minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 18:04


mgerihun írta: Megint picit okosabb lettem Na szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....


nekem zavaros amit beszélsz...ha sokat városozol minek számit a gyorsulása? ha hazajössz 0,5mpvel elöbb leszel itthon? tulajdonképpen elkéne döntened hogy coupe v. cabrio tetszik/szeretnél, automata v. manuális tetszik/szeretnél illetve dizel v. benzines tetszik/szeretnél. Fogalmad sincs mit akarsz csak az adatok alapján próbálsz autót venni.

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 20. kedd, 17:01


Megint picit okosabb lettem Na szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 18. vasárnap, 00:36


jah, E92-est akarok, 2008 vagy 2009-est Olyan 80-90e Km-est. Azért kérdeztem rá technikai részre, mert ugye 2005-2006-os E90-92es szériákkal gondok voltak benzinben és dieselben is, asszem 2009-ig, legalább is itt UK-ban kiadottak közt, nemtudom azonosak-e az othoniakkal, néhány kocsinál van eltérés. De áll nálam is, ha megvan és netán UK-ban jársz, vagy nyáron Pécs fele, ki lehet próbálni bárkinek, valami Tesco vagy Plaza parkolóban

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 22:09


YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: ne rígassatok már meg


Na, mi a baj?


az, hogy kb 10x kellene újraszületnem, hogy vezethessek egyet. csak ennyi. jó, már lehet egy E46-ot megengedhetnék magamnak, de akkor mehetnék a híd alá lakni bár szerintem megérné
a V8 E92-ről meg inkább nem is mondok semmit, mert a mentő visz el.


gyere el ha jön a jó idő.
kipróbálhatod!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 22:06


csatis1 írta:
YELLOW írta: ne rígassatok már meg


Na, mi a baj?


az, hogy kb 10x kellene újraszületnem, hogy vezethessek egyet. csak ennyi. jó, már lehet egy E46-ot megengedhetnék magamnak, de akkor mehetnék a híd alá lakni bár szerintem megérné
a V8 E92-ről meg inkább nem is mondok semmit, mert a mentő visz el.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 21:58


YELLOW írta: ne rígassatok már meg


Na, mi a baj?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 21:46


ne rígassatok már meg


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 21:27


mgerihun írta: Az a vicc, hogy pl az M5 és M6-os olcsóbb. Sedan nem kell, akkor Evo X-et vennék, 6-os meg....nos tudjátok, nem lett valami szép, na bocs ha valakit sértek ezzel. Persze jó az M3 mellé valami olcsóbb diesel, lehet tartok mellé egy 8-10 éves saab-ot vagy egy 206-os Peugeotot , kb 200-300 fontért lehet kapni utóbbit. Biztosítás, adó elég dúrva M3-ra itt UK-ban. Évi 1800 font a biztosítás és 450font az adó, kb 915.000Ft/év XD de 335D sem sokkal jobb, ott 1600 és 225
Manuális váltó nálam sem opció, szerintem kell a kormány fityegő, vagy egy automata/fél automata váltó 300Le felett.
Csatis írhatnál pár szót, mik a tapasztalatok, kopó alkatrészek, szervízigény stb. 95ös elég bele, vagy 98as, gumik ha normál használatban van 95%-ban, akkor meddig bírják, fogyasztást ismerjük, de azért azt is leírhatnád. Motor bírja-e hosszabb távokat, teszem azt nyáron haza szeretnék menni 2-3 hétre, 2200-2400km innen Manchesterből Pécs, lehet vele ekkora távon gond?



Egyelőre nem egész 2000km-t mentem a kocsival, csak nemrég lett kész a balosítás.
Üzemanyagból a legnagyobb oktánszámút érdemes használni, amit lehet a kúton tankolni, de minimum 98-as. Elmegy persze a 95össel is, de én azt csak szükségmegoldásként merem javasolni, ha nincs más éppen. Szereti a jó anyagot.
A fogyasztás akkor volt 8,8 százon mikor jöttem vele haza Soltvasdkertről az új/bejáratós hajtókarcsapágyakkal. Aztán felejtős...
De városban 12-13, városon kívül 9-10, átlag ezek kombinációja a BC szerint. De nem mérem, ha elkezd világítani a sárga pötty telenyomom és go.
Sajnos nem lehet vele lassan menni... A hirdetésekben lévő álszent dumák felejtősek és nevetségesek: nyolcvankettedik autóként használt, női tulaj, stb. stb. Kamu.
Akinek ilyen autója van nem fog vele finomkodni és tojást tartani a gázpedál alatt. A finomkodásra ott van a Suzuki Swift. Persze nem azt mondom hogy folyamatosan padlóig nyomom a gázt én is, mert nem, de annyira akar menni az autó hogy sokszor nem bírom ki egyszerűen hogy egy előzésnél ne húzassam 7-8ezerig, függetlenül attól hogy már rég lehagytam a másik autót! Mert olyan gyönyörű a hangja és olyan erős!
A váltó eszméletlen jó. Kicsit féltem az SMG-től, de gyorsan megtanultam és megszoktam. Sokkal szivesebben ülök az M3-ban mint a Touringban. Városban gyakorlatilag a már a 3ik fokozatot nem lehet kiautózni, kb 160-nál jön a 4ik. A launch control brutál. De egyszer ellövöd, utána másodjára már nem engedi a computer, vigyáz a kuplungra és a váltóra. Amúgy nem is nagyon érdemes sokat használni mert gyorsan megeszi ezeket, ezért is tilt le.
A motor simán bírja a hosszabb távot is, naná (igazából hülye kérdés volt :kiraly, de ettől még lehet vele akármi útközben, mint ahogy bármelyik autóval egy ilyen hosszú távon.
A gumik nem húzzák sokáig egy ilyen autón, talán az elsők jobban bírják kicsit.
a lényeg: olajszintet nézni, tankolni, rendesen gondját viselni (karbantartás), hajtani, tisztelni az erejét! Az árokban már semmit se ér a 343LE...


minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 15:33


mgerihun írta: Az a vicc, hogy pl az M5 és M6-os olcsóbb. Sedan nem kell, akkor Evo X-et vennék, 6-os meg....nos tudjátok, nem lett valami szép, na bocs ha valakit sértek ezzel. Persze jó az M3 mellé valami olcsóbb diesel, lehet tartok mellé egy 8-10 éves saab-ot vagy egy 206-os Peugeotot , kb 200-300 fontért lehet kapni utóbbit. Biztosítás, adó elég dúrva M3-ra itt UK-ban. Évi 1800 font a biztosítás és 450font az adó, kb 915.000Ft/év XD de 335D sem sokkal jobb, ott 1600 és 225
Manuális váltó nálam sem opció, szerintem kell a kormány fityegő, vagy egy automata/fél automata váltó 300Le felett.
Csatis írhatnál pár szót, mik a tapasztalatok, kopó alkatrészek, szervízigény stb. 95ös elég bele, vagy 98as, gumik ha normál használatban van 95%-ban, akkor meddig bírják, fogyasztást ismerjük, de azért azt is leírhatnád. Motor bírja-e hosszabb távokat, teszem azt nyáron haza szeretnék menni 2-3 hétre, 2200-2400km innen Manchesterből Pécs, lehet vele ekkora távon gond?



- elég gáz lenne ha nem bírná ki azt a távot...
- Ha sokat városozol kinyírod a részecskeszűrőt a 35d-ben.



mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 12:39


Az a vicc, hogy pl az M5 és M6-os olcsóbb. Sedan nem kell, akkor Evo X-et vennék, 6-os meg....nos tudjátok, nem lett valami szép, na bocs ha valakit sértek ezzel. Persze jó az M3 mellé valami olcsóbb diesel, lehet tartok mellé egy 8-10 éves saab-ot vagy egy 206-os Peugeotot , kb 200-300 fontért lehet kapni utóbbit. Biztosítás, adó elég dúrva M3-ra itt UK-ban. Évi 1800 font a biztosítás és 450font az adó, kb 915.000Ft/év XD de 335D sem sokkal jobb, ott 1600 és 225
Manuális váltó nálam sem opció, szerintem kell a kormány fityegő, vagy egy automata/fél automata váltó 300Le felett.
Csatis írhatnál pár szót, mik a tapasztalatok, kopó alkatrészek, szervízigény stb. 95ös elég bele, vagy 98as, gumik ha normál használatban van 95%-ban, akkor meddig bírják, fogyasztást ismerjük, de azért azt is leírhatnád. Motor bírja-e hosszabb távokat, teszem azt nyáron haza szeretnék menni 2-3 hétre, 2200-2400km innen Manchesterből Pécs, lehet vele ekkora távon gond?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 17. szombat, 12:56

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 12:12


mgerihun írta:
YELLOW írta:
mgerihun írta: Na igen, csak ugye 335D tuning sem jár semmi fizikai gányolással, szakszervizek is állítanak itt ECU-t, ha csak azt csináltatod meg akkor kapsz 80-100lóerőt a D-hez így 360-370et kihozod alaphangon. Kérdés az, hogy az M3 +70 lóereje több e mint a 335D +300-350nm-e. Azért majdnem 2x annyi nyomatékkal bír mint az M3. Rengeteg usa-uk fórumbejegyzést olvastam már, videókat is néztem ahol remaped 335D veri gyári M3-at vagy RS5-öt 1/4 mile-on, és ami a poén, hogy nem ugrik fel 14liter fölé a fogyasztása, legalábbis tulajok fórumbejegyzései szerint. Jó, persze 335D fenntartása sem olcsó, sok a biztosítás, szervízköltség stb. Gyárilag 1mp a difi a 2 kocsi között, de ott ugye 280 ló vs 420 áll szemben. Néztem remaped 335D és M3 grafikonokat is, de ott sem lettem okosabb, ugyan azt mutatja m3 kevesebb nyomaték de több lóerő. A 4 literes V8-as biztos veri a 3.0-ás V6-os Dieselet magasabb tartományban, de az már csak 180-200km/h óra környékén jön elő. Szóval ez a fő gondom Már szemezgeteg velük 2-3 hónapja, előző autóm rx8 volt 235 lovas, most 1.4 Turbo Alfa Mito-m van. Nehéz a döntés és nem kis összeg, ezért szeretném alaposan körbejárni a témát, hátha valaki tud valami okosat mondani. M3 presztizs, persze, top sport kupé de nem biztos,hogy annyival jobb egy remapped 335D-nél. Szóba jött volna még S5 vagy RS5, Toyota Gt, Evo X, itt ezek kb egy árban mozognak, de hogy őszinte legyek piszkálja a fantáziámat a Diesel sport coupe, ami felveszi ezekkel a versenyt, meg azért a 700+ Nm is kellemesen hat a startnál.


mivel már be is állítottad az autód típusát az adatlapodon, így van értelme miről beszélni?
csak irigyellek, hogy ilyen gondjaid vannak. én ha megtehetném, akkor csakis M3. nehogy már dízel. nem érdekel mennyi a nyomaték meg ilyenek. nem versenyezni akarok, hanem élvezni a V8 hangját, nem dízelt hallgatni. bár biztos annak sincs annyira rossz hangja, de na. Karotta azt kifogásolta a manuális M3-nál, hogy nem elég sportos a váltó, és a kapcsolása a kulisszában. nem elég sportos ahhoz a motorhoz. de ennyi. egy M3 mégis csak M3. én nem tökölnék a dízellel. de ez én vagyok.


Valamit megadtam regisztrációnál Ez úgy néz ki, hogy reggel felkelsz és 335D mert fele annyit eszik és így sincs nagyon ellenfele az utakon, de délben már M3 mert nincs még egy olyan gép+presztizs és 5 év múlva is jelenlegi használt(2008-2009-es) értékének max 20%-át veszíti, legalábbis ha az előző szériát vesszük alapúl. Estére megint 335D mert sokat autozom városban vagy nyaralásnál nagy távok vannak, de elalvásnál ismét M3, mert ha beállna mellém lámpánál egy, lehet megbánnám, hogy 335D-t vettem. Tudom remek érvek és nem vagyok 100as...., de talán valaki technikai oldalról is tud javasolni valamit. Még alszom rá párat, olvasgatok, nézek teszteket, de nem tudom egyikre sem rámondani most 100%-osan, hogy azt akarom....


M3 SMG
Meg legyen mellette egy dízel ha már számít a fogysztás is.
Melóba és a családdal a Touringot használjuk, de máshová az M3-at.
Hát nehéz kibírni hogy ne mindenhová azzal járjak.
Az M3 most pihen a télen és folyamatosan szépítgetem/építgetem, már alig várom a jó időt hogy menjek vele.

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 18:30


YELLOW írta:
mgerihun írta: Na igen, csak ugye 335D tuning sem jár semmi fizikai gányolással, szakszervizek is állítanak itt ECU-t, ha csak azt csináltatod meg akkor kapsz 80-100lóerőt a D-hez így 360-370et kihozod alaphangon. Kérdés az, hogy az M3 +70 lóereje több e mint a 335D +300-350nm-e. Azért majdnem 2x annyi nyomatékkal bír mint az M3. Rengeteg usa-uk fórumbejegyzést olvastam már, videókat is néztem ahol remaped 335D veri gyári M3-at vagy RS5-öt 1/4 mile-on, és ami a poén, hogy nem ugrik fel 14liter fölé a fogyasztása, legalábbis tulajok fórumbejegyzései szerint. Jó, persze 335D fenntartása sem olcsó, sok a biztosítás, szervízköltség stb. Gyárilag 1mp a difi a 2 kocsi között, de ott ugye 280 ló vs 420 áll szemben. Néztem remaped 335D és M3 grafikonokat is, de ott sem lettem okosabb, ugyan azt mutatja m3 kevesebb nyomaték de több lóerő. A 4 literes V8-as biztos veri a 3.0-ás V6-os Dieselet magasabb tartományban, de az már csak 180-200km/h óra környékén jön elő. Szóval ez a fő gondom Már szemezgeteg velük 2-3 hónapja, előző autóm rx8 volt 235 lovas, most 1.4 Turbo Alfa Mito-m van. Nehéz a döntés és nem kis összeg, ezért szeretném alaposan körbejárni a témát, hátha valaki tud valami okosat mondani. M3 presztizs, persze, top sport kupé de nem biztos,hogy annyival jobb egy remapped 335D-nél. Szóba jött volna még S5 vagy RS5, Toyota Gt, Evo X, itt ezek kb egy árban mozognak, de hogy őszinte legyek piszkálja a fantáziámat a Diesel sport coupe, ami felveszi ezekkel a versenyt, meg azért a 700+ Nm is kellemesen hat a startnál.


mivel már be is állítottad az autód típusát az adatlapodon, így van értelme miről beszélni?
csak irigyellek, hogy ilyen gondjaid vannak. én ha megtehetném, akkor csakis M3. nehogy már dízel. nem érdekel mennyi a nyomaték meg ilyenek. nem versenyezni akarok, hanem élvezni a V8 hangját, nem dízelt hallgatni. bár biztos annak sincs annyira rossz hangja, de na. Karotta azt kifogásolta a manuális M3-nál, hogy nem elég sportos a váltó, és a kapcsolása a kulisszában. nem elég sportos ahhoz a motorhoz. de ennyi. egy M3 mégis csak M3. én nem tökölnék a dízellel. de ez én vagyok.


Valamit megadtam regisztrációnál Ez úgy néz ki, hogy reggel felkelsz és 335D mert fele annyit eszik és így sincs nagyon ellenfele az utakon, de délben már M3 mert nincs még egy olyan gép+presztizs és 5 év múlva is jelenlegi használt(2008-2009-es) értékének max 20%-át veszíti, legalábbis ha az előző szériát vesszük alapúl. Estére megint 335D mert sokat autozom városban vagy nyaralásnál nagy távok vannak, de elalvásnál ismét M3, mert ha beállna mellém lámpánál egy, lehet megbánnám, hogy 335D-t vettem. Tudom remek érvek és nem vagyok 100as...., de talán valaki technikai oldalról is tud javasolni valamit. Még alszom rá párat, olvasgatok, nézek teszteket, de nem tudom egyikre sem rámondani most 100%-osan, hogy azt akarom....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 17:13


mgerihun írta: Na igen, csak ugye 335D tuning sem jár semmi fizikai gányolással, szakszervizek is állítanak itt ECU-t, ha csak azt csináltatod meg akkor kapsz 80-100lóerőt a D-hez így 360-370et kihozod alaphangon. Kérdés az, hogy az M3 +70 lóereje több e mint a 335D +300-350nm-e. Azért majdnem 2x annyi nyomatékkal bír mint az M3. Rengeteg usa-uk fórumbejegyzést olvastam már, videókat is néztem ahol remaped 335D veri gyári M3-at vagy RS5-öt 1/4 mile-on, és ami a poén, hogy nem ugrik fel 14liter fölé a fogyasztása, legalábbis tulajok fórumbejegyzései szerint. Jó, persze 335D fenntartása sem olcsó, sok a biztosítás, szervízköltség stb. Gyárilag 1mp a difi a 2 kocsi között, de ott ugye 280 ló vs 420 áll szemben. Néztem remaped 335D és M3 grafikonokat is, de ott sem lettem okosabb, ugyan azt mutatja m3 kevesebb nyomaték de több lóerő. A 4 literes V8-as biztos veri a 3.0-ás V6-os Dieselet magasabb tartományban, de az már csak 180-200km/h óra környékén jön elő. Szóval ez a fő gondom Már szemezgeteg velük 2-3 hónapja, előző autóm rx8 volt 235 lovas, most 1.4 Turbo Alfa Mito-m van. Nehéz a döntés és nem kis összeg, ezért szeretném alaposan körbejárni a témát, hátha valaki tud valami okosat mondani. M3 presztizs, persze, top sport kupé de nem biztos,hogy annyival jobb egy remapped 335D-nél. Szóba jött volna még S5 vagy RS5, Toyota Gt, Evo X, itt ezek kb egy árban mozognak, de hogy őszinte legyek piszkálja a fantáziámat a Diesel sport coupe, ami felveszi ezekkel a versenyt, meg azért a 700+ Nm is kellemesen hat a startnál.


mivel már be is állítottad az autód típusát az adatlapodon, így van értelme miről beszélni?
csak irigyellek, hogy ilyen gondjaid vannak. én ha megtehetném, akkor csakis M3. nehogy már dízel. nem érdekel mennyi a nyomaték meg ilyenek. nem versenyezni akarok, hanem élvezni a V8 hangját, nem dízelt hallgatni. bár biztos annak sincs annyira rossz hangja, de na. Karotta azt kifogásolta a manuális M3-nál, hogy nem elég sportos a váltó, és a kapcsolása a kulisszában. nem elég sportos ahhoz a motorhoz. de ennyi. egy M3 mégis csak M3. én nem tökölnék a dízellel. de ez én vagyok.

mgerihun
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2009

státusz mgerihun

Újonc

Elismertség: 11% (3 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 16:01


Na igen, csak ugye 335D tuning sem jár semmi fizikai gányolással, szakszervizek is állítanak itt ECU-t, ha csak azt csináltatod meg akkor kapsz 80-100lóerőt a D-hez így 360-370et kihozod alaphangon. Kérdés az, hogy az M3 +70 lóereje több e mint a 335D +300-350nm-e. Azért majdnem 2x annyi nyomatékkal bír mint az M3. Rengeteg usa-uk fórumbejegyzést olvastam már, videókat is néztem ahol remaped 335D veri gyári M3-at vagy RS5-öt 1/4 mile-on, és ami a poén, hogy nem ugrik fel 14liter fölé a fogyasztása, legalábbis tulajok fórumbejegyzései szerint. Jó, persze 335D fenntartása sem olcsó, sok a biztosítás, szervízköltség stb. Gyárilag 1mp a difi a 2 kocsi között, de ott ugye 280 ló vs 420 áll szemben. Néztem remaped 335D és M3 grafikonokat is, de ott sem lettem okosabb, ugyan azt mutatja m3 kevesebb nyomaték de több lóerő. A 4 literes V8-as biztos veri a 3.0-ás V6-os Dieselet magasabb tartományban, de az már csak 180-200km/h óra környékén jön elő. Szóval ez a fő gondom Már szemezgeteg velük 2-3 hónapja, előző autóm rx8 volt 235 lovas, most 1.4 Turbo Alfa Mito-m van. Nehéz a döntés és nem kis összeg, ezért szeretném alaposan körbejárni a témát, hátha valaki tud valami okosat mondani. M3 presztizs, persze, top sport kupé de nem biztos,hogy annyival jobb egy remapped 335D-nél. Szóba jött volna még S5 vagy RS5, Toyota Gt, Evo X, itt ezek kb egy árban mozognak, de hogy őszinte legyek piszkálja a fantáziámat a Diesel sport coupe, ami felveszi ezekkel a versenyt, meg azért a 700+ Nm is kellemesen hat a startnál.


notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2015. január 16. péntek, 15:14


tomy1228 írta:
mgerihun írta: Üdv !

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy tudtok-e tanácsot adni vásárlással kapcsolatban. A közeljövőben szeretnék venni egy BMW E92.est (2006-2012 coupe) de nem csak casual használatra. 2 kiszemelt van, az M3-as és a 335D. Fogyasztást tekintetében persze 335D, teljesítmény M3 de viszont egy ECU remappal, sport légszűrövel a 335D is az M3-as teljesítményét adja, sőt, papíron jobbnak is kell lennie. M3-hoz remappal adhatsz 30 lovat és kb ennyi nyomatékot, így kapsz egy kb 440-450HP-s 420nm-es gépet, míg ugyanez 335D-nél 285-ről 360-400HP és 700+nm -re nő, ami már alacsony fordulaton eltöri gerinced. Futomű ugyan az, automata váltó kormény fityegőkkel 335D-ben talán jobb is mint kézi az M3-ban. Akkor most mégis melyik éri meg jobban? Fogyasztás tekintetében Diesel elmegy 7,5-13 liter között, M3 9,5-20liter közötti tartományban mozog. Tényleg bármi értelmes hozzászólásnaks örülök, már egy ideje megy a mérlegelés. UK-ban élek, azonos évjárat (2008-2009) kb azonos árban mozog.


E92 túlságosan nem ismerem de én ha vennék akkor tutti m3,mégpedig azért mert az mégiscsak gyárilag össze van löve minden,gondolok itt a fútóműre,fék stb.... plusz ha hozzáadsz még egy két lovat még mindig nem kell kicserélned a fél autot hozzá.Ahogy mondtam nem nagyon ismerem a tipust de nem hinném hogy egy 335d m pakk alatt ua a futómű lenne mint egy m3 alatt.Még egy dolog a dizel ellen hogy ez a 35d motor mintha láncszakadós lenne,lehet hogy ez az évjárat már nem majd ha vki tudja kijavit de ha még hozzá tesszük azt a 150 lovacskát.....Én az m3 szavazok!!!!



Hi, emlékeim szerint Karotta anno a Totalcar-os tesztben aszonta, hogy ezt az M3-at nem szabad kézi váltóval venni, mert szar, hanem csakis SMG...
Amúgy jó szórakozást, bármelyiket is veszed!