asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2016. január 28. csütörtök, 06:25


b_imi írta: Kettőstömegű lendkerék, kuplung csere kipipálva Már ráfért, és remélem egy jó darabig nem is kell vele foglalkozni
A szervizekről meg annyit: jan. 19. óta várom, hogy egy órán belül majd visszahívlak az időponttal...


LUK került a tiédbe is? Nekem is aktuális lesz a dolog év vége felé, szépet csattan már leállításkor.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. január 27. szerda, 19:19


YELLOW írta:
b_imi írta: Kettőstömegű lendkerék, kuplung csere kipipálva Már ráfért, és remélem egy jó darabig nem is kell vele foglalkozni
A szervizekről meg annyit: jan. 19. óta várom, hogy egy órán belül majd visszahívlak az időponttal...


ha egyszer sok a munkájuk...
számolhatnák s szerviz díjakat is így, 8 napi munka = 1 óra


Na igen

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 27. szerda, 19:15


b_imi írta: Kettőstömegű lendkerék, kuplung csere kipipálva Már ráfért, és remélem egy jó darabig nem is kell vele foglalkozni
A szervizekről meg annyit: jan. 19. óta várom, hogy egy órán belül majd visszahívlak az időponttal...


ha egyszer sok a munkájuk...
számolhatnák s szerviz díjakat is így, 8 napi munka = 1 óra

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. január 27. szerda, 19:11


Kettőstömegű lendkerék, kuplung csere kipipálva Már ráfért, és remélem egy jó darabig nem is kell vele foglalkozni
A szervizekről meg annyit: jan. 19. óta várom, hogy egy órán belül majd visszahívlak az időponttal...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 15:18


Sziasztok!
Ha nekem a videón hallható hangot nem adja a kuplung nyomkodásakor a kettős tömegű lendkerekem, akkor mennyire valószínű szerintetek hogy nincs baj vele?

Kettőstömegű hiba

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2015. december 13. vasárnap, 10:34


Sziasztok, mennyiért lehet egy használt, de jó állapotú kettős tömegűt eladni? Ha érdekel valakit írjon!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz whitegorilla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. december 10. csütörtök, 10:13


YELLOW írta:
whitegorilla írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem,örülnék ha egy hozzáértő segítene...
Kettőstömegű lendkereket cserélnék, a kocsim n46b20b e90 320i 150ló 2005 sedan, ebben elvileg 12.08kg a lendkerék viszont tudnék egy 2010es lendkereket n46b20a hoz valót ,ami már 12.10kg ez a lendkerék viszont a motor,kuplung,váltó ugyanaz.
Bele rakhatom? Fog e ez a 0.02kg valami problemat okozni?
Viszont látom ,hogy van 12.02kg is az e90hez... tiszta káosz vagyok tőle

vagy jó mind a 3? mi a különbség?

http://www.etk.cc/bmw/EN/parts...217573046/
http://www.etk.cc/bmw/EN/parts...207594444/
http://www.etk.cc/bmw/EN/parts...207568006/

Köszönm szépen előre is a választ!


én kérdeznék. menniy km van a gépedben, és miért akarod cserélni? milyen jelenség miatt? benyásban nem jellemző ez azért.


280.000 van benne... csörög sokszor meg rángat folyton :/ uresben is rázza a kocsit



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. december 10. csütörtök, 10:15


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. december 10. csütörtök, 10:00


whitegorilla írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem,örülnék ha egy hozzáértő segítene...
Kettőstömegű lendkereket cserélnék, a kocsim n46b20b e90 320i 150ló 2005 sedan, ebben elvileg 12.08kg a lendkerék viszont tudnék egy 2010es lendkereket n46b20a hoz valót ,ami már 12.10kg ez a lendkerék viszont a motor,kuplung,váltó ugyanaz.
Bele rakhatom? Fog e ez a 0.02kg valami problemat okozni?
Viszont látom ,hogy van 12.02kg is az e90hez... tiszta káosz vagyok tőle

vagy jó mind a 3? mi a különbség?

http://www.etk.cc/bmw/EN/parts...217573046/
http://www.etk.cc/bmw/EN/parts...207594444/
http://www.etk.cc/bmw/EN/parts...207568006/

Köszönm szépen előre is a választ!


én kérdeznék. menniy km van a gépedben, és miért akarod cserélni? milyen jelenség miatt? benyásban nem jellemző ez azért.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz whitegorilla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. december 10. csütörtök, 09:30


Sziasztok!

Lenne egy kérdésem,örülnék ha egy hozzáértő segítene...
Kettőstömegű lendkereket cserélnék, a kocsim n46b20b e90 320i 150ló 2005 sedan, ebben elvileg 12.08kg a lendkerék viszont tudnék egy 2010es lendkereket n46b20a hoz valót ,ami már 12.10kg ez a lendkerék viszont a motor,kuplung,váltó ugyanaz.
Bele rakhatom? Fog e ez a 0.02kg valami problemat okozni?
Viszont látom ,hogy van 12.02kg is az e90hez... tiszta káosz vagyok tőle

vagy jó mind a 3? mi a különbség?

http://www.etk.cc/bmw/EN/parts...217573046/
http://www.etk.cc/bmw/EN/parts...207594444/
http://www.etk.cc/bmw/EN/parts...207568006/

Köszönm szépen előre is a választ!

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. december 09. szerda, 11:19


juhaszadika írta:
lantika írta:
szotakdavid írta:
lantika írta:
szotakdavid írta:
lantika írta:
juhaszadika írta:
Pitykoo írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, 2009-es 320d Coupém most esik át vezérműlánc, illetve kuplungszerkezet cserén. Így szétbontva a szerelőm azt mondta, a kettőstömegű lendkerék jó állapotban van, de rám bízza, hogy cseréltessem-e. Szerintetek mennyire lutri, ha most nem cseréltetem, a közeljövőben megint szét kell bontani miatta? Az autóba amúgy 214 ezer km van, és csak autópályázok. Köszönöm


Hali!
Szerintem cseréld ha már szét van szedve, ne keljen többször!(persze ha futi rá )
Én is tavaly cseréltem kuplungszerkezetet és azt mondták, hogy jó a kettősmegüm, még ne cseréljük, erre meg mostanában ki kellesz mert elkezdett rángatni. Jobban jártam volna ha akkor kicseréltetem!


Persze ha autóról van szó, mindig próbálom előkeríteni a szükséges tőkét, csak ha nem muszáj, nem cseréltetném.


Kerdezd meg,hogy mennyivel több ha most cserelteted. Aztän kerdezd meg,hogy ha jövöre azt kell cserelni akkor mennyi lesz. gondolom most kb 50000 munkadijat meg tudnäl sporolni. Az meg inkäbb menjen a tankba es ne a szerelö zsebeibe.


Ezt a hülyeséget mire is alapozod?!!

Cseréltesd a lendkereket is. Ne használt lendkerékkel legyen együtt az új kuplung.


Ugy kezdtem,hogy "Gondolom" nem tudom magyarorszägon mennyibe kerül egy ilyen müvelet,de itt kb 500 euro+alkatresz,ebböl kiindulva illetve a magyar szerelök hozzäälläsät a premium märkäs ügyfelekhez. Sokalltam itt a 300 eurot egy motorhäztetö fenyezesre,elmentem magyarorszägon 2-3 helyre es a legolcsobb 100000 ft lett volna. Erdekes,hogy amig nem emlitettem a tipust,addig a motorhäztetömet 50000 ft-ert festettek volna le. Na szoval erre alapozva irtam egy 50000-es ärat

Illetve:A link neve

Mäsik weboldalrol: "Közép: Mondeo, C5, Passat, Avensis
Prémium közép: 159, BMW 3, Mercedes C
Felső közép: A6, E-Klasse, S80 , BMW 5
<1.600 ccm 35.000-40.000 ft
1.600-2.000 ccm 35.000-45.000 ft
2.000 ccm fölött 35.000-55.000 ft
Bölcsőkeretes autók pl.: Jaguar X-Type : 45.000-60.000 ft "


Làtom még mindig nem érted....

Vezérműlànc csere hàtúl vezérelt N47-es 2009 20d-n..vàltó minden lent van a földön akkor miért fizetne plusz 50-et?!


Ha most nem cserélteti ki akkor 1-2 év mulva lesz kicserélve és az újbóli szétszedés/összerakás pénzbe keeül. Most csak az alkatrészt kell fizetni. Ugyan arról beszélünk mind a ketten egyébként.


Valószínű csere lesz, de egyébként mitől vannak ekkora eltérések az árakba? Nagyobb alkatrész webáruházakba 250e-től a csillagos ég, míg egy kisebbe 130 körül lehet Luk márkájút!?



Ez jó kérdés, nekem is szemet szúrt már!
Talán nem is azt adják amit ígérnek, hanem valami kínai hamisítványt?
Vagy azért ilyen átverések nincsenek?

(Kb. -20/25%-ot még el tudok hinni, más alkatrészekben én is élek ilyennel, de azért az 50% gyanús.)

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2015. december 09. szerda, 09:12


lantika írta:
szotakdavid írta:
lantika írta:
szotakdavid írta:
lantika írta:
juhaszadika írta:
Pitykoo írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, 2009-es 320d Coupém most esik át vezérműlánc, illetve kuplungszerkezet cserén. Így szétbontva a szerelőm azt mondta, a kettőstömegű lendkerék jó állapotban van, de rám bízza, hogy cseréltessem-e. Szerintetek mennyire lutri, ha most nem cseréltetem, a közeljövőben megint szét kell bontani miatta? Az autóba amúgy 214 ezer km van, és csak autópályázok. Köszönöm


Hali!
Szerintem cseréld ha már szét van szedve, ne keljen többször!(persze ha futi rá )
Én is tavaly cseréltem kuplungszerkezetet és azt mondták, hogy jó a kettősmegüm, még ne cseréljük, erre meg mostanában ki kellesz mert elkezdett rángatni. Jobban jártam volna ha akkor kicseréltetem!


Persze ha autóról van szó, mindig próbálom előkeríteni a szükséges tőkét, csak ha nem muszáj, nem cseréltetném.


Kerdezd meg,hogy mennyivel több ha most cserelteted. Aztän kerdezd meg,hogy ha jövöre azt kell cserelni akkor mennyi lesz. gondolom most kb 50000 munkadijat meg tudnäl sporolni. Az meg inkäbb menjen a tankba es ne a szerelö zsebeibe.


Ezt a hülyeséget mire is alapozod?!!

Cseréltesd a lendkereket is. Ne használt lendkerékkel legyen együtt az új kuplung.


Ugy kezdtem,hogy "Gondolom" nem tudom magyarorszägon mennyibe kerül egy ilyen müvelet,de itt kb 500 euro+alkatresz,ebböl kiindulva illetve a magyar szerelök hozzäälläsät a premium märkäs ügyfelekhez. Sokalltam itt a 300 eurot egy motorhäztetö fenyezesre,elmentem magyarorszägon 2-3 helyre es a legolcsobb 100000 ft lett volna. Erdekes,hogy amig nem emlitettem a tipust,addig a motorhäztetömet 50000 ft-ert festettek volna le. Na szoval erre alapozva irtam egy 50000-es ärat

Illetve:A link neve

Mäsik weboldalrol: "Közép: Mondeo, C5, Passat, Avensis
Prémium közép: 159, BMW 3, Mercedes C
Felső közép: A6, E-Klasse, S80 , BMW 5
<1.600 ccm 35.000-40.000 ft
1.600-2.000 ccm 35.000-45.000 ft
2.000 ccm fölött 35.000-55.000 ft
Bölcsőkeretes autók pl.: Jaguar X-Type : 45.000-60.000 ft "


Làtom még mindig nem érted....

Vezérműlànc csere hàtúl vezérelt N47-es 2009 20d-n..vàltó minden lent van a földön akkor miért fizetne plusz 50-et?!


Ha most nem cserélteti ki akkor 1-2 év mulva lesz kicserélve és az újbóli szétszedés/összerakás pénzbe keeül. Most csak az alkatrészt kell fizetni. Ugyan arról beszélünk mind a ketten egyébként.


Valószínű csere lesz, de egyébként mitől vannak ekkora eltérések az árakba? Nagyobb alkatrész webáruházakba 250e-től a csillagos ég, míg egy kisebbe 130 körül lehet Luk márkájút!?



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. december 09. szerda, 08:08


szotakdavid írta:
lantika írta:
szotakdavid írta:
lantika írta:
juhaszadika írta:
Pitykoo írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, 2009-es 320d Coupém most esik át vezérműlánc, illetve kuplungszerkezet cserén. Így szétbontva a szerelőm azt mondta, a kettőstömegű lendkerék jó állapotban van, de rám bízza, hogy cseréltessem-e. Szerintetek mennyire lutri, ha most nem cseréltetem, a közeljövőben megint szét kell bontani miatta? Az autóba amúgy 214 ezer km van, és csak autópályázok. Köszönöm


Hali!
Szerintem cseréld ha már szét van szedve, ne keljen többször!(persze ha futi rá )
Én is tavaly cseréltem kuplungszerkezetet és azt mondták, hogy jó a kettősmegüm, még ne cseréljük, erre meg mostanában ki kellesz mert elkezdett rángatni. Jobban jártam volna ha akkor kicseréltetem!


Persze ha autóról van szó, mindig próbálom előkeríteni a szükséges tőkét, csak ha nem muszáj, nem cseréltetném.


Kerdezd meg,hogy mennyivel több ha most cserelteted. Aztän kerdezd meg,hogy ha jövöre azt kell cserelni akkor mennyi lesz. gondolom most kb 50000 munkadijat meg tudnäl sporolni. Az meg inkäbb menjen a tankba es ne a szerelö zsebeibe.


Ezt a hülyeséget mire is alapozod?!!

Cseréltesd a lendkereket is. Ne használt lendkerékkel legyen együtt az új kuplung.


Ugy kezdtem,hogy "Gondolom" nem tudom magyarorszägon mennyibe kerül egy ilyen müvelet,de itt kb 500 euro+alkatresz,ebböl kiindulva illetve a magyar szerelök hozzäälläsät a premium märkäs ügyfelekhez. Sokalltam itt a 300 eurot egy motorhäztetö fenyezesre,elmentem magyarorszägon 2-3 helyre es a legolcsobb 100000 ft lett volna. Erdekes,hogy amig nem emlitettem a tipust,addig a motorhäztetömet 50000 ft-ert festettek volna le. Na szoval erre alapozva irtam egy 50000-es ärat

Illetve:A link neve

Mäsik weboldalrol: "Közép: Mondeo, C5, Passat, Avensis
Prémium közép: 159, BMW 3, Mercedes C
Felső közép: A6, E-Klasse, S80 , BMW 5
<1.600 ccm 35.000-40.000 ft
1.600-2.000 ccm 35.000-45.000 ft
2.000 ccm fölött 35.000-55.000 ft
Bölcsőkeretes autók pl.: Jaguar X-Type : 45.000-60.000 ft "


Làtom még mindig nem érted....

Vezérműlànc csere hàtúl vezérelt N47-es 2009 20d-n..vàltó minden lent van a földön akkor miért fizetne plusz 50-et?!


Ha most nem cserélteti ki akkor 1-2 év mulva lesz kicserélve és az újbóli szétszedés/összerakás pénzbe keeül. Most csak az alkatrészt kell fizetni. Ugyan arról beszélünk mind a ketten egyébként.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. december 09. szerda, 00:47


lantika írta:
szotakdavid írta:
lantika írta:
juhaszadika írta:
Pitykoo írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, 2009-es 320d Coupém most esik át vezérműlánc, illetve kuplungszerkezet cserén. Így szétbontva a szerelőm azt mondta, a kettőstömegű lendkerék jó állapotban van, de rám bízza, hogy cseréltessem-e. Szerintetek mennyire lutri, ha most nem cseréltetem, a közeljövőben megint szét kell bontani miatta? Az autóba amúgy 214 ezer km van, és csak autópályázok. Köszönöm


Hali!
Szerintem cseréld ha már szét van szedve, ne keljen többször!(persze ha futi rá )
Én is tavaly cseréltem kuplungszerkezetet és azt mondták, hogy jó a kettősmegüm, még ne cseréljük, erre meg mostanában ki kellesz mert elkezdett rángatni. Jobban jártam volna ha akkor kicseréltetem!


Persze ha autóról van szó, mindig próbálom előkeríteni a szükséges tőkét, csak ha nem muszáj, nem cseréltetném.


Kerdezd meg,hogy mennyivel több ha most cserelteted. Aztän kerdezd meg,hogy ha jövöre azt kell cserelni akkor mennyi lesz. gondolom most kb 50000 munkadijat meg tudnäl sporolni. Az meg inkäbb menjen a tankba es ne a szerelö zsebeibe.


Ezt a hülyeséget mire is alapozod?!!

Cseréltesd a lendkereket is. Ne használt lendkerékkel legyen együtt az új kuplung.


Ugy kezdtem,hogy "Gondolom" nem tudom magyarorszägon mennyibe kerül egy ilyen müvelet,de itt kb 500 euro+alkatresz,ebböl kiindulva illetve a magyar szerelök hozzäälläsät a premium märkäs ügyfelekhez. Sokalltam itt a 300 eurot egy motorhäztetö fenyezesre,elmentem magyarorszägon 2-3 helyre es a legolcsobb 100000 ft lett volna. Erdekes,hogy amig nem emlitettem a tipust,addig a motorhäztetömet 50000 ft-ert festettek volna le. Na szoval erre alapozva irtam egy 50000-es ärat

Illetve:A link neve

Mäsik weboldalrol: "Közép: Mondeo, C5, Passat, Avensis
Prémium közép: 159, BMW 3, Mercedes C
Felső közép: A6, E-Klasse, S80 , BMW 5
<1.600 ccm 35.000-40.000 ft
1.600-2.000 ccm 35.000-45.000 ft
2.000 ccm fölött 35.000-55.000 ft
Bölcsőkeretes autók pl.: Jaguar X-Type : 45.000-60.000 ft "


Làtom még mindig nem érted....

Vezérműlànc csere hàtúl vezérelt N47-es 2009 20d-n..vàltó minden lent van a földön akkor miért fizetne plusz 50-et?!


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. december 08. kedd, 20:36


szotakdavid írta:
lantika írta:
juhaszadika írta:
Pitykoo írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, 2009-es 320d Coupém most esik át vezérműlánc, illetve kuplungszerkezet cserén. Így szétbontva a szerelőm azt mondta, a kettőstömegű lendkerék jó állapotban van, de rám bízza, hogy cseréltessem-e. Szerintetek mennyire lutri, ha most nem cseréltetem, a közeljövőben megint szét kell bontani miatta? Az autóba amúgy 214 ezer km van, és csak autópályázok. Köszönöm


Hali!
Szerintem cseréld ha már szét van szedve, ne keljen többször!(persze ha futi rá )
Én is tavaly cseréltem kuplungszerkezetet és azt mondták, hogy jó a kettősmegüm, még ne cseréljük, erre meg mostanában ki kellesz mert elkezdett rángatni. Jobban jártam volna ha akkor kicseréltetem!


Persze ha autóról van szó, mindig próbálom előkeríteni a szükséges tőkét, csak ha nem muszáj, nem cseréltetném.


Kerdezd meg,hogy mennyivel több ha most cserelteted. Aztän kerdezd meg,hogy ha jövöre azt kell cserelni akkor mennyi lesz. gondolom most kb 50000 munkadijat meg tudnäl sporolni. Az meg inkäbb menjen a tankba es ne a szerelö zsebeibe.


Ezt a hülyeséget mire is alapozod?!!

Cseréltesd a lendkereket is. Ne használt lendkerékkel legyen együtt az új kuplung.


Ugy kezdtem,hogy "Gondolom" nem tudom magyarorszägon mennyibe kerül egy ilyen müvelet,de itt kb 500 euro+alkatresz,ebböl kiindulva illetve a magyar szerelök hozzäälläsät a premium märkäs ügyfelekhez. Sokalltam itt a 300 eurot egy motorhäztetö fenyezesre,elmentem magyarorszägon 2-3 helyre es a legolcsobb 100000 ft lett volna. Erdekes,hogy amig nem emlitettem a tipust,addig a motorhäztetömet 50000 ft-ert festettek volna le. Na szoval erre alapozva irtam egy 50000-es ärat

Illetve:A link neve

Mäsik weboldalrol: "Közép: Mondeo, C5, Passat, Avensis
Prémium közép: 159, BMW 3, Mercedes C
Felső közép: A6, E-Klasse, S80 , BMW 5
<1.600 ccm 35.000-40.000 ft
1.600-2.000 ccm 35.000-45.000 ft
2.000 ccm fölött 35.000-55.000 ft
Bölcsőkeretes autók pl.: Jaguar X-Type : 45.000-60.000 ft "

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. december 08. kedd, 20:41

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. december 08. kedd, 18:36


lantika írta:
juhaszadika írta:
Pitykoo írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, 2009-es 320d Coupém most esik át vezérműlánc, illetve kuplungszerkezet cserén. Így szétbontva a szerelőm azt mondta, a kettőstömegű lendkerék jó állapotban van, de rám bízza, hogy cseréltessem-e. Szerintetek mennyire lutri, ha most nem cseréltetem, a közeljövőben megint szét kell bontani miatta? Az autóba amúgy 214 ezer km van, és csak autópályázok. Köszönöm


Hali!
Szerintem cseréld ha már szét van szedve, ne keljen többször!(persze ha futi rá )
Én is tavaly cseréltem kuplungszerkezetet és azt mondták, hogy jó a kettősmegüm, még ne cseréljük, erre meg mostanában ki kellesz mert elkezdett rángatni. Jobban jártam volna ha akkor kicseréltetem!


Persze ha autóról van szó, mindig próbálom előkeríteni a szükséges tőkét, csak ha nem muszáj, nem cseréltetném.


Kerdezd meg,hogy mennyivel több ha most cserelteted. Aztän kerdezd meg,hogy ha jövöre azt kell cserelni akkor mennyi lesz. gondolom most kb 50000 munkadijat meg tudnäl sporolni. Az meg inkäbb menjen a tankba es ne a szerelö zsebeibe.


Ezt a hülyeséget mire is alapozod?!!

Cseréltesd a lendkereket is. Ne használt lendkerékkel legyen együtt az új kuplung.