papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2016. június 03. péntek, 00:20


takytomy1 írta: Sziasztok!
Olyan gondom van,hogy az autó 3000-es fordulat alatt nem akar húzni,konkrétan mintha szívó diesel lenne.Bementem egy bmw szervizbe diag és azt mondták,hogy a légtömegmérő rossz.Olvastam ha lehúzom a csatit megyek vele és ha nincs különbség akkor az a rossz.Szervizbe azt mondták ha lehúzom és vissza dugom akkor is kidobja a gép hogy rossz,tehát nem biztos hogy rossz csak lehet valaki lehúzta valami miatt és azt mutatja a diag. Kérdésem csak az lenne hogy csinálhatja a légtömegmérő ezt hogy nem húz 3000 alatt,és tényleg vissza dobja hibának ha lehúzom a csatit? Ja és a motor 20d 150 le.
Köszi a segítséget!!!



Szia. Igen, ha lehúzod a csatlakozót a hibaüzenet megmarad róla amíg ki nem törlik. Amióta nálad van az autó nem húz 3000 alatt? Hasonló cipőben jártam már és nálam a geometriát mozgató vákuum csövek voltak elérve. Én azt javaslom azokat nézd meg előbb.

takytomy1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz takytomy1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2016. május 29. vasárnap, 21:57


Sziasztok!
Olyan gondom van,hogy az autó 3000-es fordulat alatt nem akar húzni,konkrétan mintha szívó diesel lenne.Bementem egy bmw szervizbe diag és azt mondták,hogy a légtömegmérő rossz.Olvastam ha lehúzom a csatit megyek vele és ha nincs különbség akkor az a rossz.Szervizbe azt mondták ha lehúzom és vissza dugom akkor is kidobja a gép hogy rossz,tehát nem biztos hogy rossz csak lehet valaki lehúzta valami miatt és azt mutatja a diag. Kérdésem csak az lenne hogy csinálhatja a légtömegmérő ezt hogy nem húz 3000 alatt,és tényleg vissza dobja hibának ha lehúzom a csatit? Ja és a motor 20d 150 le.
Köszi a segítséget!!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 31. kedd, 18:25

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz xmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 18:08


r-6-s írta:
xmann írta:
r-6-s írta:
xmann írta:
xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?


csere után volt adaptáció törlés?


Szia nem tudom,de gyanítom, hogy nem volt. A szerelőhöz visszaviszem gondolom ha van neki hozzá diagnosztikája azzal ki tudja törölni ugye? Esetleg ha volt törölve és mégis csinálja mi lehet még a gond?


Ha jól tudom gyári diaggal lehet adaptációt törölni. A kicserélt légtömegmérő bontott cucc? mert ha igen, akkor az akár lehet szintén rossz .. egy hozzáértő diagolás szerintem választ adna arra hogy mi hibádzik


A légtömegmérő elméletileg jó mert ki lett mérve, mivel amit először kaptam beletette kimérte műszerrel és még rosszabb volt mint ami eredetileg benne volt. Na azt kicserélte akitől vettem egy másikra az már jó volt műszer szerint.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1994

státusz r-6-s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 16:33


xmann írta:
r-6-s írta:
xmann írta:
xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?


csere után volt adaptáció törlés?


Szia nem tudom,de gyanítom, hogy nem volt. A szerelőhöz visszaviszem gondolom ha van neki hozzá diagnosztikája azzal ki tudja törölni ugye? Esetleg ha volt törölve és mégis csinálja mi lehet még a gond?


Ha jól tudom gyári diaggal lehet adaptációt törölni. A kicserélt légtömegmérő bontott cucc? mert ha igen, akkor az akár lehet szintén rossz .. egy hozzáértő diagolás szerintem választ adna arra hogy mi hibádzik


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz xmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 16:27


r-6-s írta:
xmann írta:
xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?


csere után volt adaptáció törlés?


Szia nem tudom,de gyanítom, hogy nem volt. A szerelőhöz visszaviszem gondolom ha van neki hozzá diagnosztikája azzal ki tudja törölni ugye? Esetleg ha volt törölve és mégis csinálja mi lehet még a gond?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1994

státusz r-6-s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 09:56


xmann írta:
xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?


csere után volt adaptáció törlés?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz xmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 22:23


xmann írta: Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ


Senki nem vágja mi lehet a gond?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz xmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. március 25. péntek, 13:28


Help pls !!!!!
Olyan gondom van hogy bmw e36 1,6 benzines autómnál légtömegmérő csere után olyan csinál hogy amikor ráadom a gyújtást a fordulatszám mérő megugrik felfelé kb 300-400 fordulatot,de még beindítás előtt, és beindítás után is kb ennyi csal a fordulatszám mérő azaz többet mér mint kellene a motor szépen jár nincs más gondom csak ez mégis picit zavar. ha leveszem a gyújtást kb 3-4 másodperc múlva visszaesik 0ra. ha újra gyújtást adok akkor újra felugrik egyből 300-400ra. ezt légtömegmérő csere óta csinálja. már mentem vele 300 km-t és még mindig csinálja mert valahol olvastam h légtömegmérő csere után van h előjöhet ilyen gond. Előre is köszi a választ

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Gabeee85

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 00:27


xmann írta:
csavargo írta:
xmann írta:
Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.



Szia! A jelensèg utalhat arra ,hogy hengerfejes,bár nagyon sokfèle kèppen jelentkezhet. A jovítás menete úgY nèz ki hogy a szètszerelès után a hengerfejet nyomáspróbázni kell ès ha szüksèges akkor síkoltatni. Csak hengerfej tömítèst cserèlni butaság kell mèg hengerfej csavar kèszlet ès minden olyan tömítès amit a szètszerelèsnèl megbont. A hengerfej levètelènèl a víz belefolyhat az olajteknőbe ezèrt mind olaj mind fagyálló csere. HAJRÁ


Köszönöm a válaszokat akkor valószínűleg nem akar nagyon átverni, mert ezeket mondta el ő is. Bár azt mondta hogy 90%ba nem ment el a hengerfej szóval remélem síkoltatni nem fog kelleni. még egyszer köszi minden jót




Szia!

ne egy 5000ft-os síkoláson spórolj, ha már szét van szedve!


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. március 16. szerda, 15:55


lantika írta:
Doctore írta: Sziasztok
Alapjárati problémával szenvedek, diagnosztika nem ír semmi hibát. Az autó egy 3000 benzin manuális bmw e46,a hiba pedig hogy az alapjáratom rendes üzem meleg állapotban kuplungolásnál leesik 500 vagy alá sokszor volt hogy le is állt. Kipróbáltam hogy lehúzott légtömegmérő csatlakozóval úgy rengeteget javult ezért vettem hozzá egy új vdo légtömegmérőt amivel beszereles után ugyan azt a hibát produkálta..erről is lehúztam a csatit és ismét jó. Valakinek valami ötlete?


Vezermütengely jelado is tud ilyen hibät okozni.


Nekem csak a gyári légtömegmérővel lett jó. Viszont nekem hibát is hozott!
Lehet csak ki kéne pucolni az alapjárati motort!!??

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 16. szerda, 15:23


Doctore írta: Sziasztok
Alapjárati problémával szenvedek, diagnosztika nem ír semmi hibát. Az autó egy 3000 benzin manuális bmw e46,a hiba pedig hogy az alapjáratom rendes üzem meleg állapotban kuplungolásnál leesik 500 vagy alá sokszor volt hogy le is állt. Kipróbáltam hogy lehúzott légtömegmérő csatlakozóval úgy rengeteget javult ezért vettem hozzá egy új vdo légtömegmérőt amivel beszereles után ugyan azt a hibát produkálta..erről is lehúztam a csatit és ismét jó. Valakinek valami ötlete?


Vezermütengely jelado is tud ilyen hibät okozni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2000

státusz Doctore

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2016. március 16. szerda, 15:19


Sziasztok
Alapjárati problémával szenvedek, diagnosztika nem ír semmi hibát. Az autó egy 3000 benzin manuális bmw e46,a hiba pedig hogy az alapjáratom rendes üzem meleg állapotban kuplungolásnál leesik 500 vagy alá sokszor volt hogy le is állt. Kipróbáltam hogy lehúzott légtömegmérő csatlakozóval úgy rengeteget javult ezért vettem hozzá egy új vdo légtömegmérőt amivel beszereles után ugyan azt a hibát produkálta..erről is lehúztam a csatit és ismét jó. Valakinek valami ötlete?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz xmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 07:50


csavargo írta:
xmann írta:
Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.



Szia! A jelensèg utalhat arra ,hogy hengerfejes,bár nagyon sokfèle kèppen jelentkezhet. A jovítás menete úgY nèz ki hogy a szètszerelès után a hengerfejet nyomáspróbázni kell ès ha szüksèges akkor síkoltatni. Csak hengerfej tömítèst cserèlni butaság kell mèg hengerfej csavar kèszlet ès minden olyan tömítès amit a szètszerelèsnèl megbont. A hengerfej levètelènèl a víz belefolyhat az olajteknőbe ezèrt mind olaj mind fagyálló csere. HAJRÁ


Köszönöm a válaszokat akkor valószínűleg nem akar nagyon átverni, mert ezeket mondta el ő is. Bár azt mondta hogy 90%ba nem ment el a hengerfej szóval remélem síkoltatni nem fog kelleni. még egyszer köszi minden jót



csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2016. január 21. csütörtök, 05:24


xmann írta:
Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.



Szia! A jelensèg utalhat arra ,hogy hengerfejes,bár nagyon sokfèle kèppen jelentkezhet. A jovítás menete úgY nèz ki hogy a szètszerelès után a hengerfejet nyomáspróbázni kell ès ha szüksèges akkor síkoltatni. Csak hengerfej tömítèst cserèlni butaság kell mèg hengerfej csavar kèszlet ès minden olyan tömítès amit a szètszerelèsnèl megbont. A hengerfej levètelènèl a víz belefolyhat az olajteknőbe ezèrt mind olaj mind fagyálló csere. HAJRÁ

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz xmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. január 20. szerda, 16:31


Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 20. szerda, 19:03