mgerihun írta:
Az a vicc, hogy pl az M5 és M6-os olcsóbb. Sedan nem kell, akkor Evo X-et vennék, 6-os meg....nos tudjátok, nem lett valami szép, na bocs ha valakit sértek ezzel. Persze jó az M3 mellé valami olcsóbb diesel, lehet tartok mellé egy 8-10 éves saab-ot vagy egy 206-os Peugeotot , kb 200-300 fontért lehet kapni utóbbit. Biztosítás, adó elég dúrva M3-ra itt UK-ban. Évi 1800 font a biztosítás és 450font az adó, kb 915.000Ft/év XD de 335D sem sokkal jobb, ott 1600 és 225
Manuális váltó nálam sem opció, szerintem kell a kormány fityegő, vagy egy automata/fél automata váltó 300Le felett.
Csatis írhatnál pár szót, mik a tapasztalatok, kopó alkatrészek, szervízigény stb. 95ös elég bele, vagy 98as, gumik ha normál használatban van 95%-ban, akkor meddig bírják, fogyasztást ismerjük, de azért azt is leírhatnád. Motor bírja-e hosszabb távokat, teszem azt nyáron haza szeretnék menni 2-3 hétre, 2200-2400km innen Manchesterből Pécs, lehet vele ekkora távon gond?
Egyelőre nem egész 2000km-t mentem a kocsival, csak nemrég lett kész a balosítás.
Üzemanyagból a legnagyobb oktánszámút érdemes használni, amit lehet a kúton tankolni, de minimum 98-as. Elmegy persze a 95össel is, de én azt csak szükségmegoldásként merem javasolni, ha nincs más éppen. Szereti a jó anyagot.
A fogyasztás akkor volt 8,8 százon mikor jöttem vele haza Soltvasdkertről az új/bejáratós hajtókarcsapágyakkal. Aztán felejtős...
De városban 12-13, városon kívül 9-10, átlag ezek kombinációja a BC szerint. De nem mérem, ha elkezd világítani a sárga pötty telenyomom és go.
Sajnos nem lehet vele lassan menni... A hirdetésekben lévő álszent dumák felejtősek és nevetségesek: nyolcvankettedik autóként használt, női tulaj, stb. stb. Kamu.
Akinek ilyen autója van nem fog vele finomkodni és tojást tartani a gázpedál alatt. A finomkodásra ott van a Suzuki Swift. Persze nem azt mondom hogy folyamatosan padlóig nyomom a gázt én is, mert nem, de annyira akar menni az autó hogy sokszor nem bírom ki egyszerűen hogy egy előzésnél ne húzassam 7-8ezerig, függetlenül attól hogy már rég lehagytam a másik autót! Mert olyan gyönyörű a hangja és olyan erős!
A váltó eszméletlen jó. Kicsit féltem az SMG-től, de gyorsan megtanultam és megszoktam. Sokkal szivesebben ülök az M3-ban mint a Touringban. Városban gyakorlatilag a már a 3ik fokozatot nem lehet kiautózni, kb 160-nál jön a 4ik. A launch control brutál. De egyszer ellövöd, utána másodjára már nem engedi a computer, vigyáz a kuplungra és a váltóra. Amúgy nem is nagyon érdemes sokat használni mert gyorsan megeszi ezeket, ezért is tilt le.
A motor simán bírja a hosszabb távot is, naná (igazából hülye kérdés volt :kiraly
, de ettől még lehet vele akármi útközben, mint ahogy bármelyik autóval egy ilyen hosszú távon.
A gumik nem húzzák sokáig egy ilyen autón, talán az elsők jobban bírják kicsit.
a lényeg: olajszintet nézni, tankolni, rendesen gondját viselni (karbantartás), hajtani, tisztelni az erejét! Az árokban már semmit se ér a 343LE...