtelen gázadásra... valami kifejezetten E46 szaki kéne ide, akivel egy héten keresztül kibeszélnénk az egész autót

hancurozo írta:
YELLOW írta: ezzel nincs úgy csapatva, az elõzõ tulaj sem használta úgy szerintem... amúgy 3 éve hallom mióta nálam van... még nem esett szét, de mondom csak 1-esben csinálja, ott s emindig, talán ha hírtelen ejtem vissza a fordulatot

hancurozo írta: YELLOW a buszban mennyi km volt? ha szoktad forgatni a kerekeket, és felcsapod a tengelykapcsolót, vagy csak sokat futott az autó akkor nem nehéz leharcolni sem a kardánt sem a difit.

motor tartó bak? nem ér bele a kipufogód a hõvédõ lemezbe? /feltéve ha úgy van felrakva mint a dieselé/


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 18. hétfő, 20:02


YELLOW írta: ezzel nincs úgy csapatva, az elõzõ tulaj sem használta úgy szerintem... amúgy 3 éve hallom mióta nálam van... még nem esett szét, de mondom csak 1-esben csinálja, ott s emindig, talán ha hírtelen ejtem vissza a fordulatot

hancurozo írta: YELLOW a buszban mennyi km volt? ha szoktad forgatni a kerekeket, és felcsapod a tengelykapcsolót, vagy csak sokat futott az autó akkor nem nehéz leharcolni sem a kardánt sem a difit.

motor tartó bak? nem ér bele a kipufogód a hõvédõ lemezbe? /feltéve ha úgy van felrakva mint a dieselé/