davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2017. június 14. szerda, 08:16


Hali! Kettőstömegű csere előtt állok, megérkezett a kuplung szett, de kinyomó villát nem tartalmaz, fontos azt beszerezni még, vagy jó lesz a régi is?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 14. szerda, 08:17

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. június 08. csütörtök, 19:22


laszlo0918 írta: Sziasztok.Félig kinyomott kuplungnál zörgés az kettős tömegű hibára utal? Még nincs csattanás se leállításkor se indításkor picit ráz mikor indulok de az indulás függő.Van valakinek tapasztalata meddig zörög még ez el így mi várható? Köszi szépen.


próbáld meg üresben, hogy leállítod benyomott kuplunggal, majd kuplung nélkül. ha más a hang, akkor gond van.
de amit írsz az is utalhat arra. gondolom alacsonyabb fordulaton indulva ráz be, ez is jellemzője. amikor már csattanva áll le, az már gond.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2017. június 08. csütörtök, 19:11


Sziasztok.Félig kinyomott kuplungnál zörgés az kettős tömegű hibára utal? Még nincs csattanás se leállításkor se indításkor picit ráz mikor indulok de az indulás függő.Van valakinek tapasztalata meddig zörög még ez el így mi várható? Köszi szépen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz sosa91

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. június 07. szerda, 14:23


Sziasztok!

Tudtok segíteni abban, hogy mi lehet a probléma ha mostanában olyat tapasztalok 3-masból 2-esbe váltás vagy 1-esből 2-esbe váltáskor, hogy az autón minimális remegést érzek...?
Pedálnál semmit nem érzek csak maga az autón. Csattanás leállításkor egyelőre nincs.
E91-es autóról van szó 2007-es évjárat. 200ezer km.

köszi előre is!

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 20:45


Laza írta:
b_imi írta:
Na pont ezért csináltuk meg a barátommal (aki szintén E46 tulaj) Bár még soha nem cseréltünk ilyet, de ezt is emberek rakták össze. Szereltünk kb. 7 órát, közben jót dumáltunk, kajáltunk egy pizzát és tökéletes lett minden. Ja, a Luk cucc megvolt 160E-ből egy kis baráti kedvezménnyel. Aztán még egy C Max is átesett ezen a műtéten Az azért nagyobb szívás volt.



No, ennek nem sok hír értéke volt, hacsak nem egy bujtatott ajánlat.. (félreértések elkerülése végett nem ingyen, de nem is egy százasé' )




Nem is annak szántam csak leírtam, hogy döntöttem. Ennyi.


Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 20:18


b_imi írta:
Na pont ezért csináltuk meg a barátommal (aki szintén E46 tulaj) Bár még soha nem cseréltünk ilyet, de ezt is emberek rakták össze. Szereltünk kb. 7 órát, közben jót dumáltunk, kajáltunk egy pizzát és tökéletes lett minden. Ja, a Luk cucc megvolt 160E-ből egy kis baráti kedvezménnyel. Aztán még egy C Max is átesett ezen a műtéten Az azért nagyobb szívás volt.



No, ennek nem sok hír értéke volt, hacsak nem egy bujtatott ajánlat.. (félreértések elkerülése végett nem ingyen, de nem is egy százasé' )




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 28. hétfő, 20:20

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 19:57


Laza írta: Sziasztok!

Debrecenben, vagy a környéken tudtok-e olyan szerelőt, aki hozott anyagból is vállalja a cserét? Mert hogy hozott anyagból senki nem dolgozik

Felsorolják az alkatrészárat, (250k) majd munkadíj (40-60között). Munkadíjért viszont senki nem dolgozik Az alkatrész meg a LUK cuccaival melenne 170 körül. Szóval szeretnék egy százast spórolni, és autózni abból a pénzből.

E60, 2005 525D lenne egyébként a beteg, akit még a fosch lendkerékkel valahogy haza is kell gurítanom Frankfurt mellől



Na pont ezért csináltuk meg a barátommal (aki szintén E46 tulaj) Bár még soha nem cseréltünk ilyet, de ezt is emberek rakták össze. Szereltünk kb. 7 órát, közben jót dumáltunk, kajáltunk egy pizzát és tökéletes lett minden. Ja, a Luk cucc megvolt 160E-ből egy kis baráti kedvezménnyel. Aztán még egy C Max is átesett ezen a műtéten Az azért nagyobb szívás volt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 14:46


Laza írta:
YELLOW írta:
Laza írta: No, akkor eddigi eredmények:
- sehol nem dolgoznak hozott anyaggal, csillio pénzért sem. :S
- Bimmermaster mondott olyat hogy kb. 350k
- Az ajánlott Nservice gyári cuccokkal ~300k (eddig legkorrektebbek, sőt, vissza is hívtak)
- 1st autó nem veszi fel a telefont, biztosan sok a munkájuk, egészségükre
- ajánlott szerelő Debrecenben a vágóhíd utcán: kettőstömegű 230, kuplung 170k + szerelés (utóbbira rá sem kérdeztem, gondolom 200k körül). Na ez már a lehúzó árazás.


légyszi alulra írj már, ne felülre, ha válaszolsz.
BST Auto Kft-t próbáltad már?
http://www.bst-autoszerviz.hu/

szerk.: ahogy nézem itt dolgoznak hozott anyaggal, igaz 5500 Ft-tal több az óradíj úgy. erről beszéltem. BST-ről egyébként jókat hallottam, saját tapasztalatom nincs.


OK, majsztró Köszi a tippet, ők lesznek a befutók. Mert bár nem szívesen, de 70k és fél napos műsorral megoldják Mostmár csak azt az 1200km-t kell kibirni hogy a lábán hazajöjjön

Gyári alkatrész árat is mondtak, majdnem hanyatt estem... Lukra viszont korrekt árat mondtak (bár máshonnan lesz)


azért azt is érdemes figyelembe venni, hogy ha ő szerzi az alkatrészt, akkor vállalja a felelősséget. míg ha tönkre megy a hozott alkatrészt, amit bár lehet ki tudsz cseréltetni (ha nem mondja azt a gyártó, hogy rosszul lett beszerelve, és akkor megy a vita), de az újabb munkadíjat felszámolják. míg ha ők intézik az alkatrészt, és valami gond van, akkor nem szokás felszámolni már semmit, ha még1x bontani kell vagy valami. bár erre is volt már ellenpélda, de ott a kuncsaft lett átverve, nem volt elég talpra esett.

Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 14:23


YELLOW írta:
Laza írta: No, akkor eddigi eredmények:
- sehol nem dolgoznak hozott anyaggal, csillio pénzért sem. :S
- Bimmermaster mondott olyat hogy kb. 350k
- Az ajánlott Nservice gyári cuccokkal ~300k (eddig legkorrektebbek, sőt, vissza is hívtak)
- 1st autó nem veszi fel a telefont, biztosan sok a munkájuk, egészségükre
- ajánlott szerelő Debrecenben a vágóhíd utcán: kettőstömegű 230, kuplung 170k + szerelés (utóbbira rá sem kérdeztem, gondolom 200k körül). Na ez már a lehúzó árazás.


légyszi alulra írj már, ne felülre, ha válaszolsz.
BST Auto Kft-t próbáltad már?
http://www.bst-autoszerviz.hu/

szerk.: ahogy nézem itt dolgoznak hozott anyaggal, igaz 5500 Ft-tal több az óradíj úgy. erről beszéltem. BST-ről egyébként jókat hallottam, saját tapasztalatom nincs.


OK, majsztró Köszi a tippet, ők lesznek a befutók. Mert bár nem szívesen, de 70k és fél napos műsorral megoldják Mostmár csak azt az 1200km-t kell kibirni hogy a lábán hazajöjjön


Gyári alkatrész árat is mondtak, majdnem hanyatt estem... Lukra viszont korrekt árat mondtak (bár máshonnan lesz)


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 28. hétfő, 14:25

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 14:04


Laza írta: No, akkor eddigi eredmények:
- sehol nem dolgoznak hozott anyaggal, csillio pénzért sem. :S
- Bimmermaster mondott olyat hogy kb. 350k
- Az ajánlott Nservice gyári cuccokkal ~300k (eddig legkorrektebbek, sőt, vissza is hívtak)
- 1st autó nem veszi fel a telefont, biztosan sok a munkájuk, egészségükre
- ajánlott szerelő Debrecenben a vágóhíd utcán: kettőstömegű 230, kuplung 170k + szerelés (utóbbira rá sem kérdeztem, gondolom 200k körül). Na ez már a lehúzó árazás.


légyszi alulra írj már, ne felülre, ha válaszolsz.
BST Auto Kft-t próbáltad már?
http://www.bst-autoszerviz.hu/

szerk.: ahogy nézem itt dolgoznak hozott anyaggal, igaz 5500 Ft-tal több az óradíj úgy. erről beszéltem. BST-ről egyébként jókat hallottam, saját tapasztalatom nincs.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 28. hétfő, 14:11

Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 13:59


No, akkor eddigi eredmények:
- sehol nem dolgoznak hozott anyaggal, csillio pénzért sem. :S
- Bimmermaster mondott olyat hogy kb. 350k
- Az ajánlott Nservice gyári cuccokkal ~300k (eddig legkorrektebbek, sőt, vissza is hívtak)
- 1st autó nem veszi fel a telefont, biztosan sok a munkájuk, egészségükre
- ajánlott szerelő Debrecenben a vágóhíd utcán: kettőstömegű 230, kuplung 170k + szerelés (utóbbira rá sem kérdeztem, gondolom 200k körül). Na ez már a lehúzó árazás.

Mindenesetre köszi a választ... 50% kedvezményt én is (ill. barátom) is tud érvényesíteni, megcsinálni is meg tudná, csak épp nincs helye. Buzukinál dolgozik, naponta cserélget a DDiS-eken ilyen cuccot - vicces hogy ahhoz a játékautóhoz is 220+fa a kettőstömegű... (míg én 150k-ból simán kijönnék anyagárral. + szerelés..


YELLOW írta:
Laza írta: Sziasztok!

Debrecenben, vagy a környéken tudtok-e olyan szerelőt, aki hozott anyagból is vállalja a cserét? Mert hogy hozott anyagból senki nem dolgozik

Felsorolják az alkatrészárat, (250k) majd munkadíj (40-60között). Munkadíjért viszont senki nem dolgozik Az alkatrész meg a LUK cuccaival melenne 170 körül. Szóval szeretnék egy százast spórolni, és autózni abból a pénzből.

E60, 2005 525D lenne egyébként a beteg, akit még a fosch lendkerékkel valahogy haza is kell gurítanom Frankfurt mellől



csak úgy mondom, hogy vannak olyan szervizek, ahol 2 féle óradíj is fel van tüntetve.
az egyik a hozott anyagos, a másik a sima. gondolom kitaláltad melyik az eredeti.
sőt azt is elmondom, hogy hiába végez egy adott munkafolyamattal fele annyi idő alatt, akkor is azzal fog számolni, amit mondjuk az Auto Data vagy egyéb programok írnak. persze ha kétszer annyi időt b@szik el, mert béna, akkor már nem érvényes.
lehet el fogja vállalni valaki, de vagy azért mert amúgy nincs munkája, mert olyan "profi, hozzáértő" vagy biztos magasabban számolja majd a munkadíjat.
sokszor kibeszéltük már itt, hogy csak a munkadíjból nem lehet fenntartani egy szervizt.
az egy dolog, hogy többen átestek a ló túl oldalára.
azaz egy szerelő 30-50% (de akár több is lehet) alkatrészkedvezményre jogosult. minél többet vesz, annál több a kedvezmény, tehát általában azért 40-50%. sok esetben pedig 100, de akár 110%-os áron adják oda, és még mondjuk számlát sem kapsz
sokkal értelmesebb lenne, ha már megkapja 50% kedvezménnyel, akkor max. 20-30%-ot tenne rá az akciós árára. így kicsit a kuncsaft is jól járna, és nem szaladna el mindenki a szerelőtől.
mindkét oldal megérthető, de régen jobban össze tudtak alakulni a szerelő és a kuncsaft.
tudom ezzel nem segítettem, mert konkrétan nem tudok már kit ajánlani, akiről konkrétan tudom, hogy hozott alkatrészből is dolgozik jó áron.
én amit tudok magamnak megoldom, vagy rokon BMW fanatikus szerelővel próbáljuk együtt megoldani. de ő is azt mondta, csak rokoni alapon megy ilyen egyszerűen.
hátha valaki tud ajánlani valakit. régebben tudtam volna, én is több helyen tudtam. már szerintem sehol nem nagyon dolgoznak így.








Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. november 28. hétfő, 14:03

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 13:51


Laza írta: Sziasztok!

Debrecenben, vagy a környéken tudtok-e olyan szerelőt, aki hozott anyagból is vállalja a cserét? Mert hogy hozott anyagból senki nem dolgozik

Felsorolják az alkatrészárat, (250k) majd munkadíj (40-60között). Munkadíjért viszont senki nem dolgozik Az alkatrész meg a LUK cuccaival melenne 170 körül. Szóval szeretnék egy százast spórolni, és autózni abból a pénzből.

E60, 2005 525D lenne egyébként a beteg, akit még a fosch lendkerékkel valahogy haza is kell gurítanom Frankfurt mellől



csak úgy mondom, hogy vannak olyan szervizek, ahol 2 féle óradíj is fel van tüntetve.
az egyik a hozott anyagos, a másik a sima. gondolom kitaláltad melyik az eredeti.
sőt azt is elmondom, hogy hiába végez egy adott munkafolyamattal fele annyi idő alatt, akkor is azzal fog számolni, amit mondjuk az Auto Data vagy egyéb programok írnak. persze ha kétszer annyi időt b@szik el, mert béna, akkor már nem érvényes.
lehet el fogja vállalni valaki, de vagy azért mert amúgy nincs munkája, mert olyan "profi, hozzáértő" vagy biztos magasabban számolja majd a munkadíjat.
sokszor kibeszéltük már itt, hogy csak a munkadíjból nem lehet fenntartani egy szervizt.
az egy dolog, hogy többen átestek a ló túl oldalára.
azaz egy szerelő 30-50% (de akár több is lehet) alkatrészkedvezményre jogosult. minél többet vesz, annál több a kedvezmény, tehát általában azért 40-50%. sok esetben pedig 100, de akár 110%-os áron adják oda, és még mondjuk számlát sem kapsz
sokkal értelmesebb lenne, ha már megkapja 50% kedvezménnyel, akkor max. 20-30%-ot tenne rá az akciós árára. így kicsit a kuncsaft is jól járna, és nem szaladna el mindenki a szerelőtől.
mindkét oldal megérthető, de régen jobban össze tudtak alakulni a szerelő és a kuncsaft.
tudom ezzel nem segítettem, mert konkrétan nem tudok már kit ajánlani, akiről konkrétan tudom, hogy hozott alkatrészből is dolgozik jó áron.
én amit tudok magamnak megoldom, vagy rokon BMW fanatikus szerelővel próbáljuk együtt megoldani. de ő is azt mondta, csak rokoni alapon megy ilyen egyszerűen.
hátha valaki tud ajánlani valakit. régebben tudtam volna, én is több helyen tudtam. már szerintem sehol nem nagyon dolgoznak így.

Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 12:28


Sziasztok!

Debrecenben, vagy a környéken tudtok-e olyan szerelőt, aki hozott anyagból is vállalja a cserét? Mert hogy hozott anyagból senki nem dolgozik

Felsorolják az alkatrészárat, (250k) majd munkadíj (40-60között). Munkadíjért viszont senki nem dolgozik Az alkatrész meg a LUK cuccaival melenne 170 körül. Szóval szeretnék egy százast spórolni, és autózni abból a pénzből.

E60, 2005 525D lenne egyébként a beteg, akit még a fosch lendkerékkel valahogy haza is kell gurítanom Frankfurt mellől



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 28. hétfő, 12:30

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. június 28. kedd, 21:40


Soldat23 írta: sziasztok !

Van egy 2008-as evjaratu 320d kombim (177 ps, 160000 km )
A kuplung erzesre jo ,nem is hallok semmi csattogast valtaskor , meg csuszast sem tapasztaltam ,de ha alapjaraton jar az auto eszrevettem hogy elegge razkodik az auto ( PL; a valtokar ) szerintetek ez miert lehet ? gondolhatok a kettöstömegü lendkerekre vagy mas lehet a problema ? valaszaitokat elöre is koszonom !


Váltó és motortartó ellenörzésével kezdeném, utána pedig még lehet hiba forrás


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Soldat23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. június 28. kedd, 21:21


sziasztok !

Van egy 2008-as evjaratu 320d kombim (177 ps, 160000 km )
A kuplung erzesre jo ,nem is hallok semmi csattogast valtaskor , meg csuszast sem tapasztaltam ,de ha alapjaraton jar az auto eszrevettem hogy elegge razkodik az auto ( PL; a valtokar ) szerintetek ez miert lehet ? gondolhatok a kettöstömegü lendkerekre vagy mas lehet a problema ? valaszaitokat elöre is koszonom !