kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2016. április 22. péntek, 17:51


Tano írta:
Én a FL előtti verzióról tudok nyilatkozni, annál ilyenkor nem jelzi a műszerfalon.


Oké,akkor a faceliftesnél is ez lehet a helyzet,mert nekem sem jelzi.



Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2016. április 22. péntek, 09:36


Sziasztok,
Ha valakinek van kedve forrasztgatni, mert neki úgy jó, akkor nálam van egy izzitó relé ami vélhetően rossz.
Nem szedtem szét, de kicseréltem, mivel mind a 4 gyertyát hibának adta a diag.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. április 21. csütörtök, 21:35


kisg325 írta: Sziasztok!

Az OBD fórumban már feltettem a kérdést,de hátha itt olvassa olyan,aki ott nem olvasta.

Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?


Én a FL előtti verzióról tudok nyilatkozni, annál ilyenkor nem jelzi a műszerfalon.

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2016. április 21. csütörtök, 19:22


Sziasztok!

Az OBD fórumban már feltettem a kérdést,de hátha itt olvassa olyan,aki ott nem olvasta.

Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 19:57


YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Én írtam erről nemrég kb 1 éve. Szétszedtem,forrasztás és működött. Utána Szoták Dávid írt rám,hogy inkább cseréljem ki gyárira újra,mert csúnya dolog ha felgyullad az autó. Úgyhogy csere lett


benyásban?


Igen,Yellow benyásban! Köszönöm,hogy ilyen gyökérnek nézel Egy haveromnak vettem ki a 320D-ből.


gondoltam szar pojén vót mi?


light-os,de nem gáz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 18:56


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Én írtam erről nemrég kb 1 éve. Szétszedtem,forrasztás és működött. Utána Szoták Dávid írt rám,hogy inkább cseréljem ki gyárira újra,mert csúnya dolog ha felgyullad az autó. Úgyhogy csere lett


benyásban?


Igen,Yellow benyásban! Köszönöm,hogy ilyen gyökérnek nézel Egy haveromnak vettem ki a 320D-ből.


gondoltam szar pojén vót mi?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sbalazs22

Újonc

Elismertség: 27% (10 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 10:10


Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Én írtam erről nemrég kb 1 éve. Szétszedtem,forrasztás és működött. Utána Szoták Dávid írt rám,hogy inkább cseréljem ki gyárira újra,mert csúnya dolog ha felgyullad az autó. Úgyhogy csere lett


benyásban?


Igen,Yellow benyásban! Köszönöm,hogy ilyen gyökérnek nézel Egy haveromnak vettem ki a 320D-ből.


Egyet értek Beroval,lehet javítani csak macerás az alumíniumot megfelelő folyatószer és forrasz anyag nélkűl forrasztani.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 24. vasárnap, 10:13


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 09:25


YELLOW írta:
Bero írta: Én írtam erről nemrég kb 1 éve. Szétszedtem,forrasztás és működött. Utána Szoták Dávid írt rám,hogy inkább cseréljem ki gyárira újra,mert csúnya dolog ha felgyullad az autó. Úgyhogy csere lett


benyásban?


Igen,Yellow benyásban! Köszönöm,hogy ilyen gyökérnek nézel Egy haveromnak vettem ki a 320D-ből.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 05:18


Bero írta: Én írtam erről nemrég kb 1 éve. Szétszedtem,forrasztás és működött. Utána Szoták Dávid írt rám,hogy inkább cseréljem ki gyárira újra,mert csúnya dolog ha felgyullad az autó. Úgyhogy csere lett


benyásban?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 24. vasárnap, 05:17


Tano írta:
YELLOW írta: ez tény és jogos. viszont ha jól emlékszem, már csak leírom, Tano írt erről régen, és a forrasztás ott is elengedte, ha jól emlékszem. egyébként nem is értem, miért így van megcsinálva. miért nem furat forrasztással?
ha megnézed van ahova dupla vezeték van húzva, tehát 1 vastagabb még éppen nem gáz. bár ez valóban túl vastag sodrott. gondolom ahol gyárilag duplán van húzva, ott nagyobb Amper megy át, csak a két szálon meg van osztva.


Hát most rosszul emlékszel, mert nem én voltam. Nekem még a régebbi fajta relés változat van, azt nem kellett forrasztgatni.


na akkor nem tudom, bár van még egy tippem... (vagyis 2, az egyik már nem nagyon aktív)
ilyenkor nincs itt a "keresőmotor" sem én azért nem keresek vissza 5-6 évre...
nekem bele van égve az a kép a fejembe, meg az elengedett forrasztással. bár, már az sem kizárt, hogy más oldalon láttam tegnap túl este volt, ma meg túl reggel

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. január 23. szombat, 23:38


Én írtam erről nemrég kb 1 éve. Szétszedtem,forrasztás és működött. Utána Szoták Dávid írt rám,hogy inkább cseréljem ki gyárira újra,mert csúnya dolog ha felgyullad az autó. Úgyhogy csere lett

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. január 23. szombat, 22:39


YELLOW írta: ez tény és jogos. viszont ha jól emlékszem, már csak leírom, Tano írt erről régen, és a forrasztás ott is elengedte, ha jól emlékszem. egyébként nem is értem, miért így van megcsinálva. miért nem furat forrasztással?
ha megnézed van ahova dupla vezeték van húzva, tehát 1 vastagabb még éppen nem gáz. bár ez valóban túl vastag sodrott. gondolom ahol gyárilag duplán van húzva, ott nagyobb Amper megy át, csak a két szálon meg van osztva.


Hát most rosszul emlékszel, mert nem én voltam. Nekem még a régebbi fajta relés változat van, azt nem kellett forrasztgatni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 23. szombat, 21:22


b_imi írta:
Az izzítógyertya névleges feszültsége 5 volt!
Jó ez a forrasztgatás, csak pont a védelem szűnt meg. Nem hiába készül úgy a gyárban. Majd ha lángol a motortér nem lesz őszinte a mosolyod.


ez tény és jogos. viszont ha jól emlékszem, már csak leírom, Tano írt erről régen, és a forrasztás ott is elengedte, ha jól emlékszem. egyébként nem is értem, miért így van megcsinálva. miért nem furat forrasztással?
ha megnézed van ahova dupla vezeték van húzva, tehát 1 vastagabb még éppen nem gáz. bár ez valóban túl vastag sodrott. gondolom ahol gyárilag duplán van húzva, ott nagyobb Amper megy át, csak a két szálon meg van osztva.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. január 23. szombat, 21:08


tikass írta: Nos előző történetem ez év januárjában folytatódott, 1-én amikor is dezsavű szerűen ismét szarul indult a kocsi(szintén -9)! de már korábban észrevetetm hogy 0 fok körül sem olyan határzott az indulás mint volt! na mondom akkor lehet beszartak a gyertyák megint!? nos rászánom magam, vettem megint gyertyát, mondom most BERUT vezszek, az a gyári, hátha jobb lesz, gyertyák kint, próbálom egy vezetékkel, faszán ahogy kell izzik, mondom akkor ez biztos jó még, hát mind a 4 jó volt!! mondom az ördög már megint rendeset szart! szétszedtem és nem ez a baj. akkor mi marad, relé v vezérlő, avagy biztosíték. biztosíték jó! méregetem, mi jön a pipán, 5-6 volt vagy még kevesebb feszültség. akkor itt mondom meglesz a baj, mivel mind a 4 egyforma, valószínű a vezérlő. Nos itt jegyezném meg aki teheti mindenképpen diagnosztikával kezdje, mert sokat lehet vele spórolni(időt!!). nos mivel nekem nem volt, így gondoltam megyek tovább leveszem megnézem, igenám de motortérből fentről LEHETETLEN! Csak lentről burkolatokat lebontva, lehet levenni. így mivel nem aknán álltam, kocsi össze, irány haverhoz aknára. Így is lett, lentről viszonylag könnyen levehető, két csavar, és két stekker. nos felbontás után, ami kis melegítéssel, szikével csavarhúzóval abszolválható. Ami fogadott egy átlátszó zselés anyaggal beöntve a kis áramkör, és a kis merev vezetékek látszólag a helyükön, viszont senkit ne tévesszen meg mert nekem az összes levolt törve a helyéről!!! kipucolni egy fogkefével a legjobb azt a részt ahova majd forrasztani fogunk, nem sértjük meg vele a nyákot. Ami ezütös anyag a csatlakozók lábain van, nem forrasztható, nem cin! azt sajnos mindenkinek ÓVATOSAN lekell csiszolni amig egy kis halvány vöröses sárgás kis rezet nem látni, különben nem futja a cin! itt ezeket egy kis csaposküszörüvel a legjobb de fokozott ovatossággal a nyákra ügyelve! Egy kis darab új vezetéket készítsünk a régiek helyett, azt beforrasztani, vmi tömítőpasztával kinyomni, fedél rá, szintén kis pasztával, fel a helyére és ÖRÜLNI!! Nos mikor kész lett ki is olvastuk, ami mutatta is a 4 gyertyahibát, és magát a modult is, ami nem csoda, mivel a vezérlő bejövő vezetékei is levoltak törve. hiba törölve,többet nem jött vissza, és azóta már -17ben is indul, ahogy az első dugó holtpontra ér! Végezetül pár kép még!
Összegzésül, vagy a gyertyák, vagy a vezérlő a hibás, nincsenek általában nagy képletek, de legegyszerűbb rögtön teszterrel kiolvasni, sokat segíthet, és időt pénzt spórolhat! Remélem hasznos volt, valakinek tudtam a történeteimmel újat mondani, segíteni.



Az izzítógyertya névleges feszültsége 5 volt!
Jó ez a forrasztgatás, csak pont a védelem szűnt meg. Nem hiába készül úgy a gyárban. Majd ha lángol a motortér nem lesz őszinte a mosolyod.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. január 23. szombat, 20:35


YELLOW írta: jó az írás, bár erről írt már valaki (sejtem ki, de nem vagyok biztos benne, ezért nem írom a nevét) én azt hittem abból lett "Csináld magad" cikk, de nem találtam ott, pedig hasonlóan képek is voltak. több éve volt már.

mindenképp hasznos, hátha ezt is látja valaki, és kevesebbszer lesz ugyanaz a kérdés feltéve.


Ahogy ätkerül a 2-ik,3-ik,x-ik oldalra ismet felteszi valaki a kerdest ismet. Sokan nem szeretnek visszaolvasni.