- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E92
- Kivitel: Coupe
- Modell: M3
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2015. január 21. szerda, 17:15
hil írta:mgerihun írta:
Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.
Szia!
Ne haragudj, de ne vegyél Bimmert, azok nagyon szar autók, nem felelnek meg a Te versenyzési céljaidra, örökké utálni fogod a márkát! Ez csak jó tanács, a döntés Nálad van.
Ne legyen harag ezért, mégegyszer bocs: hil
Irásban nem jön át szarkazmus, így nem tudom mit is akarsz valójában közölni. De bocs, hogy BMW fórumon érdeklődöm BMW-ről, és érdemleges válasz még mindig nem született. Gondoltam hátha feltéved ide egy specialista néha, vagy szerelő, vagy legalább valaki, akinek van, vagy volt már valamelyik. Mik a szervíz igények, tapasztalatok, mire kell figyelni vásárláskor, gyorsan kopó alkatrészek, hülye technikai hibák ami ecu resetet igényelnek, ideális olaj, gumi.........