bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 06. vasárnap, 12:48


Mokus23 írta: Sziasztok!
Egy kis segítségért fordulok hozzátok, találkozott már valaki az alábbi hibával?
a külföldi fórumokat olvasgatva a 227 és 228 as hibakódok egyidejű jelenléte a vákum rendszer hibájára utal, itt csak a 227 van jelen, akkor ez az 1 es szamu szonda hibaja lehet ?
a motor M54B22
Köszi előre is
https://goo.gl/photos/5Q2AcARLVUuGKAJt6


Szia. Vákuum hibára szokta hozni a BANK1 BANK2-t kat. előtti oldalról.
Illetve sűrűn a MAF-ot is. De a vákuumot könnyen tudod ellenőrizni, pl hallgatózással, illetve 3csövet kell átnézned. Ha komoly a lyuk, vagy leesik a szívócső a nagy pillangóról, 3000ről letilt üresben is, tehát kb semeddig nem mész vele. Ha csak kis lukat talál, pl a DISA gyűrűjén, akkor meg ingadozik a fordulat ha pici gázokat adsz üresben állva 7-8-900 és 1100 körül. De ha kiveszed a disát láthatod, ha megvan lapulva vagy repedve a gyűrűje. Ez a hibajelenség jellemzően pár perc járó motor mellett megszűnik a hőtágulás miatt.
Ha nagyon nem találod de vákuum bajra gyanakodsz veszel egy szivart és megszívatod a MAF-fal van fent tutorial jutubon.

szerk.:
érdemes nézni élő adatokat, mert keverék előállítási gond miatt is hozhat OX szenzor hibát. pl injektor tűk elkoszolódásánál.


Jhm, OX szenzor teszt, ha már van INPA egyszerű. Beindítod, hagyod járni a motort vagy 5percet, hogy tuti befűtse mindet 350fokra. Maj élőadat. Kis gázadások, majd nagyobbak a 2 OX-nek teljesen hasonló értékeket kell mérnie, ha nem, vagy ellentétesen mozgnak, nyilván az egyik sz r.
Kiszerelve macerásabb egy PWM-el vezérelve kell adni neki fűtést majd gázégővel melegíteni és mérni multival a feszültség változást. Sokan csak adnak neki fűtésnek 12voltot,sajna ilyenkor melegszik túl és megy tönbkre az addig jó szonda is.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. augusztus 06. vasárnap, 12:51

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz Mokus23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 22:20


Sziasztok!
Egy kis segítségért fordulok hozzátok, találkozott már valaki az alábbi hibával?
a külföldi fórumokat olvasgatva a 227 és 228 as hibakódok egyidejű jelenléte a vákum rendszer hibájára utal, itt csak a 227 van jelen, akkor ez az 1 es szamu szonda hibaja lehet ?
a motor M54B22
Köszi előre is
https://goo.gl/photos/5Q2AcARLVUuGKAJt6

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. június 02. péntek, 12:11


Doxa320d írta: Sziasztok.

A hónap végén lejár a műszakim,így viszem nemsokára vizsgára a gépet. E90320d
Az ülésfoglaltságjelzöm és légzsákos piktogramm folyamatosan ég. Így átfog menni,vagy bukik? Kilehet valahogy iktatni?
Köszi.


bukta, de már egyszer írtam neked is szerintem. gyújtáskor világítania kell, majd ki kell aludni, tehát a leragasztás megoldás nem működik. (bár lehet valahol igen, nem foglalkoznak vele)
diaggal vagy ki kell kapcsolni a figyelést, vagy valami bypass modul kell.

Doxa320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Doxa320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. június 02. péntek, 11:26


Sziasztok.

A hónap végén lejár a műszakim,így viszem nemsokára vizsgára a gépet. E90320d
Az ülésfoglaltságjelzöm és légzsákos piktogramm folyamatosan ég. Így átfog menni,vagy bukik? Kilehet valahogy iktatni?
Köszi.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 02. péntek, 11:27

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 22:02


Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Hosszú idő után ismét a fórumon.
Segítségeteket szeretném kérni. Valaki tudna esetleg vállalni hibakód kiolvasást Budapesten? Igazából ellenőrzés lenne, hogy minden rendben van-e?
Előre is köszönöm a válaszokat.


tudok neked közelebb veszprémhez írok privit


Köszönöm YELLOW. Januárig Pesten tartózkodom, ezért keresek itteni emberkét, aki tudna segíteni.


mindjárt itt a január, ha nincs különösebb gond, akkor mindegy mikor olvastatod ki

Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 19:33


YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Hosszú idő után ismét a fórumon.
Segítségeteket szeretném kérni. Valaki tudna esetleg vállalni hibakód kiolvasást Budapesten? Igazából ellenőrzés lenne, hogy minden rendben van-e?
Előre is köszönöm a válaszokat.


tudok neked közelebb veszprémhez írok privit


Köszönöm YELLOW. Januárig Pesten tartózkodom, ezért keresek itteni emberkét, aki tudna segíteni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 19:25


Atesz írta: Sziasztok!

Hosszú idő után ismét a fórumon.
Segítségeteket szeretném kérni. Valaki tudna esetleg vállalni hibakód kiolvasást Budapesten? Igazából ellenőrzés lenne, hogy minden rendben van-e?
Előre is köszönöm a válaszokat.


tudok neked közelebb veszprémhez írok privit


Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 19:22


Sziasztok!

Hosszú idő után ismét a fórumon.
Segítségeteket szeretném kérni. Valaki tudna esetleg vállalni hibakód kiolvasást Budapesten? Igazából ellenőrzés lenne, hogy minden rendben van-e?
Előre is köszönöm a válaszokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2016. szeptember 10. szombat, 21:01


Sziasztok!
Ezekre a hibákra ki mit mond?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz bmwowner

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. szeptember 10. szombat, 09:41


Sziasztok
Tapasztalat: Hidegen/melegen alapjárat leugrik hirtelen egy fél pillanatra majd visszaáll és jön is a hibakód:




Gyertya csere megoldja vagy komolyabb a gond?


bozokizs
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz bozokizs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2016. augusztus 18. csütörtök, 13:47


Sziasztok!

Ma próbáltam a telefonom bluetoothon hozzáadni az autóhoz de nem ment. Csináltam már ilyet tudom hogy kell de most nem ment. Gondltam hagyom nem érdekelt. Viszont miután újra gyújtásra tettem az autót a légzsák jelző villogott aztán világított néha olyan volt mintha elmenne az áram az ülésmaszírozó autómatikusan működik magátol.
Ránéztem diaggal és a motornál ezt a hibát dobta ki, légzsákkal nem kommunikál pedig ezelőtt jó volt, a multikormányon nem működnek a gombok. Multikormánnyal nem kommunkál.
Valaki tud segíteni mi mehetett tönkre ettől a látszólag ártatlan telefonos szösszenet után?
Köszönöm!



bozokizs
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2002

státusz bozokizs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2016. augusztus 14. vasárnap, 16:13




Sziasztok.

Tudom kép alapján nehéz mondani bármit is de hátha találkozott valaki ezzel a hibával. Vagy hasonlóval!

E39 530DA 2002/10



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. augusztus 14. vasárnap, 16:14

germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2016. április 16. szombat, 06:29


Zolika1980 írta: Sziasztok. Ma ismét szétszedtem a vízszelepet + a kis keringető szivattyút is kivettem. Összerakás után gyujtás rá és elindult a szivattyú. Gyujtás le és megint rá, akkor meg nem indult el. Valaki tudja, hogy ez most normális vagy nem? Egyszer megy egyszer nem.


YELLOW! A szivattyú kivételekor jön a víz.


Hello! Nekem a kis segédvízpumpa motor lett szénkefés. Vettem szénkeféket, de nme tom kicserélni annyira apró az egész. Tud vki. hol kapni ilyet? Ne bontottat. A komplett egység elég drága!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Jenei

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 19:58


Sziasztok!

Az a helyzet hogy bajok vannak! BMW 316i kombi 1,8 motor 2003-as e46
Munkába járás közben többször is(50km távon) félúton egyszer csak leállt a motor és felvillant a töltés lámpa.Ez olyan egy másodperc vagy annál is rövidebb intervallumú volt. Először azt hittem hogy elment a töltés. De ha csak a töltés ment volna el akkor nem kellet volna leállni a motornak!Remélem jól gondolom. Azt hittem hogy ez majd megjavul. Erre ma elmentem tankolni (mindig OMV-nél max motition-t tankolok)a Shell-be 95 nitro-t. Azóta azt csinálja hogy kivillan az EML hibakód a műszerfalon és elveszi a motor teljesítményét a vezérlő. Ha leállítom a motort és újraindítom akkor megszűnik a hiba majd visszajön kb 10km után.

Valami ötlete van valakinek?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 11:16


Zolika1980 írta:
SP_323i írta: Zolika1980

Hányas torx kellett a kis csavarokhoz?


Szia. Sajnos passzolom a méretet. Gazdaságos hajtogatós készletem van amin nincs méret. Viszont csak óvatosan az összerakásnál mert egy pillanat alatt leszakadt a csavar feje pedig még csak félig volt becsavarva


Köszi, de már túl vagyok rajta