YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. október 29. kedd, 16:12


katonaza írta: BMW E60 530D LCI (235Le)

A hűtővíz túl forró (97°C), miközben a ventilátor (600W) ki van kapcsolva.
- INPA szoftverből azonban (Motor / Aktiváció / Ventilátor) bekapcsolható a ventilátor és ekkor jól működik és lemegy a hőfok 90°C-ra.

Körülmények:
- Mindkét termosztát új.
- Vízpumpa új.
- Hűtőfolyadék új (lehet hogy túl tömény).
- A radiátor kívülről megtisztítva.
- A légtelenítés rendben, a tágulási tartályban buborék mentes a vízsugár.
- Nincs tárolt hibaüzenet (INPA, Carly for BMW).

Autópályás haladáskor csak úgy vihető le a hűtőfolyadék hőmérséklete 90°C-ra, ha az utastéri hőmérséklet és ventilátor maximálisra állított. Tartósan így elviselhetetlen az utastéri hőmérséklet.

Esetleg valakinek ötlet, javaslat?


most nem tudom pontosan, de biztos sok az a 97°C?
a termosztátok biztos jók? sokszor az új sem jó, vagy nem pontosan nyit. nekem ez gyanús.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2019. október 29. kedd, 13:24


BMW E60 530D LCI (235Le)

A hűtővíz túl forró (97°C), miközben a ventilátor (600W) ki van kapcsolva.
- INPA szoftverből azonban (Motor / Aktiváció / Ventilátor) bekapcsolható a ventilátor és ekkor jól működik és lemegy a hőfok 90°C-ra.

Körülmények:
- Mindkét termosztát új.
- Vízpumpa új.
- Hűtőfolyadék új (lehet hogy túl tömény).
- A radiátor kívülről megtisztítva.
- A légtelenítés rendben, a tágulási tartályban buborék mentes a vízsugár.
- Nincs tárolt hibaüzenet (INPA, Carly for BMW).

Autópályás haladáskor csak úgy vihető le a hűtőfolyadék hőmérséklete 90°C-ra, ha az utastéri hőmérséklet és ventilátor maximálisra állított. Tartósan így elviselhetetlen az utastéri hőmérséklet.

Esetleg valakinek ötlet, javaslat?

Gebrosz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Gebrosz

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2019. október 29. kedd, 10:24


Sziasztok
Adott egy kis gondom.Nemrég cseréltem egr csövet és lehúztam a hústőventilátornál azt a kis csövet ami szabályozza a terelőlapátokat.Nos azóta egyenesen áll nem akar mozogni és menet közben a ha a fűtést bekapcsolom akkor lábra meleg jön és ablakra is de ha mondjuk állok nem nyomom a gázt akkor hideg.Én arra gondolok mivel az nyitott állapotban maradt ezért a motor melegéről veszi le nem a hűtőről.hogyan tudnám életre kelteni megint hogy zárjon mozogjon magától.Én arra gondolók hogy ezt hiba kódnak adta be mivel le húztam.DE ha valakinek van ötlete azt szövessen veszem.

státusz sz_kov84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. június 20. csütörtök, 14:39


Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2011 F07 530Xdrive autóm.
A problémám vele, hogy nagyon hangos a hűtöm, de csak amikor megyek vele, ha megállok akkor elhalkul. Viszont ahogy hozzáérek a gázpedálhoz egyből irreálisan hangosan kezd el dolgozni. Télen is volt ez a jelenség, most is van. Többször mentem vele a szerelőhöz aki azt mondta, ez normális. Már hűtőt is cseréltettem benne, de nem szűnt meg a hangja talán csak 3 napig volt elfogadható. Volt már valakinek hasonló problémája? Hol keressük a bajt szerintetek?

Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2018. augusztus 25. szombat, 20:40


Sziasztok!
Az a problémám hogy a ventillator nem indul el. Hol keressem a hibat?

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 27. vasárnap, 22:59


xgzoli írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,hogy (1996 528 i) BMW-nél ha a klimát bekapcsolom akkor a klimahűtő ventillátorának el kell kezdeni forogni alapjáraton vagy nem.
Újabban egyáltalán nem indul el és ezért a városban néha elmegy a víz felfelé.
Mielőtt kiszedném a ventillátort mert arra gondolok ,hogy az ment tönkre van valakinek ötlete hogy lehetne leszükiteni a hibát?


Szia, mikor jött a 25-30 fokos nappali kánikula észrevettem, hogy klíma nélkül is megy a ventim ha már elég melege van a víznek. Szerintem olyan 105-110 fok körül kapcsolhat be magától. Szóval ha moccan középről a víz és nem megy a venti, akkor az bizony nem jó.

Amúgy diaggal lehet tesztelni, plusz ha a ventit lehúzo és adsz neki 12voltot el kéne induljon. Valamint gyakori hiba szokott lenni úgy tudom viszkonál a kuplung hiba, elektromosnál meg a vezérlő elektronika.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. augusztus 27. vasárnap, 20:17


xgzoli írta: Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,hogy (1996 528 i) BMW-nél ha a klimát bekapcsolom akkor a klimahűtő ventillátorának el kell kezdeni forogni alapjáraton vagy nem.
Újabban egyáltalán nem indul el és ezért a városban néha elmegy a víz felfelé.
Mielőtt kiszedném a ventillátort mert arra gondolok ,hogy az ment tönkre van valakinek ötlete hogy lehetne leszükiteni a hibát?


havernak 520d van, őt az zavarja, hogy azonnal bekapcsol, jó nagy hangon.
szerintem a klímaventinek csak akkor kell menni, ha túl meleg van, és a menetszél nem elég visszahűteni a gázt a rendszerben.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1996

státusz xgzoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. augusztus 27. vasárnap, 19:40


Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,hogy (1996 528 i) BMW-nél ha a klimát bekapcsolom akkor a klimahűtő ventillátorának el kell kezdeni forogni alapjáraton vagy nem.
Újabban egyáltalán nem indul el és ezért a városban néha elmegy a víz felfelé.
Mielőtt kiszedném a ventillátort mert arra gondolok ,hogy az ment tönkre van valakinek ötlete hogy lehetne leszükiteni a hibát?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz zsokam

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. augusztus 26. szombat, 07:59


Sziasztok!

Segítségeteket kérem a következő jelenség megértésében E91 2008.08.
A nagy melegekben a motor leállítása után, (kulcs kivesz, autó lezár) a motor hűtő ventilátorom még 10 percig jár alacsony fordulaton.
Néha a zsaluk is nyitva maradnak néha meg zárt zsalu mögött megy.
20 C° kinti hőmérsékletnél is néha megy max fordulaton a ventilátor hideg motornál 1-2 percig majd leáll.

3 hete átmentem egy leszakadt faágon ami szétverte a jobb első kerékjáratot, ködlámpát, fényszórómosómat...
A ventilátorom azóta csinálja ezt.

Hol keresem a hibát?

Segítségeteket előre is köszönöm.
A.Zs.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. április 05. szerda, 15:32


John írta: Sziasztok,M43b16 nem kapcsol időben (Gondolom e-miatt forr)kivéve ha a klímagombot be nyomom 2 másodpercre majd ki,olyankor forog de csak halk fokozatban,Inpa aktíválásnál pedig mint a turbó.Inpa nem ad ki hibát,a hőmérsékletet érzékeli de mégse kapcsol magától.Valami fotót arról a kis vezetékről a venti vezérlőjéről tudna valaki mutatni? Úgy tűnik érzékeli hogy forró a motor de nem kapcsol időben. Köszi
Vezetékek épnek tűnnek de magas fokozatba sose kapcsol a venti volt már valakinek ilyen esete?



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. április 02. vasárnap, 11:44


Sziasztok,M43b16 nem kapcsol időben (Gondolom e-miatt forr)kivéve ha a klímagombot be nyomom 2 másodpercre majd ki,olyankor forog de csak halk fokozatban,Inpa aktíválásnál pedig mint a turbó.Inpa nem ad ki hibát,a hőmérsékletet érzékeli de mégse kapcsol magától.Valami fotót arról a kis vezetékről a venti vezérlőjéről tudna valaki mutatni? Úgy tűnik érzékeli hogy forró a motor de nem kapcsol időben. Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2016. december 27. kedd, 07:45


Leslie76 írta: Sziasztok! Nekem egy e46 os 320i bmw van. A probléma az, hogy a hűtőventilátór megy hidegen, melegen egyfolytában a sensor ról is lehúztam a csatlakozót és akkor is megy tovább csak akkor áll le ha a csatalálkozót széthúzom. Tud valaki segíteni? Előre is köszi.



Heló nézd meg a ventilátoron lévő vezérlőre menő vékony vezetéket nekem olyanokat csinált hogy magától elindulgatott mikor le volt állítva az autó.azt a vékony vezetéket kellett újra rá forasztanom azóta jó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Leslie76

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. december 26. hétfő, 23:26


Sziasztok! Nekem egy e46 os 320i bmw van. A probléma az, hogy a hűtőventilátór megy hidegen, melegen egyfolytában a sensor ról is lehúztam a csatlakozót és akkor is megy tovább csak akkor áll le ha a csatalálkozót széthúzom. Tud valaki segíteni? Előre is köszi.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2006

státusz Mulcsosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. szeptember 15. csütörtök, 21:43


Sziasztok! Nekem meg az a hiba hogy nem áll le a ventilátor csak ha széthúzom a csatit! Mi lehet

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. szeptember 05. hétfő, 17:57


GNoRbY88 írta:
bikemano írta: Hello!
Azt szeretném megtudni mért van az, hogy ha beinditom az autot minden tök normálisan megy, de ahogy bekapcsolom a rövidfényt a hűtő ventilátor rögtön nagyon hangosan kezd menni és folyamatosan, az-az nem áll le, ha lekapcsolom a rövidfényt elhalkul (BMW E46 220D). Ez normális dolog? Tudok tenni ellene valamit vagy szervizelésre szorul? Mi mehetett tönkre ebben az esetben ??

220D? Tuti nem normális, meg szerintem tök egyértelmű, hogy valahol kidörzsölődött a kábel és rövidzár van, azért kapcsol venti. Át kell nézni kábelek állapotát.


Megoldódott a probléma!
Megbuggyant a ventilátor vezérlő és egy okos szakember átbuherálta, hogy folyamatosan menyen a ventilátorom tök maxon, bár nem tudom mért csak akkor amikor a rövidfényem megy!
Szakszervizben picit huzták a szájukat, azt elmondták, hogy ettől kárt nem tesz az autoba, de annyira idegesitett, hogy az autómnak vadászgép hangja volt, hogy teljes ventilátort kellet cserélnem mivel külön nem találtam sehol vezérlést!