Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 15:27


bmw320d4 írta:
kempelen írta: Azonnal tudtam, hogy a 316i N42 nyomatékgörbéje magasabb már alacsony fordulaton is, mint a dízel...
Nem is értem miért is lett volna ez egy percig is gondolkodás tárgya.




Az N42-nél hátramenetben ki is kapcsol a DSC, mert úgysem tudná lekorlátozni azt a bődületes teljesítményt. A sorozatgyártás előtti teszteken rájöttek, hogy hátramenetben felgyűri az aszfaltot bármilyen fordulatszámon, akár alapjáraton is, tehát nincs értelme szétégetni a fékpofákat, inkább deaktiválódik a DSC.








Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 14. csütörtök, 15:28

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 14:22


kempelen írta:
YELLOW írta:
funkilaci írta:
hil írta:
jrtom írta: Azért 1500 fölé nenagyon menjen a fordulat!!!
Csak vicc volt! Nyugodtan nyomhatod jobban is 2-3 ezer között, mondjuk ez függ a forgalmi szitutól is


Nem vagyok dizeles, de azt a 2-3000 fordulatot hideg motornál nagyon soknak tartom. A dizel ráadásul lassabban melegedik be. Hidegen terhelve hamar gatterra lehet tenni


Abszolút ezt hallom én is...nem szabad bántani 1500 felett hidegen..nemhogy 2-3000---de jrtom tudhat vmit...


én a benyásat sem pörgetem 1500 felé... mondjuk nekem már ilyen fordulaton is jól húz



Azonnal tudtam, hogy a 316i N42 nyomatékgörbéje magasabb már alacsony fordulaton is, mint a dízel...
Nem is értem miért is lett volna ez egy percig is gondolkodás tárgya.





Az N42-nél hátramenetben ki is kapcsol a DSC, mert úgysem tudná lekorlátozni azt a bődületes teljesítményt. A sorozatgyártás előtti teszteken rájöttek, hogy hátramenetben felgyűri az aszfaltot bármilyen fordulatszámon, akár alapjáraton is, tehát nincs értelme szétégetni a fékpofákat, inkább deaktiválódik a DSC.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 13:44


YELLOW írta:
funkilaci írta:
hil írta:
jrtom írta: Azért 1500 fölé nenagyon menjen a fordulat!!!
Csak vicc volt! Nyugodtan nyomhatod jobban is 2-3 ezer között, mondjuk ez függ a forgalmi szitutól is


Nem vagyok dizeles, de azt a 2-3000 fordulatot hideg motornál nagyon soknak tartom. A dizel ráadásul lassabban melegedik be. Hidegen terhelve hamar gatterra lehet tenni


Abszolút ezt hallom én is...nem szabad bántani 1500 felett hidegen..nemhogy 2-3000---de jrtom tudhat vmit...


én a benyásat sem pörgetem 1500 felé... mondjuk nekem már ilyen fordulaton is jól húz



Azonnal tudtam, hogy a 316i N42 nyomatékgörbéje magasabb már alacsony fordulaton is, mint a dízel...
Nem is értem miért is lett volna ez egy percig is gondolkodás tárgya.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 14. csütörtök, 13:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 12:31


funkilaci írta:
hil írta:
jrtom írta: Azért 1500 fölé nenagyon menjen a fordulat!!!
Csak vicc volt! Nyugodtan nyomhatod jobban is 2-3 ezer között, mondjuk ez függ a forgalmi szitutól is


Nem vagyok dizeles, de azt a 2-3000 fordulatot hideg motornál nagyon soknak tartom. A dizel ráadásul lassabban melegedik be. Hidegen terhelve hamar gatterra lehet tenni


Abszolút ezt hallom én is...nem szabad bántani 1500 felett hidegen..nemhogy 2-3000---de jrtom tudhat vmit...


én a benyásat sem pörgetem 1500 felé... mondjuk nekem már ilyen fordulaton is jól húz



státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 09:50


hil írta:
jrtom írta: Azért 1500 fölé nenagyon menjen a fordulat!!!
Csak vicc volt! Nyugodtan nyomhatod jobban is 2-3 ezer között, mondjuk ez függ a forgalmi szitutól is


Nem vagyok dizeles, de azt a 2-3000 fordulatot hideg motornál nagyon soknak tartom. A dizel ráadásul lassabban melegedik be. Hidegen terhelve hamar gatterra lehet tenni


Abszolút ezt hallom én is...nem szabad bántani 1500 felett hidegen..nemhogy 2-3000---de jrtom tudhat vmit...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 06:41


jrtom írta: Azért 1500 fölé nenagyon menjen a fordulat!!!
Csak vicc volt! Nyugodtan nyomhatod jobban is 2-3 ezer között, mondjuk ez függ a forgalmi szitutól is


Nem vagyok dizeles, de azt a 2-3000 fordulatot hideg motornál nagyon soknak tartom. A dizel ráadásul lassabban melegedik be. Hidegen terhelve hamar gatterra lehet tenni

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. október 13. szerda, 21:04


Azért 1500 fölé nenagyon menjen a fordulat!!!
Csak vicc volt! Nyugodtan nyomhatod jobban is 2-3 ezer között, mondjuk ez függ a forgalmi szitutól is


státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2010. október 13. szerda, 19:46


bmw320d4 írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

Kérdezném,h ilyen időben reggelente álló helyzetben érdemes 4-5 percet melegiteni az autót vagy inkább elindulva 1500as fordulat fölé nem menve mig be nem melegszik?....

Köszi



jrtom írta: Szia!

A motornak az a jó ha terhelés alatt melegszik be üzemmelegre, de persze kíméletesebb üzemmódnam .



Így van, azonnal el kell vele indulni kis terheléssel.

Gondolom 1500ig nem nagy a terhelés...





bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. október 13. szerda, 19:38


funkilaci írta: Sziasztok!

Kérdezném,h ilyen időben reggelente álló helyzetben érdemes 4-5 percet melegiteni az autót vagy inkább elindulva 1500as fordulat fölé nem menve mig be nem melegszik?....

Köszi



jrtom írta: Szia!

A motornak az a jó ha terhelés alatt melegszik be üzemmelegre, de persze kíméletesebb üzemmódnam .



Így van, azonnal el kell vele indulni kis terheléssel.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. október 13. szerda, 19:39

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. október 13. szerda, 19:34


Szia!

A motornak az a jó ha terhelés alatt melegszik be üzemmelegre, de persze kíméletesebb üzemmódnam .

funkilaci írta: Sziasztok!

Kérdezném,h ilyen időben reggelente álló helyzetben érdemes 4-5 percet melegiteni az autót vagy inkább elindulva 1500as fordulat fölé nem menve mig be nem melegszik?....

Köszi




státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2010. október 13. szerda, 18:46


Sziasztok!

Kérdezném,h ilyen időben reggelente álló helyzetben érdemes 4-5 percet melegiteni az autót vagy inkább elindulva 1500as fordulat fölé nem menve mig be nem melegszik?....

Köszi

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. október 12. kedd, 20:05


Joni írta:
hancurozo írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A problémám az,h a vizhőfokmérőm elég nehezen kb. 20km megtétele után áll be a függőleges helyzetbe...pár hete ez még 5 percbe sem tellett...most meg vagy 20 perc is kell...
A hideg miatt lehet ez? normális ez?

Köszi,L.


Ez inkább termosztát, vagy hűtőzsalu probléma.
A gyakoribb a termosztát, és az esetek nagy részében egyszerre megy tönkre az EGR és a motort a hűtőről leválasztó termosztát.


Tobb mint valoszinu hogy a hideg miatt, ilyenkor tobb ido kell amig felmelegszik a motor.


igen, anno én is ezt gondoltam. de csak addig amedig le nem cseréltem a termosztátomat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz Joni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2010. október 12. kedd, 19:59


hancurozo írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A problémám az,h a vizhőfokmérőm elég nehezen kb. 20km megtétele után áll be a függőleges helyzetbe...pár hete ez még 5 percbe sem tellett...most meg vagy 20 perc is kell...
A hideg miatt lehet ez? normális ez?

Köszi,L.


Ez inkább termosztát, vagy hűtőzsalu probléma.
A gyakoribb a termosztát, és az esetek nagy részében egyszerre megy tönkre az EGR és a motort a hűtőről leválasztó termosztát.


Tobb mint valoszinu hogy a hideg miatt, ilyenkor tobb ido kell amig felmelegszik a motor.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. október 10. vasárnap, 11:44


funkilaci írta: Sziasztok!

A problémám az,h a vizhőfokmérőm elég nehezen kb. 20km megtétele után áll be a függőleges helyzetbe...pár hete ez még 5 percbe sem tellett...most meg vagy 20 perc is kell...
A hideg miatt lehet ez? normális ez?

Köszi,L.


Ez inkább termosztát, vagy hűtőzsalu probléma.
A gyakoribb a termosztát, és az esetek nagy részében egyszerre megy tönkre az EGR és a motort a hűtőről leválasztó termosztát.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2010. október 10. vasárnap, 11:40


Sziasztok!

A problémám az,h a vizhőfokmérőm elég nehezen kb. 20km megtétele után áll be a függőleges helyzetbe...pár hete ez még 5 percbe sem tellett...most meg vagy 20 perc is kell...
A hideg miatt lehet ez? normális ez?

Köszi,L.